Forget White, Think Nude | Erre Due Lasting Contour Eye



A beauty blogger should never rest her laurels, right? It was the time I realised that I have dropout my devotion and love in white eye pencil for my lower tear line. Something didn't feel right, it was too vigorous, too robust and it may made my eyes look bigger but it was tough to combine it with my favorite neutral or bronze eye shadows. 

Walking at the alleys of Galerie De Beaute checking the new beauty collections and new spring pastel nail polishes (typical me) the Erre Due Lasting Contour eye 22 came to my attention. A beautiful nude eye pencil that when you apply on your lower tear line instantly makes your look more awake and bright without the intense white effect, which I currently find passe. After all you can't go wrong when Charlotte Tilbury highly recommends the nude eye pencil in a video, so Erre Due lasting Contour Eye 22 came home with me and since then we have become best friends. It combines wonderfully with my favorite natural look, with bronze eyeshadows that are perfect for summer, with black eyeliner, it has an exceptional color performance and a great duration. It glides like a dream thanks to the natural wax it contains, it's not greasy or sticky, it contains natural antioxidants that nurture skin and it's free of mineral oil. 

The best part however it's that it provides with one swipe a rich color and you don't have to spend a fortune to obtain it. Do I need to say more? So if you ever consider to forget white and think nude -on an eye pencil of course- these will be the best 4.50€ you had ever spend. End of story.

Μια beauty blogger δεν πρέπει ποτέ να επαναπαύεται στις δάφνες της, έτσι δεν είναι; Ήταν η στιγμή που συνειδητοποίησα ότι έχω εγκαταλείψει την αφοσίωση και την αγάπη μου στο λευκό μολύβι ματιών για την κάτω γραμμή των δακρύων. Κάτι δεν μου φαινόταν σωστό, ήταν υπερβολικά ζωηρό, υπερβολικά έντονο και μπορεί να έκανε τα μάτια μου να φαίνονται μεγαλύτερα, αλλά ήταν δύσκολο να συνδυαστεί με τις αγαπημένες μου ουδέτερες ή χάλκινες σκιές ματιών. 

Περπατώντας στους διαδρόμους του Galerie De Beaute τσεκάροντας τις νέες συλλογές ομορφιάς και τα καινούρια ανοιξιάτικα παστέλ βερνίκια νυχιών (στανταράκι) το Erre Due Lasting Contour eye 22 υπέπεσε της προσοχής μου. Ένα όμορφο Nude μολύβι ματιών που όταν το φοράς στο εσωτερικό των ματιών κάνει αυτομάτως το βλέμμα σου να δείχνει πιο ξύπνιο και φωτεινό χωρίς το έντονο λευκό αποτέλεσμα, το οποίο επί του παρόντος βρίσκω πασέ. Εδώ που τα λέμε τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά, όταν η Charlotte Tilbury  σου προτείνει το nude μολύβι ματιών σε βίντεο της, έτσι το Erre Due Lasting Contour Eye 22 ήρθε στο σπίτι μαζί μου και από τότε έχουμε γίνει οι καλύτεροι φίλοι. Συνδυάζεται υπέροχα με το αγαπημένο μου φυσικό look, με χάλκινες σκιές ματιών που είναι ιδανικές για το καλοκαίρι, με μαύρο eyeliner, έχει εξαιρετική απόδοση χρωμάτος και μεγάλη διάρκεια. Γλιστράει σαν όνειρο χάρη στο φυσικό κερί που περιέχει, δεν είναι λιπαρό ή κολλώδες, περιέχει φυσικά αντιοξειδωτικά που τρέφουν το δέρμα και είναι χωρίς mineral oil. 

Το καλύτερο ωστόσο είναι ότι προσφέρει πλούσιο χρώμα με ένα πέρασμα και δεν χρειάζεται να ξοδέψεις μια περιουσία για να το αποκτήσεις. Χρειάζεται να πω περισσότερα; Έτσι, αν ποτέ ξεχάσεις το λευκό και σκεφτείς το nude -σε ένα μολύβι ματιών φυσικά- αυτά τα 4.50€ θα είναι τα καλύτερα που είχες ξοδέψει. Τελεία και παύλα. 


Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. 4,50 ευρω ??? αληθεια?? θα το παρω σιγουρα..δεν ηξερα οτι η εταιρια εχει τοσο καλα μολυβια..εγω λατρευω τα καινουρια τους κραγιον

    ReplyDelete
  2. Καταπληκτικό! και ήθελα να πάρω ενα καινούριο άσπρο μολύβι αλλα μετά απο αυτό το ποστ μαλλον αλλαξα γνωμη .. το θελώ ^_^ φιλακια χχχ

    ReplyDelete
  3. Πάντοτε επέλεγα το nude έναντι του λευκού, το βρίσκω πιο φυσικό και στιλάτο. Εγώ έχω το αντίστοιχο από ΝΥΧ. Με γεια σου και καλοφόρετο!! ;) ΥΓ: Δοκίμασέ το στις εσωτερικές γωνίες των ματιών αντί για highlighter (θα χρειαστεί απαλό σβήσιμο με τα δάχτυλα). Έχει εκπληκτικά αποτελέσματα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λες εεε;; Θα το δοκιμάσω σίγουρα dear!! ;)

      Delete
  4. Το λευκό στα μάτια δείχνει πολύ ψεύτικο & το μπεζ,που έχω δεν έχει καλή διάρκεια,οπότε βρήκα το επόμενο απόκτημά μου! :)

    ReplyDelete
  5. Φαινεται πιο ωραιο nude απο της Rimmel που εχω, πιο bright. Tης Rimmel ειναι λιγο σκουρο κ δε δινει αυτη τη φωτεινοτητα που θελω, μαλλον θα δοκιμασω κ αυτο της Erre Due.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Έψαχνα να πάρω ένα καλό μπεζ μολύβι...φαίνεται οτι μόλις το βρήκα!!!

    ReplyDelete
  8. It looks and sounds soo good! I have so many eyeliners and yet I still don't have a nude one yet! I need something like this!

    ReplyDelete
  9. H erre due εχει πολυ καλης ποιοτητας μολυβια! Πραγματι το ασπρο μολυβι ωρες ωρες δεν φαινεται τοσο φυσκικο στο ματι....το nude ειναι απο οτι φαινεται! Ωραιο ποστ!

    ReplyDelete
  10. Kαι εγώ προτιμώ το nude αντί του λευκού και είχα ένα μολύβο της Radiant, αλλά ομολογουμένως, αυτό μου φαίνεται πιο φωτεινό και οικονομικό, οπότε θα το προτιμήσω την επόμενη φορά!

    ReplyDelete
  11. Ούτε που είχα σκεφτεί ποτέ nude μολύβι ματιών, αντί για άσπρο! Δελεαστικό είναι..θα το δοκιμάσω! :)

    ReplyDelete
  12. Το έχω το συγκεκριμένο! Εξαιρετικό και το προτιμώ από οποιοδήποτε λευκό μολύβι που έχω :)

    ReplyDelete
  13. Πολύ ωραίο μολύβι φαίνετε!!Σίγουρα θα το πάρω κάποια στιγμή γιατί δεν έχω κάτι αντίστοιχο!!!

    ReplyDelete
  14. ok. Με επεισες κ πάλι!
    Με την πρώτη ευκαιρία θα το πάρω!

    ReplyDelete
  15. Nude Ε? Ούτε που θα το σκεφτόμουν! Κι όμως νομίζω ότι σε πιο φυσικό μακιγιάζ όπως το δικό μου θα είναι τέλειο! Θα το δοκιμάσω εννοείται! Ευχαριστούμε για το ποστ! Φιλιά!

    ReplyDelete
  16. Ψηφίζω μπεζ δαγκωτό! Έχω από διάφορες εταιρίες αλλά νομίζω πως το αγαπημένο μου είναι από την Rimmel <3

    ReplyDelete
  17. Ήθελα και εγώ να αγοράσω ένα nude μολύβι ματιών που να είναι πολύ μαλακό και να έχει διάρκεια ! και τώρα νομίζω δεν ψάξω καθόλου θα πάρω κατευθείαν αυτό !

    ReplyDelete
  18. Φαίνεται πολύ καλό και σε πολύ καλή τιμή! Θα το έχω υπόψιν μου! Πολύ καλό review!

    ReplyDelete
  19. Πω πω τι μου θυμισες τωρα... Το εχω παραμελησει παντελως. Ειχα βρει περσι ενα παρομοιο στα tbs κ το ειχα ερωτευτει... Πρεπει να αρχισω να το φοραω απο σημερα κιολας.
    Φιλια

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts