Breast Cancer Awareness



It may not be October, and it may not be the month of breast cancer awareness, however the statistics-1 of 8 women are offended by it worldwide- plus the fact that in Europe, 60% of breast cancer cases are diagnosed at an early stage - rate that in Greece barely touches 5% are dispiriting. In one of the most difficult posts of my life I wanted to draw your attention by telling you that the month it'll hit isn't by definition October ... 

Thus happened in my case that it was Holy Friday when I palpated a lump on my left breast. Without furhter ado, it didn't took me too long to visit my surgeon wherein an ultrasound followed so as to partially the tumor be diagnosed. The ultrasound was more than pleasant, since the examination showed Birads 0 (benign). Nevertheless discussing it with my doctor I had to choose between a MRI mammogram or a lumpectomy and then a biopsy of the tumor. I chose the latter not because I was brave, but because I was a coward to watch it regularly and live with anxiety for two years. I waited with impatience for the good news of the biopsy, but the only way I can put it is that I fell from the tenth floor of a building. The histologic examination showed not only that it was not benign, but it was malignant with speedily proliferation rates, namely it ought be done a second surgery with a rapid sentinel lymph nodes biopsy so any metastasis to be diagnosed and some extra cleaning of the tissue based on protocol of course. Thanks God, the rapid biopsy came out negative which means that it was at an early stage and so after a small hassle I went back to my house, my family and my children. The battle is however not over yet, since due to the young of my age have to follow -based on protocol- supplementary radiotherapy or chemotherapy (at least this is what I was told) ... And may breast cancer already left me with a bitter taste in my mouth, however a whole life is not enough to thank all the people who stood by me and still stand by me. My doctor Ms Dimitra Lymperopoulou at Kalamata and Mr Evangelos Filopoulos at Hospital for Cancer Treatment "Agios Savvas". My husband, my family, my friends, everyone! 

And If you think that this post was written so I can have your attention, then when you read it, check your breasts (that I am sure you have already done), if you see something strange (I wish and hope you'll never see or touch) contact your doctor, have a mammogram, don't neglect it! Breast cancer can be successfully treated in the majority of women who take care of detecting it early.
This post is from the bottom of my heart for you!

Μπορεί να μην είναι Οκτώβριος και μπορεί να μην είναι ο μήνας ευαισθητοποίησης του καρκίνου του μαστού, ωστόσο τα στατιστικά στοιχεία -προσβάλει 1 στις 8 γυναίκες παγκοσμίως- καθώς και το ότι στην Ευρώπη, το 60% των κρουσμάτων καρκίνου του μαστού διαγιγνώσκεται σε πρώιμο στάδιο –ποσοστό που στην Ελλάδα μόλις και μετά βίας εγγίζει το 5% είναι αποκαρδιωτικά. Σε ένα από τα δυσκολότερα posts της ζωής μου θέλω να σας ευαισθητοποιήσω λέγοντας σας ότι ο μήνας που υπάρχει περίπτωση να χτυπήσει δεν θα είναι απαραίτητα ο Οκτώβριος... 

Έτσι συνέβη και στη δική μου περίπτωση που Μεγάλη Παρασκευή ήταν όταν ψηλάφισα κάποιο εξόγκωμα στο αριστερό μου στήθος. Χωρίς να χρονοτριβήσω, δεν άργησα να επισκεφθώ την χειρούργο μου όπου και ακολούθησε υπέρηχος έτσι ώστε να διεγνωσθεί μερικώς ο όγκος. Ο υπέρηχος ήταν παραπάνω από ευχάριστος, εφόσον η εξέταση έδειξε Birads 0 (καλοήθης). Παρά ταύτα συζητώντας το με τη γιατρό μου είχα να διαλέξω ανάμεσα σε μια μαγνητική μαστογραφία ή μια ογκεκτομή και στη συνέχεια βιοψία του όγκου. Προτίμησα το δεύτερο όχι γιατί είμαι γενναία, απλά ήμουν δειλή να το παρακολουθώ τακτά για δύο χρόνια και να ζω με το άγχος. Περίμενα με ανυπομονησία τα ευχάριστα νέα της βιοψίας αλλά ο μόνος τρόπος που μπορώ να το θέσω είναι ότι έπεσα από τον δέκατο όροφο πολυκατοικίας. Η ιστολογική εξέταση έδειξε ότι όχι απλά δεν ήταν καλοήθης, ήταν κακοήθης με ραγδαίους ρυθμούς πολλαπλασιασμού, ήτοι έπρεπε να γίνει δεύτερο χειρουργείο με ταχεία βιοψία φρουρού λεμφαδένα έτσι ώστε να διεγνωσθεί κάποια μετάσταση και επιπλέον καθαρισμός του ιστού, βάσει πρωτοκόλλου φυσικά. Δόξα το Θεό, η ταχεία βιοψία βγήκε αρνητική που σημαίνει ότι ήταν σε πρώιμο στάδιο και έτσι μετά από μια μικρή ταλαιπωρία γύρισα στο σπίτι μου, στην οικογένεια μου και στα παιδιά μου. Η μάχη δεν έχει τελειώσει ακόμη ωστόσο μιας και λόγω του νεαρού της ηλικίας μου οφείλουν -βάσει πρωτοκόλλου- να ακολουθήσουν επικουρικές ακτινοθεραπείες ή χημειοθεραπείες (έτσι τουλάχιστον μου τις είπαν)... Και μπορεί ο καρκίνος του μαστού να μου άφησε ήδη μια πικρή γεύση στο στόμα, ωστόσο δεν φθάνει μια ζωή ολόκληρη για να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που μου συμπαραστάθηκαν και ακόμη μου συμπαραστέκονται. Την γιατρό μου κ. Δήμητρα Λυμπεροπούλου στην Καλαμάτα και τον κ. Ευάγγελο Φιλόπουλο στο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο "Ο Άγιος Σάββας". Τον σύζυγο μου, το οικογενειακό μου περιβάλλον, φίλους και γνωστούς, όλους! 

Και αν πιστεύεις ότι το συγκεκριμένο ποστ έγινε για να έχω την προσοχή σου, τότε όταν το διαβάζεις, τσέκαρε το στήθος σου(που είμαι σίγουρη ότι ήδη το έχεις κάνει), αν δεις κάτι περίεργο (που εύχομαι ποτέ να μη δεις ή να αγγίξεις) απευθύνσου στον γιατρό σου, κάνε μια μαστογραφία, μη το αμελείς! Ο καρκίνος του μαστού μπορεί να αντιμετωπιστεί επιτυχώς για την πλειονότητα των γυναικών που φροντίζουν να τον εντοπίσουν έγκαιρα.
Αυτό το ποστ έγινε  από τα βάθη της καρδιάς μου για εσένα!

Comments

  1. Bravo σου!
    Συγχαρητήρια για τη δύναμή σου να κάνεις ένα τέτοιο post.
    Καλώς ή κακώς(πολύ κακώς μάλλον) χρειάζονται κάτι τέτοια περιστατικά από συγγενείς,φίλους ή γνωστούς για να ταρακουνηθεί κάποιος.
    Σου εύχομαι καλή δύναμη,άλλο κακό να μη σε βρει & από δω & πέρα μόνο χαμόγελα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολυ κοριτσάκι μου! Μόνο καλα για όλο τον κόσμο εύχομαι! ;)

      Delete
  2. Ευχαριστώ κούκλα!! Ευτυχώς κ δόξα το Θεό! :)

    ReplyDelete
  3. Μπραβο Ειρηνη..Εξαιρετικο ποστ..Φυσικα και δεν ησουν δειλη που διαλεξες την δευτερη επιλογη, αλλα το αντιθετο παρα πολυ γενναια...Ευχαριστουμε που μοιραζεσαι μαζι μας την εμπειρια σου...Ευχομαι να περασε και να μην ξαναγυρισει ποτε..Αααα και χρονια πολλα, μανουλα δεν εισαι και εσυ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι ναι μανούλα!! Χρόνια μας πολλά!! Περαστικά κ αγύριστα όπως είπε μια φίλη :))

      Delete
  4. Συγχαρητήρια, που μίλησες ανοιχτά για αυτό το θέμα!
    Δυστυχώς, ακόμη γυρίζουμε το κεφάλι μας όταν συμβαίνει σε κάποιον άλλον ή λυπόμαστε και ευχόμαστε να μην συμβεί σε εμάς. Ακόμη και σήμερα παραμελούμε τους ιατρικούς ελέγχους, γιατί "φοβόμαστε πως μπορεί να συμβεί κάτι κακό" ή γιατί αγνοούμε τους κινδύνους. Δυστυχώς η ΠΑΙΔΕΙΑ μας σε τέτοια θέματα έχει φοβερές ελλείψεις. Ο καρκίνος είναι μία πραγματικότητα, αλλά δεν είναι ανίκητος, ούτε "επάρατη νόσος", που έχουμε συνηθίσει να λέμε. Νικιέται με τον προληπτικό έλεγχο, την άμεση διάγνωση και τις θεραπείες.
    Για εμένα πλέον μετά από σχεδόν 2χρόνια θεραπειών και μία υποτροπή, πλέον είναι μία ανάμνηση, ένας εφιάλτης που ξεπεράστηκε και ένα μεγάλο μάθημα.
    Σου εύχομαι καλή δύναμη, Μην φοβάσαι τίποτα. Είναι μία περιπέτεια, που θα τελειώσει. Όταν έχεις δύναμη, πίστη, αισιοδοξία και θέληση για ζωή, η νίκη είναι δεδομένη. Εύχομαι τα καλύτερα για εσένα και την οικογένεια σου. Σε φιλώ γλυκά. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όπως τα λες Ελενα μου!! Μόνο τότε ξυπνάμε κ ψαχνόμαστε , οι φίλες μου αφυπνιστηκαν σε χρόνο μηδέν! Σου εύχομαι τα καλύτερα κ εσένα μετά την περιπέτεια σου κ όλα να είναι μόνο μια κακιά ανάμνηση! :)

      Delete
    2. Να'σαι καλά! Σε ευχαριστώ. :)

      Delete
  5. Kατ' αρχάς χρόνια πολλά Ειρήνη μου! Σου εύχομαι γρήγορα, όλη αυτή η περιπέτεια να είναι μόνο μια κακή ανάμνηση... Η πρόληψη όντως σώζει ζωές και μπορεί να συμβεί στον καθένα μας! Σ΄ευχαριστώ που μας το θύμησες! xx

    ReplyDelete
  6. KAΤΑΡΧΗΝ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΟΛΕΣ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΡΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ , ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ . Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ . ΑΥΤΟΕΞΕΤΑΣΗ - ΨΗΛΑΦΗΣΗ !! ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ :ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ( ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2007 ) ΠΕΡΑΣΑ ΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ( ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΑΣΤΟ ) . ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΛΑΒΑ ΕΓΚΑΙΡΑ . 7 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΚΑΝΩ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΓΙΟ ( ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ 4 ΧΡΟΝΩΝ ). Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΟΜΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕ ΧΟΡΤΑΣΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ . ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΓΝΩΣΤΗΚΕ ΕΓΚΑΙΡΑ (ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ) ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ. ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΒΕΒΑΙΑ (ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΠΑΛΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ) , ΑΛΛΑ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ. ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ , ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ BLOG ΣΟΥ. ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΔΩ , ΨΗΛΑΦΗΣΗ ΚΟΡΙΤΣΙΑ !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κοριτσάκι μου σε καταλαβαίνω, είναι πολύ πιο δύσκολο όταν συμβαίνει στο παιδί σου..σου εύχομαι όλα να πάνε τόσο καλά και να γίνει τελείως καλά ο γιος σου όπως ακριβως και το ανηψάκι μου που διεγνώσθει με καρκίνο στο χέρι μολις 2 χρονων...τώρα πάει σχολείο και είναι πιο δυνατό από ποτε! Σε φιλώ γλυκά γλυκά, καλη δύναμη αγάπη πίστη και κουράγιο στην οικογενεια σου και όλα θα γίνουν! <3

      Delete
  7. Aaw hun thank you so much of sharing your story. I hope everything is well with you now. You must have been so scared, and I know as a mother the first thing you'll worry about is not yourself but not being there for your kids. So what a relief that thing are fine now. xx

    ReplyDelete
  8. Δεν έχω λόγια, πέρα από 'ευχαριστώ' και 'μπράβο σου'. Εύχομαι να παραμείνει μια μακρινή, πικρή ανάμνηση και να αφυπνιστούμε κι εμείς. Χρόνια σου πολλά και ασυννέφιαστα από δω και μπρος. Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είσαι τόσο γλυκιά!! Εγώ σε ευχαριστώ πολυ!! :))

      Delete
  9. Ειρήνη μου, σοκαρίστηκα με το ποστ σου, μου σηκώθηκε η τρίχα! Μπράβο για το κουράγιο σου! Πάντα τα βλέπουμε όλα ως παρατηρητές και ποτέ δεν πιστεύουμε ότι ίσως κάποτε να χτυπήσει και τη δική μας πόρτα. Να είσαι πάντα γερή και δυνατή, να χαίρεσαι τα παιδάκια σου κι εκείνα το ίδιο. Περαστικά και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ ΚΑΙ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΑ ΜΑΝΟΥΛΑ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Olia μου!! Χρόνια πολλά!!!

      Delete
  10. Πραγματικά συνχαρητιρια για την δύναμη σου .. Με το που μπήκα στο πόστ δεν περίμενα να διαβάσω κατι τέτοιο ... Σου εύχομαι τα καλύτερα

    ReplyDelete
  11. Περαστικά σου Ειρηνάκι μου και πολλά πολλά μπράβο γι'αυτή σου την ανάρτηση αλλά και για το θάρρος και τη διαύγειά σου!! Είμαι σίγουρη πως σε λίγο καιρό θα το θυμάσαι μόνο σαν μια κακή ανάμνηση! Χρόνια σου πολλά, να χαίρεσαι την οικογένεια και τα αγγελούδια σου!! Σου στέλνω όλη μου την αγάπη <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κ εγώ Μαίρη μου!! Ματς μουτς! ;)

      Delete
  12. Ειρήνη μου, χρόνια πολλά to begin with καθώς είσαι μια υπέροχη μανούλα... Λυπάμαι πολύ γι'αυτό το περιστατικό και ταυτόχρονα χαίρομαι που το πρόλαβες, συγχαρητήρια για το θάρρος σου να μοιραστείς την εμπειρία σου μαζί μας! <3
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολυ γλυκιά μου Μαρία!! <3

      Delete
  13. Σε παρακολουθώ εδώ και πάαααρα πολύ καιρό. Θαυμάζω εσένα και τον τρόπο που γράφεις και "διατηρείς" το blog σου δεν σχολιάζω όσο συχνά θα ήθελα. Ομως τώρα θέλω να σου πώ ένα μπράβο για το τρόπο που χειρίζεσαι αυτό το κομμάτι της ζωής σου αλλά και ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ απο τα βάθη της καρδιάς μου γιατί πήρα πολύ μεγάλο κουράγιο και θάρρος απο την δική σου ιστορία μιας και τους τελευταίους 2 μήνες παλεύω με ένα θέμα υγείας, προσπαθώ κάθε μέρα να κερδίσω τη ζωή μου πίσω και έχοντας δύο παιδάκια και εγώ θέλω να έχουν τη μαμά που αξίζουν χρόνια μας πολλά δεν σε ξέρω προσωπικά αλλά σου στέλνω όλη μου την αγάπη και μια ζεστή αγκαλιά.Κάθε περιπέτεια μας, μας κάνει πιο δυνατές και μας φέρνει πιο κοντά στο Θεό.Σε φιλώ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου κ την οικογένεια σου γλυκιά μου! Όλα θα γίνουν μη μου ανησυχείς , πίστη , κουράγιο κ δύναμη για μια πες...δοκιμασία ;) εδώ θα μαστε κ θα τα λέμε <3 :)) κ χρόνια πολλά!!!!!

      Delete
  14. Ειρήνη μου όταν είπες στο instagram ότι αναρώνεις από μια εγχείρηση ούτε που φαντάστηκα κάτι τέτοιο.
    Χαίρομαι πάρα πολύ που διαβάζω ότι όλα πήγαν καλά και το πρόλαβες και εύχομαι να συνεχίσουν όλα να πηγαίνουν καλά και να μην ξαναπεράσεις κάτι τέτοιο!
    Δεν περίμενα να διαβάσω τέτοιο πόστ γιατί νιώθω ότι σε ξέρω παρόλο που μόνο μέσα από τα μπλογκ μας ανταλάσσουμε σχόλια. Έκανες πολύ καλά που το έγραψες γιατί από τέτοιες εμπειρίες μπορεί να βοηθήσεις και καποιον άλλο.
    Τα φιλιά μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου! Κ εγώ αυτο εύχομαι όπως πολλές φίλες μου κ ξαδέλφες , θείες πήραν όπως μου είπαν ένα μάθημα απο εμένα , ετσι έστω κ καποια άλλη κοπέλα να προλάβει τα χειρότερα :))

      Delete
  15. Εύχομαι μέσα απ΄την καρδιά μου περαστικά κ να'ναι το τελευταίο...Θα ήθελα κι εγώ να πω ότι πρέπει να προσέχουμε κ να ψηλαφίζουμε το στήθος μας ακόμα κ σε μικρή ηλικία!!Εγώ βρήκα κάποιο ογκίδιο στην ηλικία των 19 κ το αφαίρεσα στα 22,καθώς μεγάλωνε κ μέχρι τα 25 που κανονικά αρχίζουν οι επεμβάσεις θα μου είχε προκαλέσει τουλάχιστον δυσμορφία.Φυσικά λόγω ηλικίας ήταν καλόηθες,αλλά ζω κι εγώ με το φόβο μήπως μου παρουσιαστεί κάτι χειρότερο στο μέλλον..
    ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΣΑΣ Κ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ!!!

    ReplyDelete
  16. Μέσα από το post σου μας θυμίζεις το αυτονόητο !! Να προσέχουμε και να φροντίζουμε τον εαυτό μας! πριν από λίγες μέρες έμαθα και εγώ τα αποτελέσματα ανάλογης βιοψίας και ευτυχώς επιβεβαιώθηκε ότι ήταν καλοήθεια! Τα παραδείγματα είναι πολλά, είτε με ευχάριστα είτε με λιγότερο ευχάριστα αποτελέσματα , οπότε προσέχουμε για να έχουμε! Να είσαι υγιής και ευτυχισμένη και πάντα με έμπνευση για αυτά τα υπέροχα posts σου !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!! Να σαι καλά!! <3

      Delete
  17. Αγαπημένη μου Ειρήνη. χαίρομαι πραγματικά που έχεις θετικές ενδείξεις και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλο αυτό να περάσει γρήγορα και να μην ξαναγυρίσει.. Μπορεί να μην σε ξέρω από κοντά αλλά λατρεύω την δουλειά που έχεις κάνει με το μπλογκ σου και σε συμπαθώ πολύ σαν άνθρωπο :)
    Μπράβο για την ψυχική σου δύναμη να το μοιραστείς μαζί μας!!
    Σε φιλώ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πόσο σε ευχαριστώ για τις ευχές κ τα καλα σου λόγια! Είσαι τόσο γλυκιά! <3

      Delete
  18. Ειρήνη μου!!!!!!!! Πόσο σε καταλαβαίνω, παραξενεύτηκα στην αρχή με την επιλογή θέματος λόγω χρόνου και μετά όταν διάβασα το ποστ σου, θυμήθηκα για ακόμη μια φορά τη δική μου εμπειρία... εμένα βέβαια ήταν και τις δύο φορές καλοήθης (18 και 22 ετών αντίστοιχα) αλλά κανείς δε μου υπόσχεται ότι δε θα ξαναβγεί κάτι αντίστοιχο, ενίοτε βρίσκω όχι μόνο στο στήθος αλλά μέχρι και στο μπίκινι λόγω αδένων (με το ένα έχω μάθει να ζω εδώ και χρόνια)... Τελικά το πιο σημαντικό από όλα είναι η πρόληψη και να μην ντρεπόμαστε για κανένα λόγο να συζητάμε με τις γυναίκες δίπλα μας τέτοια θέματα, πρέπει να ξυπνήσουμε!!!! Σε συγχαίρω για το κουράγιο και την αξιοπρέπειά σου και σου εύχομαι να είσαι εσύ και η οικογένεια σου πάντα καλά!!! Όλα για κάποιο λόγο γίνονται και από όλα πάντα κάτι καλό θα βγει όσο οξύμωρο και αν ακούγεται! Περαστικά κορίτσι μου και σιδερένια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πόλυ αγάπη! Πραγματικά με συγκινεις <3

      Delete
  19. Ειρηνη μου εισαι πολυ δυνατη γυναικα. Κ που το αντιμετωπιζεις δυναμικα κ θετικα κ που το μοιαζεσε δημοσια. Ευχομαι ολα αυτα να περασαν κ να μεινει μονο αυτη η αναρτηση για να σου τα θυμιζει. ισως κ καποιο ραμα αλλα μονο αυτα. κ εγω απο φοβο περσι πηγα κ εκανα την πρωτη μου μαστογραφια γτ απλα ειμαι της προληψης. αΝα χαμογελας ... φιλια...κ σε ευχαριστω που ανοιξες την καρδια σου.

    ReplyDelete
  20. H ειλικρίνεια σου είναι αφοπλιστική...
    Μόνο δύναμη,ευτυχία,χαμόγελα και τύχη αλλά και τόνους αγάπης...
    Να είσαι καλά...
    Πραγματικά ένα post αφύπνισης...
    Πολλά φιλάκια Ειρήνη μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου!! Πολλά φιλία!!!!! :D

      Delete
  21. Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά και θα πάνε!!!Να είσαι σίγουρη για αυτό!!!Να σκέφτεσαι θετικά και να χαμογελάς!!!Σε θαυμάζω για αυτό που κάνεις!!!Μια ζώη να σωθεί, μια γυναικά να κάνει ψηλάφηση στο μαστό της, είναι κέρδος!!!Έχουν περάσει 7 χρόνια από την μέρα που η γιατρός μου ανακοίνωσε πως είχα προσβληθεί από τον καρκίνο του μάστού στα 28 μου!!!Σήμερα είμαι απόλυτα υγιής και ευτυχισμένη!!!Πολλά φιλιάαα!!!Και φυσικά υπέροχο post!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολλα φιλια!! Και χαιρομαι τόσο πολυ που είσαι καλα κ υγιής! Αντε και στα δικά μας χαχαχα <3

      Delete
  22. Καλά τα λες!
    Η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία!

    ReplyDelete
  23. Με συγκίνησες κοριτσάκι, αλλά είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε κατ'ευχήν και θα έχεις να λες γι'αυτό στα εγγόνια σου!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts