The Debate: L'Oreal Ideal Soft vs Bioderma Sensibio


Water Micellaire is now the ultimate solution to remove makeup gently yet effectively without feeling your face oily or dry, but toned and soft, while I find it especially ideal for the little more lazy ones whilst they like facial but don't want to waste hours and hours! Yes, I think I belong in this category, but let's move onto the debate, what do you say?

It is known that Bioderma Sensibio Solution Micellaire has already on its side a big and loyal audience in the field of beauty and skincare from which I don't abstain and I have already talked to you about Bioderma at an exclusive post here. However by the time the L'Oreal Ideal Soft Water Micellaire made its appearance in the market I didn't lose the chance to try it, compare it to the number one of the class, and cheat on my favorite Bioderma. Similarities exist since both have water as a base and are hypoallergenic and fragrance free, but there are differences in ingredients, such as the Bioderma is enriched with cucumber extract and also there are differences in price as the 250ml of Bioderma cost around 10€ while the L'Oreal Ideal Soft 200ml is at the price of 5€, and when you take into consideration that your water Micellaire finishes relatively quickly, then the second is very affordable and seductive, but let's move but in facts... Like I said before, I soak one, two and yes let me tell you that in heavy makeup days three cotton pads with Bioderma or L'Oreal before soaping my face to remove any traces of makeup and I consider it now a key step, while for the finale I kept for you the best and that's the results! Difficult choice... both equally effective, both didn't cause me irritation, both I love and both have a wonderful quality, but with one tiny nod to the L'Oreal (cause I can see me using them  alternately and going back and forth) since I can get the same results with less harm to my wallet in any case, it excels. Which one have you tried?

Το νερό καθαρισμού είναι πλέον η απόλυτη λύση για να αφαιρείς το makeup ήπια αλλά αποτελεσματικά χωρίς να νιώθεις το πρόσωπο σου μετά λιπαρό ή ξηρό, αλλά τονωμένο και απαλό, ενώ το βρίσκω ιδιαίτερα ιδανικό για τις λίγο πιο τεμπέλες που ναι μεν τους αρέσει η περιποίηση προσώπου αλλά δε θέλουν να σπαταλήσουν ώρες ολόκληρες! Ναι, νομίζω ότι και εγώ ανήκω σε αυτή τη κατηγορία, αλλά ας προχωρήσουμε στο debate, τι λέτε;
Είναι γνωστό πως το Bioderma Sensibio Solution Micellaire έχει ήδη με το μέρος του ένα μεγάλο και πιστό κοινό στο χώρο της ομορφιάς και περιποίησης της επιδερμίδας, από το οποίο δεν απέχω και σας έχω ήδη μιλήσει για το Bioderma σε αποκλειστικό post εδώ. Ωστόσο από τη στιγμή που έκανε την εμφάνιση του το L'Oreal Ideal Soft Water Micellaire στην αγορά δεν έχασα ευκαιρία να το δοκιμάσω, να το συγκρίνω με το νούμερο ένα της κατηγορίας και να εξαπατήσω το αγαπημένο Bioderma . Ομοιότητες υπάρχουν μιας και τα δύο έχουν για βάση τους το νερό και είναι υποαλεργικά και χωρίς άρωμα, ωστόσο υπάρχουν διαφορές στα συστατικά, όπως για παράδειγμα το Bioderma είναι εμπλουτισμένο με εκχύλισμα αγγουριού καθώς επίσης διαφορές υπάρχουν και στη τιμή με τα 250ml του Bioderma να το βρίσκεις γύρω στα 10€ ενώ το L'Oreal Ideal Soft 200ml στην τιμή των 5€, και αν λάβεις υπόψη σου ότι το νερό καθαρισμού τελείωνει σχετικά γρήγορα, τότε το δεύτερο είναι ιδιαίτερα προσιτο και θελκτικό, ας προχωρήσουμε στην ουσία όμως... Όπως είπα και προηγουμένως, εμποτίζω ένα,δύο και μη σας πω σε heavy makeup μέρες και τρία cotton pad από το Bioderma ή το L'Oreal πριν σαπουνίσω το πρόσωπο μου για να αφαιρέσω οποιοδήποτε ίχνος μακιγιάζ και το θεωρώ πλέον ένα βασικό βήμα, ενώ για το φινάλε σας άφησα το καλύτερο και αυτό αφορά τα αποτελέσματα! Δύσκολη επιλογή... και τα δύο εξίσου αποτελεσματικά, και τα δύο δε μου δημιούργησαν ερεθισμούς, και τα δύο τα λατρεύω, και τα δύο διαθέτουν θαυμάσια ποιότητα, με ένα όμως τόσο δα μικρούλι νέυμα προς το L'Oreal (γιατί με βλέπω να τα χρησιμοποιώ ενναλάξ και να πηγαίνω μπρος πίσω) μιας και το να έχω τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα με τη λιγότερη ζημιά στο πορτοφόλι μου, όπως και να το κάνουμε υπερέχει. Εσείς ποιο από τα δύο έχετε δοκιμάσει;
 
You can also follow my updates via Bloglovin | Facebook | Twitter 

Comments

  1. Λατρεύω τα νεράκια καθαρισμού και το Bioderma είναι με διαφορά το αγαπημένο μου! Θα διαφωνήσω ως προς την τιμή, μιας και παίρνω το Bioderma 500ml από το pharmacy295 στην τιμή των 10,85 ευρώ, οπότε συμφέρει περισσότερο από το L'Oreal!

    ReplyDelete
  2. Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει μόνο το Bioderma και μου άρεσε πολύ αλλά σίγουρα θα δοκιμάσω και αυτό το της L'Oreal. Πάντως το Bioderma είναι πολύ οικονομικότερο σε ηλεκτρονικά φαρμακεία και το είχα πάρει γύρω στα 13 ευρώ μαζί με μεταφορικά τα 500 mL.

    ReplyDelete
  3. Δεν ήξερα ότι είναι εξίσου καλό αυτό της L'oreal.. Ευχάριστο νέο!! :)

    ReplyDelete
  4. Έχω δοκιμάσει το νεράκι της L'Oreal, αλλά περίμενα περισσότερα. Π.χ. δεν καθαρίζει ιδιαίτερα το μακιγιάζ ματιών. Mετά το νεράκι χρησιμοποιώ τον αφρίζον νερό από τη σειρά Ideal Fresh, το οποίο είναι τέλειο.
    Η επόμενη αγορά μου θα είναι το Bioderma, γιατί θέλω ένα demaquillage που πραγματικά να καθαρίζει το πρόσωπο αποτελεσματικά. Ελπίζω να μην με απογοητεύσει και αυτό!!!!
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. και τα δυο αφαιρουν την ιδια ποσοτητα makeup απλα ισως χρειαζεσαι περισσοτερη ποσοτητα σε heavy μακιγιαζ. ;)

      Delete
  5. Έχετε δικιο κορίτσια ωστόσο δεν έχω βάλει τη τιμή που το αγοράζεις on line ούτε κάποιο site, έχω βάλει τη προτεινόμενη τιμη φαρμακείου. ;)

    ReplyDelete
  6. ma apo oti xerw den uparxei mpoukali 125 sta bioderma!uparxei 100-25-500!!
    to 250ari to agorazw gurw sta 12e apo to farmakeio mou!alla pleon agorazw to 500ari sta 10-11e apo internetiko!!
    den exw dokimasei to l'oreal alla nomizw tha meinw pisti sto bioderma!! :D
    ps..to bioderma vgainei polu pio oikonomiko apo to l'oreal apo internetiko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σιγουρα απο on line φαρμακειο ειναι οικονομικοτερο, ωστοσο δεν έχουν ολοι οι ανθρωποι στην Ελλαδα χρεωστικη καρτα. και αν πληρωσεις με αντικαταβολη παει λιγο παραπανω, απο οτι γνωριζω και οπως εξηγω και στα κοριτσια απο πανω επειδη ουτε για το Ideal Soft εβαλα on line τιμη αλλα τιμη souper market ετσι και για το Bioderma εβαλα τη πιο φθηνη τιμη που εχω δει σε φαρμακειο...γιατι ανθρωποι ειμαστε , βρε παιδι μου μπορει να τυχει να μπουμε και σε καποιο φαρμακειο και να μη τα παραγγελνουμε ολα. ;)

      Delete
  7. Προσωπικα δεν ειχα καλη τυχη με το Bioderma, μου ερεθιζε υπερβολικα το δερμα σε βαθμο να τσουζει κ να καιει, κ εχω δοκιμασει πολλα micellar waters αλλα μονο αυτο μου εκανε τετοια αντιδραση. Αλλα θελω παρα πολυ να δοκιμασω της Loreal γιατι ουτως η αλλως τα νερακια αυτα τα χρησιμοποιω μονο για να βγαζω face make up οχι ματιων, οποτε ειναι καλη κ οικονομικη λυση, Ως τωρα το καλυτερο που εχω δοκιμασει ειναι της La Roshe Posay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. κ εγω ευαισθητη επιδερμιδα εχω γενικα, και δεν με εχει τσουξει ever, και το χρησιμοποιω και για τα ματια, ειδικα μασκαρα, ασε που δεν αφηνουν τη λιπαροτητα των γαλακτωματων, εγω αυτο δεν αντεχω. Απο την αλλη το l'Oreal να το δοκιμασεις γιατι μεσα στα συστατικα του εχει Polyaminopropyl biguanide το οποιο χρησιμοποιειται και σε διαλύματα καθαρισμού για φακούς επαφής, το οποιο λογικα το μετατρεπει σε ακομη πιο ηπιο. ;)

      Delete
  8. Το Bioderma θα ήθελα να το δοκιμάσω αλλά αν είναι να ξοδέψω προτιμώ να πάρω το αγαπημένο μου micellaire από Lierac. Της L'Oreal είναι άριστη οικονομική επιλογή ωστόσο!

    ReplyDelete
  9. προσφατα δοκιμασα της Loreal...ειναι αποτελεσματικο ναι..αλλα δεν το συγκρινω με το Bioderma..θελει λιγο παραπανω τριψιμο και μπορει να αφησει καποια υπολειμματα στα ματια..θα ηθελα και εγω να δοκιμασω της Lierac

    ReplyDelete
  10. Ooo...sounds promising! I've never tried the l'oreal one! And I've promised myself to finish up my sebium toner from bioderma first before buying that one!

    ReplyDelete
  11. Για μένα, κερδίζει το νεράκι Bioderma! To άλλο μου έτσουζε τα μάτια...

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ReplyDelete
  12. Το Loreal den to εχω δοκιμασει. Ομως το Bioderma το χρησιμοποιουσα πριν ακομη φτασει στην Ελλαδα,
    και εχω να πω οτι είναι μοναδικό ακομη και για τις πολύ ευαισθητες επιδερμίδες.

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  13. πήρα το loreal αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη!!

    ReplyDelete
  14. Το Bioderma δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά δοκίμασα το L'Οreal με -40% πρόσφατα από τοπική αλυσίδα s/m (Κρήτης) και δεν με έτσουξε ΚΑΘΟΛΟΥ στα μάτια. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και την προηγούμενη εβδομάδα το βρήκα σε άλλο s/m 1+1 δώρο, δλδ λίγο παραπάνω από 2,5 ευρώ το ένα. Ετσι, πήρα 3 διπλές συσκευασίες και στόκαρα.

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts