The Sunday Beauty Post #3


Today's Sunday beauty post is a little different and relates what's in my makeup bag now, since I had a long time to mention them I found it a very good opportunity.Are you in?

The truth is that I don't really want to carry a lot of make up with me, mainly because when I'm out all I'm gonna need is definitely a lipstick or a lip gloss since the one I put before getting out of home I have eaten...If  however I'm gonna be away several hours uh then the issue is changing, I can carry with me from wipes up to notepads, pens, flashlight and anything that'll fit in my huge black bag from my Alexi Andriotti which btw I should replace soon. But let's move on and see those that I have now with me for, you know just in case...

Estee Lauder Tender Lip Balm Tender Rose
Lovely this lip blam, smells amazing and offers superb moisture and a shiny sweet pink color on lips. In the beginning, when you apply, it's little tacky but over time this feeling disappears, don't ask me how it does it.. even I haven't figured.

Jane Iredale Dream Tint Warm Bronze
I didn't use it at all in the summer because my skin was darker due to tanning and it didn't suit me. So I found the opportunity to hrow it in my makeup bag in case I need a light coverage and a at the minute fresh skin. Btw it awakens memories as it smells like colored pink, purple BIC pens...

The Body Shop Vanilla eau de toilette
I love warm, sweet scent of vanilla for winter, and this eau de toilette from The Body Shop is one of my favorites, even one spritz is enough for me to smell strongly vanilla for several hours.

Jane Iredale Just kissed lip & Cheek Stain Forever Pink
Favorite for on-the-go! I only use it on the lips for instant moisture and a subtle pink lip color. The aroma reminds me of the old-fashioned now, but very handy then, cocoa butter ...

Korres blush stick peach
Autumn changed my tastes in blush you see! The Peach may sound a bit more summery, but anything that can spread quickly and easily on the move is necessary for me and the color is warmer than other peach ones plus I find so convenient the stick form, it stays put remarkably and therefore is still wearable.

Bobbi Brown Mascara *
I have it with me because it is on its last, applies so little mascara and doesn't stick lashes but gives extra volume...or more likely I'm not going to use it at all (hardly I re-apply mascara) and it'll decently end in the trash. I would buy it, I like the volume it offers on eyelashes.

Seventeen Waterproof & Longstay Eye liner pencil 20 White Light
This eyeliner is my favorite for the lower eyelid and I use it on water line and it immediately shows my eyes more rested. The color is white to champagne,has amazing durability and offers a wonderful shine.

Maybelline Fit me concealer 02
And since for long time now I have found an effective combination to cover my dark circles between Calvin Klein concesaler* and Korres Pomegranate concealer, I stopped using Fit Me so I put it in my makeup bag just in case I need a little more brightness when I'm outside and mainly a good chance to finish it (and a good chance to have an excuse to buy a new one? just saying, not that I need one).
Elf Duo Blush & Bronzing Powder
However, if you haven't understand that I everything have with me I can just apply it with your fingertips or from the packaging then let's get something straight, though I find Elf Duo Blush-Bronzing marvelous it only makes its appearance in my makeup bag for the large mirror it's hosting. Finally cotton swabs, cotton pads and nail file .. on the nod essential (and yeah usually when a nail breaks, I don't  have a nail file with me, enough is enough!).

To σημερινό Sunday beauty post είναι λίγο διαφορετικό και αφορά το τι περιέχει το τσαντάκι των καλλυντικών μου τώρα, μιας και είχα πολύ καιρό να σας τα αναφέρω το θεώρησα μια πολύ καλή ευκαιρία, είστε μέσα?
Η αλήθεια είναι ότι δε μου πολυαρέσει να κουβαλάω πολλά καλλυντικά μαζί μου, κυρίως γιατί όταν είμαι έξω το μόνο που σίγουρα θα χρειαστώ είναι ένα κραγιόν ή ένα lip gloss μιας και εκείνο που έβαλα πρίν βγω από το σπίτι το έχω φάει... Αν είναι όμως να λείψω αρκετές ώρες εεε τότε το θέμα αλλάζει, μπορεί να πάρω μαζί μου από μωρομάντηλα μεχρι σημειωματάρια, στυλούς, φακό και ότι μπορώ να χωρέσω στη τεράστια μάυρη τσάντα μου από τα Alexi Andriotti την οποία και οφείλω σύντομα να αντικαταστήσω. Αλλά ας πάμε στα κυρίως και δείτε εκείνα που έχω τώρα μαζί μου δια παν ενδεχομενον...

Estee Lauder Tender Lip Balm Tender Rose
Υπέροχο το συγκεκριμένο lip blam, μυρίζει καταπληκτικά και προσφέρει θαυμάσια ενυδάτωση και ένα λαμπερό γλυκό ροζ χρώμα στα χείλη. Στην αρχή, όταν το εφαρμόζεις είναι λίγο κολλώδες αλλά με τη πάροδο του χρόνου αυτή η αίσθηση εξαφανίζεται, μη με ρωτάτε πως το κάνει..ούτε και εγώ εχω καταλάβει.

Jane Iredale Dream Tint Warm Bronze
Το συγκεκριμένο δε το χρησιμοποίησα καθόλου το καλοκαίρι και αυτό οφείλεται στο ότι η επιδερμίδα μου ήταν λόγω μαυρίσματος πιο σκουρόχρωμη οπότε και δε μου ταίριαζε. Έτσι βρήκα την ευκαιρία τώρα να το βάλω μέσα στο νεσεσέρ των καλλυντικών σε περίπτωση που χρειαστώ μια ελαφριά κάλυψη και επιδερμίδα που θα ξαναδείξει ξεκούραστη στο λεπτό. Άσε που μου ξυπνάει αναμνήσεις μιας και μυρίζει όπως οι χρωματιστοι ροζ,μοβ στυλοί BIC(Τι? Μόνο εγώ τους θυμάμαι?)...
 
The Body Shop Vanilla eau de toilette
Λατρεύω το ζεστό και γλυκό αρώμα της βανίλιας για το χειμώνα, και το συγκεκριμένο eau de toilette απο το The Body Shop είναι από τα αγαπημένα μου, έστω και ένα φσσττ μου αρκεί για να μυρίζω έντονα βανίλια αρκετές ώρες.

Jane Iredale Just kissed lip & Cheek Stain Forever Pink
Αγαπημένο για on-the-go! Το χρησιμοποιώ μόνο στα χείλη για άμεση ενυδάτωση και ένα ανεπαίσθητο ροζ χρώμα στα χείλη. Το άρωμα του μου θυμίζει το παλιόμοδίτικο πλέον αλλά πολύ βολικό τότε, βούτηρο κακάο...

Korres blush stick peach
Τώρα που φθινοπώριασε άλλαξαν και τα γούστα μου στα ρουζ βλέπετε! Το Peach μπορεί να ακούγεται λίγο πιο καλοκαιρινό, ωστόσο οτιδήποτε μπορώ να απλώσω γρήγορα και απλά εν κινήση για εμένα είναι απαραίτητο και το χρώμα του είναι πιο ζεστό από κάποια άλλα ροδακινί συν του ότι βρίσκω τη μορφή στίκ αξιοθαύμαστα βολική και σταθερή, επομένως ακόμη φοριέται.

Bobbi Brown Mascara*
Την έχω μαζί μου γιατί πλέον είναι στα τελευταία της και απλώνει ελάχιστη μάσκαρα οπότε και δε κολλάει τις βλεφαρίδες αλλά τους δίνει επιπλέον όγκο...ή το πιο πιθανό είναι να μη τη χρησιμοποιήσω και καθόλου(δύσκολα να επανεφαρμόσω μάσκαρα) και να καταλήξει αξιοπρεπώς στα σκουπίδια. Θα την αγόραζα, μου άρεσε ο όγκος που προσφέρει στις βλεφαρίδες.

Seventeen Waterproof & Longstay Eye liner pencil 20 White Light
Αυτό το μολύβι ματιών είναι το αγαπημένο μου για το κάτω βλέφαρο στη γραμμή ύδατος μιας και τα δείχνει αμέσως πιο ξεκούραστα. Το χρώμα του είναι λευκό προς σαμπανιζέ, έχει καταπληκτική διάρκεια και προσφέρει υπέροχη λάμψη.

Maybelline Fit me concealer 02
Και επειδή εδώ και αρκετό καιρό για να καλύψω τους μαύρους κύκλους μου έχω βρεί έναν αποτελεσματικό συνδυασμό μεταξύ του Calvin Klein concealer* και του Κorres Pomegranate concealer ,έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ το Fit Me οπότε το έβαλα στο τσαντάκι μου έτσι σε περίπτωση που χρειαστώ λίγη περισσότερη φωτεινότητα όταν είμαι εκτός σπιτιού και κυρίως μια καλή ευκαιρία να το τελειώσω(και μια καλή ευκαιρία να έχω δικαιολογία για να αγοράσω ένα καινούριο?just saying, όχι οτι χρειάζομαι μια).
Elf Duo Blush & Bronzing Powder
Αν ωστόσο δε καταλάβατε ότι , ότι έχω μαζί μου μπορώ απλά να το εφαρμόσω με τα δάχτυλα ή από τη συσκευασία τότε να σας το ξεκαθαρίσω ότι μπορεί να βρίσκω το Elf Duo Blush-Bronzing θαυμάσιο αλλά στο νεσεσέρ κάνει την εμφάνιση του μόνο και μόνο για τον τεράστιο καθρέφτη που φιλοξενεί. Τέλος μπατονέτες, βαμβακάκι και λίμα..ασυζητητί απαραίτητα( και ναι συνήθως όταν κάποιο νύχι μου σπάει, δεν έχω λίμα μαζί, νυσάφι πια!).
*pr sample
You can also follow my updates via Bloglovin | Facebook | Twitter 

Comments

  1. Ωραία ιδέα αλλά απίστευτα τέλειο το νεσεσεράκι!!

    ReplyDelete
  2. Πολύ ενδιαφερουσες επιλογές αλλά εγώ θα σταθώ στο υπέροχο νεσεσερ σου!! Είναι απίθανο!! Το λάτρεψα;!!
    Φιλιά doll
    Mary

    ReplyDelete
  3. Ευχαρστω πολυ κοριτσια!!Και εμενα μου αρεσει πολυ!! :D <3

    ReplyDelete
  4. Wow!!! your make up case is amazing!!!

    ReplyDelete
  5. Πολύ όμορφο νεσεσεράκι! Το άρωμα αυτό από TBS είναι κι εμένα από τ'αγαπημένα μου, έχει τελειώσει και πρέπει να το ξαναπάρω! Επίσης το μολυβάκι της seventeen θα πάω να το τσεκάρω asap, έχω κόλλημα με τα λευκά μολύβια, τα μπεζ δεν μου αρέσουν και τόσο οπότε ακούγεται ενδιαφέρον αυτό που δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο και αγαπώ γενικώς τα μολύβια της seventeen!
    xx

    ReplyDelete
  6. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τα κορίτσια! Τέλειο το νεσεσέρ και φαίνετε να χωράει αρκετά! Και ωραίο ποστ! :)

    ReplyDelete
  7. Πάρα πολύ ωραίο νεσεσέρ,σκέφτομαι και εγώ μέσα στην εβδομάδα να πάω να πάρω τo Eau de toilette Βανίλια από Body Shop,πρέπει να είναι τέλειο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμενα τουλαχιστον ειναι το αγαπημενο μου για χειμωνα ;) Bisous!!

      Delete
    2. Πέιτε μου ότι είναι η κλασική παλιά βανίλια και επανακυκλοφόρησε....Το αγαπώ αυτό το άρωμα αλλά το αντικατέστησαν με την βανίλια μαδαγασκάρης και δεν βρήκα ποτέ ξανά το κλασικό:(

      Delete
    3. Περυσι ειχε επανακυκλοφορησει θυμαμαι για αρκετο καιρο..τωρα τελευταια δεν την εχω δει , αλλα ελπιζω γιατι ειναι η καλυτερη!! <3

      Delete
    4. Συμφωνώ και επαυξάνω...Θυμάμαι φορώντας το λαδάκι κάτι γιαγιούλες μια φορά σε στάση του λεωφορείου να με ρωτάνε ''Κοπέλα μου σε φούρνο δουλεύεις?Μυρίζεις σαν γλυκά...''Χαχαχα...Θα ψάξω μπας και το βρω αλλά αμφιβάλλω...Φιλάκια
      Υ.Γ...Πάω για το review του Κorres Pomegranate concealer.To αγόρασα πρόσφατα αλλά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη..νομίζω οτι δεν θα βρω ποτε το κατάλληλο...κλαψ
      Υ.Γ2 Το νεσεσέρ σου είναι super μέσα κι έξω by the way!!!

      Delete
    5. Ο μόνος τρόπος να φορέσεις το concealer του Korres ειναι με makeup κ καλη ενυδατική, αλλιώς δεν αναμειγνύεται με τίποτα!!!!

      Delete
  8. Πολύ ωραία προιόντα και το νεσεσερ πανέμορφο!! Ούτε κι εγώ κουβαλάω πολλά μαζί μου (δεν μπορωωωω)! Επίσης το ροδακινί σε μένα τουλάχιστον δεν φαίνεται καθόλου καλοκαιρινό γιατί κι εγώ τέτοια χρώματα χρησιμοποιώ όλο το χρόνο (αφου αυτά μου πηγαίνουν περισσότερο τι να κανω;;)!

    ReplyDelete
  9. Πολύ ωραία πραγματάκια και πολύ ωραίο νεσεσέρ!

    ReplyDelete
  10. That makeup bag is too cute!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts