The Summer Base: Vichy Teint Ideal Fluid



When I first tried the Vichy Dermablend Corrective foundation I was very pleased but let's face it, it's a foundation that it can be a bit cakey in certain parts of the skin and requires application-scrutiny, after all it has a sufficiently thick consistency and it's ideal for havier coverage of all imperfections. I usually liked to blend it with a more lightweight foundation, not quite ideal but it worked much better for my standards. I was going to purchase it again but I came up with a better idea!

To try the Vichy Teint Ideal Illuminating Foundation Fluid 20SPF. The shade I chose is 15 Ivory and fits the bill to my complexion. It's time to tell you the technical features and I begin by the fact that it is ideal for normal and combination skin, enriched with thermal water from Vichy, has Liquid Light Technology + Correction Complex and is free of parabens. Undoubtedly since it is hypoallergenic I find it ideal for even the most sensitive skin, but what made ​​me forget all the rest of my foundations and they are waaay to many -no I don't have 8 bottles of foundation and BB creams open at once *fingers crossed*- is that it gives a fantastic illuminating natural finish that while is not too glowy, is also not too terribly matte. It has medium coverage, meaning it covers imperfections and discolorations amazingly and noteworthy is that you can re-apply it for a better coverage, without the mask effect. 

It belongs to the family of runny foundations, it doesn't dry quickly and it doesn't require a whole lot of blending for a flawless finish, it feels bouncy on the skin and is great for summer months. My preffered way to apply it, is with a Sigma F80 brush, the more dense the better (in my two cents) and of course powdering over the T-zone. And as far as the glass bottle -which by the way, reminds me a bit of Guerlain Parure- and the pump that reduces the sloppiness of tubes or bottles without a pump, I find it fabulous! The price is 15,40€ and do you know which one it reminds me in terms of a texture, long lasting and coverage??? The YSL Youth Liberator Foundation (excuse me a moment while I get a slap on the wrist for paying 42.5€). It's such a pity Vichy to only have four shades on this foundation, and if you ask me -yep I already have a gleam in my eye for Vichy Teint Ideal Illuminating foundation Powder Compact

Όταν πρωτοδοκίμασα το Vichy Dermablend Corrective foundation είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη, ωστόσο ας μη γελιόμαστε είναι ένα foundation το οποίο μπορεί να δείχνει κάπως ανομοιόμορφο σε ορισμένα σημεία της επιδερμίδας και απαιτεί λεπτομερή έλεγχο-στην πράξη, εξάλλου είναι αρκετά πηχτό και είναι ιδανικό για πλήρη εώς βαριά κάλυψη όλων των ατελειών. Συνήθως μου άρεσε να το αναμειγνύω με ένα πιο λεπτόρευστο foundation, δεν είναι και το ιδανικό αλλά τουλάχιστον έτσι λειτουργούσε πολύ καλύτερα για τα δικά μου δεδομένα. Θα το ξαναγόραζα αλλά μου ήρθε μια καλύτερη ιδέα!

Να δοκιμάσω το Vichy Teint Ideal Illuminating Foundation Fluid 20SPF. Η απόχρωση που προτίμησα είναι το 15 Ivory και ταιριάζει γάντι στην χροιά της επιδερμίδας μου. Ήρθε η ώρα να σου πω τα τεχνικά χαρακτηριστικά και ξεκινώ με το ότι είναι ιδανικό για κανονικές και μικτές επιδερμίδες, εμπλουτισμένο με το ιαματικό νερό της Vichy, διαθέτει Liquid Light Technology + Διόρθωση Complex και είναι χωρίς parabens. Αναμφισβήτητα μιας και είναι υποαλλεργικό το βρίσκω ιδανικό ακόμη και για το πιο ευαίσθητο δέρμα, αλλά αυτό που με έκανε να ξεχάσω όλα τα υπόλοιπα foundation μου και είναι και πάααρα πολλά -όχι βέβαια δεν έχω 8 μπουκάλια foundation και BB creams ανοιχτά ταυτόχρονα *με σταυρωμένα δάχτυλα*-, είναι ότι χαρίζει ένα φανταστικό φυσικό φωτεινό τελείωμα που δεν είναι ούτε υπερβολικά λαμπερό αλλά ούτε και τρομερά ματ. Διαθέτει μεσαία κάλυψη, δηλαδή καλύπτει ατέλειες και χρωματικές αλλοιώσεις καταπληκτικά και άξιο αναφοράς είναι ότι μπορείς να το ξαναπεράσεις για καλύτερη κάλυψη, χωρίς ωστόσο το εφέ μάσκας. 

Ανήκει στην οικογένεια των εξαιρετικά νερουλών foundation, δεν στεγνώνει γρήγορα και δεν απαιτεί μείξη με τις ώρες για ένα αψεγάδιαστο φινίρισμα, το αισθάνεσαι ανάλαφρο στην επιδερμίδα και είναι υπέροχο για τους καλοκαιρινούς μήνες. Ο τρόπος που προτιμώ είναι να το απλώνω με ένα Sigma F80 πινέλο, όσο πιο πυκνό τόσο το καλύτερο (κατά την ταπεινή μου άποψη) και φυσικά με ελάχιστη πούδρα από πάνω στην ζώνη Τ. Και όσον αφορά το γυάλινο μπουκαλάκι -που εδώ που τα λέμε, μου θυμίζει λίγο Guerlain Parure- και την αντλία που μειώνει την τσαπατσουλιά των σωληναρίων ή μπουκαλιών χωρίς αντλία, τα βρίσκω καταπληκτικά! Η τιμή του είναι στα 15,40€ και ξέρεις ποιο μου θυμίζει σε υφή , μακρά διάρκεια και κάλυψη;;; Το YSL Youth Liberator Foundation (μου επιτρέπεις μισό, να πάω να πάρω το βραβείο της ανοιχτής παλάμης στον καθρέφτη που το πλήρωσα 42.5€). Είναι κρίμα Vichy να έχεις μόνο 4 αποχρώσεις σε αυτό το foundation, και αν με ρωτάς -ναι αμέ, ήδη έχω βάλει στο μάτι την Vichy Teint Ideal Illuminating foundation Powder Compact

Some of these products may have been sent to me for review. For more information, see my disclaimer.

Comments

  1. Με είχες ήδη πείσει με όλα τα προηγούμενα, αλλά όταν το σύγκρινες με το ΥSL ένιωσα ένα σφύξιμο στο στομάχι (επίσης για τα 45ευρώ!). Παρόλα αυτά δεν είμαι σίγουρη αν ταιριάζουν τέτοιες συνθέσεις στην επιδερμίδα (μικτή-λιπαρή) μου, για καλοκαίρι...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι ιδανικό για μικτή λιπαρη ,soo δεν νομίζω να εχεις θέμα ;)

      Delete
    2. Aχ..Τι μας έκανες! Θα σπεύσω να το δοκιμάσω εντός των ημερών :)

      Delete
    3. Θα περιμένω εντυπώσεις!!! :)))

      Delete
  2. Πολύ το απόλαυσα αυτό το post χαχα να'σαι καλά! Τώρα μάλιστα, από Φθινόπωρο που επιστρέφω στα foundation θα το δοκιμάσω, ίσως να αντικαταστήσει το Lumi Magique μου αν είναι όπως τα λες (και γιατί να μην είναι δηλαδή;). Φιλιά ;)

    ReplyDelete
  3. ότι έχει αντλία έχει bonus points από την αρχή...έχω μπει σε σκέψη να πάρω foundation Vichy,αλλά το πολυδιαφημισμένο dermablend αν το βάλω εγώ που δεν έχω κανένα πρόβλημα στην όψη νομίζω θα με δείχνει "σοβατισμένη"!!!ούτε κι εσύ έχεις να καλύψεις κάτι οπότε αυτό νομίζω θα μου ταιριάζει πολύ καλύτερα...τα λεπτόρευστα νομίζω δουλεύονται και καλύτερα!!!πάρα πολύ ωραίο post!!!πολλά φιλάκια doll!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks girl! Το dermablend είναι για σοβατίσμα, το Teint Ideal δείχνει πολυ πιο φυσικό , δεν το συζητώ ;)

      Delete
  4. Ωραίο φαίνεται , ίσως το δοκιμάσω, γιατί τώρα το καλοκαίρι προτιμώ τα πιο λεπτόρευστα foundation :)

    ReplyDelete
  5. Κοίτα, επειδή συνήθως βάφομαι μία φορά την ημέρα,το πρωί, και βάζω BB το μέικαπ το βρίσκω τοοοοσο βαρύ... Αν βάλω όμως μέικαπ σίγουρα θα προτιμήσω κάτι σούπερ ελαφρυ! Άρα το πρώτο, το dermablend τρώει άκυρο.

    ReplyDelete
  6. Πολυ καλό ποστ, τελευταία προσπαθω να βρω το ιδανικό foundation για μένα, θα προσπαθήσω να το δοκιμάσω. φιλακια Ειρηνη μου <3

    ReplyDelete
  7. Γεια σου Ειρήνη διαβάζω το blog σου εδώ και ένα χρόνο περίπου και γράφεις πολλές φορές αυτά που σκέφτομαι, ξέρεις αναζήτηση του τέλειου concealer (βλέπε μαμά με 2 μικρά παιδιά lack of sleep) vichy dermablend, apivita και τόσα άλλα ή κάνεις review σε κάτι που έχω!! Λοιπόν έχω το Vichy ideal fluid εδώ και 2 μήνες περίπου και είναι όντως αόρατο. Το επέλεξα στην απόχρωση 25 nude μόνο για τώρα που καλοκαιριάζει - το dermablend το έχω στη απόχρωση 15 αλλά ούτε κι αυτό είναι το χρώμα μου πρέπει να το αναμείξω ελάχιστα με κάποιο σκουρότερο, αλλά και το 25 στο dermablend που είχα παλιότερα οξειδωνόταν - μπέρδεμα!! Αυτό είναι το πρόβλημα με τη vichy. Πάντως στο fluid ideal δεν παρατήρησα οξείδωση, εσύ? Και για να κλείσω, το καλύτερό μου ως τώρα είναι το Dior Forever flawless perfection fusion wear no 020. Καλή συνέχεια, keep up the good work!! xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ αγαπημένο και το Dior, έχω γράψει παλιότερα...όχι και εγώ δεν παρατήρησα οξείδωση στο Ideal, δουλεύει τέλεια και να σου πω άλλη μια σκουρότερη απόχρωση για το καλοκαίρι δεν θα με χάλαγε ;)
      Σε ευχαριστώ κουκλίτσα για τα καλά σου λόγια!!! Πόσο χαίρομαι που διαβάζεις το blog μου!! Θα περιμένω τα σχόλια σου..

      Delete
  8. πολυ ωραιο post!!με εβαλες σε σκεψεις..!!πρεπει να το δοκιμασω οπωσδηποτε γιατι τωρα το καλοκαιρι μου αρεσουν τα διαφανη και λεπτορευστα προιοντα!!

    ReplyDelete
  9. Similar to the YSL Youth liberator! OMG I wish this sold here! Vichy only sells a few make up complexion products here! It sounds so good dear!

    ReplyDelete
  10. Νομίζω αυτό είναι που δοκίμασα στο χέρι (κάποια φάση στο μπαζααρ της Loreal) και μου φάνηκε πολύ ωραίο!αλλά δεν μου κάνει εντύπωση που λες ότι μοιάζει στο YSL αφού η Loreal έχει και τη Vichy αλλά και την YSL!!

    ReplyDelete
  11. Πόσο κομψή και πολυτελής συσκευασία!!! Θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω, μιας και είμαι στην αναζήτηση του ιδανικού foundation για το καλοκαιράκι :-)

    ReplyDelete
  12. Καταρχάς έχω ήδη ερωτευτεί τη συσκευασία!! Επίσης εκεί που το συγκρίνεις με το YSL με σκότωσες γιατί το έχω, το αγαπώ και είναι πολύ πιο ακριβό...αχ!! Θέλω καιρό να δοκιμάσω foundation από Vichy αλλά ποτέ δε βρίσκω χρώμα να μου ταιριάζει, μετά το review σου όμως με κάνεις να θέλω σίγουρα να δώσω μία ακόμα ευκαιρία ;-)

    Εξαιρετική όπως πάντα!! Φιλιά πολλά Ειρηνάκι μου γλυκό :-*

    ReplyDelete
  13. Εντάξει θα το αγοράσω ! Φαίνεται φοβερό και έχω και μια ιδιαίτερη αδυναμία στην εταιρία Vichy !!

    ReplyDelete
  14. Δεν ξέρω γιατί αλλά όσα έχω δοκιμάσει από την Vichy για κάποιο λόγο δεν στρώνουν στο δέρμα μου.

    ReplyDelete
  15. Hmmm...interesting. I haven't tried any products from this brand. I think I will give it a try and see.

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts