Evening Skincare Routine


Mostly I'm rotating through different skincare products, but recently I've found a combination that makes my skin really happy!

Avene Cleanance gel. Usually when I have kinda heavy makeup I firstly use the The Body Shop Camomile Sumptuous Cleansing Butter.Amazing to remove all traces of makeup without irritate or rub your skin for hours. I recently recommended it to a friend who by the way played in a theater with very heavy makeup and loved it. But I cannot stand this oilness! So, essential to remove all traces of oil and greasiness is the Avene Cleanance gel which cleared my skin within two weeks. Even hormonal acne didn't bother me this month! Happy Days!

Apivita Bitter Orange Blossom Face Water. I said it before and I say it again this water has a fantastic stress reliever aroma and benefits skin amazingly. After Avene Cleanance gel you need (Give me back!) to restore skin's moisture and the toner is not my thang. I spritz it and wait a few seconds to absorb. Every now and then I'm cheating it with Avene Thermal Spring Water or Caudalie Grape Water but this is my favorite.

Pai Rosehip Bioregenerate Oil.It's a finders keepers. The Pai Rosehip oil is a must have if you want a flawless and radiant complexion. Not only blurs imperfections, scars and my skin is spotless in no time but it works like no other oil. Not unjustly the king of oils. Occasionally I like to blend it the Apivita Natural Serum Hydration for greater dose of hydration, although is not necessary I'm overly rigorous.

Apivita Apivita Aqua Vita 24 Hour Moisturizing Cream for Oily/Combination Skin and Apivita Aqua Vita 24H Moisturizing & Revitalizing Eye Cream rule the roost in my evening skincare routine lately and I can't have enough of both. If you think I use them sparingly then you're wrong, because I like to lay out a sufficient amount from both in order to achieve maximum hydration (not that is necessary, we talked about these).The Apivita Aqua Vita Moisturizing cream is enriched with propolis helps regulate oiliness and offers antiseptic plus with organic essential oil of geranium and moisturizes magically, absorbed in a flash, gives a soft and radiant skin and I may run out of breath if I keep talking about this. The Apivita Aqua Vita 24H Moisturizing & Revitalizing Eye Cream is enriched with honey and oats so as to provide deep hydration and I have no complaints. It does what it claims and much more. But as a woman (no kidding) I want to try something new so I need your help! Rest assure that your recommendations on comments will be recorded.

Nuxe Reve De Miel Last but not least lips and Nuxe! If there was a detox group for Nuxe Reve De Miel I would be the first to attend it. But the Nuxe Reve De Miel will always have a place in my heart because simply here it doesn't apply "all that glitters is not gold". Here we are talking about the ultimate affordable moisturizing lip balm that moisturizes and works over time. The more you use it the better. Yes yes I know about the jar non hygienic and non hygienic blah blah blah but I give it the cold shoulder.

Κυρίως περιστρέφομαι ανάμεσα από διαφορετικά προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, αλλά πρόσφατα έχω βρει έναν συνδυασμό που κάνει το δέρμα μου πραγματικά χαρούμενο! 

Avene Cleanance gel. Συνήθως όταν έχω κάνει κάποιο βαρύ μακιγιάζ πρώτα χρησιμοποιώ το The Body Shop  Camomile Sumptuous Cleansing Butter. Καταπληκτικό για να αφαιρεί κάθε ίχνος μακιγιάζ χωρίς να ερεθίσεις ή να τρίβεις με τις ώρες την επιδερμίδα σου. Το πρότεινα πρόσφατα σε μια φίλη η οποία παρεμπιπτόντως έπαιζε σε ένα θεατρικό με πολύ βαρύ μακιγιάζ και το λάτρεψε. Αλλά δεν αντέχω τη λαδίλα! Έτσι απαραίτητο για να αφαιρέσω κάθε ίχνος ελαίου και λιπαρότητας είναι το Avene Cleanance gel το οποίο καθάρισε την επιδερμίδα μου μέσα σε δύο εβδομάδες. Ακόμη και η ορμονική ακμή δεν με ενόχλησε αυτό το μήνα! Ζήτω! 

Apivita Bitter Orange Blossom Face Water. Στο έχω πει και στο ξαναλέω το συγκεκριμένο νερό διαθέτει ένα φανταστικό αγχολυτικό άρωμα και ευεργετεί την επιδερμίδα καταπληκτικά. Μετά το Avene Cleanance gel χρειάζεται (δώστε μου πίσω!) να επαναφέρεις την υγρασία της επιδερμίδας και η τονωτική λοσιόν δεν είναι το φόρτε μου. Το ψεκάζω και περιμένω μερικά δευτερόλεπτα να απορροφηθεί. Που και που το απατάω με το Avene Thermal Spring Water ή το Caudalie Grape Water αλλά το συγκεκριμένο είναι το αγαπημένο μου. 

Pai Rosehip Bioregenerate Oil. Το βρήκα και το κράτησα που λένε. Το Pai Rosehip oil είναι must have αν θες αψεγάδιαστη και λαμπερή επιδερμίδα. Όχι μόνο θολώνει τυχόν ατέλειες, ουλές και η επιδερμίδα μου είναι πεντακάθαρη σε ελάχιστο διάστημα αλλά δουλεύει όσο κανένα άλλο έλαιο. Όχι άδικα ο βασιλιάς των ελαίων. Ενίοτε μου αρέσει να το αναμειγνύω με το Apivita Natural Serum Hydration για μεγαλύτερη δόση ενυδάτωσης, αν και δεν είναι απαραίτητο, εγώ είμαι υπερβολικά σχολαστική

Apivita Apivita Aqua Vita 24 Hour Moisturizing Cream for Oily/Combination Skin και Apivita Aqua Vita 24H Moisturizing & Revitalizing Eye Cream κάνουν στη βραδινή ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου τον τελευταίο καιρό και δεν μπορώ τις αποχωριστώ και τις δύο. Αν νομίζεις ότι τις χρησιμοποιώ με φειδώ τότε κάνεις λάθος, γιατί μου αρέσει να απλώνω αρκετή ποσότητα και από τις δύο έτσι ώστε να επιτύχω τη μέγιστη ενυδάτωση (όχι ότι χρειάζεται, τα είπαμε αυτά). Η Apivita Aqua Vita Moisturizing cream είναι εμπλουτισμένη με πρόπολη που βοηθά στη ρύθμιση της λιπαρότητας και προσφέρει αντισηπτική δράση συν με βιολογικό αιθέριο έλαιο από γεράνι και ενυδατώνει μαγευτικά, απορροφάται άμεσα, προσφέρει απαλή και λαμπερή επιδερμίδα και μπορεί και να λαχανιάσω αν συνεχίσω να μιλάω για αυτή. Η Apivita Aqua Vita 24H Moisturizing & Revitalizing Eye Cream είναι εμπλουτισμένη με μέλι και βρώμη τα οποία προσφέρουν βαθιά ενυδάτωση και δεν έχω κανένα παράπονο. Αυτό που υποστηρίζει το κάνει και με το παραπάνω. Αλλά ως γυναίκα (τι μου λες) θέλω να δοκιμάσω κάτι καινούριο γι 'αυτό χρειάζομαι τη βοήθειά σου! Σε διαβεβαιώνω ότι όλες οι συστάσεις σου στα σχόλια θα καταγραφούν. 

Nuxe Reve De Miel Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό τα χείλη και το Nuxe! Αν υπήρχε ομάδα αποτοξίνωσης για το Nuxe Reve De Miel θα ήμουν η πρώτη που θα συμμετείχα. Το Nuxe Reve De Miel ωστόσο πάντα θα έχει μια θέση στη καρδιά μου γιατί πολύ απλά εδώ δεν ισχύει το "ότι λάμπει δεν είναι χρυσός". Εδώ μιλάμε για το απόλυτο προσιτό ενυδατικό βάλσαμο χειλιών που ενυδατώνει και δουλεύει σε βάθος χρόνου. Όσο περισσότερο το χρησιμοποιείς τόσο το καλύτερο. Ναι ναι ξέρω για το βαζάκι non hygienic και non hygienic μπλα μπλα μπλα αλλά μου είναι παντελώς αδιάφορο.

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. φοβερή φωτογραφία!!!όσο για όσα γράφεις ,αγαπώ την apivita και την συγκεκριμένη ενυδατική προσώπου και θέλω πάρα πολύ να αγοράσω το λάδι αγριοτριανταφυλλιάς!!!το nuxe έχει πει wishlist -και ούτε εμένα με νοιάζει η συσκευασία-και θα το πάρω στα σίγουρα!!!πολλά φιλάκια όμορφη!!

    ReplyDelete
  2. Υπέροχες επιλογές και πολλές κοινές αγάπες!! :-)
    Το Cleanance Gel το αγαπώ αλλά από τότε που απαλλάχθηκα από την ακμή το χρησιμοποιώ σποραδικά!
    Υπερ-αγαπημένα μου επίσης η σειρά Aqua Vita και το Reve de Miel <3
    Ζηλεύω το Pai Rosehip Bioregenerate Oil και θέλω να το δοκιμάσω το συντομότερο!! Ξέρεις, skincare addict!!
    Φιλάκια πολλά κουκλίτσα μου xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ, skincare addicts δε λες τπτ!! :)))) φιλια κούκλα!!!

      Delete
  3. Καλησπέρα Ειρήνη μας!
    Ο συνδυασμός κρέμας προσώπου-κρέμας ματιών Apivita βρίσκεται πρώτη θέση και στο δικό μου μπουντουάρ και όχι αδίκως. Καταπληκτικά προϊόντα και τα δύο. Το Pai ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και το νεράκι της Apivita μπαίνει άμεσα στη wishlist, λατρεύω ότι έχει πορτοκάλι!
    Για τα χείλη επιμένω στο lip balm Everon της Weleda, το μοναδικό στο οποίο επιστρέφω ξανά (και έχει εντελώς φυσική σύσταση).
    Πολύ luxurious φωτογραφία, κούκλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks αγαπημένη!!! Πολλα πολλά φιλια!! Το Weleda πρέπει να το δοκιμάσω μου φαίνεται! Thanks για την πρόταση! :)

      Delete
  4. Πολύ ωραίο άρθρο .Ξετρελάθηκα με την φωτογραφία και επίσης τα προϊόντα είναι τέλεια ειδικά το avene cleanance gel το χρησιμοποιούσα σε περίοδο ακμής και με έβγαλε ασπροπρόσωπη !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ κουκλιτσα! Ναι το Avene κάνει τέλεια τη δουλειά του!!! <3

      Delete
  5. πολύ όμορφο ποστ , μου αρέσουν πολύ τα προιόντα που χρησιμοποιείς στην περιποίηση της επιδερμίδας σου :)
    Φιλακια Ειρήνη μου <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φιλάκια Nazh μου κ ευχαριστώ!!!!

      Delete
  6. Really must try Apivita! you seem to loving it :-)x
    www.mademoisellenature.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Καταπληκτικό ποστ.. Παίρνω πάντα χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα που δεν έχω δοκιμάσει!! :)

    ReplyDelete
  8. Αχ είναι όλα ένα κι ένα!!! Αγαπώ το gel από avene, όπως και την κρέμα ματιών αλλά και την ενυδατική προσώπου από apivita!! Με έπεισες να δοκιμάσω και το spray από apivita!! :)

    ReplyDelete
  9. Το βούτυρο καθαρισμού απο body shop θέλω πολύ να το δοκιμάσω , το νεράκι απο apivita το είχα δοκιμάσει και μου άρεσε πολύ το άρωμα του και σε εμένα άφηνε πολύ ενυδατωμένη την επιδερμίδα μου!

    ReplyDelete
  10. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να δοκιμάσω το face water της Apivita, λατρεύω τα ενυδατικα toners. Επίσης το λάδι της Pai. Έχω δοκιμάσει το αντίστοιχο της Trilogy, αλλά γι'αυτό έχω διαβάσει τα καλύτερα και να που το επιβεβαιώνεις..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δοκίμασε τα κ πες μου εντυπώσεις!!!! ;)

      Delete
  11. Θα μείνω στην καλλιτεχνική φωτογραφία!!!! Υπέροχη!
    φιλιά
    Μαιρη

    ReplyDelete
  12. I love the Apivita line, glad to see others enjoying it too! <3

    Blushing Biddies

    ReplyDelete
  13. Πολύ ωραία όλα τα προϊόντα! Και η δεύτερη φωτογραφία ειδικά είναι υπέροχη!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts