The Cute Mini Cleansing Gel bottle


Apivita Cleansing Gel for Oily/Combination skin with propolis & Citrus.

I remember that I had previously used Apivita Cleansing gel with propolis & Citrus which is ideal for oily/combination skin types and it was a pleasant experience, but recently it reverted to my memory when I got this small and cute bottle as a gift with an eye cream I purchased and I find it particularly convenient for travel and holidays. Of course it didn't take me long to use and love once more its velvety texture, how gentle it is on the epidermis, how beautifully cleans and removes impuritties while offers, with its different and a bit more spicy aroma, freshness.

But this time I took a further step and the reason is a conversation I had with my beauty mate, Constantina, who in excitement recounted me how beneficial is propolis and naturally I immediately took a deep dive and began collecting information. So Propolis my dear ones, is a sticky resinous substance collected by bees to decontaminate and sterilize the hive from any contagious disease and is a mixture of more than 30 compounds. And not only this, what wowed me even more is that it was known in ancient Greece and it was used as a therapeutic agent for various diseases, plus it is non-toxic, anti-inflammatory, antimicrobial with bactericidal properties. But not to  forget the citrus extracts and that Apivita cleansing gel contains 96% natural ingredients plus it's silicone, paraben and  SLES free. I'm sure the big bottle of 300ml will redo its appearance to my bathroom's shelf and I will keep this mini for travel and holidays. However you can find it on line and try it if you believe that it appeals to your own skin needs from Apivita.com.
Au revoir mademoiselles(for the time being)!

Θυμάμαι ότι είχα χρησιμοποιήσει και παλιότερα το Apivita gel καθαρισμού με πρόπολη & Κίτρο το οπόίο είναι ιδανικό για λιπαρούς/μικτούς τύπους επιδερμίδας και ήταν μια ευχάριστη εμπειρία, ωστόσο πρόσφατα επανήλθε στη μνήμη μου όταν πήρα αυτό το μικρό και χαριτωμένο μπουκάλακι δώρο μαζί με μια κρέμα ματιών που αγόρασα το οποίο βρίσκω ιδιαίτερα βολικό για ταξίδια και διακοπές. Φυσικά δεν άργησα να το χρησιμοποιήσω και να αγαπήσω για ακόμη μια φορά τη βελούδινη υφή του, το πόσο ευγενικό είναι με την επιδερμίδα, το πόσο όμορφα καθαρίζει και αφαιρεί τους ρύπους ενώ παράλληλα προσφέρει, με το διαφορετικό και λίγο πιο πικάντικο άρωμα του, φρεσκάδα.
Αλλά αυτή τη φορά δεν έμεινα μόνο εκεί και ο λόγος είναι μια συζήτηση που είχα με το ταίρι μου σε θέματα ομορφιάς, τη Κωνσταντίνα η οποία με ενθουσιασμό μου εξιστορούσε το πόσο ευεργετική είναι η πρόπολη και φυσικά αμέσως έκανα βουτιά στα βαθιά και άρχισα να συλλέγω πληροφορίες. Η πρόπολη λοιπόν, αγαπημένες μου, είναι μια ρητινώδης κολλητική ουσία την οποία συλλέγουν οι μέλισσες έτσι ώστε να απολυμάνουν και να αποστειρώσουν τη κυψέλη από κάθε μολυσματική ασθένεια και είναι ένα μείγμα με περισσότερες από 30 ενώσεις. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, εκείνο που με εντυπωσίασε ακόμη περισσότερο είναι ότι ήταν γνωστή στην Αρχαία Ελλάδα και τη χρησιμοποιούσαν ως θεραπευτικό μέσο για διάφορες νόσους, συν του ότι είναι μη τοξική, αντιφλεγμονωδης, αντιμικροβιακή και με βακτηριοκτόνες ιδιότητες. Αλλά μη ξεχνάμε το κίτρο και το ότι το gel καθαρισμού της Apivita περιέχει κατά 96% φυσικά συστατικά, ούτε δείγμα σιλικόνης, ούτε δείγμα paraben, ούτε δείγμα SLES. Είμαι σίγουρη ότι το μεγάλο μπουκάλι των 300ml θα ξανακάνει την εμφάνιση του στο ραφάκι του μπάνιου μου και το mini χαριτωμένο μπουκαλάκι θα το κρατήσω για ταξίδια και διακοπές. Μπορείτε ωστόσο να το βρέιτε on line και εσείς για να το δοκιμάσετε αν πιστεύετε ότι απευθύνεται στις δικές ανάγκες επιδερμίδας στο e-pharmacy.gr.
Au revoir mademoiselles(προς το παρόν)!
You can also follow my updates via Bloglovin | Facebook | Twitter 

Comments

  1. Έχω δοκιμάσει τη μάσκα της Apivita με προπόλη και μου άρεσε πάρα πολύ! Πολύ ωραίο που παρεθεσες τόσες πληροφορίες για την ουσία. Πράγματι φαίνεται ενδιαφέρον προιόν.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!

      Delete
  2. Ειρήνη άκρως ενημερωτικό post.Μου άρεσε πολύ.Δοκίμασα μία φορά το συγκεκριμένο καθαριστικό από μία φίλη και θυμάμαι ακόμη την εξαιρετική μυρωδιά του και την καθαρή αίσθηση που άφησε στην επιδερμίδα μου.Ισως την επόμενη φορά να αγοράσω αυτό ,αντί για το χρόνια αγαπημένο μου καθαριστικό για ντεμακιγιάζ της Apivita με ελία & λεβάντα.

    ReplyDelete
  3. Δεν γνώριζα τις λεπτομέρειες που μας λες για την πρόπολη~!!Πολύ ενδιαφέρον!
    Το έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ το gel και μου άρεσε αρκετά!!! :)

    ReplyDelete
  4. Τέλειο καθαριστικό ακούγεται και αγαπάω τα καλά καθαριστικά! Λές να το δοκιμάσω και να κολλήσω??
    φιλιά doll
    Mary

    ReplyDelete
  5. Πολυ ενδιαφερον αναρτηση, μου αρεσει πολυ η apivita!

    ReplyDelete
  6. Αυτό το gel χρησιμοποιώ εδώ και μερικούς μήνες και έχω εντυπωσιαστεί γιατί εκτός του ότι είναι εξαιρετικό σαν προϊόν δεν τελειώνει με τίποτα παρόλο που το χρησιμοποιώ καθημερινά!

    ReplyDelete
  7. Πρέπει να το δοκιμάσω νομίζω! Τέλειο post!

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραίο post και πολύ καλό gel, ενα από τα αγαπημένα μου μαζί με το Creamy Face & Eye Foam Cleanser με ελιά και λεβάντα! Θαυματουργά!

    ReplyDelete
  9. Πρόπολη ε; Ακούγεται τέλειο..Υπέροχο post <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts