The Sunday Beauty Post #8


My dear little women the past week was undoubtedly rainy and gloomy so I couldn't miss the December Mirror which is published with a Clinique Happy eau de perfume gift in beautiful miniature bottle. 

The scent is very fresh, mainly fruity with notes of bergamot, apples and plums combined with a floral heart of freesia, rose, lily and morning orchid. With the first spritz it strongly resembles lovely and cheerful spring morning so don't miss it, I'm sure you'll enjoy it, if not now certainly on spring season and since the bottle is small and cute you can easily toss it in your handbag. ;) 

The Avon Colortrend Duo chocolate kiss hadn't tried it before and I find it excellent for its price, it has amazing color performance and is ideal for a morning and easy look this season, whilst the palette Elf eye manual which has 12 eyeshadows and shades that I can say are my cup of tea, although I have it long time in my cosmetics drawer I started trying it very recently... excellent color performance but limited edition... 

As you can see I conquered the top of ... eek wrong, the bathroom shelf with skin care products and of course the adjacent cupboard is crowded too, and I continue undeterred to want to try others with a special preference in masks this time. 

I can say, we also had sunshine and I immediately visited the beach. Yes, the beach is my favorite place to walk, to think to see the vast and beautiful nature's blue. I couldn't live in Athens again... Moreover, a picture speaks a thousand words, you see my joy! 

New additions to the skincare La Roche posay Effaclar purrifying foaming gel and Caudalie Grape Water
About Rimmel Wake me up foundation I have talk to you again here and I still have the same opinion, however I particularly like to use it in the morning for a radiant natural look.
Two lipsticks I liked were TBS color crush 210 and Inglot 41 (by the way these have exactly the same flavor).
Your turn now! Your news?

Αγαπητές μου μικρές κυρίες η εβδομάδα που μας πέρασε ήταν αναμφίβολα βροχερή και κακόκεφη οπότε δε θα μπορούσα να χάσω το Mirror Δεκεμβρίου το οποίο κυκλοφορεί με δώρο το Clinique Happy eau de perfume σε όμορφο μπουκαλάκι μινιατούρας. 

Το άρωμα του είναι ιδιαίτερα φρέσκο, κυρίως φρουτώδες με νότες από περγαμόντο, μήλα και δαμάσκηνα συνδυασμένα με μια floral καρδιά από φρέζια, τριαντάφυλλο, κρίνο και πρωινή ορχιδέα. Με το πρώτο ψεκασμό θυμίζει έντονα υπέροχο και χαρούμενο ανοιξιάτικο πρωινό οπότε μη το χάσετε, είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθείτε αν όχι τώρα, την εποχή της άνοιξης σίγουρα και εφόσον το μπουκαλάκι είναι μικρό και χαριτωμένο μπορείτε άνετα να το πετάξετε μέσα στη τσάντα σας. ;) 

Την Avon Colortrend Duo chocolate kiss δεν την είχα δοκιμάσει μέχρι τώρα και τη βρίσκω εξαιρετική για την τιμή της, έχει καταπληκτική απόδοση χρώματος και είναι ιδανική για ένα πρωινό και εύκολο μακιγιάζ αυτή την εποχή, ενώ η παλέτα Elf eye manual η οποία διαθέτει 12 σκιές ματιών και οι αποχρώσεις της μπορώ να πω ότι είναι του γούστου μου, αν και την έχω πολύ καιρό στο συρτάρι με τα καλλυντικά μου ξεκίνησα να τη δοκιμάζω πολύ πρόσφατα...εξαιρετική απόδοση χρώματος αλλά limited edition... 

Όπως βλέπετε κατέκτησα τη κορυφή...εε λάθος, το ράφι του μπάνιου με skin care προΐόντα και φυσικά το διπλανό ντουλαπάκι είναι και αυτό γεμάτο, και συνεχίζω απτόητη να θέλω να δοκιμάσω και άλλα με ιδιαίτερη προτίμηση στις μάσκες αυτό το καιρό. 

Δε μπορώ να πω, είχαμε και λιακάδα και αμέσως επισκέφθηκα τη παραλία. Ναι, η παραλία είναι το αγαπημένο μου μέρος για περπάτημα , για να σκεφτώ για να δω το απέραντο και πανέμορφο γαλάζιο της φύσης. Δε θα μπορούσα να ζήσω στην Αθήνα ξανά... άλλωστε μια εικόνα χίλιες λέξεις, τη βλέπετε τη χαρά μου! 

Καινούριες προσθήκες σε skincare το La Roche posay Effaclar purrifying foaming gel και το Caudalie Grape Water
Για το Rimmel Wake me up foundation σας έχω ξαναμιλήσει εδώ και συνεχίζω να έχω την ίδια γνώμη, παρά ταύτα μου αρέσει ιδιαίτερα να το χρησιμοποιώ το πρωί για ένα λαμπερό φυσικό look. Δυο κραγιόν που μου άρεσαν ήταν το TBS color crush 210 και Inglot 41 ( παρεμπιπτόντως έχουν ακριβώς το ίδιο άρωμα).
Η σειρά σας τώρα! Τα νέα σας?

Comments

  1. ειδικα η φωτογραφια στην παραλια ειναι υπεροχη!!!φιλια πολλα!!

    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/2013/11/giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Πήρα και εγώ το Mirror!! :) Το αρωματακι το λάτρεψα!! Πολύ ωραιες φωτογραφίες! <3 Υπέροχη η φωτογραφία σου στη θάλασσα, συμφωνώ απόλυτα! Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Κι εμένα η παραλία είναι το αγαπημένο μου μέρος. Ευτυχώς μένω δίπλα στη θάλασσα και τη βλέπω όσο συχνά το χρειάζομαι. Φιλιά πολλά Ειρήνη μου! :)

    ReplyDelete
  4. Τέλεια φαίνονται όλα! Αλήθεια τα καλλυντικά Inglot πως σου φαίνονται; Θέλω καιρό να τα δοκιμάσω αλλά ακόμη δεν έχω βρεθεί σε κάποιο κατάστημα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σοφία μου τα κραγιόν που εχω δοκιμάσει έχουν απίστευτη διάρκεια , σκιές κ ρουζ ειναι στη λίστα μου ;)

      Delete
  5. ακομα μια φορα πολυ ωραιο post .. να σε ρωτησω κατι..? τι καμερα χρησιμοποιεις για τις φωτογραφιες σου? :)

    www.somerandomfashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. πόσα ml είναι το αρωματακι?!

    ReplyDelete
  7. Τι ωραία πρέπει να ήταν αυτή η βόλτα στην παραλία! Λατρεύω τη θάλασσα! Όσο για την παλέτα της E.l.f. φαίνεται άκρως ενδιαφέρουσα!!! Καλή βδομάδα Ειρήνη μου!!!!

    ReplyDelete
  8. I really like the Caudalie Grape Water - I find it to be quite moisturising though the scent is very sweet, overly so. I think the Rimmel is a very good drugstore foundation but the shade I bought was unfortunately too dark so I can't use it by itself. Sometimes I mix it with Bourjois Healthy Mix Serum to get my shade :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Can't smell a thing in caudalie to be honest and my Rimmel shade is quite light so I mix it with Vichy Dermablend :P

      Delete
  9. I need to try the Caudalie Grape water, there are a lot of mixed reviews about it. You always have the most amazing products though Irene, xxx.

    ReplyDelete
  10. Ξεχωρίζω την φωτογραφία με την παραλία!!!!!!!Αχχχχχχχ....:)

    ReplyDelete
  11. Υπέροχες φωτογραφίες!! Έχεις ταλέντο!! Κι εμένα με έχει πιάσει μανία με τις μάσκες!! Θέλω να δοκιμάσω όσες πιο πολλές μπορώ!! Και το αρωματάκι από το mirror.. γλύκα!! :)

    ReplyDelete
  12. τις color trend δεν τις δοκιμασα γιατι έλεγα πως θα ηταν χαλια αλλά τωρα θα παρω καμία

    ReplyDelete
  13. Θέλω κι εγώ το Mirror με το άρωμα το λατρεύω! Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  14. Το αρωματάκι δεν το είδα αλλά εγώ πήρα το Elle να δοκιμάσω την μάσκαρα.. χιχι

    ReplyDelete
  15. Τhank you για το ύπεροχo comment σου στο blog μου...
    Πολύ ωραίο blog keep in touch
    http://daphniaslife.blogspot.gr

    ReplyDelete
  16. I'm so jealous, it's been nothing but a miserable rainy gloom for the most part here lately...! Lovely post and p.s. I adore bathroom skincare shelf photos! Haha! :)))

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts