Aussie is Awesome!


 photo anigifaussie_zps22b10b01.gif
Aussie Aussome Volume Shampoo 4.89€.

Don't find it strange that once again the discussion rotates around my hair! If you too have such fine hair along with hair loss in some periods (once a year in the much heat to be more precise) and no volume, then I'm sure we would be suffering together talking about this in a café. Yeah, I guess this is not the post for you with very rich, thick and long hair that I'm green with envy when I just see you, but for the category of the weak ... that is us with fine, limp hair who are trying fervently to double the volume of our hair going against the law of physics and gravity by any means and any way.

In this search therefore when I just saw at my local super-market Aussie Aussome Volume Shampoo I put it in my basket and tried it as soon as I could. Aussie is enriched with Australian hops and smells wonderful reminding luxury hair treatment that would be provided to a high end salon, while offers incredible volume even to the most thin and limp hair. I always shampoo my hair two to three times until I hear that "cleanliness sound"(odd I know) and from the first time I loved it. Oh this fragrance, and damn not purchasing Aussome conditioner *slap on the wrist*... going to the Super-Market again soon..today!!

Μη σας φανεί περίεργο που για ακόμη μια φορά η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τα μαλλιά μου! Αν έχετε και εσείς τόσο λεπτά μαλλιά μαζί με περιόδους τριχόπτωσεις (μια φορά το χρόνο στη πολύ ζέστη για να είμαι και πιο ακριβής) και καθόλου όγκο, τότε είμαι σίγουρη ότι θα λέγαμε το πόνο μας μαζί σε κάποιο καφέ. Ναι, μάλλον αυτό το ποστ δεν αφορά εσάς με τα πολύ πλούσια, πυκνά και μακριά μαλλιά που πρασινίζω από τη ζήλια μου μόλις σας βλέπω, αλλά τη κατηγορία των αδυνάτων...δηλαδή εμάς με τα λεπτά, άτονα μαλλιά που προσπαθούμε διακαώς να διπλασιάσουμε τον όγκο των μαλλιών μας πηγαίνοντας ενάντια στο νόμο της φυσικής και της βαρύτητας με κάθε μέσο και κάθε τρόπο.

Σε αυτή την αναζήτηση λοιπόν μόλις είδα στο τοπικό μου super-market το Aussie Aussome Volume Shampoo το έβαλα στο καλάθι μου και το δοκίμασα όσο πιο σύντομα μπορούσα. Το Aussie είναι εμπλουτισμένο με Αυστραλέζικο Λυκίσκο και μυρίζει υπέροχα θυμίζοντας πολυτελή θεραπεία μαλλιών που θα παρεχόταν σε κάποιο high end κομμωτήριο, ενώ παράλληλα προσφέρει απίστευτο όγκο ακόμη και στα πιο λεπτά και άτονα μαλλιά. Πάντα λούζω τα μαλλιά μου δύο με τρεις φορές εώς ότου "τρίξουν" από καθαριότητα (αλόκοτο το ξέρω) και από τη πρώτη στιγμή το συγκεκριμένο το λάτρεψα. Αχ αυτό το άρωμα, και ανάθεμα που δεν αγόρασα και το Aussome conditioner *μικρή «ξυλιά» στο χέρι*...Επιστρέφω από το Super-Market δριμύτερη!!

You can also follow my updates via Bloglovin | Facebook | Twitter 

Comments

  1. Δεν είναι τέλειο??Ηταν το πρωτο Aussie που δοκίμασα και κάνει όντως δουλεια!!!Εγώ δεν έχω πρόβλημα αλλά μ αρέσει τα μαλλιά να έχουν όγκο.Να και μια φορά που ένα προιόν που ανταποκρίνεται σ αυτό που υποσχεται!Τα λατρεύω τα Aussie.Φιλιά κούκλα.

    ReplyDelete
  2. I completely agree with you - Aussie have some great and affordable products and the smell so yummy too :o). Xx

    http://makeupbycandlelight.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. ego exo ena conditioner tis aussie kai maresei para polli!

    Lady-Pa

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Μα ακριβως τα ιδια προβληματα εχω και εγω με τα μαλλια μου!!Και μονο το συγκεκριμενο δεν εχω αγορασει απο αυτη την εταιρια!!Τωρα θα το παρω σιγουρα!!Οτι αλλες προτασεις εχεις παραπανω απο δεχτες!!!

    ReplyDelete
  5. Με τον ογκο εχω και εγω θεμα....δεν τον εχω! Τουλαχιστον στις ριζες αφου τα μαλλια μου ειναι σγουρα και φουσκωνουν. Αλλα την τελευταια φορα που δοκιμασα σαμπουαν για ογκο μου ξερανε τα μαλλια. Ισως να δωσω σε αυτο μια ευκαιρια καποια στιγμη!

    ReplyDelete
  6. Brilliant, our drugstores is having a sale on Aussie and I already stocked on the Colour Mate (yummiescentinouslousness) & something protecting for heat-styling but I'm gonna return and add the volume too now : )

    ReplyDelete
  7. Δεν έχω πάρει ποτέ προιόν από αυτήν την εταιρεία αλλά θα πάω σίγουρα να πάρω.Έχεις δοκιμάσει κάποια μάσκα μαλλιών από αυτήν την εταιρεία?

    ReplyDelete
  8. Χα..τρομερο ετσι..αν και ανηκω στην ακριβως αντιθετη κατηγορια."μα ποσο πιο φουντωτα?" απο δωρακι δοκιμασα το. . conditioner και καταλαβαινετε το αποτελεσμα...δεν τα κανω καλα με τιποτα..Φανταζομαι οτι αν χρηδιμοποιησεις ολη την σειρα για ογκο θα εχεις τρομερο αποτελεσμα.. kisses:)

    ReplyDelete
  9. Είδα και εγώ τα Aussie στο σουπερ μάρκετ μου και είχαν και προσφορά αλλά δεν πήρα κάποιο και το μετανιώνω γιατί θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!!

    ReplyDelete
  10. Καθόλου αλλόκοτο! Κι εγώ αν δε τα ακούω να τρίζουν δε τα νιώθω καθαρά!!!! Σου προτείνω να δεις τα κουπονάκια στις επιθυμίες με 2 και 3 ευρώ έκπτωση!!! Γιατί είναι και πανάκριβα τα συγκεκριμένα αλλά είναι τόσο ωραία η μυρωδιά τους!!!

    ReplyDelete
  11. αχ κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω!λεπτά μαλλιά χωρίς όγκο!μόλις τελειώσω το σαμπουάν που χρησιμοποιώ τώρα θα το δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  12. θελω και εγω να δοκιμασω αυτη την εταιρια... εχεις δοκιμασει το 3 minute miracle?

    www.somerandomfashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. urgent....το χρειαζομαι εχουμε τα ιδια χ....μαλλια.. Θα το δοκιμασω αμεσα.
    Λες να με σωσεις;
    φιλια doll

    ReplyDelete
  14. Πολύ ωραίο review! Θέλω να δοκιμάσω κάποιο προϊόν Aussie!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts