The "What's In My Shower" Tag


Firstly let's get something straight! I don't have a shower, I have a bathtub! And secondly when Beauty and the food beast tagged me to show you what's in my shower(bathroom), Ι was terrified!

But why? Because I realized that I have a pile of bottles that are half finished, I usually purchase more and even increasingly commonplace my tastes are changing too fast... enough with the excuses and let's move on the shower gels! Did you have the impression that the bottle of Soap and Glory Rich and Foamous I didn't kept it to put another shower gel inside? And yes way, this time it contains the Dove Purely Pampering with Almond Cream and Hibiscus which I also have it in the nourishing lotion (third photo). I know I'm intolerable that I still haven't finished The Body Shop Ginger Sparkle Shower Gel and Body Polish, these will be getting into first priority so that (rumor has it that these will be released again this Christmas) I have an excuse to buy them again! My favorite exfoliating gloves from The Body Shop, the H & M Body Scrub Clean Spirit and the Get Fresh Foot Scrub with a spatula for heels from Jumbo which incidentally it does a great job. Deodorants are the Neutro Roberts and the Fa, Olivia Shower gel and Body Lotion and Yummy Mummy That's Better enhanced gel slimming.As for Kings and Queens Queen Elizabeth Sugar Shower Gel is my favorite at the moment and is combined beautifully with the Body Shop Brazil Nut Beautifying Oil.

Shampoo! Recently I love Aussie Aussome Volume and Vichy AminActif, I also like the Herbal Essences Uplifting Volume whereas Timotei for normal hair with herbs of the Alps is not my cup of tea. And here we are, conditioner and hair masks with first choice the Kerastase Soleil and Macadamia Deep Repair Mask, followed by Pantene and Garnier Fructis which I rarely reach out my hand to pick them up after shampooing.The Caudalie Gentle Conditioning Shampoo and Dove Intensive Repair Conditioner haven't tried them yet. Apivita Propoline treatment against hair loss I usually use it at summer that I shampoo my hair almost every day, I have the impression that it greases my hair.

Regarding lotions and body oils that I use immediately after bathing except Garnier Beauty Oil and Dove Purely Pampering with Almond Cream and Hibiscus everything else is from The Body Shop with favorites The Body Shop White Musk Libertine,The Body Shop Chocomania Body Lotion and the The Body Shop Vanilla Bliss Shimmer Lotion which will be released again for Christmas and is an absolute must for extra holiday shine! Another pleasant surprise is The Body Shop White Musk Smoky Rose Lotion for which I will have a review for you next week! As for the The Body Shop Coconut Shimmer Lotion is rather more summery...

And because I'm a little curious I hand over the tag to
the ones however who want to do it be my guest, I'd love to read it and have a peek!

Αρχικά ας ξεκαθαρίσουμε κάτι! Δεν έχω ντουζιέρα, έχω μπανιέρα!! Και δεύτερον όταν η Beauty and the food beast με έκανε tag για να σας δείξω τι υπάρχει στο μπάνιο μου, τρομοκρατήθηκα!

 Μα γιατί; Γιατί κατάλαβα ότι έχω ένα σωρό μπουκάλια που είναι μισοτελειωμένα, συνήθως αγοράζω επιπλέον και ακόμη πιο σύνηθες φαινόμενο ότι τα γούστα μου αλλάζουν υπερβολικά γρήγορα... αρκετά με τις δικαιολογίες όμως και πρώτα πρώτα τα αφρόλουτρα! Μήπως έχεις την εντύπωση ότι το μπουκάλι της Soap and Glory Rich and Foamous δε το κράτησα για να βάζω άλλο αφρόλουτρο μέσα; Και όμως αυτή τη στιγμή περιέχει το Dove Purely Pampering with Almond Cream and Hibiscus το οποίο έχω και σε nourishing lotion (στην τρίτη φώτο). Το ξέρω είμαι απαράδεκτη που ακόμη δεν έχω τελειώσει τα The Body Shop Ginger Sparkle Shower Gel και Body Polish, θα μπουν σε πρώτη προτεραιότητα έτσι ώστε (φήμες λένε ότι επανακυκλοφορούν και φέτος τα Χριστούγεννα) να έχω μια δικαιολογία να τα αγοράσω ξανά!! Τα αγαπημένα μου γάντια απολέπισης από τη The Body Shop, το H&M Body Scrub Clean Spirit και το Get Fresh Foot Scrub μαζί με τη σπάτουλα για τις φτέρνες από το Jumbo η οποία παρεμπιπτόντως κάνει καταπληκτική δουλειά. Αποσμητικά τα Neutro Roberts και Fa , Olivia Shower gel και Body Lotion και Yummy Mummy That's Better ενισχυμένο τζελ αδυνατίσματος. Όσο για το Kings and Queens Queen Elizabeth Sugar Shower Gel είναι το αγαπημένο μου αυτή τη στιγμή και συνδυάζεται υπέροχα με το The Body Shop Brazil Nut Beautifying Oil.

Σαμπουάν!! Τελευταία λατρεύω το Aussie Aussome Volume και το Vichy AminActif, επίσης μου αρέσει το Herbal Essences Uplifting Volume ενώ το Timotei για κανονικά μαλλιά με βότανα των Άλπεων δεν είναι του γούστου μου. Και προχωρώ στα conditioner και τις μάσκες μαλλιών με πρώτη επιλογή το Kerastase Soleil και τη Macadamia Deep Repair Mask και ακολουθούν τα Pantene και τα Garnier Fructis που σπανίως απλώνω το χέρι μου να τα πιάσω μετά το λούσιμο. Τα Caudalie Gentle Conditioning Shampoo και Dove Intensive Repair Conditioner δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη. Αpivita Propoline θεραπεία κατά της τριχόπτωσης συνήθως το χρησιμοποιώ καλοκαίρι που λούζομαι σχεδόν κάθε μέρα γιατί έχω την εντύπωση ότι λαδώνει τα μαλλιά μου.

 Όσον αφορά τις λοσιόν και τα λαδάκια σώματος που χρησιμοποιώ αμέσως μετά το μπάνιο εκτός από το Garnier Beauty Oil και το Dove Purely Pampering with Almond Cream and Hibiscus όλα τα υπόλοιπα είναι της The Body Shop με αγαπημένα το The Body Shop White Musk Libertine, The Body Shop Chocomania Body Lotion και το The Body Shop Vanilla Bliss Shimmer Lotion το οποίο επανακυκλοφορεί τα Χριστούγεννα και είναι το απόλυτο must για έξτρα λάμψη τις γιορτές! Ακόμη μια ευχάριστη έκπληξη είναι το The Body Shop White Musk Smoky Rose Lotion για το οποίο θα σας έχω από εβδομάδα review! Ενώ το The Body Shop Coconut Shimmer είναι μάλλον περισσότερο καλοκαιρινό...

Και επειδή είμαι και εγώ λίγο περίεργη παραδίδω το tag στις
αλλά και όσες θέλετε να το κάνετε, μετά χαράς να τα διαβάσω και να κρυφοκοιτάξω!

Comments

  1. τελειο το tag .. απο που αγορασες το garnier fructis που εχει η δευτερη εικονα?... εισαι τελειααα :*

    www.somerandomfashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Απο λαδακια/αρωματα και περιποιηση για μετα το μπανιο βλεπω εχουμε ιδια γουστα!
    Thank you for the tag my dear, I love it! <3

    ReplyDelete
  3. So much lovely stuff! I don't have a bathtub and haven't since I moved back home to singapore. I don't miss it but in my future home I'd love one! Or when I go on holiday I will make sure I'll enjoy the bathtub in the hotel! I have way more hair products open than body products but I recently purchase a bunch of fruity scrubs to use and it's been great. I think we all need to treat ourselves!

    ReplyDelete
  4. Αχ τι όμορφα όλα! Πολύ ωραία προϊόντα!

    ReplyDelete
  5. Xaxaxxaxaxa καλά έκανες και τρομοκρατήθηκες!!!!!!!!!!
    WOW!Υπέροχα προιοντα και πολλά!! (εγώ βέβαια δεν πρόσθεσα τα ενυδατικά σώματος αλλά μου άρεσε η ιδέα σου!)!!
    Αχ ζήλεψα το αφρόλουτρο και το scrub Ginger sparkles από TBS...εχω το body butter και το λατρεύω!!Τόσοοο χριστουγεννιάτικο!
    Βλέπω προτιμάς τα body lotion ε???Εγώ δεν εχω αγοράσει ποτε!!!Ολα μου τα ενυδατικά από TBS είναι body butters!! :D :D

    ReplyDelete
  6. ps...axaxaxaxa έχεις κρατήσει το μπουκάλι και έχεις βάλει μέσα αλλο αφρόλουτρο???Τέλειααααααα....εχεις δικιο,το μπουκάλι είναι τόσο όμορφο που κι εγώ δεν θα μπορούσα να το πετάξω!Και βολευει και η ανλία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε, μα ...να μη το κρατούσα;;; Κρίμα μου αρέσει και η αντλία...ήταν αναμενόμενο χαχαχα ♥

      Delete
  7. Πωπωπω μπουκαλάκια και μυρωδιές και τι ωραία που είναι!!!!
    Πόοοσα έχουμε όλες?και πόσα θα πάρουμε ακόμα...χαχα!!

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραίο το tag!Λατρεύω τα προιόντα Aussie!!

    ReplyDelete
  9. Τόσα πολλά αλλά τόσα ωραία όλα!!!! Με κέρδισε το coconut shimmer lotion αλλά ναι μάλλον ακούγεται καλοκαιρινό!!!! Είχα και εγώ απορία αν στο ταγκ θα προσθέσουμε τα ενυδατικά σώματος αλλά έχουν άμεση σχέση με το μπάνιο νομίζω χιχι

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βασικά όλες μου τις λοσιόν τις έχω στο μπάνιο για αυτό θεώρησα ότι έπρεπε να τις βάλω, έτσι δεν είναι και το tag τι έχεις στο μπάνιο σου; ♥

      Delete
  10. Θελω ολες τις ενυδατικες της τριτης εικονας!!! Φανταζομαι η μια θα μυριζει καλυτερα απ την αλλη!!!
    Σ ευχαριστω και για το tag! I'll get to it, I promise...!
    xx

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts