Recent Beauty Empties #3



It’s been a couple of months since my last empties and it’s time to share what I used up, what I will repurchase and what I will happily throw onto the bin. Without furher ado, on your mark, ready, go!!

Vichy Dermablend Corrective Foundation in 35 Sand . How did I manage to finish this one during winter?? On it's own it looked pretty dark on my fair complexion but combining it with my not so favourite Rimmel Wake me up foundation which had a not so promising long lasting result, it was too good to be true. You see Rimmel in the shade 100 Ivory was a bit too light for me, so one pump of Rimmel and half squeeze of Vichy was the perfect match for a medium to full coverage that suited seamlessly to my complexion and gave me a superbly even finish without redness or acne scars appearing. Of course I will repurchase it!

Maybelline Fit me concealer 02. It was my favourite daily concealer for under my eyes area. It didn't crease during the day and had a lovely medium coverage, a surprising creamy texture, an easily blendable formula and an excellent low price tag. I would repurchase it!

Macadamia Healing Oil Treatment. Finished two bottles of this and I was amazed by the glossy and healthy result on my hair. A little goes a long way, and when I say little be aware that if you use more than required and you have oily or fine hair, you might end up looking like a greasy mess. This is a controversial hair oil, you either love it or hate it. Nevertheless it has the most luxurius scent and I would repurchase it.

Apivita Propoline Women's Tonic Shampoo for Thinning Hair. This one is ideal for cases of seasonal hair loss, especially during spring and autumn, and that was the reason of the purchase. It has an 86% natural ingredients formula and as Apivita claims it helps revitalize hair follicle, strengthens and nourishes thinning hair with lupin, laurel, ginseng, vitamins, trace elements, neroli and clary sage.It smells great, it cleanses in depth without irritating scalp whilst it lathers sufficiently and helps good enough on seasonal hair loss. Not sure if I'll repurchase this or another Apivita shampoo line...No hard feelings, I love variety!

Kings & Queens Queen Elizabeth Sugar Shower Gel. Finished two bottles of this one too, and it's fairly clear that it ruled the roost when it was bathtime during winter. Amazing candy sugary relaxing scent, huge foam, a good price tag. I would repurchase it.

Wella Flex Heat Creation mousse. This one took me too long to finish. Mostly cause I hardly use mousse but I like to have one around just in case... Actually it was the worst mousse I've ever used. It made my hair look heavy with a crunchy texture. Don't even think to brush it after gal!!! Good guess! I won't repurchase it.

Wella flex Heat Creations Hairspray. The same goes for this one too! Ultra strong hold my a*. There was a bit of volume and hold for a couple of hours but then it was going downhill! Heavy hair, no volume, a slight greasy texture, a very needed shampooing after. Thanks but no thanks.

Boots Vanilla Extracts Body Butter. Well, we all know the deal with me and vanilla. It's my favourite scent and this luxurious thick body butter from Boots has an excellent intense warm vanilla aroma. I loved it and I would repurchase it since Boots now ships to Greece. It was about time Boots!

Έχουν περάσει κανα-δυό μήνες από τα περασμένα empties και ήρθε η ώρα να μοιραστώ μαζί σου εκείνα που τελείωσαν, τι θα ξαναγοράσω και τι θα πετάξω ευχαρίστως στον κάδο. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, λάβετε θέσεις, έτοιμες, φύγαμε!

Vichy Dermablend Corrective Foundation in 35 Sand . Πώς κατάφερα να το τελειώσω το χειμώνα; Στην ανοιχτόχρωμη χροιά της επιδερμίδας μου φαινόταν αρκετά σκούρο από μόνο του, αλλά σε συνδυασμό με το όχι και τόσο αγαπημένο μου Rimmel Wake Me Up foundation, το οποίο είχε ένα όχι και τόσο πολλά υποσχόμενο μακράς διαρκείας φινίρισμα, ήταν πολύ καλό για να'ναι αληθινό. Βλέπεις το Rimmel στην απόχρωση 100 Ivory ήταν κομματάκι ανοιχτόχρωμο για μένα, οπότε μία αντλία από Rimmel και το μισό ζούληγμα από Vichy ήταν ο τέλειος συνδυασμός για μια μεσαία ως πλήρη κάλυψη που ταιριάζε άψογα στην επιδερμίδα μου και μου πρόσφερε ένα εξαιρετικά ομοιόμορφο, χωρίς να εμφανίζεται ερυθρότητα ή ουλές ακμής φινίρισμα. Φυσικά θα το ξαναγοράσω!

Maybelline Fit με concealer 02. Ήταν το αγαπημένο μου καθημερινό concealer για την περιοχή κάτω από τα μάτια. Δεν μαζεύει κατά τη διάρκεια της ημέρας και διαθέτει μια υπέροχη μεσαία κάλυψη, μια εκπληκτικά κρεμώδη υφή, απλώνεται εύκολα και με εξαιρετική χαμηλή τιμή. Θα το ξαναγοράσω!

Macadamia Healing Oil Treatment.Τελειώσα δύο μπουκάλια αυτό και έμεινα έκπληκτη από το στιλπνό αποτέλεσμα στα μαλλιά μου. Χρειάζεσαι πολύ λίγο από το συγκεκριμένο, και όταν λέω λίγο καλό είναι να γνωρίζεις ότι εάν χρησιμοποιείς περισσότερο από ό,τι χρειάζεται και έχεις λιπαρά ή λεπτά μαλλιά, μπορεί να καταλήξεις να μοιάζεις με ένα λαδωμένο χάος. Είναι ένα αμφιλεγόμενο λάδι για τα μαλλιά, είτε σου αρέσει είτε το  μισείς. Παρ 'όλα αυτά έχει το πιο πολυτελές άρωμα και θα ήθελα να το ξαναγοράσω.

Apivita Propoline για Γυναίκες Τονωτικό Σαμπουάν για την τριχόπτωση. Είναι ιδανικό για περιπτώσεις εποχικής τριχόπτωσης, ειδικά κατά τη διάρκεια της άνοιξης και του φθινοπώρου, και αυτός ήταν ο λόγος της αγοράς. Έχει μια 86% φυσική φόρμουλα συστατικών και όπως ισχυρίζεται η Apivita βοηθά στην αναζωογόνηση του θύλακα της τρίχας, ενισχύει και θρέφει αδύναμα μαλλιά με λούπινο, δάφνη, ginseng, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, νερολί και φασκόμηλο. Μυρίζει υπέροχα, καθαρίζει σε βάθος χωρίς να ερεθίζει το τριχωτό της κεφαλής ενώ αφρίζει επαρκώς και βοηθά αρκετά καλά στην εποχική τριχόπτωση. Δεν είμαι σίγουρη αν θα ξαναγοράσω αυτό ή κάποιο άλλο σαμπουάν Apivita... Μη μου κρατάς κακία, λατρεύω ποικιλία!

Kings & Queens Queen Elizabeth Sugar Shower Gel. Τελείωσα δύο μπουκάλια και από αυτό επίσης, και είναι αρκετά σαφές ότι έκανε κουμάντο, όταν ήταν η ώρα του μπάνιου κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Καταπληκτικό χαλαρωτικό άρωμα γλυκιάς καραμέλας, πλούσιος αφρός, μια πολύ καλή τιμή. Θα ήθελα να το ξαναγοράζα.

Wella Flex Heat Creation mousse. Αυτό μου πήρε πολύ καιρό να το τελειώσω. Κυρίως γιατί μετά βίας χρησιμοποιώ mousse, αλλά μου αρέσει να έχω ένα τριγύρω  για παν ενδεχόμενο... Στην πραγματικότητα ήταν το χειρότερο mousse που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Έκανε τα μαλλιά μου φαίνονται βαριά και σκληρά. Μην σκεφτείς να τα βουρτσίσεις αφετέρου φιλενάδα!! Το βρήκες! Δεν θα το ξαναγοράσω. 

Wella Flex Heat Creations Hairspray. Το ίδιο ισχύει και για αυτό επίσης! Εξαιρετικά ισχυρό κράτημα του κ*. Υπήρχε ελάχιστος όγκος και κράτημα για λίγες ώρες, αλλά στη συνέχεια έπαιρνε την κατηφόρα! Βαριά μαλλιά, χωρίς όγκο, ελαφρώς λιπαρά στην αφή, εξαιρετικά αναγκαίο λούσιμο μετά. Ευχαριστώ, αλλά δεν θα πάρω.

Boots Vanilla Extracts Body Butter. Ε, καλά όλες γνωρίζουμε τι υπάρχει μεταξύ εμού και της βανίλιας. Είναι το αγαπημένο μου άρωμα και αυτό το πολυτελές πηχτό βούτυρο σώματος από το Boots έχει ένα εξαιρετικά έντονο ζεστό άρωμα βανίλιας. Μου άρεσε πάρα πολύ και θα ήθελα να το ξαναγοράσω από το Boots τώρα που στέλνει και στην Ελλάδα. Καιρός ήταν!

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. Πραγματικά λατρεύω το Fit me concealer, τώρα τελειώνω το δεύτερο. Το Macadamia Healing Oil θέλω να το πάρω μόνο που νομίζω πως η τιμούλα είναι λίγο τσουχτερή.

    Anna|| Fashiony Nails

    ReplyDelete
  2. Όλο λέω να αγοράσω το fit me και όλο το καθυστερώ, μου το θύμισες τώρα! χιχι όσο για τις μυρωδιές των kings&queens όποτε τα παίρνω τα χρησιμοποιώ με ευλάβεια να μην τελειώσουν!!!!!! Φιλιά Ειρήνη μου!!!

    ReplyDelete
  3. Το fit me concealer είναι ιδανικό για κάθε μέρα! Μ'αρέσει πολύ η φωτεινότητα που δίνει στο βλέμμα, όπως και η τιμή του! Το λαδάκι από Macadamia είναι από τα αγαπημένα μου αλλά λιγάκι τσουχτερό στην τιμή! Φιλάκια πολλά xxx

    ReplyDelete
  4. ααμμμ θελωω οπωσδήποτε να δοκιμάσω αυτο το concealer!!! πολύ καλό ποστ!
    Ματς Ματς ^_^

    ReplyDelete
  5. το dermablend ειναι απο τα καλυτερα σουπερ καλυπτικα make up, το fit Me δε μου ταιριαξε καθολου δυστυχως..την κρεμα σωματος τη ζηλεψα..μη δω βανιλια, τα ματια μου βγαζουν λαμπακια..λατρευω και γω τη μυρωδια της

    ReplyDelete
  6. Καταρχάς συγχαρητήρια που κατάφερες να είσαι συνεπής και να έχει empties, νομίζω είμαι σε καλό δρόμο και μαζεύω ευλαβικά μπουκαλάκια σιγά-σιγά ενώ ταυτόχρονα "υπόσχομαι" να μην αγοράσω άλλα.. θα δούμε! χιχιχι
    Το Dermablend θελω τοοοοσο να το δοκιμάσω αλλά έχω την αίσθηση ότι το χρώμα είναι ελαφρώς σκουρο-κίτρινο. Όσο για το πάθος με τη βανίλια, συμφωνώ και ζηλεύω ;-)

    Υπέροχη και άκρως ξεσηκωτική όπως πάντα Ειρηνάκι μου :-*

    ReplyDelete
  7. Τέλειο post!
    Αγαπάμε κ εμείς την βανίλια σαν άρωμα!
    Συνέχισε την καλή δουλειά!
    Chicates

    ReplyDelete
  8. The healing oil treatment seems like a great one to try out. I am so curious on this. I wanna know how it works on my hair.

    ReplyDelete
  9. ΤΟ FIT ME ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!

    ReplyDelete
  10. Το λαδάκι το macadamia το έχω αγοράσει και εγώ ! εμένα προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ ! και το make up το vichy το αγαπώ !

    ReplyDelete
  11. Θελω πολυ να δοκιμασω το dermablend και το macademia oil:):)

    ReplyDelete
  12. Τη mousse και το Hairspray της Wella Flex χρησιμοποιώ και εγώ τωρα και παρόλο που εγώ ήθελα γερό κράτημα από τη λακ, αυτή μου τα κοκκαλώνει! Η δικιά μου νομίζω δε θα φτάσει καν μεχρι τα empties! Καπου εδώ θα τελειώσει το ταξίδι της και δε θα ξαναβγει από το ντουλάπι! ;ρ :)

    ReplyDelete
  13. To dermablend και το fit me θέλω να τα δοκιμάσω!

    Έχω διαγωνισμό στο blog μου!Αν θες πέρνα να ρίξεις μια ματιά! :)

    ReplyDelete
  14. πολύ ενδιαφέροντα!!φιλιά!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts