November Giveaway(Closed)


I will not hide the fact that the new A/W 2013-14 collection of Korres is amazing and I've already shown you two of my favorites, the Raspberry Twist lipstick Desire and Korres nail color Nude, therefore it would be greedy to have them in duplicate in my collection and I also feel the need to thank you from the bottom of my heart for all your sweet comments that make my day, so Blushing Loves is having fun and will give both to one lucky! If you too want to be entered in the draw to get yours follow the steps below!

RULES

** For all entries , please use the rafflecopter form below **
1. This giveaway is only for Blushing Loves readers, so you must follow the blog via GFC (Google Friend Connect) by simply pressing the Join this site button in the right column or via Bloglovin.
2. Leave a comment below saying if you tried something from the new  Korres collection.
3. Leave your e-mail using the form rafflecopter so I can contact you if you win.
Giveaway is open internationally. I would ask one entry per person. The winner will be decided by Random.org. And finally, the contest will end on Saturday 9 November 2013 at 23:59 .

Δε θα το κρύψω ότι η καινούρια A/W 2013-14 συλλογή της Korres είναι καταπληκτική και ότι ήδη σας έχω δείξει δυο από τα αγαπημένα μου, το Raspberry Twist lipstick Desire και το Korres nail color Nude, θα ήταν λοιπόν πλεονεξία να τα έχω εις διπλούν στη συλλογή μου καθώς επίσης αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για όλα τα γλυκά σας σχόλια που μου φτιάχνουν τη μέρα, έτσι η Blushing Loves έχει κέφια και θα χαρίσει και τα δύο σε μια τυχερή!! Εαν θέλεις και εσύ να μπεις στην κλήρωση για να γίνουν δικά σου ακολούθησε τα παρακάτω βήματα!

ΚΑΝΟΝΕΣ
** Για όλες τις συμμετοχές, παρακαλώ χρησιμοποιήστε την φόρμα rafflecopter παρακάτω **
1. Επειδή ο διαγωνισμός απευθύνεται στους αναγνώστες του Blushing Loves, πρέπει να ακολουθήσετε το blog μέσω GFC(Google Friend Connect) πατώντας απλά το Join this site κουμπί στη δεξιά στήλη ή μέσω Bloglovin.
2. Να αφήσετε ένα σχόλιο παρακάτω αναφέροντας αν έχετε δοκιμάσει κάτι από τη καινούρια συλλογή της Korres.
3. Αφήστε το e-mail σας στη φόρμα rafflecopter έτσι ώστε να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί σας εάν κερδίσετε.
O διαγωνισμός είναι ανοιχτός διεθνώς. Θα παρακαλούσα μια συμμετοχή ανά άτομο. Η νικήτρια θα αποφασιστεί μέσω Random.org. Και τέλος ο διαγωνισμός θα λήξει το Σαββάτο 9 Νοεμβρίου 2013 στις 23:59.

 H νικήτρια του διαγωνισμού είναι η Roula!!!Congrats Girl!

You can also follow my updates via Bloglovin | Facebook | Twitter 

a Rafflecopter giveaway

Comments

  1. Δεν έχω δοκιμάσει καθόλου καλλυντικά Κορρές, αλλά θα ήθελα πολύ!

    ReplyDelete
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν,αλλά νομίζω θα είναι υπέροχα!!!

    ReplyDelete
  3. Το nude μανό το έχω και εγώ και το έχω λατρέψει! :)

    ReplyDelete
  4. Ούτε από τη νέα ούτε από την παλιά,δυστυχώς!!

    ReplyDelete
  5. Μόνο ένα έχω να πω! Μου τρέχουν τα σάλια :P

    ReplyDelete
  6. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από τη νέα συλλογή!Νομίζω πως τα lip cream θα είναι τέλεια!

    ReplyDelete
  7. I love all Korres nail polishes!

    ReplyDelete
  8. I wish I had but not yet, I'm afraid! They look great!!

    ReplyDelete
  9. Ευχαριστούμεεεεεεε πολύ!!!!!!!
    οχι δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την νέα συλλογή,αλλά φαίνονται όλα τέλεια!!!
    Ειδικα τα lip twists!!

    ReplyDelete
  10. Δν εχω δοκιμασει κατι ακομα!
    GOOD LUCK!

    ;)

    ReplyDelete
  11. ευχαριστούμε πολύ...

    ReplyDelete
  12. Ax, poso mou aresei to nude mano! Eyxomai kali epityxia stous summetexontes!

    ReplyDelete
  13. δεν έχω δοκιμάσει κάτι από κορρές, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία!

    ReplyDelete
  14. SOUPER DIAGWNISMOS....DEN EXW DOKIMASEI POTE PROIONTA TOU KORRE....

    ReplyDelete
  15. I haven't tried anything. It's hard to get some of the brands in our country. Lovely giveaway:)

    ReplyDelete
  16. δεν εχω δοκιμασει ποτε καποιο προιον korres αλλα πολυ θα το ηθελα καθως εχω ακουσει πολυ καλα λογια!!!!!

    ReplyDelete
  17. Den exw dokimasei kati alla fainontai teleia!!!!

    ReplyDelete
  18. έχω δοκιμάσει πολλά αφρόλουτρα και είναι φοβερά!

    ReplyDelete
  19. I would love to have those products after seeing you wear them! I love that nude shade, its the perfect nude without giving us dead fingers! ^^

    ReplyDelete
  20. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα βερνίκια του Κορρέ, έχω δοκιμάσει μόνο κραγιόν και τα βρίσκω αρκετά ωραία. Διάλεξες πολύ ωραία χρώματα!

    ReplyDelete
  21. Αχ αυτο το κραγιον που ειδα απο σενα το λατρεψα απο την φωτογραφια ! Εχει φοβερο χρωμα ! Δυστυχως δεν εχω δοκιμασει κατι απο Κορρέ ακομα και θα ηθελα το πρωτο να ναι αυτο το κραγιονακι ! Ωραια δωρα! Καλη επιτυχια σε ολους !

    ReplyDelete
  22. εχω δοκιμασει αρκερα απο τον κορρε και ειναι υπεροχα! τα nude χρωματα ειναι Must!

    ReplyDelete
  23. I've never tried any Korres make-up product. If I win, these are gonna be the first ones. :)

    ReplyDelete
  24. I have never tried anything from Korres, so I'd love to win this giveaway :)

    ReplyDelete
  25. Υπέροχα προιόντα! Σε ευχαριστούμε!!!Τα έχω δει εδώ και καιρό τα κραγιονάκια αλλά ακόμη δεν τα έχω δοκιμάσει!

    ReplyDelete
  26. Και ήθελα να τα δοκιμάσω!!! <3
    Τέλειο giveaway!

    Σε φιλώ <3

    ReplyDelete
  27. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τη νέα συλλογή! Είχα πάρει στο παρελθόν κάποια lip butters σε βαζάκι και μου άρεσαν πολύ!

    ReplyDelete
  28. Δεν εχω δοκιμασει την καινουργια συλλογη της Κορρες ... καλη επιτυχία σε ολους :)

    ReplyDelete
  29. δεν εχω δοκιμασει και τα θελω πολυυυυυ!!!

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. Λατρεύω τα καλλυντικά του Κορρές και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τα twist lipsticks!! :)

    ReplyDelete
  32. Eixa tin dunatotita na dokimasw ta blush sticks!!!:D

    ReplyDelete
  33. δεν εχω δοκιμασει ποτε καποιο προιον korres .

    ReplyDelete
  34. Από τη νέα σειρά δεν εχω δοκιμάσει κάτι ακόμα, γενικότερα όμως τα προϊόντα Κορρέ φιγουράρουν στο μπάνιο και το νεσεσέρ μου!Λατρεύω τα lip butter, τις κρέμες σώματος και τα κραγιόν...είναι άκρως ενυδατικά!!Ευχαριστούμε!!

    ReplyDelete
  35. δεν έχω δοκιμάσει, αλλά θα ήθελα πολύ!!

    ReplyDelete
  36. Λατρεύω όοοοοοτι βγάζει ο Κορρές αλλά ακόμα δεν έχω δοκιμάσει την καινούργια σειρά!

    ReplyDelete
  37. den ta exw dokimasei akoma..

    ReplyDelete
  38. Δεν εχω δοκιμασει κατι απο τα καινουρια τους, αλλα θα ηθελα πολυ!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  39. Από την καινούρια κολεξιόν όχι δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμα.. έχω όμως κάποια προϊόντα από την εταιρία και είμαι πολύ ευχαριστημένη :)

    ReplyDelete
  40. δεν εχω δοκιμασει κατι ακομα αλλα οταν ειχα δει το σχετικο ποστ σου ενθουσιαστηκα!οποτε τωρα ειναι μια καλη ευκαιρια!ευχαριστουμεεε :)

    ReplyDelete
  41. δεν εχω δοκιμάσει κάτι ακόμα!

    ReplyDelete
  42. Έχω δοκιμάσει μανό του Κορρέ στο παρελθόν αλλά τίποτα από την καινούρια συλλογή..Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω...

    ReplyDelete
  43. ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!!!!
    FB ΣΙΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ
    email xanthopoulouv@yahoo.gr
    blog ΣΙΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

    ReplyDelete
  44. Ωραία επιλογή για φθινόπωρο και χειμώνα

    ReplyDelete
  45. Aκόμα δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τη νέα σειρά, αλλά τα lip twists δεν θα γλυτώσουν!!

    ReplyDelete
  46. I've tried lip balms and they are fantastic! Thank you for a giveaway!

    ReplyDelete
  47. Εχω αγοράσει 2 βερνίκια απο αυτή τη συλλογή τα οποία είναι φοβερά το clouded purple και το romance pink ωραία δώρα ευχαριστούμε φιλιά.

    ReplyDelete
  48. ευχαριστούμε πολύ..δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την νέα σειρά..:)

    ReplyDelete
  49. εχω δοκιμασει ενα μανο της νεας συλλογης και μαρεσε παρα πολυ, ειδικα το βουρτσακι που ειναι ευκολο να το απλωσεις

    ReplyDelete
  50. Αυτό το χρώμα του Twist lipstick σου πάει απίστευτα και νομίζω πως είναι το τέλειο χρώμα για το χειμώνα! Ευχαριστούμε πολύ!!! :)

    ReplyDelete
  51. δοκιμασα το Korres Nail Colour 31 Nude
    φανταστικοοοοο ❤

    ReplyDelete
  52. δεν τα εχω δοκιμασει. μονο κρεμες και μασκες εχω δοκιμασει απο Κορρε

    ReplyDelete
  53. Δυστυχώς επειδή εχω αρκετά προϊόντα άλλων εταιρειών δεν έχω αγοράσει ή δοκιμάσει κάτι από τη νέα σειρά Korres! Έλπίζω όμως να τα δοκιμάσω.

    ReplyDelete
  54. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από την καινούρια του συλλογή αλλά ακόμα κι αν δεν κερδίσω, θα θελα πολύ να πάρω κάποιο chubby stick! :)

    ReplyDelete
  55. Kanena ap tin kainouria, k thelo tosooo afta ta jumbo kragion popopo

    ReplyDelete
  56. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά πολύ θα το ήθελα.

    ReplyDelete
  57. ειναι τελεια θελω πολυ να δοκιμασω το κραγιονακι !
    σευχαριστουμε
    φιλακια

    ReplyDelete
  58. dustuxos kanena akoma!
    gfc: ricci
    fb: andreana loo
    email: ricciricca@yahoo.gr

    ReplyDelete
  59. TELEIA,8ELW NA TA DOKIMASO KAI TA 2!
    FB: Helen Sarg

    ReplyDelete
  60. Πολύ ωραίο δώρο...δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμη...:)

    ReplyDelete
  61. Έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα από παλιότερες συλλογές! Ελπίζω να είμαι τυχερή και να δοκιμάσω και από την καινούρια!

    ReplyDelete
  62. Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να δοκιμάσω τίποτα από τα καινούρια ακόμη!! Κλαψ κλαψ!!

    ReplyDelete
  63. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι!
    Elisavet Stampasidou
    stampasidou@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την ενυδατική κ την κρέμα ματιών άγριο τριαντάφυλλο. Επίσης, λατρεύω τα βερνίκια του Κορρε. Θέλω Πολύ να δοκιμάσω κ τα νέα τους κραγιόν

    ReplyDelete
  65. den exw dokimasei kanena akoma mexri stigmis, alla 8a i8ela para poli!
    euxaristoume gia to diagonismo!
    fb: Despoina Dvorak
    email: diva_1444@hotmail.com
    gfc:Coco Rosie
    twitter name: @DespoinaDvok

    ReplyDelete
  66. Όχι ακόμα δυστυχώς!
    gfc: Stella Petridou
    fb: Στέλλα Πετρίδου
    email: stelapetridou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  67. Παίρνω το scrub και την κρέμα με το τριαντάφυλλο και βερνίια νυχιών.
    Επίσης, παίζει να έχω βρει το πιο τέλειο ροζ κραγιόν από τον Κορρέ και κάποτε έπαιρνα και την πούδρα σε σκόνη.
    Αυτά νομίζω. Τώρα τα αφρόλουτρα δεν μετράνε να φανταστώ, έτσι; Εάν ναι, χρησιμοποιώ αυτό με το γιασεμί.
    Γενικώς, εμπιστεύομαι Κορρέ! Έχω και φαρμακείο δίπλα μου οπότε ψωνίζω συχνά!

    ReplyDelete
  68. Όχι ακόμα δυστυχώς!
    gfc: Stella Petridou
    fb: Στέλλα Πετρίδου
    email: stelapetridou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  69. Έχω δοκιμάσει(δωράκια ήταν) φέτος τη μάσκαρα,ένα λιπ γκλος και τη βάση με ρόδι του Κορρέ.Δεν ξετρελάθηκα,αλλά ήταν καλά

    ReplyDelete
  70. Unfortunately, I haven't been able to take a hold of this collection yet :(
    But as a big KORRES fan, I'm sure I'd love it!

    ReplyDelete
  71. δεν εχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο καλλυντικο Κορρες αλλα πολυ θα ήθελα!

    ReplyDelete
  72. I haven't tried the new collection yet but I want so much! (:

    ReplyDelete
  73. Δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο την νεα συλλογή αλλά θα ήθελα τρελάαααααααα!!!Ευχαριστουμε!!!

    ReplyDelete
  74. Δεν έχω αγοράσει κάτι απο τη νέα συλλογή αλλά αυτά τα νέα κραγιόν τα έχω δοκιμάσει σε φαρμακείο κι όλο τα περιτριγυρίζω μιάς κι όλα τα χρώματα αυτών των μολυβιών-κραγιόν είναι υπέροχα!

    ReplyDelete
  75. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την καινούρια σειρά, αλλά για πρώτη φορά δοκίμασα το make up άγριο τριαντάφυλλο

    ReplyDelete
  76. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν αλλά πολύ θα το ήθελα!!

    ReplyDelete
  77. δεν εχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο καλλυντικο Κορρες

    ReplyDelete
  78. Δεν τα εχω δοκιμασει και θα ηθελα πολυ!!!

    ReplyDelete
  79. The only thing I've tried is the Korres lip butter in Quince, but it's not in the new collection. I would love to try more Korres products! My e-mail is Mrs.Valerio30@yahoo.com, thanks for the awesome giveaway! :)

    ReplyDelete
  80. Δεν έχω αγοράσει κάτι απο τη νέα συλλογή αλλά περιτριγυρίζω καιρό τα νέα κραγιόν(τα έχω ήδη δοκιμάσει στο φαρμακείο) μιάς κι αυτά τα μολύβια-κραγιόν έχουν υπέροχες αποχρώσεις και δεν ξέρεις ποιά να πρωτοδιαλέξεις!

    ReplyDelete
  81. Aπό την νέα όχι και ελπίζω να φέρουν περισσότερα Κορρέ προς τα εδώ και μου άρεσαν τα προιοντα τους. :)

    ReplyDelete
  82. gfc: maria
    e-mail: maria.manasis@hotmail.com
    fb: Μαρία Μανασή

    Αγαπώ τα προϊόντα Κορρέ είμαι πιστή χρόνια στις κρέμες του, αλλά θα ήθελα πολύ να δοκίμαζα και το μανό, υπέροχο χρώμα!!!

    ReplyDelete
  83. Πολύ όμορφο δώρο!Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμα αλλά νομίζω ότι θα ήθελα να τα δοκιμάσω όλα.. :p

    ReplyDelete
  84. Πολύ ωραίο δώρο δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμα μακαρι να το κάνω σύντομα!! :)
    FB: Theoni Christofi
    GFC: Theoni Valentinos
    theoni_1991@hotmail.com

    ReplyDelete
  85. λατρευω τα προιοντα κορρε!!!!μακαρι να κερδισω!!!

    ReplyDelete
  86. haven't tried :/

    ReplyDelete
  87. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την καινούργια συλλογή, αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το lipstick.

    ReplyDelete
  88. Δεν εχω δοκιμασει καποιο αλλα τωρα ειναι η ευκαιρια! ;-)
    Ευχαριστουμεεε

    ReplyDelete
  89. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τη νέα συλλογή,αλλα πολυ θα ήθελα!

    ReplyDelete
  90. Τοσες φορες που τα εχεις εκθειασει ειναι κ δικα μας αγαπημενα!! Δεν εχω δοκιμασει αλλα μας εχεις βαλει σε πειρασμο! :)

    ReplyDelete
  91. Όχι δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν από τη καινούρια συλλογή και θα το ήθελα πολύ!! Πολύ ωραία προιόντα όπως πάντα!! :)

    ReplyDelete
  92. Δέν έχω δοκιμάσει ακόμη κάτι από την καινούρια συλλογή. σκοπεύω όμως τις επόμενες μέρες να κάνω κάποιες αγορές..

    ReplyDelete
  93. Hello irene, I havent tried any of the products :-((((. booo....

    Going a giveaway on my blog too with super organic Argan oil and lash booster serum to win :-)

    www.mademoisellenature.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Τα βερνίκια είναι εκπληκτικά!

    ReplyDelete
  95. Είσαι τόσο καλή μαζί μας!!!!!! Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τα υπέροχα δώρα σου μαζί μας!!! Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!!! :)

    ReplyDelete
  96. ΔΕΝ ΕΧΩ TWITTER ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!!!

    ReplyDelete
  97. ΔΕΝ ΕΧΩ TWITTER ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΦΟΡΑ.
    ΤΟ ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ KORRES ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!

    ReplyDelete
  98. το μονο που εχω δοκιμασει ειναι σαμπουαν και για το σωμα ,εκανα λαθος το ονομα μου στο instagram ειναι athinave

    ReplyDelete
  99. Ακόμη δεν έχω δοκιμάσει κάτι από την καινούρια collection αλλά σίγουρα θα αγοράσω 2-3 lipsticks, αφού λατρεύω τον Korres και φαίνονται όλα τόσο υπέροχα!!!

    ReplyDelete
  100. Λατρεύω τα προιοντα ΚΟΡΡΕ!!!!! Από την καινουργια του συλλογή έχω αγοράσει αρκετά από τα μανό του και είναι υπέροχα!!! Φοβερές αποχρώσεις!!!! Θα ήθελα πολύ να κερδίσω για να εχω την ευκαιρία να δοκιμάσω και το κραγιόν. :)

    ReplyDelete
  101. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα ακόμη....Για να δούμε...Καλή επιτυχία σε όλους..

    ReplyDelete
  102. Αυτα τα καινουργια κραγιον θελω πολυ να τα δοκιμασω,τα βερνικια ειναι υπεροχα.ευχαριστουμε για την ευκαιρια.

    ReplyDelete
  103. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμη από τη νέα συλλογή αλλά οι αποχρώσεις που είδα είναι τόσο ωραίες!!!!

    ReplyDelete
  104. i've never tried :(
    email: the_umbrella_of_glass@hotmail.com
    Laura Azevedo xx

    ReplyDelete
  105. Δεν προλαβα σκομη να τα δοκιμασω αλλα σιγουρα θα το κανω... πολυ ωραιο giveaway doll.

    ReplyDelete
  106. Απο την καινούρια συλλογή δυστυχώς δεν εχω δοκιμάσει τίποτα,αλλά Κορρές για μένα προσωπικά είναι σχεδόν πάντα εγγύηση!
    Gfc: Katty Down
    fb: Katty Down
    email: katdown23@gmail.com

    ReplyDelete
  107. εχω δοκιμασει διαφορα προϊοντα korre ....μανο ,κρεμα ματιων....υπεροχη -το νυχτολουλουδο....τωρα δεν μπορω να το βρω,το εχω αντικαταστισει με το αγριο τριανταφυλλο...και θελω να δοκιμασω και αλλα..αγαπω korre..!!!!

    ReplyDelete
  108. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμα απο την καινούργια collection αλλά σίγουρα θα το κάνω γιατί εμπιστεύομαι πολύ την συγκεκριμένη εταιρεία!!!!

    ReplyDelete
  109. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτααα!!Εκτός από το άρωμα που λέγαμε και ήταν τέλειοοο!!!
    Αλλά κι αυτό το κραγιον...αχ!!

    ReplyDelete
  110. δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα μακαρι να κερδισω κ να μου δωθει η ευκαιρια!!!

    ReplyDelete
  111. έχω δοκιμάσει τα βερνίκια (desire red-clouded purple)
    στεγνώνουν πολύ γρήγορα και έχουν απίστευτη γυαλάδα...

    ReplyDelete
  112. ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΔΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΗΣ KORRES !!!!!!!!!!!!!
    EINAI ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΔΩΡΑ !!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  113. exw dokimasei ta vernikia tous polu kala!!!

    ReplyDelete
  114. I haven't tried any Korres make-up before, but would love it.

    ReplyDelete
  115. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει είδη μακιγιάζ του. Θα ήθελα όμως! Ευχαριστώ για την ευκαιρία!
    Αναστασία Μητροσίλη

    ReplyDelete
  116. Den exw dokimasei kati akoma

    ReplyDelete
  117. Yπέροχα ευχαριστούμε.

    ReplyDelete
  118. Δεν εχω δοκιμασει καλλυντικα αλλα με την αντηλιακη μου κρεμα ειμαι πολυ ευχαριστημενη!

    ReplyDelete
  119. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από τη νέα συλλογή!
    gfc:Σταυρούλα
    fb:Stavroula Douvropoulou
    twitter:@stavroula_douv
    bloglovin:stavroula211977
    fbshare:https://www.facebook.com/stavroula.douvropoulou/posts/10202577657266728
    twitterlink:https://twitter.com/stavroula_douv/status/396720373393133568

    ReplyDelete
  120. Δυστυχώς, δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από τη νέα συλλογή, αλλά είχα βάλει στο μάτι το rasberry lipstick ♥

    ReplyDelete
  121. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά θέλω πολύ αυτό το μανό.

    ReplyDelete
  122. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλά πολύ θα ήθελα!

    ReplyDelete
  123. Polu wraia!exw dokimasei ta kragion tou k einai polu fusika!

    ReplyDelete
  124. ena poly omorfo giveaway! h syllogh toy korre fetos einai poly apsogh kai ennoeite ta theloyme ola!!!

    ReplyDelete
  125. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΥΛΟΓΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ

    ReplyDelete
  126. Δεν έχω δοκιμάσει την καινούρια συλλογή αλλά γενικά αγαπώ τα καλλυντικά Κορρέ. :)

    ReplyDelete
  127. I've never tried anything by them since they are not available in my country :/

    ReplyDelete
  128. So exciting, thanks so much for doing this! I don't think the Raspberry Twist lipstick is available here in the US (or I just can't find it!), so I'd absolutely love to win. :)

    ReplyDelete
  129. Δεν έχω δοκιμάσει,θα ήθελα πάρα πολύ!

    ReplyDelete
  130. den exw dokimasei kati k 8elw polu!!!!

    ReplyDelete
  131. Δεν έχω δοκιμάσει καθόλου καλλυντικά Κορρές, αλλά θα ήθελα πολύ!

    ReplyDelete
  132. προσεχως η δοκιμη......παντως και μονο που ειναι korres....ειναι εγγυημενα καλα....

    ReplyDelete
  133. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλα θέλω

    ReplyDelete
  134. δοκιμασα μια οζα και μπορω να πω ειναι καταπληκτικη....

    ReplyDelete
  135. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από την καινούρια του σειρά αλλά θα ήθελα πολύ!

    ReplyDelete
  136. δεν εχω δοκιμασει τιποτα απτη νεα συλλογη!

    ReplyDelete
  137. Θα ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω! Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει τίποτα

    ReplyDelete
  138. ΟΧΙ .... ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ...:)

    ReplyDelete
  139. yep, δοκιμασα και δνε μπορεσα να αντισταθω στο twist lipstick romance! thank you for the giveaway! :)

    ReplyDelete
  140. I never tried anything by Korres so it would be just great to win and have the chance to do so :)

    ReplyDelete
  141. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν αλλά θα ήθελα πολύ :)

    ReplyDelete
  142. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλά θα το ήθελα πάρα πολύ!

    ReplyDelete
  143. Καλή μας επιτυχία!
    Ευχαριστούμε! <3 <3

    ReplyDelete
  144. δεν το εχω δοκιμάσει 1η φορα βασικα το βλεπω !!! πρεπει να ειναι τελειο!!! <3

    ReplyDelete
  145. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά θέλω πολύ!! :)

    ReplyDelete
  146. Ελιναι τελεια!!!!! <3 Αντε και καλη μας επυτιχια!!! <3

    ReplyDelete
  147. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ !!!!!!

    ReplyDelete
  148. ευχαριστουμε πολύ! υπεροχα δώρα!!!

    ReplyDelete
  149. Θα ήθελα να τα δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  150. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ!

    ReplyDelete
  151. Θα ήθελα να τα δοκιμάσω

    ReplyDelete
  152. Δυστυχως δεν εχω δοκιμασει κατι, αλλα ο διαγωνισμος αυτος θα ηταν μια τελεια ευκαιρια!!! :)

    ReplyDelete
  153. Έχει υπέροχα κραγιον και λατρέυω και τα αρώματά του!!

    ReplyDelete
  154. Δεν εχω δοκιμασει κατι απο τη νεα συλλογη αλλα πολυ θελω! Καλη μας επιτυχια! Ευχαριστουμε!

    ReplyDelete
  155. Den exo dokimasei kanena proion Korres :(

    ReplyDelete
  156. Φαίνονται παρα πολι ωραία,αλλά δυστυχώς δεν τα χω δοκιμάσει!καλή μας επιτυχία!!!

    ReplyDelete
  157. δεν εχω δοκιμασει τιποτα ακομα!!

    ReplyDelete
  158. oxiii.den exw dokimasei kati kai 8elw poluuuu!!

    ReplyDelete
  159. δεν εχω δοκιμασει ακομη!!!!!

    ReplyDelete
  160. Δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο την νεα συλλογή!

    ReplyDelete
  161. Μακαρι να τα κερδισω!!

    ReplyDelete
  162. Thank you for the giveaway!
    From the new Korres Collection I have not tried anything yet!
    Best wishes!

    E-mail : kyr.intzeidou@yahoo.gr

    ReplyDelete
  163. δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμη

    ReplyDelete
  164. Μακάρι να κερδίσω γιατί δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα Korres και θα ήθελα πολύ!!!!

    ReplyDelete
  165. δεν τα εχω δοκιμασει ακομα

    ReplyDelete
  166. δεν εχω δοκιμάσει κάτι...

    ReplyDelete
  167. poly wraia dwrakia gia tin kopela mou

    ReplyDelete
  168. δεν έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά ανυπομονώ!!

    ReplyDelete
  169. μακάρι να είμαι τυχερή....δεν έχω δοκιμάσει κάποιο....

    ReplyDelete
  170. oxi den exw dokimasei...alla apo ena prohgoumeno post sou exw latrepsei to lipstick...to xw balei sto mati!!!!!

    ReplyDelete
  171. φανταστικά δώρα!!!

    ReplyDelete
  172. δεν εχω δοκιμασει τιποτα ακομη ,δυστηχως .. αλλα θελω πολυ ! ευχαριστουμε για την ευκαιρια !

    ReplyDelete
  173. δεν έχω δοκιμάσει τίποτα ακόμα...

    ReplyDelete
  174. Δεν έχω δοκιμάσει καλλυντικά Κορρές αλλά θα το ήθελα πολύ!!

    ReplyDelete
  175. Πολυ ομορφα , οχι δεν τα εχω δοκιμασει ακομα αλλα φαινονται υπεροχα!

    ReplyDelete
  176. δεν το εχω δοκιμασει1καλη επιτυχια!!

    ReplyDelete
  177. to mono pou xrisimopoio apo ta proioda korre inai to make up

    ReplyDelete
  178. Δεν έχω δοκιμάσει τιποτα ακόμα!
    anasb7@yahoo.gr

    ReplyDelete
  179. οχι δεν εχω δοκιμασει προιοντα κορες αλλα πολυ θα το ηθελα!!! ευχαριστουμε για τα υπεροχα δωρακια σας!!!

    ReplyDelete
  180. δεν έχω δοκιμάσει τίποτα ακόμα...

    ReplyDelete
  181. Δεν τα εχω δοκιμασει, ομως φαινονται πολυ ομορφα!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts