January Favourites



Ένας από τους πιο αγαπημένους μήνες έφτασε στο τέλος του, και είναι αγαπημένος γιατί εκτός από τα δικά μου γενέθλια ήταν και του καλού μου, είχαμε γιορτές, είχαμε event, αρχίσαμε να βρίσκουμε την ηρεμία μας στη θαλπωρή του σπιτιού μας και ναι, ήταν ένας υπέροχος μήνας. Μέσα σε όλα αυτά προσπαθώ εδώ και μέρες να γράψω για τα πιο αγαπημένα, εκείνα που μου έκαναν εντύπωση τον Ιανουάριο και εκείνα που χρησιμοποίησα περισσότερο.
Χωρίς να χρονοτριβώ λοιπόν, ξεκινώ να τα απαριθμώ. 

Bourjois Ombre à Paupières Eyeshadow (8) 
για τη συγκεκριμένη σκιά ματιών έχω μιλήσει και στο παρελθόν. Χρειάστηκε ένα ποστ από τη διάσημη fashion blogger Negin Mirsalehi για να συνειδητοποιήσω ότι την είχα ξεχασμένη στο πίσω μέρος του συρταριού και κάνω τη δέουσα ανασκαφή για να τη βρω. Είναι από τις πιο multiprurpose σκιές ματιών που μπορείς όχι μόνο να την χρησιμοποιήσεις στην εσωτερική γωνία του ματιού για extra λάμψη αλλά και ως highlighter στα ζυγωματικά, στη μύτη, στο τόξο του χειλιού και να προσφέρει μια υπέροχη σαμπανιζέ λάμψη χωρίς (βασικό) να δείχνει "βρεγμένη" ή υπερβολικά glittery. Εξαιρετική χρωματική απόδοση, υπέροχη υφή και μπορεί να γίνει ακόμη πιο έντονη αν την χρησιμοποιήσεις με ένα ελαφρώς βρεγμένο πινέλο. Αδιαμφισβήτητα ταιριάζει καλύτερα σε πιο ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. 
Tommy G Matte eyeshadow M03 
Tommy G Matte eyeshadow M09 
Ακόμη δύο σκιές ματιών έκαναν την εμφάνιση τους στο μακιγιάζ του προηγούμενου μήνα και σαν κορίτσι που του αρέσει ένα κάτι shimmer να υπάρχει μου έκανε εντύπωση που οι συγκεκριμένες με βόλεψαν απίστευτα σε όλα τα πρωινά μακιγιάζ μου. Η Tommy G matte eye shadow M09 (πρώτο swatch) είναι ένα ζεστό καφέ με κόκκινους τόνους και κυρίως ήταν και εκείνη που διάλεγα για την κόγχη του ματιού και για να δώσω κάποια ένταση και βάθος στο βλέμμα. Η Tommy G matte eye shadow M03 (τρίτο swatch) ήταν η σκιά ματιών για όλο το κινητό βλέφαρο. Ένα φανταστικό ματ μωρουδίστικο ροζ που φωτίζει το βλέμμα. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις ροζ που δεν δείχνει ότι έχεις φάει μπουνιά στο μάτι, η συγκεκριμένη πληρεί όλες τις προΰποθέσεις για το πιο φωτεινό, neautral καθημερινό βλέμμα και το no makeup look που μου αρέσει.

Tommy G Glitter Rain 
Είπαμε είχαμε γιορτές και μια παραπάνω λάμψη τη χρειαζόμουν. Μια περίοδο όμως που θέλω επίσης να λάμπω και να απλώνω glitter παντού χωρίς φόβο και πάθος είναι το καλοκαίρι, που όσο να πεις το μαύρισμα βοηθά, τα πιο μικροσκοπικά ρούχα επίσης και για να μη πω για τους 40°C που τους έχουμε για πρωινό. Το Tommy G Glitter Rain θα το βρεις σε μια vintage συσκευασία και σε μπουκάλι που είχαν τα παλιά αρώματα. Δείχνει υπέροχο στο μπουντουάρ και φυσικά όταν πιέσεις το μπαλονάκι -να το πω;- απελευθερώνει ασημένια σκόνη η οποία με άνεση κάθεται στην επιδερμίδα, διαρκεί και λάμπεις Λάμπη μου, λάμπεις. Μου αρέσει αυτή η περίπου λευκή ασημένια σκόνη, δεν σε περιορίζει και σε μια καλά ενυδατωμένη επιδερμίδα δείχνει φανταστική. Αν θα το τιμήσω επίσης το καλοκαίρι και την άνοιξη;; Μα φυσικά, ειδικά σε μπούστο, σε χέρια, πόδια και σε σούπερ ζεστές καλοκαιρινές ή και ανοιξιάτικες (why not) βραδιές.

Παρά το γεγονός ότι πρωτοσυναντηθήκαμε αρχές Δεκεμβρίου, η ΚΟΡΡΕΣ Επανορθωτική Μάσκα με Άγριο Τριαντάφυλλο δεν έλειπε από την βραδινή περιποίηση της επιδερμίδας μου ούτε τον Ιανουάριο. Ιδανική για εκείνες τις ημέρες-νύχτες που αισθανόμουν την επιδερμίδα μου κουρασμένη, θαμπή και άτονη. Η φανταστική πλούσια υφή της, η λάμψη που δίνει το επόμενο πρωί και η μαγευτική βαθιά ενυδάτωση που προσφέρει για εμένα ήταν Must. Παρά τα κρύα δεν ένιωσα ούτε μια στιγμή την επιδερμίδα μου να με τραβάει και δεν βίωσα ξηρά σημεία κάτι το οποίο το οφείλω σε μεγάλο βαθμό στη συγκεκριμένη. Το μόνο που πρέπει να σημειώσω είναι το έντονο τριανταφυλλένιο άρωμα της το οποίο μετά από κάποια λεπτά εξασθενεί, οπότε πριν την αγοράσεις μύρισε τη καλού κακού.

Messinian Spa Body Butter Orange & Lavender
Η Messinian Spa είναι Ελληνική Εταιρεία και ο λόγος που ενθουσιάστηκα ακόμη περισσότερο είναι γιατί όλα τα προΐοντα της είναι εμπλουτισμένα με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας (αν ξέρεις από καλό λάδι! *κλείνει το μάτι*). Το Βούτυρο σώματος είναι επίσης εμπλουτισμένο με βούτυρο καριτέ και βούτυρο κακάο, πορτοκάλι, λεβάντα, αμυγδαλέλαιο, καλέντουλα, ιπποφαές, αλόη, βιταμίνες Β5 (πανθενόλη) και Βιταμίνες Α και Ε. Με ένα άρωμα που παραπέμπει σε γλυκά μπισκότα πορτοκαλιού και απίστευτα βουτυρώδη συνοχή δεν παραλείπει να απορροφάται εύκολα, να ενυδατώνει και να προσφέρει ένα λείο και απαλό δέρμα. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη με την απόδοση του και ένα είναι βέβαιο. Ότι σύντομα θα τα πούμε εκτενέστερα και για περισσότερα Messinian Spa.

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Πόσο ωραίες είναι οι vintage συσκευασίες! Θα το αναζητήσω και εγώ το Glitter Rain! ^_^

    ReplyDelete
  2. Πόσο υπέροχο δείχνει το Glitter Rain?!
    Ψεκάζεσαι & η μαγική χρυσόσκονη σε κάνει να ακτινοβολείς! :)

    ReplyDelete
  3. Πρέπει να μυρίζει φανταστικά το body butter!! x

    ReplyDelete
  4. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!!! Φιλια!!!

    ReplyDelete
  5. Μόλις είδα τη σελίδα από τα Messinisn products.πολύ ωραία προϊόντα και η σελίδα προσεγμένη και ευχάριστη. Φιλιά Ειρήνη μου. Ας ευχηθούμε να είναι τόσο όμορφος και ο Φεβρουάριος.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτο ναι αυτο να ευχηθούμε! <3

      Delete
  6. αγαπω τις φωτογραφιες σου...τρελαθηκα με τη βροχη χρυσοσκονης...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βάσω μου!! <3

      Delete
  7. Τι όμορφο που φαίνεται το Glitter Rain! το καλοκαίρι θα είναι φανταστικό!

    ReplyDelete
  8. Νομίζω πως μόλις ερωτεύτηκα τη ροζουλί σκιά!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts