The Perfect Match



A love hate relationship has developed over the years between concealer and me. I love it because it covers my unbearable dark circles, I hate it  because sometimes it clings on lines, but as a matter of fact I cannot live or finish my makeup without one of these miraculous concealers. My new acquisition bears the name Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Concealer in 01 light (second swatch) and apart from the huge name it also has SPF 10 and a luxurious packaging with golden details plus a doe foot applicator for greater convenience and hygienic safety. 

I couldn't I not be excited about this one as it covers wonderfully my dark circles and any imperfections whilst its exceptionally creamy texture blends and applies like a breeze without sitting in small lines or wrinkles *phew phew stay away from us!*. Its composition reminds me of Korres Pomegranate concealer (first swatch) but the Estee Lauder is not as thick and  in any circumstances you don't need to dab it several times and it's not as watery as Maybelline Fit Me concealer so as to need replication and reloading. Alongside camouflages imperfections around the eye area effortlessly -without itself being obvious- and holds for hours. You can "build" it for even greater coverage (although in my two cents worth a swipe is enough) plus you can make it to show breathtaking natural with the Real Techniques Contour brush. And imagine that many beauty bloggers have suggested this brush to blend concealer seamlessly and as many times I have tried it with a concealer *I have raised a few eyebrows*. Well heck yep, Estee Lauder Stay-in-Place Flawless Wear Concealer and Real Techniques Contour brush is the perfect match, tried and tested! Roger that.

Μια σχέση αγάπης μίσους έχει αναπτυχθεί με τα χρόνια ανάμεσα στο concealer και εμένα. Τα λατρεύω γιατί καλύπτουν τους υπερβολικούς μαύρους κύκλους μου, τα μισώ γιατί μερικές φορές κάθονται στις γραμμές, αλλά το μυστικό της υπόθεσης είναι ότι δεν μπορώ να ζήσω ή να ολοκληρώσω το μακιγιάζ μου χωρίς ένα από αυτά τα θαυματουργά concealer. Το καινούριο μου απόκτημα ακούει στο όνομα Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Concealer στο 01 light (δεύτερο swatch) και πέραν του τεράστιου ονόματος διαθέτει SPF 10 και πολυτελής συσκευασία με χρυσές λεπτομέρειες, καθώς και doe foot applicator για μεγαλύτερη ευκολία και ασφάλεια υγιεινής. 

Δεν θα μπορούσα να μην είμαι ενθουσιασμένη με το συγκεκριμένο μιας και καλύπτει υπέροχα τους μαύρους κύκλους και τυχόν ατέλειες ενώ ταυτόχρονα η εξαιρετικά κρεμώδες σύσταση του αναμειγνύεται και απλώνεται πανεύκολα χωρίς να κάθεται στις μικρές γραμμές ή ρυτίδες *φτου φτου μακριά από εμάς!*. Η σύσταση του μου θυμίζει το Korres Pomegranate concealer (πρώτο swatch) μόνο που το Estee Lauder δεν είναι τόσο πηχτό και δεν χρειάζεται σε καμία περίπτωση να το ταμπονάρεις αρκετές φορές, αλλά ούτε και τόσο υδαρή σαν το Maybelline Fit Me concealer που να χρειάζεται επανάληψη και επανατοποθέτηση. Παράλληλα καμουφλάρει τις ατέλειες γύρω από την περιοχή των ματιών αβίαστα -χωρίς ωστόσο να κάνει μπαμ- και αντέχει για ώρες. Μπορείς να το "χτίσεις" για ακόμη μεγαλύτερη κάλυψη (αν και κατά την ταπεινή μου άποψη ένα πέρασμα είναι αρκετό) και μπορείς επίσης να το κάνεις να δείχνει μαγευτικά φυσικό συνδυάζοντας το με το Real Techniques Contour brush. Και να φανταστείς ότι πολλές beauty bloggers έχουν προτείνει το συγκεκριμένο πινέλο για να αναμείξεις το concealer ομαλά και όσες φορές το είχα δοκιμάσει με κάποιο concealer *σήκωνα το φρύδι αποδοκιμαστικά*. Ε, λοιπόν ναι, το Estee Lauder Stay-in-Place Flawless Wear Concealer και το Real Techniques Contour πινέλο είναι ο τέλειος συνδυασμός, δοκιμασμένα! Μήνυμα ελήφθη.

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. δεν έχω αυτό το concealer αλλά επειδή έχω αυτό το πινέλο,ναι θα συμφωνήσω ότι την δουλειά που κάνει το κατάλληλο πινέλο,δεν την αλλάζεις μετά αν το δοκιμάσεις...πολύ ωραίο post...πολλά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ κούκλα!!! Φιλία!!!

      Delete
  2. Έχω ακούσει τα καλύτερα γι' αυτό το concealer & ενώ η αλήθεια είναι ότι έχω έντονους μαύρους κύκλους,κολλάω κάπως στην τιμή του.Κάποια στιγμή όμως θα το πάρω..!
    Πολύ ωραία το παρουσίασες! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στα -35% να το κοιτάξεις που συμφέρει ;) φιλία!!!

      Delete
  3. Molia pira k egw afto to concealer. Eixe prosfora sto Hondo kai to pira sta 18 euro! Poly kali timi gia afto to proion! Alla pira tin apoxrwsi 02 i opoia einai kalyptiki men alla den fwtizei! Alla molis mavrisw ligaki tha einai mia xara pistevw.

    ReplyDelete
    Replies
    1. και εγώ το 02 θα χρειαστώ για καλοκαίρι ;) kisses!!

      Delete
  4. I was on the hunt for a new concealer and this one seems really nice! Great review doll!

    ReplyDelete
  5. Εγώ επειδή έχω πολύ έντονους μαύρους κύκλους όπως και να το κάνεις, δύσκολα δεν θα φαίνονται. Πρόσφατα αγόρασα από shephora το full cover της mufe. Πραγματικά, το καλύτερο κονσίλερ ever! Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά κονσίλερ. Αυτό όχι ακόμα. Όμως θα το έχω στη wishlist. Έχεις δοκιμάσει της mufe; Αν ναι, τι εχεις να πεις συγκριτικά;
    (Έχω αρχίσει εδώ και 1 εβδομάδα να διαβάζω το site σου και πραγματικά έχω ενθουσιαστεί γιατί μου αρέσουν πολύ τα άρθρα σου και επίσης, έχουμε και παρόμοιες ανάγκες -μαύροι κύκλοι πχ- και με βοηθάνε πολύ τα όσα γράφεις. Σε ευχαριστούμε!! :) και καλή επιτυχία στις υποψηφιότητες του marie claire!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εχω δοκιμάσει της Mufe το πορτοκαλί pigment για αποχρωματισμό των μαύρων κύκλων που μου αρέσει, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει και το Estee lauder! Φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Είσαι τόσο γλυκιά!! <3

      Delete
    2. Ναι, και εγώ χρησιμοποιώ το corrector από mufe, το πορτοκαλί, και πραγματικά κάνει θαύματα! Αλλά όποτε το βρεις σε προσφορά σου το προτείνω ανεπιφύλακτα το full cover. Δεν κάθεται και στις λεπτές γραμμές!
      Καλή συνέχεια να έχεις! :)

      Delete
    3. Ααα τέτοια λέγε μου! Με βλέπω σύντομα στα Sephora!! Φιλία!!!!

      Delete
  6. Ειρήνη μου πάρα πολύ ωραίο post!Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό το concealer αλλά τώρα θέλωωωω!!!!Προημερών πήρα το concealer από MAC το prolongwear και μου αρέσει πάρα πολύ!!Τώρα όμως το θέλω και αυτό.Με βλέπω να γεμίζω concealer!!!χαχα

    ReplyDelete
  7. I've never thought of using my contour brush for concealer - def going to give it a try.

    Jazzie x
    miniinstilettos.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Πόσο πολύ θέλω να το δοκιμάσω!!! Έχω κι εγώ την ίδια σχέση με τα concealers! Και δεν μπορώ χωρίς αυτά και με νευριάζουν που και που!! :P

    ReplyDelete
  9. Αχχχ πόσο σε καταλαβαίνω!!!!!!
    Αφού πολλές φορές αναρωτιέμαι μήπως είναι καλύτερα να μην βάλω concealer!Αλλά τελικά πάντα βάζω!!
    Δίνει φως...δεν μπορώ να το παραλείψω!
    Το συγκεκριμένο δεν το έχω δοκιμάσει..και δεν έχω δοκιμάσει να εφαρμόσω αυτά που έχω με το contour πινέλο!Τα εφαρμόζω με το foundation brush από την core collection!

    ReplyDelete
  10. το αγαπώ πολύ αυτό το πινέλο. ακόμα και με κάποια foundation δουλεύει άψογα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι αλλά σίγουρα όχι με όλα τα concealer χεχε :D

      Delete
  11. Αγαπώ Double Wear! Χρησιμοποιώ χρόνια και το foundation (το οποίο εναλλάσσω ανάλογα με τα κέφια της επιδερμίδας μου και του καιρού) αλλά το concealer είναι σταθερή αξία στη ρουτίνα μου! Αν και μ'αρέσει το contour brush για την εφαρμογή του concealer, στην προκειμένη περίπτωση προτιμώ το setting brush των RT! Φιλάκια πολλά Ειρηνάκι μου <3

    ReplyDelete
  12. Για αυτό το consealer μόνο καλά πράγματα έχω ακούσει ! θέλω να το δοκιμάσω βέβαια πριν το προμηθευτώ αν και νομίζω να είναι άψογο !

    ReplyDelete
  13. Στο μυαλό μου ήσουν με αυτό το post!
    Αφού κατέληξα σε βάση (Estee Lauder BB Daywear - δεν είμαι για heavy καταστάσεις) το επόμενο μεγάλο θέμα είναι το concealer, καθώς πονεμένη ιστορία το γέμισμα των μαύρων κύκλων.

    Από MAC ότι έχω δοκιμάζει είναι πολύ βαρύ και με ενοχλεί.
    Από The Boby Shop το μολύβι concealer πολύ σκληρό. Tο all-in-one πολύ ευκολοδούλευτο αλλά μαζεύει.
    Το Clinique airbrush, πέρασε σαν αέρας και δεν ακούμπησε, μόνο concealer δε το λες.

    Έχω διαβάσει εξαιρετικά σχόλια για το YSL Touche Éclat και ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Estee. Προβληματίζομαι...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγω εχω ακούσει για το YSL...και πιστευω ότι και αυτο θα είναι σούπερ δλδ. Αν τελικα πάρεις αυτό ή το ysl πες μου εντυπώσεις, εε;;; φιλια!!!

      Delete
    2. Τελικά πήρα το Estee. Και ναι, το πρόβλημα με τους μαύρους κύκλους λύθηκε μια και καλή! Είναι όντως πολύ καλό ρε συ, και άνετο στο μάτι, ούτε που το νιώθεις. Το βρήκα στα 18,80 στα Gallerie, τώρα με τις εκπτώσεις και το τσίμπησα. Να'σαι καλά, με έσωσες! Φιλιά!

      Delete
    3. Τέλεια!!! Χαίρομαι που σου άρεσε! Bye bye μαύροι κύκλοι χιχι :D

      Delete
  14. Πολύ ωραίο review! Φαίνεται πολύ καλό το προϊόν!

    ReplyDelete
  15. Για καιρο αγαπουσα το ροδι του κορρε μεχρι που δοκιμασα το νεο concealer by Shiseido. Εξαφανιζει τα παντα ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει ακομα κ απο το touche eclat .. Εχω review αν ψηνεσαι... Φιλια doll. Πολυ ωραιο review..

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts