Illamasqua Cream Pigment Androgen


Illamasqua Cream Pigment Androgen 21.25£.
Available on line from Illamasqua.com .

Special introduction for the English company Illamasqua which made its first steps 20 years ago and radiates intensely theatrical and creative tension around all the makeup products as well as outstanding quality, is needless.

You'll often see me in a new collection to stare with admiration and mostly have me drooling wanting to order any, but as naturally prices often kept me at a distance, but once my eye catch Illamasqua Cream Pigment Androgen which I don't know if you noticed, but it has an absolutely Greek name from the Greek words andro meaning man, and gen which means giving birth, I couldn't resist!

The Illamasqua Cream Pigment Androgen has a rich creamy matte texture with a gorgeous pink-peach shade, you need very little of which you can apply with your fingertips much easily on cheeks and it will offer you a wonderful fresh and long lasting blush in sweet rose shades. But this has been designed also for use on the face, eyes, body and lips which by the way it turns into a fabulous theatrical nude-pink. I think our first touch Illamasqua will remain unforgettable!

Ιδιαίτερες συστάσεις για την αγγλική εταιρεία Illamasqua η οποία έκανε τα πρώτα της βήματα πριν από 20 χρόνια και εκπέμπει έντονα τη θεατρική και δημιουργική ένταση γύρω από όλα της τα προΐοντα μακιγιαζ καθώς και την εξαιρετική ποιότητα, δε χρειάζονται.

Θα με δείτε πολλές φορές σε κάποια καινούρια κολεξιόν να τα κοιτάζω με θαυμασμό και ως επι το πλείστον να μου τρέχουν τα σάλια θέλοντας να παραγγείλω κάποιο, φυσικά οι τιμές πολλές φορές με κρατούσαν σε απόσταση, αλλά μόλις το μάτι μου πήρε το Illamasqua Cream Pigment Androgen το οποίο δε ξέρω αν το προσέξατε, αλλά έχει απόλυτα Ελληνικό όνομα απο τις από τις ελληνικές λέξεις Ανδρο που σημαίνει άνδρας, και gen που σημάινει γεννώντας,δε μπόρεσα να αντισταθώ!

Το Illamasqua Cream Pigment Androgen διαθέτει πλούσια κρεμώδης ματ σύσταση με μια πανέμορφη ροζ-ροδακινί απόχρωση, χρειάζεσαι πολύ λίγη ποσότητα την οποία μπορείς με τα ακροδάχτυλα σου να απλώσεις με ιδιαίτερη ευκολία στα μάγουλα και να σου προσφέρει ένα υπέροχο δροσερό και μεγάλης διάρκειας ρουζ σε γλυκές ροζ αποχρώσεις. Αλλά το συγκεκριμένο έχει επίσης σχεδιαστεί για χρήση στο πρόσωπο, τα μάτια, το σώμα και τα χείλη στα οποία παρεμπιπτόντως μετατρέπεται σε ένα καταπληκτικά θεατρικό nude-ροζ. Νομίζω ότι η πρώτη μας επαφή Illamasqua θα μου μείνει αξέχαστη!

You can also follow my updates via Bloglovin | Facebook | Twitter 

Comments

  1. Ah, love it <3 One of my favorites of all time with Hollow of course :) Looks super pretty on your skin.

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφο και σου ταιριάζει πολύ
    Ότι έχω δοκιμάσει από illamasqua (σκιές, ρουζ, βερνίκια) τα έχω λατρέψει :D

    ReplyDelete
  3. Τα έχω ακούσει αρκετές φορές τον τελευταίο καιρό τα συγκεκριμένα καλλυντικούλια αλλά δεν έχω ασχοληθεί, το ρουζάκι όμως φαίνεται απίστευτο! Και είναι και στις αγαπημένες μου αποχρώσεις... Έχουν δικό τους e-shop ή το πήρες από κάποιο άλλο;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχουν δικο της eshop αλλα πολλές φορές τα βάζει κ προσφορές το Asos! ;)

      Delete
  4. GORGEOUS!!! I love Illamasqua! Their blushes are one of my favorite!

    ReplyDelete
  5. Υπέροχο!! Κι εγώ τα χαζεύω αλλά δεν έχω αποκτήσει τίποτα της συγκεκριμένης εταιρείας!! Με γεια σου!! Σου πάει τρελάαα!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D ααααχ ευχαριστω πολυ κοριτσάκι!!! <3

      Delete
  6. Αυτή ακριβώς είναι η απόχρωση που λατρεύω! Και σου πάει πολύ :)
    Και η συσκευασία, αριστούργημα! Πώς μπορούμε να τα προμηθευτούμε;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απο το eshop της illamasqua ή απο το Asos ;). Και ευχαριστω!!!!

      Delete
  7. omg the color looks so good on you <3

    www.tansiasblog.com

    ReplyDelete
  8. GORGEOUS! Και εγώ δεν έχω κάτι από Illamasqua και μου το θύμησες τώρα!
    Ομορφιά σκέτη. Και το προιόν και εσύ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω πολυ Ιωαννα μου!!!!! :D Bisous!!

      Delete
  9. Πέραν του ότι είναι απίστευτο χρώμα, έχει τέλεια απόδοση και σου πάει πολύ!

    ReplyDelete
  10. Υπέροχο χρώμα! Και είναι τέλειο πάνω σου :)

    ReplyDelete
  11. Πολυ ομορφο χρωμα, και ευκολοφορετο!!! Μεγειες!!! Νομιζω πρεπει να ξανακοιταξω τα cream pigments τους, πρεπει να ειναι απο τα πιο versatile προιοντα!!! x

    ReplyDelete
  12. Πάρα πολύ ωραίο χρώμα!!!!!!!!Θυμάσαι περίπου τιμή?Δεν έχω ψωνίσει ποτέ από αυτήν την εταιρεία!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το γράφω και στην αρχη του ποστ, γυρω στις 21 λιρες απο την Illamasqua. ;)

      Delete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts