The Pink Coral Handbag



I have waaay too many habdbags, and who doesn't? I even made a clear out last year yet another one is necessary, cause when a new member is being added to the collection, the rest are being neglected. Recently I purchased one more MakGio in a pink coral color! I love these handbags and I love pink and coral this spring. First things first, you'll find every color and pattern you desire and closing these are perpetual to use! Something that clearly justifies the 52€ price I guess. Imagine this handbag with a white or nude ensemble for spring-summer, decidedly a combination to die for! You'll find some more here if you want to take a look. 

On another hand, though this has been used two-three times I have already found two lipglosses in, and we all know that I'm not a lipgloss gal. I prefer a kick-ass lipstick than a lipgloss but in recent times I love lipglosses and I end up throwing one in my handbag every time I leave home. I forget that I already have another in, so most probably to find ten of them inside after some time. The NYX Apple Strudel (first swatch) has the most gorgeous non-sticky formula that makes me applying it over and over again. I love the subtle pink-coral tint it gives on lips, the lovely hydration, the fuller lips look, the gorgeous shine. The same goes for the Korres Cherry lip gloss in 23 light purple(last swatch). Don't expect a tackiness with this one whilst the tiny shimmery microparticles offer fascinating hints of brightness. It's enriched with Cherry oil so as to hydrate the lips as long as with vitamins E and C so as to offer antioxidant protection. Doesn't cling to the lip lines, hydrates and gives a subtle pink violet orchid tint on the lips good enough to compliment. 

By all means you'll always find in my handbag a hand cream. The one is in right now is the The Body Shop Absinthe Purifying hand cream which has a grotesque refreshing fragrance and hydrates nicely, but other than that I can't say that it has blown my mind. It has a lightweight not greasy texture that sinks in pretty damn quick whilst hydrates hands fair enough. But that strong woody almost herbally scent that stays put for hours, well put two and two together, it's not my cup of tea. Over and above I must mention that the "Leaves hands feeling fresh" that TBS claims and clean too I reckon is on the button noticable and evident and that's the reason this one is still in my handbag. Make sure however to try it in store before purchasing... you have been warned.

Έχω πάαααρα πολλές τσάντες, και ποια δλδ δεν έχει; Μέχρι και ξεκαθάρισμα έκανα πέρυσι παρ'όλα αυτά ακόμη ένα είναι παραπάνω από αναγκαίο, γιατί μόλις ένα καινούριο μέλος προστίθεται στη συλλογή, οι υπόλοιπες παραμελούνται. Πρόσφατα αγόρασα ακόμη μια MakGio σε ροζ κοραλί χρώμα! Τις λατρεύω αυτές τις τσάντες και λατρεύω το ροζ και το κοραλί φέτος την άνοιξη. Πρώτα πρώτα θα βρεις ότι σχέδιο και χρώμα τραβάει η όρεξη σου και δεύτερον είναι αθάνατες! Δεν παθαίνουν τίποτα!Κάτι που αιτιολογεί πλήρως την τιμή 52€ υποθέτω. Φαντάσου αυτή την τσάντα με ένα λευκό ή nude σύνολο για την άνοιξη-καλοκαίρι, αναμφισβήτητα ένας συνδυασμός που κόβει την ανάσα! Θα βρεις περισσότερες εδώ αν θέλεις να ρίξεις μια ματιά. 

Από μια άλλη, αν και έχει χρησιμοποιηθεί δύο με τρεις φορές έχω ήδη βρει δύο Lipglosses μέσα, και όλοι γνωρίζουμε ότι δεν είμαι το κορίτσι των lipgloss. Προτιμώ ένα κραγιόν που σκίζει από ένα lipgloss, αλλά τον τελευταίο καιρό μου αρέσουν τα lipglosses και έχω καταλήξει να ρίχνω ένα στην τσάντα μου, κάθε φορά που φεύγω από το σπίτι. Ξεχνάω ότι έχω ήδη ένα ακόμη μέσα, οπότε πιθανότατα να βρω δέκα από αυτά στο εσωτερικό μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Το NYX Apple Strudel (πρώτο swatch) έχει την πιο υπέροχη μη κολλώδη σύνθεση που με κάνει να το τοποθετώ στα χείλη ξανά και ξανά. Λατρεύω το λεπτό ροζ κοράλλι χρώμα που δίνει στα χείλη, την όμορφη ενυδάτωση, το look των γεμάτων ζουμερών χειλιών, την υπέροχη λάμψη. Το ίδιο ισχύει και για το Korres Cherry lip gloss in 23 light purple (τελευταίο swatch). Μην περιμένεις μια κολλώδη υφή με το συγκεκριμένο, ενώ τα μικροσκοπικά λαμπερά μικροσωματίδια προσφέρουν συναρπαστικές νότες φωτεινότητας. Είναι εμπλουτισμένο με έλαιο από κεράσι, έτσι ώστε να ενυδατώνει τα χείλη όσο και με βιταμίνες E και C, έτσι ώστε να προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία. Δεν προσκολλάται στις γραμμές των χειλιών, ενυδατώνει και χαρίζει μια λεπτή ροζ Violet Orchid απόχρωση στα χείλη τόσο  καλή για να πάρει τα κοπλιμέντα της. 

Όπως είναι φυσικό πάντα στην τσάντα μου θα βρεις μια κρέμα χεριών. Αυτή που είναι ακριβώς τώρα μέσα είναι η The Body Shop Absinthe Purifying κρέμα χεριών που έχει ένα αλλόκοτο αναζωογονητικό άρωμα και ενυδατώνει όμορφα, αλλά εκτός από αυτό δεν μπορώ να πω ότι μου έχει πάρει τα μυαλά. Έχει μια ανάλαφρη μη λιπαρή σύσταση που απορροφάται μέχρι να πεις κύμινο, ενώ ενυδατώνει τα χέρια αρκετά καλά. Αλλά αυτό το ισχυρό ξυλώδη σχεδόν από βότανα άρωμα που παραμένει στη θέση του για ώρες, ε, λοιπόν ένα και ένα κάνουν δύο, δεν είναι του γούστου μου. Πέραν τούτου πρέπει να αναφέρω ότι το «Αφήνει στα χέρια μια αίσθηση φρεσκάδας" όπως ισχυρίζεται η TBS και καθαριότητας επίσης από ότι αντιλαμβάνομαι είναι αναμφισβήτητα αξιοπρόσεχτη και εμφανής και αυτός είναι ο λόγος που είναι ακόμη μέσα στην τσάντα μου. Βεβαιώσου όμως να τη δοκιμάσεις στο κατάστημα πριν την αγοράσεις ...και μην πεις ότι δεν σε προειδοποίησα.

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. Τέλεια η τσάντα σου κορίτσι με γεια, ειναι λατρεμενο ανοιξιατικκο-καλοκαιρινο χρωμα!!! Εγω ετοιμαζομαι για μια φουξ, αφου πήρα μια βεραμαν!!! Απειρες τσάντες λέμε......χαχαχα
    πολλά φιλιά
    Μαιρη

    ReplyDelete
  2. Υπέροχη τσάντα, με γεια!! Καλά, εννοείται οτι κάθε τσάντα έχει τουλάχιστον μια μίνι συλλογή από κραγιόν και glosses ξεχασμένη μέσα, και κάθε φορά λέω 'ααα εδώ ήσουν κι εσύ μα τι ωραίο χρώμα, πως σε ξέχασα;;'! Χαχαχα φιλιά :)

    ReplyDelete
  3. Απίστευτη τσάντα και μου αρέσει πολυ το χρωμα της.. Όσο για τα lip glosses μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα σου εχει γεμίσει η τσάντα με αυτα χι χι χι .. Μου άρεσε και το σημερινό πόστ ^_^ περιμένουμε και αλλα .. Πολλά φιλάκια <3

    ReplyDelete
  4. Πόσο όμορφη και πόσο χαρούμενη τσαντούλα! Με γειά σου Ειρηνάκι μου, καλοφόρετη!! Όσο για την κρέμα χεριών από TBS, θα συμφωνήσω απόλυτα...την είχα δοκιμάσει στο κατάστημα και τελικά επέλεξα εκείνη με το τριαντάφυλλο αντί αυτής! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Μαίρη μου!! Φιλία πολλά!!! :D

      Delete
  5. Το κοραλλι ισως είναι το αγαπημένο μου χρωμα!Η τσάντα είναι σουπερ καλοκαιρι και μεγεια σου!!Οσο για τα λιπγκλος αυτο πβλες τ παθαινω κι εγω.Τα ρίχνω μεσα στη τσάντα μου και μετά τα ξαναανακαλύπτω στο ξεκαθάρισμα.Νομίζω οτι από τα λιπ γκλος μαλλον θα επελεγα αυτό της nyx!
    Www.getalocalife.blogspot.gr

    ReplyDelete
  6. Kαλοφορετη η τσαντουλα girl! Kαι τι υπεροχα χρωματα για τα χειλη! Ειδικα αυτο του Κορρε μου αρεσει πολυ (αν και το συρταρι με τα lipgloss αγκομαχαει να κλεισει καθε φορα....)! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμένα αγκομαχαει στα κραγιόν χαχαχα

      Delete
  7. Ας μη μιλήσουμε για τσάντες..εχω καταντήσει γραφική πλέον..οπότε καταλαβαίνω τη δυσκολία σου να αποχωριστείς κάποια απο τις παλιές αγαπημένες!Και φυσικά ούτε απο τη δικιά μου τσάντα λείπουν 2-3 κραγιον (έτσι για παν ενδεχόμενο) καθώς και κρέμα χεριών αυτη την περίοδο χρησιμοποιώ την αγαπημένη ever απο l'occitane!!

    ReplyDelete
  8. Such a pretty handbag! I've become a fan of corals recently, in my blushes and choices for clothes!

    ReplyDelete
  9. Πόσο πανέμορφη τσάνταα!! Με γεια σου!! Κι εγώ είμαι του κοραλλί για αυτή την περίοδο!! Επίσης αν και λατρεύω κραγιόν αυτό το διάστημα έχω κι εγώ κολλήσει με πιο glossy υφές! :)

    ReplyDelete
  10. Καλά, φανταστική η τσάντα! Με 'γειά σου :)

    ReplyDelete
  11. Τέλεια η τσάντα σου! Μου αρέσουν πολύ κι εμένα οι τσάντες Makgio! Αυτή που χρησιμοποιώ κάθε μέρα είναι Makgio και με έχει καταβολέψει! Και στις εκπτώσεις ή στο τέλος της σεζόν τις βρίσκεις σε πάρα πολύ καλές τιμές!

    ReplyDelete
  12. Φανταστική η τσάντα!! Φοβερό χρώμα!

    ReplyDelete
  13. Kαλοφόρετη!!Είναι τέλειααα!!!
    Χρειάζομαι κι εγώ μια κοραλί τσάντα για το καλοκαίρι!!
    Φιλάκια,Χριστός Ανέστη!!!!!!!!!!
    Υγ...η absinthe εμένα δεν μου άρεσε καθόλου :(

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts