Smoky Poppy Make-Up Collection


Φεβρουάριος! Ο μήνας των ερωτευμένων, ο κόσμος ή μάλλον το Jumbo γεμίζει καρδούλες, αρκουδάκια και ευχές αγάπης. Μέσα σε όλα αυτά τα συναισθήματα έρχεται να προστεθεί η νέα limited edition Smoky Poppy Make-Up Collection της The Body Shop, έτσι ώστε να σου προσφέρει το πιο παιχνιδιάρικο μακιγιάζ του Φεβρουαρίου. 
Και λέω παιχνιδιάρικο γιατί η Yellow Poppy Shimmer Cubes Palette (20,00€) που είναι και limited edition στεγάζει τις πιο παιχνιδιάρικες αποχρώσεις του μπλε και του κίτρινου. Αποτελείται από τέσσερις εξαιρετικά shimmery σκιές ματιών με φανταστική χρωματική απόδοση, όπου τα χρώματα τους είναι ένα καφέ βαθύ, ένα μπλε royal, ένα έντονο κίτρινο χρυσό και ένα λευκό. Όλες οι σκιές ματιών προσφέρουν απίστευτη λάμψη και για να είμαι ειλικρινής, εμένα προσωπικά μου θυμίζουν άνοιξη και καλοκαίρι κι όχι Φεβρουάριο, αλλά εφόσον είναι limited edition την προτιμώ από την... 
Pink Poppy Shimmer Cubes Palette (20,00€) στην οποία στεγάζονται η 01 Peach μια έντονη πορτοκαλί λαμπερή σκιά ματιών, η 02 Luminous Grey μια φωτεινή ασημένια σκιά ματιών, η 03 Fresh Green μια ανοιχτόχρωμη λαμπερή πράσινη και η 04 Poppy Pink μια εξαιρετική λαμπερή φούξια. Όλες με την ίδια καταπληκτική χρωματική απόδοση, μεγάλη διάρκεια και ξεχωριστά-προσεκτικά κλεισμένες σε μικροσκοπικούς διάφανους κύβους έτσι ώστε να αποφεύγονται τυχόν "ζημιούλες".Δεν θα έλεγα ότι η χρωματική επιλογή είναι του γούστου μου ή ότι μου ταιριάζουν τέτοιου είδους χρώματα αλλά αν εσύ μπορείς να τα ροκάρεις, τότε είναι μια εκπληκτική πρόταση για βλέμμα γεμάτο ένταση. 
Εκείνα όμως που είναι σίγουρα του γούστου μου και δεν αποχωρίζομαι τελευταία είναι τα Lip & Cheek Velvet Sticks 4g (13,50€) τα οποία είναι μόνιμες προσθήκες της The Body Shop και είναι φανταστικά! Ένα μόνο θα σου πω, όταν είδα το The Body Shop Poppy Universal Lip & Cheek Velvet Stick (στη μαύρη συσκευασία παχουλού μολυβιού σαν να λέμε) έμεινα για αρκετή ώρα με "σηκωμένο το φρύδι" να αναρωτιέμαι "wtf? πως περιμένεις η The Body Shop να βάλω κάτι μαύρο στα χείλη μου και δη την ημέρα του Βαλεντίνου;". Μόλις όμως το δοκίμασα , ε τότε είχα αυτή την "ουάο" στιγμή, μιας και προσφέρει στα χείλη και στα μάγουλα μια ροδαλομώβ απόχρωση και ματ τελείωμα -σε εμένα τουλάχιστον, γιατί έχει την ιδιότητα να προσαρμόζεται στο ph της κάθε επιδερμίδας και να αλλάζει αναλόγως απόχρωση-, ενώ δεν παραλείπει να είναι ενυδατικό. Το ίδιο ισχύει και για το The Body Shop Lip & Cheek Velvet 04 (στη λευκή συσκευασία παχουλού μολυβιού), μόνο που εδώ η απόχρωση είναι ροδοκόκκινη, το τελείωμα του βελούδινο, ματ, το ίδιο ενυδατικό και με την ίδια διάρκεια. 
Στις μόνιμες προσθήκες είναι επίσης και τα Colour Crush Nails Apricot Kiss (6,00€) Colour Crush Nails A Sunny Affair (6,00€) και Colour Crush Nails Mad About Blue (6,00€) με το πρώτο να είναι ένα φανταστικό βερικοκί. το δεύτερο ένα λαμπερό κίτρινο και το τρίτο ένα μαγευτικό μπλε σκούρο της θάλασσας βερνίκι νυχιών. Όλα χρειάστηκαν μόνο δύο στρώσεις για να προσφέρουν λείο αποτέλεσμα χωρίς γραμμές, απίστευτο χρώμα και λαμπερό τελείωμα. Τα βερνίκια νυχιών της The Body Shop όπως έχω ξαναπεί και στο παρελθόν δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα high end μάρκες του είδους ενώ παράλληλα τα συστατικά τους στα οποία δεν υπάρχουν τα σκληρά χημικά στοιχεία που θέλουμε να αποφύγουμε όπως η φορμαλδεΰδη, η ρητίνη φορμαλδεΰδης και η καμφορά τρέφουν και περιποιούνται τα νύχια στο έπακρο. Μου άρεσαν και τα τρία, αλλά αν ψάχνεις εκείνο το κίτρινο που δεν χρειάζεται δεκαπέντε στρώσεις για να έχεις το επιθυμητό χρώμα τότε το A Sunny Affair θα το λατρέψεις. Για το About Blue, δεν θα πω πολλά, είναι δυνατόν; Μπλε και να μην είναι ήδη αγαπημένο;; 
Εσύ δοκίμασες κάτι από την καινούρια Smoky Poppy Make-Up Collection της The Body Shop?

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Velvet sticks! Ειδικά αυτό στη μαύρη συσκευασία! Είμαι περίεργη να δω τι χρώμα θα μου δώσει! Αν και είμαι σίγουρη πως θα μου αρέσει! :)

    ReplyDelete
  2. τι υπέροχες συσκευασίες και τις ωραίες οι φωτογραφίες που μας βγάζεις, όπως πάντα :)

    ReplyDelete
  3. Wow τι φανταστικά χρώματα! Οι φωτογραφιες σου είναι καταπληκτικές πάντα!
    xxx

    ReplyDelete
  4. Κ εγω θέλω αυτά για τα Lip & Cheek Stick!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts