YOUTH LAB, it seems that we finally meet...

Για τη γνωριμία μου με τα δερμοκαλλυντικά YOUTH LAB θα σου μιλήσω σήμερα, με πρώτο και κυρίαρχο και ίσως αυτό που πρέπει να θυμάσαι ότι μιλάμε για ελληνικά δερμοκαλλυντικά. Με απλές λιτές λευκές συσκευασίες και τα χαρακτηριστικά γράμματα του ονόματος σε κερδίζουν από τη πρώτη στιγμή. Μου αρέσουν αυτού του είδους οι συσκευασίες, προσεγμένες ναι, φανταχτερές όχι... 
Όπως έχω ξαναπεί θεωρώ απαραίτητη την περιποίηση της επιδερμίδας, όπως επίσης και τα serum. Ναι, μια σταθερή αξία στην βραδινή περιποίηση της επιδερμίδας μου και Must-have προΐον για όποια επιθυμεί περισσότερη ενυδάτωση, λάμψη, αναζωογόνηση και ούτω καθεξής. Ο όρος Restoring Serum (38,00€) από τη YOUTH LAB είναι αναμφίβολα κάτι διαφορετικό. Σε ένα ψηλόλιγνο στρογγυλό μπουκάλι με αντλία αέρος στεγάζεται ο ορός τύπου ανάλαφρης κρέμας ενώ υπόσχεται να ενισχύσει τη σύνθεση των δομικών συστατικών της επιδερμίδας και να επαναφέρει τη λάμψη και φωτεινότητα, αφήνοντας την επιδερμίδα πιο ελαστική, λεία και σφριγηλή. Εδώ θα βρεις επίσης το συνδυασμό 3 πατενταρισμένων συστατικών, των Neodermyl®, Progeline® και Tens’ up® που αναζωογονούν τους γηρασμένους ινοβλάστες και ενεργοποιούν τη σύνθεση του κολλαγόνου τύπου Ι και ΙΙΙ και της ελαστίνης ενώ παράλληλα η σταθεροποιημένη Βιταμίνη C, ομαλοποιεί τις δυσχρωμίες και τα σημάδια του δέρματος. Με μια ανάλαφρη υφή και ένα εξαιρετικά φίνο και ανεπαίσθητο άρωμα λευκών λουλουδιών απορροφάται άμεσα και προσφέρει λάμψη, ενυδάτωση ενώ μακροπρόθεσμα βελτιώνει την σφριγηλότητα της επιδερμίδας. Καλύτερα να χρησιμοποιείται σε καθαρό δέρμα καθημερινά για μέγιστα αποτελέσματα.
Η γνωριμία μου όμως με τα YOUTH LAB δεν σταματά εδώ. Απλά δε γίνεται να μη μιλήσω για τη YOUTH LAB Deep Moisture Cream (21,60€), άλλωστε μετά το ταξίδι μου έχει γίνει αγαπημένη. Αγαπημένη γιατί είναι μια κρέμα ενυδάτωσης και θρέψης, ιδανική για το ευαίσθητο δέρμα με εποχιακή ή μόνιμη ξηρότητα. -Ναι αυτή την εποχιακή ξηρότητα την ένιωσα στο πετσί μου, μιας και έφαγα (χωρίς πλάκα) το κρύο της αρκούδας στο Παρίσι και το Βέλγιο.- Με μια σύνθεση πλούσια σε Υαλουρονικό Οξύ, ενυδατώνει άμεσα και επαναφέρει την ελαστικότητα, τον τόνο και τη συνοχή της επιδερμίδας, ενώ τα εκχυλίσματα Wild Yam και Σόγιας, ενισχύουν τη διαδικασία σύνθεσης λιπιδίων. Από την άλλη το φυτικό Σκουαλένιο, το έλαιο Αbyssian και το βούτυρο Καριτέ και η Βιταμίνη Ε θρέψη και λάμψη. Τι άλλο να ζητήσεις όταν όλα αυτά σου δίνονται απλόχερα από μια κρέμα που απορροφάται μέχρι να πεις κύμινο, δεν είναι λιπαρή και κολλώδης και μυρίζει άνθη αμυγδαλιάς; Τη βρήκα εξαιρετική και τόσο αποτελεσματική στην ταλαιπωρημένη (παύλα) αφυδατωμένη επιδερμίδα μου, και συνεχίζω να τη χρησιμοποιώ με ευλάβεια.
 
Εσύ έχεις γνωρίσεις τα YOUTH LAB
Αν όχι, δεν έχεις παρά να επισκεφτείς το ομώνυμο site Youthlab.com.

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. επιτέλους, ξαναδιαβάζω τα όμορφα post σου!!!
    <3
    fb: Venetia Palaiologoy

    ReplyDelete
  2. Μου αρέσει πολύ να δοκιμάζω και να χρησιμοποιώ στη ρουτίνα περιποίησης μου Ελληνικά προϊόντα και πάντα προσπαθώ να ανακαλύπτω νέες εταιρείες. Πρόσφατα ανακάλυψα και αυτή. Πολύ ωραίο και αναλυτικό ποστ όπως πάντα Ειρήνη.

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραίο post Ειρήνη μου. :)

    ReplyDelete
  4. ακόμη μία ωραία ανάρτηση,
    Είναι μία εταιρία που έκανε δυαμικό ξεκίνημα και φαίνεται θα έχει ένα λαμπρό μέλλον!

    ReplyDelete
  5. Σε καταλαβαίνω για το κρύο της αρκούδας! Πέρασα το χειμώνα στη Βοστώνη (ο χειρότερός τους by far) και κατάλαβα τι σημαίνει αφυδάτωση! Τα youth lab τα έχω ακουστά, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα...θα έρθει κι αυτονών η ώρα τους!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts