The Sunday Beauty Post #5


A good chance today to show you what's on my desk except my laptop and of course pens, pencils and books, notebooks, notepads and so on. There aren't plenty and some I have already used a sufficient times but lately we get along with each other and in this case acquired a place on my desk so to spend even more pleasant times of blogging and simultaneously to try new ones.

First and foremost the Kids Hand Sanitizing gel with cherry flavor, aloe vera and provitamin B5 which has mild antiseptic properties I bought it from Jumbo and I must admit that smells great. I like it or probably better not only I like it, is that I can't stand the feeling that my hands aren't clean and many times a day I wash them but to run all the time at WC? Do you think I have become too hypochondriac...and this maybe!

For Soap and Glory Hand food cream I've talked to you again and since I already have two tubes that don't want to finish easily, one of them found a place on my desk for immediate moisture, let alone that with this slight change in weather I feel my hands more dry than usual so neither fish nor fowl!

The cherished Burt's Bees Lemon butter Cuticle Cream cream I use it even when I have painted my nails because if anything it smells delicious freshly cut lemon and reminds me strongly autumn and winter months and I love this incredible buttery synthesis. Eliminates any odor from the fingertips, imagine you having peeled onions? It would operate in this case wonderful too I guess...hehe

While for the finale I have the just acquired Nuxe Reve de Miel lip balm which I will have a review soon, and just to get a taste of I tell you that I haven't tried something similar before. By Jove this is amazing!!

Μια καλή ευκαιρία σήμερα να σας δείξω τι υπάρχει στο γραφείο μου εκτός από το laptop μου φυσικά και στυλούς, μολύβια και βιβλία,τετράδια, σημειωματάρια κ.ο.κ. Δεν είναι πολλά και κάποια ήδη τα χρησιμοποιώ αρκετό καιρό αλλά τώρα τελευταία τα πηγαίνουμε καλά μεταξύ μας και σε αυτή τη περίπτωση απόκτησαν μια θέση στο γραφείο μου, έτσι ώστε να περνάνε και ακόμη πιο ευχάριστα οι ώρες του blogging και συνάμα να δοκιμάζω και καινούρια.

Πρώτα πρώτα το Kids Hand Sanitizing gel με άρωμα κεράσι, Αλόε Βέρα και προβιταμίνη Β5 το οποίο έχει ήπια αντισηπτική δράση το αγόρασα από το Jumbo και οφείλω να ομολογήσω ότι μυρίζει υπέροχα. Μου αρέσει ή μάλλον καλύτερα όχι μόνο μου αρέσει αλλά δεν αντέχω την αίσθηση ότι τα χέρια μου δεν είναι καθαρά και πολλές φορές την ημέρα τα πλένω αλλά να τρέχω και όλη την ώρα στο WC; Λέτε να έχω γίνει υπερβολικά υποχόνδρια...μπορεί και αυτό!

Για τη Soap and Glory Hand food ενυδατική χεριών σας έχω ξαναμιλήσει και μιας και ήδη έχω δυο σωληνάρια τα οποία δε λένε να τελειώσουν, το ένα βρέθηκε στο γραφείο για άμεση ενυδάτωση, άσε δε που με αυτή τη μικρή αλλαγή του καιρού αισθάνομαι τα χέρια μου πιο ξηρά από ότι συνήθως, οπότε και τη πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο!

Το λατρεμένο Burt's Bees Lemon butter Cuticle Cream το χρησιμοποιώ ακόμη και όταν έχω βαμμένα τα νύχια μου γιατί αν μη τι άλλο μυρίζει υπέροχο φρεσκοκομμένο λεμόνι, μου θυμίζει έντονα φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες και λατρεύω αυτή την απίστευτη βουτηρώδη σύνθεση. Εξαφανίζει κάθε μυρωδιά από τα ακροδάχτυλα, φαντάζεσαι να έχεις καθαρίσει κρεμύδια; θα λειτουργεί και εκεί θαυμάσια φαντάζομαι...χεχε

Ενώ για το φινάλε σας έχω το μόλις αποκτηθέν Nuxe Reve de Miel lip balm το οποίο θα σας έχω σύντομα review, ενώ για να πάρετε μια γεύση σας λέω ότι κάτι παρόμοιο δεν έχω ξαναδοκιμάσει. Μα το Δια είναι καταπληκτικό!!
 
You can also follow my updates via Bloglovin | Facebook | Twitter 

Comments

  1. αγαπώ αυτές τις αναρτήσεις! Και εγώ δεν αντέχω με την ιδέα ότι εχω βρωμικα χέρια, οπότε επιστρατεύω και εγώ πολλούς συμμάχους!! Καλή Κυριακή doll!! Many kisses
    Mary

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραία και έξυπνη ιδέα για ποστ!! Και μένα αυτόν τον καιρό είναι πολύ ξηρά τα χέρια μου και θέλω να δοκιμάσω μια καινουργια ενυδατική χεριών!! Το burt's bees πρέπει να μυρίζει υπέροχα!!! :)

    ReplyDelete
  3. Αυτά τα αντιβακτηριακά gel έχουν γίνει μέρος της ζωής μας :)
    Φιλιά

    ReplyDelete
  4. Το θέμα με τα καθαρά χέρια το έχω και εγώ, αυτό το αντιβακτηριακό gel με άρωμα κεράσι φαίνεται πολύ καλό!

    ReplyDelete
  5. Πρώτη φορά ακούω για ένα προϊόν που εξαφανίζει τις μυρωδιές από τα δάχτυλα...Πραγματικά εντυπωσιακό και χρήσιμο...κυρίως όταν καθαρίζεις κρεμμύδια όπως είπες κι εσύ...

    Φιλιά
    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. Very nice post :) I love Burts Bees products as well, the lip stick is my favourite from all I had:)

    ReplyDelete
  7. αυτό το αντισηπτικό με άρωμα κεράσι από που το πήρες?

    ReplyDelete
  8. Εγω στο γραφειο μου εχω ενα μεγαλο πακετο με υγρα μαντηλακια απο τη Septona που μυριζουν πρασινο μηλο!!! Μυριζει θεικα! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts