The Summery Tommy G and a blush obsession

Οι εποχές αλλάζουν, και με τον ερχομό της άνοιξης και του καλοκαιριού αλλάζουν και τα χρώματα στο μακιγιάζ. Η νέα collection της Tommy G είναι έντονη, πανέμορφη, ροζ και σου φτιάχνει τη διάθεση. Ακόμη και το Tommy G Glam Shine Finishing Spray by Yiannis Michailidis που είναι ένα ελαφρύ σπρέι με βάση τη σιλικόνη, όχι μόνο μυρίζει καλοκαίρι, όχι μόνο προσφέρει λάμψη και κράτημα, αλλά δεν βαραίνει κιόλας τα μαλλιά και είναι η τελευταία πινελιά του styling που δεν θα ήθελες να παραλείψεις (από εδώ και στο εξής). Μου θυμίζει έντονα λακ σε υγρή μορφή, αλλά χωρίς το πέτρωμα των μαλλιών και χωρίς τη λιπαρότητα μετά από κάποιες ώρες.
  Παρά το γεγονός ότι μου αρέσει να μιλάω για μαλλιά εκείνο που μου αρέσει περισσότερο είναι να μιλάω για καλλυντικά και εν όψει του καλοκαιριού το καινούριο Tommy G Sohal Bronze special edition έχει απλά γίνει εμμονή! Αυτό το περιορισμένης κυκλοφορίας ρουζ που στεγάζεται στην διαφορετική από τα συνηθισμένα διάφανη στιβαρή συσκευασία διαθέτει τρεις ζεστές αποχρώσεις που παίζουν ανάμεσα στο καφέ, το ροδακινί και το σομόν έτσι ώστε να προσφέρουν στα μάγουλα την πιο όμορφη μπρούτζινη απόχρωση, έντονα τονισμένα ζυγωματικά και λάμψη. Ναι το συγκεκριμένο ρουζ ανήκει στην κατηγορία των shimmery, και αν δεν τα έχουμε ήδη πει, είναι η κατηγορία που δεν είναι σε καμία περίπτωση ματ, αλλά εκείνη που την διαπερνούν μικροσκοπικές λάμψεις. Με άλλα λόγια το Tommy G Sohal Bronze special edition μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και με μικρό πινέλο παίρνοντας περισσότερη ποσότητα από την απόχρωση που επιθυμείς, όσον αφορά όμως εμένα... Ε, δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμία απόχρωση, άσε δε που το μπρούτζινο, τριανταφυλλένιο ζωηρό αλλά και διακριτικά λαμπερό φινίρισμα του με έχει ξετρελάνει. Είπαμε εμμονή... η συσκευασία έχει ήδη αρχίσει να έχει σημάδια έντονης χρήσης, και κάτι τέτοιο στη δική μου περίπτωση (και στη πληθώρα του συρταριού με τα ρουζ) σπάνια να συμβεί. 
Τώρα θα μου πεις το Tommy G Sohal Bronze special edition ταιριάζει με έντονα κραγιόν; Μα φυσικά! Ταιριάζει φανταστικά και με κόκκινο-πορτοκαλί αποχρώσεις στα χείλη αλλά και με έντονες ροζ φούξια που είναι και must-have απόχρωση της καλοκαιρινής σεζόν. Όπως το Tommy G Trendy Lipstick no46 που είναι ένα μοναδικά έντονο, φανταστικά μαγευτικό και ζωηρό φούξια, με το μπλε και το μωβ να διαφαίνονται ανεπαίσθητα και να δημιουργούν ένα φανταστικό αδιαφανή και ανάλαφρα λαμπερό αποτέλεσμα. Ένα ενυδατικό βελούδινο κραγιόν που παραμένει στη θέση του για ώρες και με ένα χρώμα τόσο παιχνιδιάρικο και καλοκαιρινό!
Εσύ έχεις δοκιμάσει κάτι από την καινούρια Tommy G collection;;

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Μου αρέσει πολύ το ρουζ και ακόμα περισσότερο το κραγιόν <3 φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
  2. Thank you Αλεξάνδρα μου! <3

    ReplyDelete
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι,δυστυχώς.Το κραγιόν είναι σε απόχρωση που συνηθίζω να φοράω.Επίσης το ρουζ σε μαυρισμένη επιδερμίδα θα είναι μαγικό.Φιλάκια κορίτσι!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλά σε μαυρισμένη επιδερμίδα, θεΐκό! :D

      Delete
  4. Έχω ένα παρόμοιο ρουζ από erre due και το έχω λιώσει. Θα τσεκάρω και αυτό όμως όπως και το προϊόν γι ατα μαλλιά τα οποία δυστυχώς τα έχω παραμελήσει και είναι σε κακό χάλι... Φιλιά Ειρήνη μου.

    ReplyDelete
  5. poly maresoun oi photographeies sou


    Lady-Pa

    ReplyDelete
  6. wraia parousiash!!! to rouz fainetai yperoxo!tha paw na to tsekarw!! :)

    ReplyDelete
  7. Τι καταπληκτικα προιοντα ολα!!!Τα λατρεψα!!!Ξερεις τιμουλα για το TommyG ' sohal bronze' special edition ;

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts