The Blemish Fighting



With a skin that never ceases to amaze me, my levels of stress recently I think reached the top! As a result? I got a skin full of blemishes, with huge amount secretion of sebum and pimples in places I have never had. If you take into account that my skin is normal to oily prone to acne once a month on the chin, then a huuuge zit on the cheek out of the blue, if anything makes you wonder! What do you do in this case? I had always in the back of my head how much the Avene Cleanance Emulsion had helped me and despite the fact that the Apivita Soap with Propolis adequately cleaned my skin in addition I had to also deal a flash trip. 

I headed vigorously in my nearest neighborhood pharmacy that is none other than Pharmacieonclick.gr and despite the fact that it had in offer the Caudalie Instant Foaming Cleanser and the La Roche Posay Effaclar gel, I followed my nose and chose the Avene Cleanance gel which is a gentle soap-free cleanser meaning that it will not dry out the skin and is rich in Avène thermal spring water namely uniquely refreshing. As you can imagine the Avène Cleanance gel became essential within no time in my daily skincare regime morning and evening. I will not say that it eliminated overnight all the flaws, but it helped tremendously in their action time and in less than a week my face looked shockingly cleaner. Ground that it contains no soap you will not feel your skin dry and dull, it will help the oily areas while the U-zone which is normal will remain intact. All of Avene products are specially designed for sensitive skin and arguably the Cleanance gel is a winner as it is so good on fighting blemishes as well as gently deep cleansing.

Με μια επιδερμίδα που δεν σταματά ποτέ να με εκπλήσσει, πρόσφατα τα επίπεδα του στρες μου νομίζω ότι άγγιξαν κορυφή! Ως αποτέλεσμα; Απέκτησα μια επιδερμίδα γεμάτη με ατέλειες, με τεράστια ποσότητα έκκρισης σμήγματος και σπυράκια σε σημεία που δεν είχα ποτέ. Αν λάβεις υπόψη σου ότι η επιδερμίδα μου είναι κανονική προς λιπαρή με τάση για ακμή μια φορά το μήνα στο πηγούνι, τότε ένα τεράααααστιο μπιμπίκι στο μάγουλο στα ξαφνικά, αν μη τι άλλο σε κάνει να αναρωτιέσαι! Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση; Είχα πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου το πόσο με είχε βοηθήσει η Avene Cleanance Emulsion και παρά το γεγονός ότι το Apivita Soap with Propolis καθάριζε ικανοποιητικά την επιδερμίδα μου είχα επιπροσθέτως να αντιμετωπίσω ένα ταξίδι αστραπή. 

Κατευθύνθηκα με γοργούς ρυθμούς στο πλησιέστερο φαρμακείο της γειτονιάς που δεν είναι άλλο από το Pharmacieonclick.gr και παρά το ότι είχε σε προσφορά το Caudalie Instant Foaming Cleanser και το La Roche Posay Effaclar gel, άκουσα τη διαίσθηση μου και προτίμησα το Avene Cleanance gel το οποίο είναι ένα ήπιο καθαριστικό χωρίς σαπούνι που σημαίνει ότι δεν θα στεγνώσει το δέρμα και είναι πλούσιο σε σε ιαματικό νερό της Avène ήτοι μοναδικά αναζωογονητικό. Όπως μπορείς να φανταστείς το Avène Cleanance gel έγινε αναγκαίο μέσα σε ελάχιστο χρόνο στο καθημερινό σύστημα περιποίησης της επιδερμίδας μου, πρωί και βράδυ. Δεν θα σου πω ότι εξαφάνισε εν μια νυκτί όλες τις ατέλειες, ωστόσο βοήθησε δραματικά στο χρόνο δράσης τους και σε μια εβδομάδα μόλις το πρόσωπο μου έδειχνε συγκλονιστικά πιο καθαρό. Λόγω του ότι δεν περιέχει σαπούνι δεν θα νιώσεις το δέρμα σου ξηρό και θαμπό, θα βοηθήσει τις λιπαρές περιοχές ενώ παράλληλα η U-ζώνη η οποία είναι κανονική θα παραμείνει ανέπαφη. Όλα τα προΐοντα της Avene είναι ειδικά σχεδιασμένα για το ευαίσθητο δέρμα και αναμφισβήτητα το Cleanance gel είναι ένας νικητής καθώς είναι τόσο καλό στην καταπολέμηση των ατελειών όσο και τον απαλό αλλά βαθύ καθαρισμό.

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. Καλημέρα!
    Το συγκεκριμένο καθαριστικό μας το είχε προτείνει η φαρμακοποιός της γειτονιάς μας για την κόρη μου (που είναι στην εφηβεία και έχει τα ξεσπασματάκια της). Είναι όντως πολύ καλό και δεν ξεραίνει καθόλου το δέρμα αλλά μάλλον ταίριαξε σε εμένα περισσότερο. ΤΗ μικρή βολεύτηκε περισσότερο με το μαύρο σαπούνι της Nubian Heritage με το οποίο είδαμε άμεσα διαφορά (και μυρίζει καταπληκτικά!).
    Καλό Σ/Κ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επίσης κούκλα!! Καλο ΣΚ!! :)

      Delete
    2. Το μαύρο σαπούνι της Nubian Heritage από που το βρίσκεις; Υπάρχει στην Ελλάδα;

      Delete
  2. Glad to hear that you love this too! I've used this for a few years and I love the toner as well! I love the scent free smell!

    ReplyDelete
  3. Το αγαπημένο μου καθαριστικό για πολλά πολλά χρόνια!!! Σίγουρα βλέπεις διαφορά με τις ατέλειες και βοηθά πολύ λιπαρές επιδερμίδες ή επιδερμίδες με ακμή! Απλά υπέροχο!!

    ReplyDelete
  4. Πολύ καλό προϊόν! το χρησιμοποιούσα μικρότερη, αλλά όταν άλλαξε η επιδερμίδα μου άρχισε να μου προκαλεί ξηρότητα γύρω από τα μάτια και το σταμάτησα. Αλλά πράγματι για λιπαρά δέρματα είναι φανταστικό. Αν και δεν μου άρεσε που η τιμή στην Ελλάδα έχει μεγάλη διαφορά από την τιμή πώλησης στη Γαλλία. Το έπαιρνα μέχρι και 60% πιο φθηνά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στη Γαλλία είναι όντως πιο φθηνά αλλά κ τώρα με τα online φαρμακεία νομίζω η τιμή είναι νορμαλ ;)

      Delete
  5. Είμαι και εγώ από Καλαμάτα και ψωνίζω απ'αυτό το φαρμακείο,έχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων και το συγκεκριμένο καθαριστικό είναι το αγαπημένο μου!!

    ReplyDelete
  6. το εχω χρησιμοποιησει στο παρελθον αλλα βρηκα οτι δεν εκανε τιποτα στο δικο μου προβλημα. αντιθετως βοηθησε περισσοτερο το καθαριστικο της clearasil ;) το εχεις δοκιμασει? αν ναι, πως σου φανηκε? :)

    ReplyDelete
  7. Χάρηκα που βρήκα το blog σου! Πολύ ωραία αισθητική και τρόπος γραφής! Το συγκεκριμένο gel δεν το αλλάζω με κανένα τις περιόδους που έχω ατέλειες!

    ReplyDelete
  8. Κι εγώ τελευταία βγάζω κάτι κοκκινίλες από το πουθενά και ξαφνικά έρχονται και φεύγουν! Αυτό φαίνεται καλό προϊόν! Τιμούλα θυμάσαι?

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts