Mid Winter Body Rescuing



Η αλήθεια είναι ότι δεν χάθηκα! Ναι, είμαι εδώ αλλά χρειαζόμουν απαραιτήτως ένα διάλειμμα, ένα break που θα με έκανε να σκεφτώ για το τι θέλω να γράφω, αν θέλω να γράφω και τα σχετικά... Μπορεί να είμαι και εθισμένη με τα των καλλυντικών αλλά μια επαναφόρτιση μπαταριών και ποιός δεν τη θέλει; Σημασία έχει ότι προσπάθησα να δοκιμάσω όσο το δυνατόν λιγότερα και σε περισσότερο χρόνο και ακόμη πιο σημαντικό είναι ότι κάνει κρύο! Δεν θυμάμαι ποτέ (και όταν λέω ποτέ το εννοώ) τον εαυτό μου να έχει φορέσει κασκόλ, γάντια και σκουφί στην Καλαμάτα.. Όχι δεν θυμάμαι να έχω φορέσει παλτό, τι λέω; Αλλά φέτος; Αυτό κι αν ήταν έκπληξη! Βέβαια έκπληξη (ή μάλλον αναμενόμενο) είναι και η ξηροδερμία. Body butter, κρέμες για τα χέρια, κρέμες για τα πόδια, σούπερ ενυδατικές καταστάσεις δίνουν και παίρνουν. Αλλά τίποτα δεν λειτουργεί καλύτερα από τα έλαια που εδώ που τα λέμε είναι ιδανικά και για το σώμα και για το πρόσωπο αλλά και για τα μαλλιά. 

Δοκίμασα το Onagrine Huile Native (€16,72) και οφείλω να ομολογήσω ότι το έχω λατρέψει. Ο κυρίαρχος λόγος δεν είναι ότι είναι ένα ξηρό λάδι εμπλουτισμένο με 6 φυσικά αιθέρια έλαια: argan, νυχτολούλουδου, ​​macadamia, ηλίανθος, σπόρων σταφυλιού και αμυγδάλου, ούτε το γεγονός ότι μη λιπαρή, μεταξένια υφή και αντλία σπρέι. Το καλύτερο είναι ότι ενυδατώνει άμεσα και προσφέρει βελούδινη επιδερμίδα ακόμη και στα πιο ξηρά σημεία, απορροφάται σχετικά γρήγορα και διαθέτει ένα μαγευτικό άρωμα από περγαμόντο, βερίκοκο και τριαντάφυλλο σε συνδυασμό με white musk και γιασεμί που δεν υπερβολικό και μπορείς στο καπάκι για ακόμη πιο βαθιά ενυδάτωση να βάλεις το body butter σου ή το γαλάκτωμα σώματος σου και να ταιριάξει με σχεδόν όλες τις υπόλοιπες μυρωδιές. 

Το Messinian Spa Ενυδατικό Έλαιο 3 σε 1 (€9,00) είναι ακόμη μια αδυναμία. Ο λόγος είναι απλός, είναι εμπλουτισμένο με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας (και μόνο αυτό για εμένα είναι αρκετό), ηλιέλαιο, ιπποφαές, λάδι από σταφύλι, αμύγδαλο, αργκάν και αιθέρια έλαια πορτοκαλιού, λεμονιού και λεβάντας. Με μια σύνθεση από 99% Φυσικά λάδια μπορείς άνετα να το χρησιμοποιήσεις και στο πρόσωπο, ειδικά σε πιο ξηρές επιδερμίδες αλλά και στο σώμα και να προσφέρει άμεσα, απαλότητα, βαθιά ενυδάτωση και ένα φανταστικό άρωμα εσπεριδοειδών. Σίγουρα η μύτη μου δε με γελά, το πορτοκάλι ή μάλλον το γλυκό πορτοκάλι επικρατεί. Είναι λίγο πιο λιπαρό και πλούσιο από το προηγουμένως αναφερθέν αλλά ενυδατώνει απίστευτα μετατρέποντας το δέρμα σε εξαιρετικά βελούδινο, απαλό και λείο.

Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο αγαπημένο είναι το The Body Shop Wild Argan Radiant Oil (€8.00) το οποίο βρίσκω εξαιρετικό, τόσο για το σώμα, όσο και για τα μαλλιά αν θέλεις να πετύχεις το πιο λείο, ίσιο χτένισμα χωρίς να έχουν βαρύνει, ενώ παράλληλα έχουν δυναμώσει και ενυδατωθεί πλήρως. Το άρωμα του, το πιο πικάντικο και ιδιαίτερο από τα τρία και είναι εκείνο που μάλλον θα χρειαστεί να το συνδυάσεις με το body butter της ίδιας σειράς (για το σώμα μιλώντας πάντα). Και όσο κι αν ο άντρας μου τα μισεί γιατί γλιστράω -κάτι βράδια- είναι τα μόνα που με αυτό το κρύο μπορούν να πάρουν τα ξηρά σημεία, πόδια, άκρα στη χώρα του "Πέρα, Πέρα" και μακριά από εμάς.

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. εκτός απο nuxe δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο σε λάδι. Με βάζεις σε πειρασμό γιατί και τα τρία μου φαίνονται πολύ πολύ καλά... :).
    *Μου έλειψες να ξέρεις

    ReplyDelete
  2. Lovely collection miss! I am very intrigued by the oil number 2 :-). x

    ReplyDelete
  3. Πολύ ενδιαφέρον post :) φιλάκια

    ReplyDelete
  4. Λατρεύω τα λαδάκια αν και πρέπει να ομολογήσω ότι στο σώμα τα φοβάμαι λίγο για να μην γλιστράω όπως λες και εσύ χαχαχ
    Υπέροχο review!!

    ReplyDelete
  5. Το λαδάκι από Body Shop το αγαπώ, τα άλλα 2 δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα! x

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts