A Korres Pasion Red Mani


From the new collection of Korres A/W 2013-14 Pasion Red* nail polish is a fabulous bright and undoubtedly festive red. 

Though my nails stubbornly refuse to grow long and keep breaking I couldnt resist the idea of applying two coats these dull rainy days of Korres Pasion Red* which is a bright imposible to resist red that ticks all the right boxes for extra brightness and shine on nails. The color is a red with blue undertones and can easily be combined with the fiery red lipstick that I bet my boot you want to wear at Christmas or why not all festive days since simply by itself spices things a bit. Undoubtedly it is easy on the eye and quite hard not to suit a skin type plus it's no wonder that belongs to the category Vintage Red ...besides it reminds a red of a vintage era with strongly modern elements. 

Do you want me to mention for the umpteeth time that the Korres nail polishes are enriched with myrrh, provitamin B5 and oligoelements and are silicone, acetone, camphora free etc? What, no? You consolidate?? I knew it...

Από τη καινούρια συλλογή της Korres A/W 2013-14 το Pasion Red* βερνίκι νυχιών είναι ένα υπέροχο φωτεινό και αναμφίβολα γιορτινό κόκκινο. 

 Αν και τα νύχια μου αρνούνται πεισματικά να μακρύνουν και σπάνε δε μπόρεσα να αντισταθώ στην ιδέα του να περάσω δυο στρώσεις αυτές τις μουντές βροχερές μέρες από το Korres Pasion Red* το οποίο είναι ένα λαμπερό ακαταμάχητο κόκκινο που πληρεί όλες τις προυποθέσεις για έξτρα φωτεινότητα και λάμψη στα νύχια. Το χρώμα του είναι ένα κόκκινο με μπλε υποτόνους και μπορεί άνετα να συνδυαστεί με το φλογερό κόκκινο κραγιόν που είμαι σίγουρη ότι θέλεις να φορέσεις τα Χριστούγεννα ή και γιατί όχι, όλες τις γιορτινές μέρες μιας και απλά από μόνο του ζωηρεύει τα πνεύματα. Αναμφίβολα είναι ένα χάρμα οφθαλμών που δύσκολα δε θα ταιριάξει σε κάποιο τύπο επιδερμίδας και δεν είναι να απορεί κανείς που ανήκει στην κατηγορία Vintage Red...άλλωστε θυμίζει κόκκινο Vintage εποχής με έντονο το μοντέρνο στοιχείο. 

Μήπως θέλεις για χιλιοστή φορά να σου αναφέρω ότι τα βερνίκια νυχιών της Korres είναι εμπλουτισμένα με μύρο, προβιταμίνη Β5 και ιχνοστοιχεία και είναι χωρίς σιλικόνη, ακετόνη, καμφορά κ.ο.κ; Τι, όχι; Το εμπέδωσες;; Καλά το κατάλαβα...
*Pr Sample

Comments

  1. Προσωπικά θεωρώ ότι έχεις το τέλειο μήκος και σχήμα για κόκκινο βερνίκι Ειρήνη μου, οπότε μη σκας που δε μακραίνουν.. Πολύ όμορφη ανάρτηση ♥

    PS και εγώ κανονικότατα το βλέπω το blog σου, μπορεί να φταίει κάτι στον υπολογιστή της κοπέλας, το έχω πάθει και εγώ κάποια στιγμή με άλλο blog..

    Φιλιά πολλά όμορφη :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτο καταλαβα κι εγω με τη κοπελα, και ευχαριστω Σοφια μου!Μου εφτιαξες τη διαθεση !! ;)

      Delete
  2. Υπέροχο κόκκινο! Και ,αν και ειναι λίγο νωρίς να μιλάμε για γιορτες, ειναι απόλυτα γιορτινό!! Δεν φταιω εγώ....το χρώμα του φταίει που μου θυμιζει Χριστουγεννιατικο στολίδι!!:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σιγουρα θυμιζει στολίδι!! Φιλια!!

      Delete
  3. Υπέροχο χρωματάκι!Πάει τόσο και με τον καιρό, θα συμφωνήσω!;) Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!xx

    ReplyDelete
  4. Υπέροχοοοοοο κόκκινο!!!!!!!!
    Μου θυμίζει Χριστούγεννα...Πρωτοχρονιά!!
    Πανέμορφο!! :)
    Επίσης για ακόμα μια φορά..τι όμορφα δαχτυλίδιαααααααα!

    ReplyDelete
  5. Υπέροχο κόκκινο ή μάλλον για τα δικά ου γούστα, το σωστό κόκκινο. Εξαιρετικό πόστ! :)

    ReplyDelete
  6. τέλειο χρώμα,και φυσικά δαχτυλίδια!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. σου παει υπεροχαααα <3

    www.somerandomfashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Έχεις βραβείο!
    http://beautyintl.blogspot.gr/2013/11/liebster-award.html

    ReplyDelete
  9. αυτα τα βερνικια του κορρε ειναι φανταστικα..υπεροχη αποχρωση αυτη...πιο πολυ βεβαια μου αρεσε η πιο μπροντω που εχει βγαλει...μια χαρα ειναι τα νυχια σου..πιστευω ειναι στο καταλληλο μηκος..
    ΥΓ... ωραια δαχτυλιδακια

    ReplyDelete
  10. Τέλειο χρώμα! Λατρεύω τα μανό του Κορρέ! Και τα δαχτυλίδια σου πολύ μου άρεσαν! Φιλιά!

    ReplyDelete
  11. I've never tried Korres nail polishes but this is a lovely colour on you - perfect for the festive season and very glamorous :)

    ReplyDelete
  12. To λατρευω και βλεπω να το φοραω σχεδον αποκλειστικα during the holidays! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts