Not My Cup Of Tea


The title didn't entered accidentally as you can see... I guess all beauty products can't appeal to all, all beauty products can't fit into all and in my case I experienced some disappointments, from some I expected more, some just proved that are not my cup of tea. So without further ado let's cut to the chace...

Phytodess Paris Symbio Sun araucaria day cream*
For the specific day cream which is ideal for hair and you can use it on dry or damp hair, before or during sun exposure I made desperate attempts the past summer, except that it has a relatively sticky composition it also has an inconvenient scent which I think is due to araucaria extract it contains .On the other hand I don't know if fellow friends out there with very curly hair will find it amazing, however to my naturally straight didn't notice any dazzling glow and nutrition that I should mention.
Garnier Fructis Goodbye Damage Split Ends Serum*
It has become a great fuss around the specific split ends serum recently, don't you think? Despite all I go against the flow and unbosoming you my frustration in relation to the ingredients. When I read the name "serum" my thoughts traveled to magical places with lots of oils and extracts ideal for damaged hair. However a closer look landed me abruptly, since here we are talking about intensely scented silicone with one and only oil in the last set of ingredients. And is not that I have a problem with silicone but I prefer to remain faithful to my Garnier Miraculous Oil which clearly prevails.
Rimmel Wake Me Up Foundation
After many glowing reviews about this foundation my enthusiasm was indescribable when I bought it, and I really loved the medium coverage, the beautiful glow and vitality which gives skin, but as it seemed, it didn't love me. My combination skin reacted somewhat greasiest and Rimmel Wake Me Up didn't stay on my face more than 3 hours. Of course, I made the mistake of not applying powder but also with a powder on top results were slightly better . I'll try it during winter again where my skin is slightly drier since I have the impression that it suits much better on dry skin types.
Essence Gel-Look Top Coat
Lovely, affordable and promises shine and gel effects on nails... but unfortunately it is quite thick and takes longer to dry. Beware though if  you already have it and you don't know what to do I would recommend you to change mantra and use it as a base coat, since it smoothes lines and any imperfections on nails dries more quickly this way and all nail polishes apply great on top.
And as they say "You win some, you lose some"... I set course with my beauty blogger boat for new adventures and I hope for the best.

Ο τίτλος όπως καταλαβαίνετε δεν μπήκε κατά λάθος... Υποθέτω ότι όλα τα προΐοντα ομορφιάς δεν μπορούν να αρέσουν σε όλες, δεν μπορούν να ταιριάξουν σε όλες μας και στη δική μου περίπτωση βίωσα κάποιες απογοητεύσεις, από κάποια περίμενα περισσότερα, κάποια αποδείχτηκαν απλά ότι δεν είναι του γούστου μου. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση λοιπόν ας μπούμε στο κυρίως θέμα...
Phytodess Paris Symbio Sun araucaria day cream*
Για τη συγκεκριμένη κρέμα ημέρας η οποία είναι ιδανική για τα μαλλιά και μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις σε στεγνά ή βρεγμένα, πριν ή και κατά τη διάρκεια της έκθεσης στον ηλιο έκανα απεγνωσμένες προσπάθειες το καλοκαίρι που μας πέρασε, εκτός του ότι έχει σχετικά κολλώδης σύνθεση έχει και μια ενοχλητική μυρωδιά η οποία πιστεύω ότι οφείλεται στο εκχύλισμα αροκάριας που περιέχει. Απο την άλλη δε ξέρω αν θα τη βρουν καταπληκτική οι φίλες εκεί έξω με πολύ κατσαρά μαλλιά ,πάντως στα δικά μου φυσικά ίσια δεν είδα κάποια εκτυφλωτική θρέψη και λάμψη που θα μπορούσα να αναφέρω.

Garnier Fructis Goodbye Damage Split Ends Serum*
Έχει γίνει μεγάλος ντόρος γύρω από το συγκερκιμένο ορό κατά της ψαλίδας πρόσφατα, δε νομίζετε; Παρ'ολα αυτά πάω ενάντια στο ρεύμα και σας εκμυστηρεύομαι την απογοήτευση μου σε σχέση με τα συστατικά. Όταν είδα το όνομα "ορός" οι σκέψεις μου ταξίδεψαν σε μέρη μαγικά με πολλά έλαια και εκχυλίσματα ιδανικά για κατεστραμένα μαλλιά. Ωστόσο μια πιο προσεκτική ματιά με προσγείωσε απότομα, μιας και εδώ μιλάμε για έντονα αρωματισμένη σιλικόνη με ένα και μοναδικό έλαιο στη τελευταία σειρά των συστατικών. Και δεν είναι ότι με προβληματίζει η σιλικόνη αλλά θα προτιμήσω να παραμείνω πιστή στο Garnier Miraculous Oil που σαφώς υπερέχει.
Rimmel Wake Me Up Foundation
Μετά από πολλά λαπμερά reviews για το συγκεκριμένο makeup ο ενθουσιασμός μου ήταν απερίγραπτος όταν το αγόρασα, και πραγματικά λάτρεψα τη μεσαία κάλυψη που έχει, την όμορφη λάμψη και την ζωτικότητα που προσφέρει στην επιδερμίδα , αλλά εκείνο δε λάτρεψε εμένα από ότι φαίνεται. Η μικτή μου επιδερμίδα αντέδρασε κάπως πιο λιπαρά και το Rimmel Wake Me Up δεν κατάφερε να παραμείνει στο πρόσωπο μου πάνω από 3 ώρες. Φυσικά, έκανα το λάθος να μην απλώσω πούδρα, αλλά και με πούδρα από πάνω ελάχιστα καλύτερα ήταν τα αποτελέσματα. Θα το δοκιμάσω το χειμώνα που η επιδερμίδα μου θα είναι ελαφρώς πιο ξηρή μιας και έχω την εντύπωση ότι ταιριάζει πολύ καλύτερα σε ξηρές επιδερμίδες.
Essence Gel-Look Top Coat
Υπέροχο, προσιτό και υπόσχεται λάμψη και gel εφέ στα νύχια... αλλά δυστυχώς είναι αρκετά πηχτό και αργεί να στεγνώσει. Παρ'ολα αυτά όσες το έχετε ήδη και δε ξέρετε τί να το κάνετε θα σας πρότεινα να αλλάξετε τροπάριο και να το χρησιμοποιήσετε ώς base coat, μιας και λειαίνει τυχόν γραμμές και ατέλειες στα νύχια, στεγνώνει πιο γρήγορα με αυτό το τρόπο και όλα τα βερνίκια νυχιών απλώνονται από πάνω υπέροχα.
Και όπως λένε "You win some, you lose some"... Βάζω πλώρη με το καράβι της beauty blogger για νέες περιπέτειες και έυχομαι τα καλύτερα.

*pr sample 
You can also follow my updates via Bloglovin | Facebook | Twitter 

Comments

  1. Ω ήμουν έτοιμη να πάρω τον ορό Garnier! Τις σιχαίνομαι τις σιλικόνες, τις έβαζα χρόόόόνια όταν ήμουν μικρότερη (δεν υπήρχε και τίποτ'άλλο της προκοπής τότε...) και είχα ΠΑΝΤΑ μαλλί κατσιβέλας. Αααα δεν θα το αγοράσω. Ευχαριστώ. Καλημέρα!

    ReplyDelete
  2. What a shame about these, and I'm a bit surprised about the Rimmel wake me up foundation since I'd heard so many great things about it, but will probably stay away from it now. Thanks for the review! Xx

    http://makeupbycandlelight.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. don't find it ideal for oily/cpmbination skin types dear, it disappeared easily. ;)

      Delete
  3. να δοκιμασεις την σειρά της Rimmel με το μπλε - γαλαζιο καπακι (μου διαφευγει το ονομα). Ειναι για τον δικο σου τυπο επιδερμιδας. Εγω δεν τα εχω δοκιμασει αλλα απο reviews που εχω διαβασει ξερω οτι τα wake me up δεν προτεινονται για μεικτες λιπαρες επιδερμιδες.

    ReplyDelete
  4. Α κριμα για το wake me up! Το έχω βάλει κι εγώ στο μάτι, αλλά μάλλον θα προτιμήσω το match perfection, αφού λες ότι βγάζει λιπαρότητα! Ας είμαστε ρεαλιστές, αυτά τα dewy foundations δεν είναι για λιπαρές επιδερμίδες...αργά ή γρήγορα θα βγάλουν λιπαρότητα! Κρίμα γιατί στην αρχή φαίνονται τοοοοοσο όμορφα!

    ReplyDelete
  5. I like the title for the products you didn't really like.

    ReplyDelete
  6. Toν ορό της Garnier σκεφτόμουν αν τον δοκιμάσω, αλλά τελικά μπααα! Αυτό με το συγκεκριμένο top-coat της essence το έχω ξανακούσει και έτσι μόλις γλίτωσα 3 €!xx

    ReplyDelete

  7. Αυτο το gel look είναι μια μαπα και μιση !!! το quick dry ειναι καλυτερο ..δοκιμασε το και θα με θυμηθεις !!!

    ReplyDelete
  8. Πολύ ενδιαφέρον ποστ!! Πρέπει να επισημαίνουμε και τα άσχημα ή τα μη επαρκή για να μην την πατάμε! Νομίζω έχεις δίκιο για τον ορό για την ψαλίδα τελικά! Αν και ήθελα να το δοκιμάσω.. μάλλον όχι! Όπως και τα top coat που δεν στεγνώνουν.. δεν αντέχονται!!

    ReplyDelete
  9. Απολαμβάνω ιδιαίτερα αυτoύ του είδους τα posts(ωραίος τίτλος by the way).Aν μη τι άλλο κάνουν τις wish lists μου μικρότερες!!!Το split ends serum μόλις διεγράφη!!!

    ReplyDelete
  10. Πολύ ωραία ανάρτηση Ειρήνη μου, το top coat το είχα κι εγώ και δεν μου άρεσε τόσο, δεν αργούσε τόσο να στεγνώσει σε μένα απλά έπηξε πολύ γρήγορα! Μου άρεσε πολύ η απομυθοποίηση του ορού αν και δεν τον έχω δοκιμάσει και ούτε πρόκειται τώρα :p
    xx

    ReplyDelete
  11. I think this type of post is one of the most interesting ones to read! i've passed on the Garnier serum for the same reasons at Hondos, in fact I'm starting to think that even frequent use of Moroccanoil and Macadamia Oil are bad for my hair! :///

    ReplyDelete
  12. I think it is really cool that you post in two languages. I wish I could do that! Your blog is so lovely :)

    xo,
    Mariamma

    ReplyDelete
  13. θΕΙΚΗ η ανάρτηση σου όπωα πάντα! Από τα παραπάνω εχω δοκιμάσει το top coat καιμου έχει αρέσει αρκετά, σχεδόν το τελείωσα δλδ αλλά μου στέγνωνε γρηγορα σχετικά! Απορρίπτω λοιπόν το foundation Που το ειχα στα υποψη!
    Φιλιά doll
    Mary

    ReplyDelete
  14. Great post!
    I got the top coat a long time ago but was a bit dissapointed!
    x Anastasia
    Natbee'sFashion

    ReplyDelete
  15. Πολυ ωραια αναρτηση, ο ορος μου αρεσει παρα πολυ εχει τελειο αρωμα...αλλα δεν προσεχω ποτε τα συστατικα και τωρα απογοητευτικα με αυτα που ειπες :(

    ReplyDelete
  16. Χμμμ λενε οτι τα σκουπιδια της μιας ειναι θησαυρος για μια αλλη! Εχω ξηρο δερμα και μολις προσθεσες ενα foundation στη λιστα μου χιχι! Το topcoat το εχω δοκιμασει κι εγω, δεν στεγνωνει ποτε! Φιλια

    ReplyDelete
  17. Sorry to hear that you didn't get along with Rimmel Wake Me Up! Have you tried mixing it with a foundation that's longer lasting? I've tried mixing mine with CoverGirl Outlast 3-in-1 and I think it does help the staying powder :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts