A Reve De Miel Antagonist?



I've mentioned over and over again my love for Nuxe Reve De Miel, right? I figured that there is no doubt thereof. It seems, however, that my tastes have changed lately. Maybe the warmer temperatures, maybe the spring, maybe I needed a change? And herein makes its appearance in the La Roche Posay Cicaplast Lip Balm which competes vigorously the first. And first and foremost the package, here forget the pot since you have a tube which is definitely more practical. Then the texture is smooth and transparent, and finally offers immediate and incredible hydration on lips instantly. Its composition -as claimed by La Roche Posay- combines Panthenol 5% with MP-LIPIDS, lipids that activate the synthesis of moisturizing agents, lipids and proteins and lips are hydrated in depth and regain its natural elasticity and softness. At the same time, limits the cracking and tearing. I'm sold! 

Not only because it doesn't feature a chemical smell which I find great for everyday use and at any given time but also because soothes and moisturizes my lips instantly. The Cicaplast lips nourishes and protects lips thoroughly, without the heavy feeling (consider a similar composition to the Korres Lip Butter) and offers the lovely shine and finish of a lip gloss. Therefore I plead guilty "of cheating" Reve De Miel! Yes, it has already taken its place to my bedside table and I use it very very often. But I have an even better reason to use it very often and is none other than the price of 3,87€. Well, with such a price, can you resist?

Σου έχω αναφέρει ξανά και ξανά την αγάπη μου για το Nuxe Reve De Miel, έτσι; Καλά το φαντάστηκα ότι δεν υπάρχουν αμφιβολίες περί τούτου. Φαίνεται ωστόσο ότι τα γούστα μου τον τελευταίο καιρό άλλαξαν. Ίσως οι πιο ζεστές θερμοκρασίες, ίσως η άνοιξη, ίσως ότι χρειαζόμουν μια αλλαγή; Και εδώ κάνει την εμφάνιση του το La Roche Posay Cicaplast Lip Balm το οποίο ανταγωνίζεται το πρώτο σθεναρά. Και πρώτα πρώτα η συσκευασία, εδώ ξεχνάς το βαζάκι και έχεις το σωληνάριο που σίγουρα είναι και πιο πρακτικό. Μετά η υφή που είναι βελούδινη και διάφανη και τέλος προσφέρει άμεση και απίστευτη ενυδάτωση στα χείλη στη στιγμή. Η σύνθεσή του -όπως υποστηρίζει η La Roche Posay- συνδυάζει Πανθενόλη 5% με MP-LIPIDS, λιπίδια που ενεργοποιούν τη σύνθεση ενυδατικών παραγόντων, λιπιδίων και πρωτεϊνών και τα χείλη ενυδατώνονται σε βάθος και ανακτούν την ελαστικότητα και τη φυσική απαλότητά τους. Παράλληλα, περιορίζεται η εμφάνιση ρωγμών και σκασιμάτων. I'm sold! 

Όχι μόνο γιατί δεν διαθέτει κάποιο χημικό άρωμα το οποίο και βρίσκω εξαιρετικό για καθημερινή χρήση ανά πάσα στιγμή αλλά και επειδή καταπραΰνει και ενυδατώνει άμεσα τα χείλη μου. Το Cicaplast lips θρέφει και προστατεύει τα χείλη σε βάθος, χωρίς να το αισθάνεσαι βαρύ (σκέψου παρόμοια σύσταση με τα Korres Lip Butter) και προσφέρει την υπέροχη λάμψη και φινίρισμα ενός lip gloss. Ως εκ τούτου δηλώνω ένοχη "απάτης" προς το Reve De Miel! Ναι, ήδη έχει πάρει τη θέση του στο κομοδίνο μου και το χρησιμοποιώ πολύ πολύ συχνά. Αλλά έχω και έναν ακόμη καλύτερο λόγο που το χρησιμοποιώ πολύ συχνά και δεν είναι άλλος από την τιμή των 3,87€ στο Pharm24.gr. Ε, με τέτοια τιμή, μπορείς να αντισταθείς;
 
Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. πολύ καλο μου ακούγεται , θα θελα να το δοκιμάσω.. Φιλακια Ειρηνη μου <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι όντως πολυ ενυδατική! Φιλία κούκλα! ;)

      Delete
  2. Εντάξει τα αγαπώ και τα 2!!Τα βρίσκω βέβαια πολύ διαφορετικά!!
    Υγ...τα παραπάνω μόνο αν το cicaplast είναι το ίδιο με το ceralip απλά με άλλη ονομασία!
    Από photos μου φαίνεται το ίδιο προιόν!

    ReplyDelete
  3. Έχω δοκιμάσει πολλά, πάρα πολλά! και έχω καταλήξει πως το καλύτερο για τα χείλη μου είναι η κηραλοιφή! θα το δοκιμάσω όμως γιατί η κηραλοιφή δεν βολεύει για τσάντα!

    ReplyDelete
  4. Όλα θα τα πω στο Reve De Miel! Χεχε..Πάντως η La Roche Posay εμένα δεν με εντυπωσιάζει ιδιαίτερα, τουλάχιστον παλιά. Τώρα μπορεί κι εγώ να έχω αλλάξει ;) Θα το προτείνω σε μια λάτρη της εταιρίας όμως, θα της αρέσει. Φιλιά! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχα ναι κ εγω δεν είμαι fan της LRP αλλά το συγκεκριμένο είναι πολυ καλο! ;)

      Delete
  5. Χρησιμοποιώ κι εγώ το reve de miel το χειμώνα και το βρίσκω υπέροχο! Της La Roche δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά νομίζω ότι θα το κάνω σύντομα έπειτα από αυτό το post :-)!

    ReplyDelete
  6. I am a die hard fan of Nuxe! don't tell me there is something better than that! :D Ha ha lovely post!

    My favorite Makeup Brushes Review | TheConscienceFund

    ReplyDelete
  7. Με έπεισες! Πρέπει να το δοκιμάσω- τα χείλη μου είναι μονίμως ψιλοσκασμένα! xx

    ReplyDelete
  8. Loipon, akougetai poly endiaferon. Eimai fan tou Nuxe kai twra dokimazw to Dior Creme de Rose pou nomizw einai blogger favourite. Na sou pw omws thn alhtheia den kserw ean mporei na antikatasthsei to Nuxe...!

    ReplyDelete
  9. Εντάξει το post υπέροχο και super αναλυτικό!
    Νομίζω ότι θα το δοκιμάσω σίγουρα γιατί με τα χείλη έχω θέμα τον τελευταίο καιρό!!
    φιλιά xxx

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts