Mixed Feelings



After a not so pleasant post a few days ago there are really no words to express how I feel for all your sweet comments, your e-mail, your messages and the wonderful positive vibes you generously gave me, today I have a more pleasant post and Marie Claire Blog Awards!! Blushing Loves is candidate in the category Best Beauty Blog and really mixed emotions overwhelm me like many other bloggers.

However I hedge in the pleasant bit of the case that concerns you. Because if it weren't you to show me your trust in my reviews and my recommendations, if it weren't you to read my small searches in the area of beauty and appreciate the time I spend, I wouldn't be a candidate! A big thank you whether I win or lose and a big thank you to those who have already voted for me and those who want to show some love and vote for me here!! Because for me what matters is not a prize, nor I intend to lose my integrity for it, nor the world would stop spinning around...For me what matters is the dignity, confidence which is being built and your own comments when you honestly tell me "I purchased this because you recommended it and I love it."
I really appreciate it!

Μετά από ένα όχι και τόσο ευχάριστο ποστ πριν λίγες μέρες που πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια για να εκφράσω το πως αισθάνομαι για όλα τα γλυκά σχόλια σου, τα e-mail, τα μηνύματα σου και την υπέροχη θετική ενέργεια που απλόχερα μου έδωσες, σήμερα σου έχω ένα πιο ευχάριστο ποστ και τα Marie Claire Blog Awards!! Η Blushing Loves είναι υποψήφια στην κατηγορία Best Beauty Blog και πραγματικά ανάμεικτα συναισθήματα με κατακλύζουν όπως και πολλές άλλες bloggers.

Παρά ταύτα περιορίζομαι στο ευχάριστο κομμάτι της υπόθεσης που σε αφορά. Γιατί αν δεν ήσουν εσύ να μου δείχνεις την εμπιστοσύνη σου στις κριτικές και στις προτάσεις μου, αν δεν ήσουν εσύ να διαβάζεις τις μικρές μου αναζητήσεις στο χώρο της ομορφιάς και να εκτιμάς το χρόνο που αφιερώνω, δεν θα ήμουν υποψήφια! Ένα μεγάλο ευχαριστώ είτε κερδίσω είτε χάσω και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσες με έχετε ήδη ψηφίσει και όσες θελήσετε να μου δείξετε την αγάπη σας και να με ψηφίσετε και να με στηρίξετε εδώ!! Γιατί για εμένα σημασία δεν έχει ένα βραβείο, ούτε έχω σκοπό να χάσω την ακεραιότητα μου για αυτό, ούτε ο κόσμος θα σταματήσει να γυρίζει... Για εμένα αυτό που έχει σημασία είναι είναι η αξιοπρέπεια, η εμπιστοσύνη η οποία χτίζεται και το δικό σου σχόλιο όταν ειλικρινά μου λες "αγόρασα αυτό γιατί το πρότεινες και το λατρεύω".
Το εκτιμώ αφάνταστα!

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. ωωω! πολύ ωραία! καλή επιτυχία:)))

    ReplyDelete
  2. Συγχαρητήριααααααα κούκλα!!!!!!!Το αξίζεις και με το παραπάνω!
    Οπως βέβαια και η 3 κοπέλες που ανέφερες!
    Καλή επιτυχία!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολυ!!! <3

      Delete
    2. *οι 3 κοπέλες...χριστέ μου!!χχαχα!!
      Σε ψήφισα μόλις!

      Delete
    3. Αχαχαχα!!! Ευχαριστώ !!

      Delete
  3. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΝΙΚΗΤΡΙΑ !!!! ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥ BLOGGING.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ μη μου λες τέτοια! Θα με πάρουν τα ζουμιά!! <3

      Delete
  4. Χάρηκα τόσο όταν σε είδα στα υποψήφια μπλογκ που δε χρειάστηκε να ψάξω άλλο να ψηφίσω!!! Ακόμη και αν δεν πάρεις το βραβείο για εμάς που σε διαβάζουμε είσαι η μεγαλύτερη νικήτρια!!!!!!! Λυπάμαι για τα κορίτσια που αποχώρησαν ή για τα ηχηρά ονόματα που δεν πήραν μέρος αλλά μεταξύ μας όλες ξέρουμε ποιες αξίζουν πραγματικά! Καλή συνέχεια Ειρήνη μου και πάντα επιτυχίες!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Μάχη μου πολύ πολύ!! <3

      Delete
  5. Ψήφος και εκτίμηση earned! Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete
  6. Συγχαρητήρια για τον διαγωνισμό. Θα σε στηρίξουμε όλες!
    Έχεις τόσο δίκιο. Απουσιάζουν τα μεγαλύτερα beauty blogs της Ελλάδας. Κρίμα. Τουλάχιστον εσύ και μερικά ακόμη μας εκπροσωπείτε επάξια.
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Ευχαριστώ πολύ κούκλα!!!

      Delete
  7. καλή επιτυχία! :)

    ReplyDelete
  8. Ευχομαι καλη επιτυχια καλη μου, ξερεις ποσο σε εκτιμω και σε παρακολουθω, ευχομαι να ειναι περισσοτερο μια θετικη παρα αρνητικη εμπειρια ολο αυτο για σενα, και του χρονου να εισαχθει νεα κατηγορια για κοπελες που κανουν μονο vlogging για να μην υπαρχει τοση ενταση και αρνητισμος γυρω απο κατι που θα επρεπε να ειναι ΜΟΝΟ θετικο και ωφελιμο για οσες συμμετεχουν. :-)
    Πραγματι αισθητη η παρουσια πολλων blogs που αξιζουν, ομως χαιρομαι παρα πολυ που εισαι ενα απο αυτα που συμμετεχει γιατι απολαμβανω να σε διαβαζω και θεωρω αξιζεις μια διακριση για την δουλεια που κανεις. φιλια πολλα και καλη επιτυχια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολυ Νατασα μου!! Τα αισθήματα είναι αμοιβαία κ το ξέρεις!! <3

      Delete
  9. Περιττό να πω ότι συμφωνώ απόλυτα Ειρήνη μου..
    Εγώ ποντάρω τα "λεφτά" μου σ'εσένα πάντως!! ;-)

    Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!
    Φιλιά πάρα πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χάχαχα σε ευχαριστώ πολυ κούκλα!! <3

      Delete
  10. Εγώ τι να πω... θα αρκεστώ στο ότι το blog σου είναι για μένα πρότυπο. Κάνεις εξαιρετική δουλειά! Από μένα έχεις τουλάχιστον 3.000 ψήφους!

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 ααα εισαι τόσο γλυκιά!! kisses and hugs! :))

      Delete
  11. Η επιλογή να μη συμμετέχω στα βραβεία του Marie Claire ήταν συνειδητή και δυστυχώς τα παρατράγουδα με δικαιώνουν! Άλλωστε, δεν υπάρχει μεγαλύτερο βραβείο από την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι αναγνώστριές μας! Κρατάς μυστικό;; Μετά την αποχώρηση της Σοφίας, είσαι η μόνη που ψήφισα...όχι από τη θέςη της blogger αλλά ως αναγνώστρια που αγαπά και ξεχωρίζει το blog σου! Καλή επιτυχία Ειρηνάκι μου <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γλυκουλι μου!! Σε ευχαριστώ πολυ! Ξέρεις οτι το εκτιμώ αφάνταστα! <3

      Delete
  12. Σε ευχαριστώ πολυ Κωνσταντινα μου!!! :)))

    ReplyDelete
  13. Ααα!! Καλή σου επιτυχία κορίτσι!! Το αξίζεις αναμφισβήτητα για τη φανταστική δουλειά που κάνεις τόσο καιρό ,και με το παραπάνω! :)) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολυ Βασιλική μου!! Φιλία! :D

      Delete
  14. Mε αναμεικτα συναισθηματα γραφω κι εγω αυτο το σχολιο Ειρηνη μου...

    Καταρχας σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια, και ακομα περισσοτερο που με κατατασσεις μαζι με bloggers που διαβαζω και των οποιων τη γνωμη και το χαρακτηρα σεβομαι, παρ'ολα αυτα δε σου κρυβω πως αισθανομαι και λιγο αβολα για την αναφορα που μου κανεις...και εξηγω ευθυς αμεσως τι εννοω: δεν υπαρχει κανενα μα κανενα αντικειμενικο κριτηριο για το ποιος αξιζει τι, ή για το ποιος θα επρεπε να χαιρει εκτιμησης εναντι καποιου αλλου...κι αυτο γιατι τα κριτηρια αλλαζουν αναλογα με το ποιος μιλαει καθε φορα...

    Ξερω πολυ καλα πως η πορεια μου, η σταση μου και ο χαρακτηρας μου δεν με καθιστουν δημοφιλη, ουτε μεταξυ bloggers ουτε μεταξυ εταιρειων, γι αυτο κιολας ποτε δε θα με εβλεπε κανεις υποψηφια πουθενα. Και ναι, το λεω και σαν παραπονο αυτο (Ι'm only human), κυριως σαν παραπονο καποιου που εχει μια παρουσια πολλων χρονων, που εμεινη πιστη στο υφος της, που δεν διαλεξε τον ευκολο δρομο, που εστησε μεχρι και beauty site (οχι μονη μου φυσικα, ειχα και τη βοηθεια κοντινων φιλων και blogger), και που απ την αρχη προσπαθησε (αυτη τη φορα μονη μου, στα πρωτα σταδια τουλαχιστον), να οργανωσει αυτη τη ρημαδα τη gbb community, προσπαθεια τελικα η οποια καπηλευτηκε απο αλλους και εφτασε σε σημειο να εξυπηρετει τις... τσεπες παρακαλω ορισμενων (να τα λεμε κ αυτα μπας κ ξυπνησουμε ποτε). Ναι, ανοιχτα το μετανιωνω ολο αυτο - επρεπε να ειχα την προνοητικοτητα να δω πως δεν μπορει να υπαρξουν ομαδες απο bloggers: αλλωστε η καθεμια blog-αρει με τη δικη της ατζεντα, με τους δικους της στοχους και το δικο της πλανο. Υπο αυτη τη σκοπια, ημουν περα για περα λαθος.

    Ειχα ομως μια λογικη, κι ας ηταν παντελως ουτοπικη και ρομαντικη: πως εμεις οι ιδιες ειμαστε υπευθυνες να προλαβουμε τα χειροτερα. Πως αν δεν θελουμε να καουν τα χλωρα μαζι με τα ξερα, θα πρεπε να... κυκλοφορουμε με ζιζανιοκτονα ανα χειρας. Λαθος μου και αυτο (για αλλους λογους), ομως τελικα φτασαμε εκει ακριβως που απευχομουν: καλες bloggers να αποθαρρυνονται απο την κατασταση που επικρατει γυρω τους, ατομα με γνωσεις και σωστη αποψη να μην εχουν ανταποκριση, κανεις να μην αισθανεται ελευθερος να πει τη γνωμη του, και ο πλαγιος τροπος, η αν οχι πλαγιος, ο υπολογιστικος/calculated τροπος να κερδιζει τις περισσοτερες εντυπωσεις. Γιατι ομως τοση πιεση (για τα νουμερα), καταπιεση (να προλαβεις να γραψεις κατι, να το "καλυψεις"), αυτοκαταπιεση (στο τι θα πεις και πως, και ποιον ενδεχομενως να θιξεις)? Και τελικα, ποια ειναι η ικανοποιηση απο ολο αυτο? Υπαρχει? Ρητορικες ερωτησεις κανω, η καθεμια αλλωστε εχει τη δικη της απαντηση.

    (...)

    ReplyDelete
  15. Πιστευα οτι υπηρχε φως στο τουνελ, αλλα με αφορμη τα τελευταια mc blog awards βλεπω οτι οχι απλα δεν υπαρχει ελπιδα, αλλα οτι η κατασταση ειναι περα για περα σαπια.

    Και επειδη εχω ηδη αναφερει καποια πραγματα σχετικα, σε ενα βαθμο, οφειλω να το ολοκληρωσω. Δεν ειναι αδικο καποιος να αυτοπροτεινεται ενω αλλος επιλεγεται (αδικο τοσο για τους μεν οσο για τους δε)? Δεν ειναι αδικο established blogs να μπαινουν στην κατηγορια most promising? Δεν ειναι αδικο να διαγωνιζονται blogs και ΥΤ καναλια μαζι? Δεν ειναι αδικο να μπαινουν διαφορετικων ειδων blogs στην κατηγορια "επιλογη κοινου" (χωρια που ολα τελικα επιλογη κοινου ηταν - εδω γελαμε)? Δεν ρωταω αν αξιζει η οχι (αυτο ειναι αλλη κουβεντα), ρωταω αν ειναι δικαιο! Πως ειναι ολα ισα κ ομοια ρε παιδια? Πως συγκρινουμε μια ντροπαλη κοπελα που θελει απλα να γραφει για το κεφι της με μια κοπελα που θελει να εκτιθεται (δεν λεω οτι ειναι κακο φυσικα, αφου αυτο επιθυμει, καλα κανει και το επιδιωκει)? Και ειναι δικαιο οταν καποιος εκτιθεται και σαφως και δικαιολογημενα θα πω εχει ενα τεραστιο κοινο, να μπαινει στην ιδια μοιρα με καποιον που προχωραει πιο συντηρητικα? Γινεται η δε γινεται το ολο θεμα popularity contest? Και αφου γινεται (και αναμενομενο να γινει), ποιος καθοριζει τοτε το "καλυτερο", το πιο "αξιο"? Ειδικα μαλιστα οταν μπορεις να ψηφισεις οσες φορες θελεις αν το καταλαβα σωστα - διορθωστε με αν κανω λαθος..!

    Το blogging και το vlogging, ειτε ξεκινα ως χομπι ειτε σαν πιθανο job description δεν μπορει να γινει απ το πουθενα: και χρονο θα αφιερωσεις και χρημα (ισως τελικα η μονη συνταγη επιτυχιας να ειναι το ποσο χρονο και χρημα μπορεις να διαθεσεις). Εαν φυσικα σε ενδιαφερει να εχεις το σεβασμο οσων σε ακουνε περισσοτερο απο οσο σε νοιαζει ενας χ αριθμος pageviews. Kαι αν το γουσταρεις θα το ψαξεις, θα το ζαλισεις. Εαν σεβεσαι τον εαυτο σου και οσους σε ακουνε και ενδιαφερεσαι να μην τους παρεις στο λαιμο σου, θα ψαξεις προτου εφευρεις δικους σου ορους για την ακμη και θα μαθεις τι ειναι το doe foot applicator. Και θα πεις τη γνωμη σου σεβομενη/σεβομενος αυτους που εχεις απεναντι σου κοιτωντας να μην προσβαλεις τις επιλογες τους η την εμφανιση τους η το πολιτιστικο/θρησκευτικο τους υποβαθρο. Α, ναι, και τη νοημοσυνη τους btw, που το πας αυτο. Και θα θελεις να βελτιωνεσαι, θα θελεις να μαθαινεις, θα θελεις να μοιραζεσαι αυτα που μαθαινεις.

    Ολα αυτα εν μερει λειτουργουν και σαν απαντηση οσων λενε οτι οι bloggers αποτελουν διαφημιση και τιποτα αλλο. Δε θα επεκταθω στο τι ειναι blogger αλλα αν τοσο ευκολα αποτελουν διαφημιση, αλλο τοσο αποτελουν αντι-διαφημιση και καλο θα ειναι να το θυμουνται ολοι αυτο, bloggers, αναγνωστες και εταιρειες και να μην υποβιβαζομαστε σε θεση που δε μας αξιζει.

    Τελος παντων, τη γνωμη μου τη λεω ανοιχτα και το ιδιο ανοιχτα κανω την αυτοκριτικη μου. Αν μη τι αλλο, κανεις δεν μπορει να με κατηγορησει για διπροσωπια, αλλωστε ο,τι λεω το λεω με τον ιδιο τροπο, ειτε δημοσια ειτε κατ'ιδιαν. Επειδη ομως εχω πει πολλα, καπου εδω τραβαω μια γραμμουλα και στο εξης δεν σκοπευω να μιλησω αλλο. Ηδη ειμαι καταπληκτη και αηδιασμενη απο ο,τι εχουν δει τα ματια μου τοσα χρονια, κι αν εχω ακομα ενεργεια να συνεχισω (θα δειξει γτ στην παρουσα φαση δεν ξερω), δε σκοπευω να τη σπαταλησω αλλο στο ολο τσιρκο.

    Ας μεινουν αυτα εδω σαν εναυσμα να σκεφτουμε ολοι καποια πραγματα. Μια φορα, κανεις δεν μας εξαναγκαζει να κανουμε κατι που δεν θελουμε. Υπαρχει δυνατοτητα να πουμε τη γνωμη μας χωρις να θιξουμε. Μπορουμε να επισημανουμε τα κακως κειμενα χωρις να σημαινει οτι ζηλευουμε (ναι, κι ομως!). Δεν αξιζει τον κοπο να κρατησεις μια λυκοφιλια με τα χιλια μυρια κοπλιμεντα και δωρακια μπροστα σε μια πραγματικη φιλια (με την οποια και θα κοντραριστεις και θα πεις και κατι παραπανω χωρις φοβο οτι θα χασεις τον αλλον). Or at least I think so. Or at least that's the way it should be.


    Σορι για την καταχρηση χωρου...! Στο εξης μονο beauty σχολια! :)

    ReplyDelete
  16. Καλή επιτυχία Ειρήνη μου είμαι σίγουρη πως εσύ θα είσαι η νικήτρια.. φιλακια <3

    ReplyDelete
  17. Ειρήνη μου καλή επιτυχία!!!Εύχομαι όλα να πάνε super στον διαγωνισμό!!!Ότι και να γίνει σημασία έχει να είσαι εσύ καλά και να κάνεις πάντα αυτό που αγαπάς!!

    ReplyDelete
  18. Καλή επιτυχία !

    ReplyDelete
  19. Πολλά ακούγονται γι'αυτά τα βραβεία τελικά! Εγώ ελπίζω πως επειδή είναι τα πρώτα που διοργανώνονται είναι στα πλαίσια του "λογικού" τα λάθη και οι αδικίες! Ίσως τα βλέπω πιο ρομαντικά αλλά μπορεί μια δεύτερη ευκαιρία να αλλάξει πολλά... Πάντως συγχαρητήρια για την υποψηφιότητα σου! Σε έχω ήδη ψηφίσει γιατί το αξίζεις! Γιατί φαίνεται πόσο πολύ αγαπάς και ενδιαφέρεσαι για την ποιότητα του blog σου! Καλή συνέχεια λοιπόν και καλή επιτυχία! :)

    ReplyDelete
  20. WOW congratulations... Also this is such a kind text and thoughts :). I've actually just discovered your blog and I really love it. Loving the quality of your posts :) xx

    http://trend-mae.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts