Pai Rosehip Bioregenerate Oil


If you do the correlation with the post of All The Vanity and the praises from several beauty bloggers who represent it as the king of facial oils then you will understand why Pai Rosehip Bioregenerate Oil entered immediately in my skincare regime. I use it daily for quite some time and I have to admit that they are pretty right. Every night after I cleanse my face with the Avene Cleanance gel and spritz it with the fantastically sweet orange flavored Apivita Bitter Orange Blossom Face Water -which I find a great alternative if you don't like tonic lotion- I grab this breathtaking orange frosty bottle of Pai.

I put two or three drops on my fingertips and rub it in circular motions on the entire face. You don't need much of this as it applies like a dream and most importantly? It is absorbed in a flash. Regarding its composition,  here we are talking about an all natural oil enriched with the purest concentration of rosehip oil and Rosehip fruit and seed oil, which means that it is unlikely to cause irritations even on the most sensitive skin. Take into consideration that mine (methinks I repeat myself) is normal to combination, extremely oily at times and prone to hormonal acne. It was therefore perfectly normal to be hesitant about how my skin will respond. If you have about the same skin type as me, then I give you the green light, because Pai Rosehip Oil not only didn't give me any problem, but instead it helped some spots to fade away much faster than the two weeks period  that these usually decide to disappear (I should have known better)...

Additionally it moisturizes skin amazing to the point that your night moisturizer isn't essential, to wit extremely suitable even for dry skin. Within a short time the Pai Rosehip Oil has improved my skin texture and every morning my face has a healthy dose of radiance like I've slept lots and lots of hours! Last but not least this has a completely natural earthy and woodsy aroma not to my style, but I give it the credit that it doesn't linger to evaporate. I could ramble on and praise it for hours, per contra let me inform you that you can acquire it from PaiSkinCare.com at €24.00 and without paying shipping costs!!

Αν κάνεις τον συσχετισμό με το ποστ της All The Vanity και τους επαίνους από πολλές beauty bloggers που το παρουσιάζουν ως τον βασιλιά των ελαίων για το πρόσωπο τότε θα καταλάβεις γιατί το Pai Rosehip Bioregenerate Oil μπήκε σε άμεση εφαρμογή στο σύστημα περιποίησης της επιδερμίδας μου. Το χρησιμοποιώ καθημερινά εδώ και αρκετό καιρό και οφείλω να ομολογήσω ότι δεν έχουν άδικο. Κάθε βράδυ μετά τον καθαρισμό του προσώπου μου με το Avene Cleanance gel και αφού έχω ψεκάσει το πρόσωπο μου με το φανταστικά γλυκό άρωμα πορτοκαλιού Apivita Bitter Orange Blossom Face Water -το οποίο βρίσκω μια υπέροχη εναλλακτική λύση αν δεν σου αρέσει η τονωτική λοσιόν- αρπάζω το μαγευτικό πορτοκαλί frosty μπουκαλάκι της Pai. 

Ρίχνω δυο με τρεις σταγόνες στα ακροδάχτυλα μου και με κυκλικές κινήσεις το απλώνω σε όλο το πρόσωπο. Δεν χρειάζεσαι πολύ ποσότητα από το συγκεκριμένο μιας και απλώνεται σαν όνειρο και το σημαντικότερο; Απορροφάται στιγμιαία. Όσον αφορά τη σύσταση του, εδώ μιλάμε για ένα λάδι εξολοκλήρου φυσικό, εμπλουτισμένο με την πιο αγνή συγκέντρωση από έλαιο αγριοτριανταφυλλιάς και έλαιο από σπόρους φρούτων αγριοτριανταφυλλιάς, πράγμα που σημαίνει ότι είναι μάλλον απίθανο να προκαλέσει ερεθισμούς ακόμη και στο πιο ευαίσθητο δέρμα. Έχε υπόψη σου ότι το δικό μου (επαναλαμβάνομαι μου φαίνεται) είναι κανονικό προς μεικτό κατά καιρούς εξαιρετικά λιπαρό με τάση στην ορμονική ακμή. Συνεπώς ήταν απολύτως φυσιολογικό να είμαι διστακτική για το πως θα αντιδράσει η επιδερμίδα μου. Σε περίπτωση που έχεις περίπου τον ίδιο τύπο της επιδερμίδας ε, τότε σου δίνω το πράσινο φως, γιατί το Pai Rosehip Oil όχι μόνο δεν μου δημιούργησε κάποιο πρόβλημα αλλά αντιθέτως βοήθησε μερικά σπυράκια να μαραθούν πολύ γρηγορότερα από την περίοδο των δύο εβδομάδων που συνήθως τότε αποφασίζουν να εξαφανιστούν (στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα!)... 

Επιπροσθέτως ενυδατώνει την επιδερμίδα καταπληκτικά σε σημείο που να μην είναι απαραίτητη η ενυδατική σου κρέμα μετά, ήτοι εξαιρετικά κατάλληλο ακόμη και για ξηρές επιδερμίδες. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα το Pai Rosehip Oil βελτίωσε την υφή της επιδερμίδας μου ενώ κάθε πρωί το πρόσωπο μου έχει μια γερή δόση λάμψης σαν να έχω κοιμηθεί πολλές πολλές ώρες! Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό είναι ότι το συγκεκριμένο έχει ένα απολύτως φυσικό γήινο και ξυλώδες άρωμα το οποίο δεν είναι του στυλ μου, αλλά του προσάπτω το γεγονός ότι δεν αργοπορεί να εξατμιστεί. Θα μπορούσα να απεραντολογώ και να το παινεύω για ώρες, αντ'αυτού σε ενημερώνω ότι μπορείς να το αποκτήσεις στο site της PaiSkinCare.com με €24.00 και χωρίς να πληρώσεις μεταφορικά!!

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. Λατρέυω τα λάδια προσώπου καιόταν έχουν και τόσο επουλωτικές ιδιότητες ακόμα περισσότερο!
    φιλιά
    Μαιρη

    ReplyDelete
  2. το παρουσιαζεις τόσο ομόρφα <3

    ReplyDelete
  3. Υπέροχο post όπως πάντα!! <3

    ReplyDelete
  4. Μου αρέσει η Nuxe!! Θα το κοιτάξω ;)

    ReplyDelete
  5. Lovely pick! For those who want a bit more info about Rosehip and its use in beauty, check a post a wrote a while ago:
    http://mademoisellenature.blogspot.nl/2011/10/rosehip-oil-miraculous-beauty-oil.html
    xx

    ReplyDelete
  6. θέλω να αγοράσω κι εγώ οπωσδήποτε έλαιο αγριοτρανταφυλλιάς..
    κι επίσης δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάτι από την pai...
    πολύ ωραίο post as always ...πολλά φιλάκια Ειρήνη !!! <3

    ReplyDelete
  7. νομιζω οτι το αρωμα ουτε εμενα θα μου αρεσει αλλα αν κανει τοσο καλη δουλεια οσο λες ισως το δοκιμασω...και γω φοβαμαι λιγο τα λαδακια γιατι εχω λιπαρη επιδερμιδα αλλα μπορει να το τολμησω..παντως μου αρεσει πολυ η συσκευασια και το χρωμα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν είναι ιδιαίτερα λιπαρό, δοκίμασε το κ θα δεις, το πρωι λάμπει το πρόσωπο αλλά λιπαρότητα μηδέν :)

      Delete
  8. To θέλω, το θέλω, το θέλωωωω! xx

    ReplyDelete
  9. I've been SO curious about Pai Skincare and it looks like I now have to have another look at this oil :) Thanks for the great advice!

    x
    Phoebe | Eat. Live. Love. Repeat.

    ReplyDelete
  10. Τέλεια παρουσίαση, όπως πάντα άλλωστε!!
    Είναι τόοοσο καιρό στη wishlist μου που νομίζω πως ήρθε η στιγμή να το δοκιμάσω!! Δε χωρά άλλη καθυστέρηση!!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου xxx

    ReplyDelete
  11. I am so excited about this. I wanna try this for it seems like a great product to try out. This will def be in my purchase list.

    ReplyDelete
  12. Είναι ήδη στη wish list!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts