Bourjois Volume 1 Second Mascara now I get it...


Στην πραγματικότητα η Bourjois δεν είναι από τις πιο αγαπημένες μου εταιρείες καλλυντικών, ναι μπορεί να έχουν αυτόν τον Παριζιάνικο αέρα και τις τόσο χαριτωμένες συσκευασίες, αλλά σπάνια ανταπεξέρχονται στις προσδοκίες μου. Ωστόσο μόλις διάβασα τη γνώμη της Laura's ήρθε ακαριαία και το έναυσμα να δοκιμάσω τη Bourjois Volume 1 Second Mascara. Και πρώτα πρώτα την Bourjois Volume 1 Second Mascara (€13.48) θα τη βρεις σε μια γεμάτη καμπύλες σικ ασημένια συσκευασία και ροδοκόκκινες λεπτομέρειες που σίγουρα σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή. Στη συνέχεια είναι η μάσκαρα με το ούτε πολύ μεγάλο, ούτε πολύ μικρό βουρτσάκι και διαθέτει αυτές τις σιλικονούχες τρίχες που οι beauty blogger διχάζονται ανάμεσα τους. Προσωπικά τις βρίσκω καλύτερες, όχι μόνο γιατί διαχωρίζουν τις βλεφαρίδες μαγευτικά αλλά  δίνουν και καμπύλη που διαρκεί.
Δεν είναι όμως μόνο αυτό που με έχει ενθουσιάσει με την Bourjois Volume 1Sedond Mascara αλλά και το γεγονός ότι από το πρώτο πέρασμα χαρίζει όγκο και μήκος. Με το δεύτερο πέρασμα , μπουμ! Μοναδική ένταση στο βλέμμα, μαύρο χρώμα, καμπυλωτές με τριπλάσιο όγκο και μήκος.


Μπορείς να παίξεις και λίγο παραπάνω μαζί της και ίσως να την περάσεις και τρίτη φορά. Ναι, ανήκω σε αυτή τη κατηγορία γυναικών (δε πιστεύω να σου φαίνεται περίεργο) που αφιερώνει αρκετά λεπτά (γιατί δευτερόλεπτα δεν είναι σίγουρα) στη μάσκαρα της. Με τη συγκεκριμένη όχι μόνο παραμένουν διαχωρισμένες και καμπυλωτές, με ένταση, φανταστικό όγκο και μαγευτικό μήκος αλλά και δεν φαίνονται χοντροκομμένες. Διαρκεί όλη την ημέρα χωρίς να τρέξει ή να μουτζουρώσει και μάλιστα πέρασε το crash test του γυμναστηρίου ένα απόγευμα που -τεμπέλιασα;- δεν ξεβάφτηκα για να πάω (τις περισσότερες φορές κυκλοφορώ αμακιγιάριστη στον συγκεκριμένο χώρο, αν μη τι άλλο στάζω, και στάζω από το κεφάλι, πως το καταφέρνω, μη με ρωτάς δεν το γνωρίζω...). Τέλος, μπορεί πανεύκολα να αφαιρεθεί με ένα cotton pad ή δύο στη περίπτωση μου, χωρίς να βιώσεις νύχτες τρόμου και τύπου "μου έμεινε η βλεφαρίδα στο χέρι". Αμ, τώρα το κατάλαβα. Να γιατί όλες εκθειάζουν τη συγκεκριμένη!
Τη δική μου την απόκτησα (σε αυτή τη τιμή) από το Lookfantastic.com και στην προτείνω ανεπιφύλακτα. 
Εσύ την έχεις δοκιμάσει;

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Σου πάει απίστευτα πολύ ! :*

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ πολυ Ιωάννα μου!! :D

    ReplyDelete
  3. Είσαι πανέμορφη στην φωτογραφία και η μασκαρα φαίνεται υπέροχη .. Φιλιά Ειρήνη ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Nazh μου χίλια ευχαριστώ για το κοπλιμέντο <3

      Delete
  4. Υπέροχη! Το μακιγιάζ αυτό σου ταιριάζει απίστευτα!! Φυσικά και η μάσκαρα δίνει όντως ωραίο αποτέλεσμα!! <3

    ReplyDelete
  5. Τί όμορφη που είσαι!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. τέλειο είναι! είσαι πολύ όμορφη! ωραίο κραγιόν

    ReplyDelete
  7. Είσαι πανέμορφη! Η αλήθεια είναι ότι ούτε εμένα είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες η Bourjois, αλλά η συγκεκριμένη μάσκαρα κάνει πολύ ωραίες τις βλεφαρίδες σου. Εγώ προς το παρόν χρησιμοποιώ μία της Essence για καμπύλη (την The Lash Curler), και έχω μείνει ενθουσιασμένη με το πόσο καλή είναι για τα 3,5 ευρώ που κόστισε!
    Πολλά Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Pretty! Pretty! Pretty! I super love it!

    ReplyDelete
  9. ωραία φαίνεται...αλλα εχω μια απορια..με τετοιες ματαρες τι την θες τη μασκαρα???

    ReplyDelete
  10. Ενδιαφέρον το βουρτσάκι της! Σου κάνει πολύ ωραίες τις βλεφαρίδες! :) Πολύ όμορφη η φωτογραφία σου! x

    ReplyDelete
  11. Φαίνεται πολύ ωραία! Κι ότι μου τελείωσε η μάσκαρα της Flormar που είχα για κάθε μέρα... Θα της ρίξω μια ματιά!

    ReplyDelete
  12. Καλά είσαι μια κούκλα!!!!!!!!!!
    Πολύ καλή φαίνεται η μάσκαρα!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts