Le Spring Nail Art



Not long ago srping has sprung with a different , fresh and more flowery approach and my mood even in nail art changed. Anew I love flowers on nails, playful nail polishes, spring days (irrelative..). So with the artistic nature that distinguishes me -off the record- I started painting not on paper but on my nails and today I present to you four which, although aren't reaching perfection, these have been crowned with success. 

The first is inspired by the famous for the wonderful flowers of almond tree and as a base I used Orly Jealous Much? while the two on the right is one of my favorite designs on nails that is called vintage flower. For the nude version I used as a basis Korres Nude and for the pinky one Essie Cascade Cool. Of course there was a transition period from winter to spring that I wanted something playful yet dark and so using as a basis L'Oreal Color Riche 702 Black Swan I started painting colored dots with my favorite dotting tool from ebay that I have talked to you about here. Even I didn't imagine that the process would be so much easier with a dotting tool but now is my prefered way for each nail art that I create. You'll find countless ideas for nail art and for a more spring mood in cyberworld, but I would however highly recommend you to visit the very talented Nazh in Nails World firstly because I bet my boot that your jaw will drop and secondly I believe that I should give credit where the credit is due.

Πριν λίγο καιρό μπήκε η άνοιξη και με μια διαφορετική, φρέσκια και πιο λουλουδάτη προσέγγιση η διάθεση μου ακόμη και σε nail art άλλαξε. Εκ νέου λατρεύω τα λουλούδια στα νύχια, τα παιχνιδιάρικα βερνίκια νυχιών, τις ανοιξιάτικες μέρες (άσχετο..). Με την καλλιτεχνική φύση λοιπόν που με διακρίνει -μεταξύ μας- άρχισα να ζωγραφίζω όχι σε χαρτί αλλά στα νύχια μου και σήμερα σας παρουσιάζω τέσσερα που αν και δεν αγγίζουν την τελειότητα, στέφθηκαν με επιτυχία. 

Το πρώτο είναι επηρεασμένο από τη διάσημη για τα υπέροχα άνθη της αμυγδαλιά και σαν βάση χρησιμοποίησα το Orly Jealous Much? ενώ τα δύο δεξιά είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου σχέδια στα νύχια και φέρει το όνομα vintage flower. Στην nude εκδοχή χρησιμοποίησα ως βάση το Korres Nude και στη ροζ το Essie Cascade Cool. Φυσικά υπήρξε και μια μεταβατική περίοδος χειμώνα άνοιξης που ναι μεν ήθελα κάτι παιχνιδιάρικο αλλά ταυτόχρονα σκούρο και έτσι με βάση το L'Oreal Color Riche 702 Black Swan άρχισα να βάζω χρωματιστές τελείες με το αγαπημένο μου dotting tool από το ebay που σας έχω μιλήσει εδώ. Ούτε εγώ δεν φανταζόμουν ότι διαδικασία θα ήταν τόσο εύκολη με ένα dotting tool αλλά πλέον είναι ο τρόπος που προτιμώ για κάθε nail art που θέλω να δημιουργήσω. Ιδέες θα βρεις άπειρες στον κυβερνοχώρο για nail art και για μια πιο ανοιξιάτικη διάθεση, ωστόσο θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα να επισκεφτείς και την εξαιρετικά ταλαντούχα Nazh στο Nails World γιατί πρώτον είμαι σίγουρη ότι θα μείνεις με το στόμα ανοιχτό και δεύτερον είμαι της άποψης ότι το καλό πράγμα πρέπει να λέγεται.

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. όλα πανέμορφα!!!ζωγράφισες κυριολεκτικά!!! πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
  2. Υπέροχα, πανέμορφα, μπράβο! Όντως το site της είναι εξαιρετικό. Θα σου πρότεινα και το the Nailasaurus αν δεν το ξέρεις ήδη. Φιλιά! ;)

    ReplyDelete
  3. Υπεροχα σχεδια και μου αρέσει πολύ το σχημα του νυχιού. Σε ευχαριστώ τοσο πολύ που με αναφέρεις στο ποστ σου :') πολλα πολλα πολλα φιλακια <3

    ReplyDelete
  4. Παρα πολύ ωραία και ανοιξιατικα:)

    ReplyDelete
  5. πολύ όμορφα σχέδια...ειδικά το πρώτο...νομίζω έχω παρόμοια χρώματα. Μήπως να το δοκιμάσω? Χμμμ
    Άννα

    ReplyDelete
  6. Ολααα πανέμορφα!!!!!!!!
    Αλλά ξέρεις ποιο μ'αρέσει πιο πολύ ε??Στο είχα πει και στο insta ή στο fb!
    Το ροζ με το λευκό!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Υπέροχα!! Δε ξέρω ποιό να πρωτοθαυμάσω!! Πραγματικά ζηλεύω, εγώ δεν το έχω καθόλου με το nail art ;-)

    ReplyDelete
  8. Πολύ όμορφα!!!Πιο πολύ μ'άρεσε το πρώτο σχεδιάκι!!

    ReplyDelete
  9. I love the floral print in the 2nd picture.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  10. Όλα είναι πολύ όμορφα και ανοιξιάτικα, αλλά εμένα μου τράβηξαν την προσοχή τα δύο τελευταία ^_^

    ReplyDelete
  11. Φανταστικά και τα 4 και αν με έβαζες να διαλέξω κάποιο δεν νομίζω ότι θα μπορούσα! :)

    ReplyDelete
  12. Ειναι φανταστικά!! Μου αρεσουν και τα τεσσερα σχεδιάκια πολύ! Μπράβο σου :)) <3

    ReplyDelete
  13. Πανέμορφσ όλα! Το πρώτο το κάνω συχνά, αλλά θα δοκιμάσω και τα υπόλοιπα! xx

    ReplyDelete
  14. τέλεια όλα το πρώτο μου θυμίζει το αγαπημένο μου τσάι της arizona χιχι!!!!

    ReplyDelete
  15. Ταλαντουχα φιλεναδααααα!!!! Υπεροχο post!!! <333

    ReplyDelete
  16. Love it! Love the color combos and design used. Great choice indeed!

    ReplyDelete
  17. Πανέμορφα τα σχεδιάκια όλα! Συμφωνώ απόλυτα για τη Nash! Κάνει εξαιρετική δουλειά και μας δίνει πολύ ωραίες ιδέες!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts