The Sunday Beauty Post #4


This week was really wonderful and enthusiastic! First and foremost was my little son's name day and in case you don't know my friends usually call me Dimitri, due to the exactly same faces we do, almost in everything...

I was also thrilled pleasantly with my new acquisition, which is yet another red lipstick no other than Rimmel London Kate long Lasting 107! Soon you will have swatches and my impressions, so got this in mind!Still a lipstick that I love for a natural look is L'Oreal Caresse Rose Mademoiselle which I have done post here.

I really wanted a space to write without moving my laptop from the living room to the kitchen and vice versa, so I bought a new small office which suited with great pleasure in the living room, needless to say that I love it! Is the my little blogging space as I have called it!

A new Tally Weihl store has just opened in my neighborhood, and of course I visited it! I may be particularly fond in cosmetics but I also love plaid shirts or more generally shirts...plus we may still have hot weather here in "Greek Florida" as my friend Tina  says, but I thought to slowly join the autumnal climate (which was a no-show so far) with my favorite Lady Grey Tea.

The nail polishes this week except Korres 31 Nude was also China Glaze Drastic and Essie Damsel in a Dress which is a wonderful metallic opaque purple. While for the finale here is another favorite lipstick that I am wearing in last photo and is no other than the Revlon In The Red (Don't give special attention in baby hair... is the period after hair loss, you know the one I mention in my previous post :P).

Η εβδομάδα που μας πέρασε ήταν πραγματικά υπέροχη και ενθουσιώδης! Πρώτα πρώτα ήταν η ονομαστική γιορτή του μικρού μου γιου και σε περίπτωση που δε το γνωρίζετε οι φίλες μου συνήθως με φωνάζουν Δημήτρη, λόγω του ότι κάνουμε ακριβώς τις ίδιες γκριμάτσες, σχεδόν στα πάντα...

Έπίσης ενθουσιάστηκα ευχάριστα με τo καινούριο μου απόκτημα, που δε θα μπορούσε από το να είναι άλλο ένα κόκκινο κραγιόν αλλά αυτή τη φορά από τη Rimmel London το Kate long Lasting 107! Σύντομα θα σας έχω swatches και τις εντυπώσεις μου, οπότε έχετε το υπόψη σας!
Ακόμη ένα κραγιόν που λατρεύω για φυσικό λουκ είναι το L'Oreal Caresse Rose Mademoiselle το οποίο έχω κάνει ποστ εδώ.

Ήθελα πολύ ένα χώρο για να γράφω χωρίς να μετακινώ το laptop μου από το σαλόνι στη κουζίνα και αντίστροφα, οπότε αγόρασα ένα καινούριο μικρό γραφείο το οποίο βόλεψα με μεγάλη ευχαρίστηση στο σαλόνι, περιττό να σας πω ότι το λατρεύω! Είναι ο μικρός δικός μου χώρος του blogging όπως τον έχω ονομάσει!
Μόλις άνοιξε καινούριο κατάστημα Tally Weihl στη γειτονιά μου, και φυσικά το επισκέφθηκα! Μπορεί να έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα καλλυντικά αλλά επίσης έχω και στα καρώ πουκάμισα ή μάλλον γενικώς στα πουκάμισα... Και μπορεί ακόμη να κάνει ζέστη εδώ στο "Greek Florida" που λέει και η φίλη μου η Tina, αλλά λέω να μπαίνω σιγά σιγά στο φθινοπωρινό κλίμα (που έλαμψε δια της απουσίας του μέχρι στιγμής) με το αγαπημένο Lady Grey Tea.
Τα βερνίκια νυχιών της εβδομάδας εκτός από το 31 Nude της Korres ήταν το China Glaze Drastic και το Essie Damsel in a Dress το οποίο είναι ένα θαυμάσιο μεταλλιζέ σκούροχρωμο μωβ. Ενώ για το φινάλε σας άφησα άλλο ένα αγαπημένο κραγιόν που φορώ στη τελευταία φωτογραφία και δεν είναι άλλο από το Revlon In The Red (Μη δίνετε ιδιαίτερη σημασία στις φύτρες...είναι η περίοδος μετά τη τριχόπτωση, ξέρετε αυτή που αναφέρω στο προηγούμενο ποστ :P).
You can also follow my updates via Bloglovin | Facebook | Twitter 

Comments

  1. Καλά, το μανό της Essie είναι καταπληκτικό! Και είναι τόσο ωραίο που έφτιαξες το χώρο σου! Να σου ζήσουν τα παιδάκια σου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω κουκλα!! Ναι οντως ειναι ενα απιθανο μωβ-σχεδον μαυρο! <3

      Delete
  2. Πάρα πολύ όμορφα όλα!!!!Ειδικά το κραγιόν μου άρεσε πάρα πολύ!!!!!!!Να χαίρεσε και τον γιόκα σου να είναι πάντα γερός και υγειής αλλά και ευτυχισμένος!!!
    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω πολυυυυυ!!!<3

      Delete
    2. The dark nail colour is great!

      Best,
      the ALLAROUNDEVE team

      Delete
  3. Χρονια σας πολλα κ καλα λοιπον... Τα μανο υπεροχα..λατρευω μωβ.. Τα babyhair μου αρεσαν πολυ... Φιλια doll... Beautiful as always...

    ReplyDelete
  4. το καρω πουκαμισο και το κραγιον σουπερ...να χαιρεσαι τον δημητρακη σου...

    ReplyDelete
  5. Το κραγιόν της Rimmel το φοράω ασταμάτητα κάθε βράδυ εδώ και τρεις μέρες! Το έχω λατρεψει!! Το essie έχει τέλειο χρώμα!! :)

    ReplyDelete
  6. Να σου ζήσει Ειρήνη μου!!!! Να σε χαίρεται και να τον χαίρεσαι!!!!

    Καλά τα tally weijl εγώ τα τιμάω για τα χνουδωτά πουλοβέρακια και για τα basic μπλουζάκια που έχουν!!!! Έχουν και συνέχεια προσφορές 2+1!!!!

    Καλά το essie στην αρχή το μπέρδεψα με το for the twill of it, παραμένει υπέροχο όμως!!!

    Καλή βδομάδα να έχεις!!!!

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφη η γωνιά στο σαλόνι σου για το λάπτοπ!Σιγουρα θα αποτελέσει έμπνευση για νέα υπέροχα ποστς! :) Επίσης, μοιραζόμαστε την ίδια λατρεία για τα πουκάμισα!! Και ένας λόγος παραπάνω αν είναι καρό!! Να τα ευχαριστηθείς! :))xx
    tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ReplyDelete
  8. Χρόνια πολλά για τον μικρό σου να τον χαίρεσαι!
    Μου αρέσεουν πολύ όλα, τα μανό (υπέροχα), τα κρεαγιόν, ο χώρος που έφτιαξες!
    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  9. Xαχα, δλδ σοβαρα τωρα, ειναι λες και εισαι σε αλλη χωρα!!!! Μεγειες τα ρουχαλακια, επισης φαινεσαι radiant τελευταια στις φωτο, Ι need to know your secret!!! ;) xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα δε εχεις και αδικο!! Thank you hun! ;)

      Delete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts