Why Gent Rocks...


Πριν από την επίσκεψη μου στο στο Παρίσι που θα βρεις εδώ ήμουν στη Γάνδη, στο Βέλγιο. Τη Γάνδη που λες την αποκαλούν "Λουλούδι της Φλάνδρας" και αν με ρωτάς, όχι άδικα. Από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου εκεί την ερωτεύτηκα. Τα μεσαιωνικά της κτίρια που τα περισσότερα αναγράφουν την ημερομηνία ανέγερσης (όχι δεν είχες γεννηθεί, αυτό είναι το μόνο σίγουρο), το ότι είναι κτισμένη πάνω στο νερό, το ότι είναι ατμοσφαιρική και ρομαντική σε συνδυασμό με τους τόσο ευγενικούς και φιλόξενους κάτοικους μου άφησαν όχι μόνο τις καλύτερες εντυπώσεις αλλά και την ανάγκη να την επισκεφθώ ακόμη μια φορά (εύχομαι στο μέλλον).
Στη Γάνδη όλα ακολουθούν το ρυθμό του τραμ, τη μουσική του ποδηλάτου και την γραφικότητα των λιθόστρωτων μονοπατιών. Μια πόλη μικρή, μα μια πόλη με τόσα πολλά να σου δώσει.
  Πολύ κοντά της βρίσκεται και η διάσημη Μπριζ η οποία μοιάζει σαν να βγήκε από παραμύθι, ω ναι! Κύκνοι, κανάλια, πύργοι, πανύψηλοι καθεδρικοί, παραδεισένιοι κήποι, φανταστικές βάφλες και μαγευτικές βελγικές σοκολάτες έρχονται να σε αφήσουν απλά άφωνη. 
Όπως άφωνη με άφησε, η καθαριότητα, η ευγένεια και το πρωινό στο ξενοδοχείο Hotel Gravensteen  (win win).
Ίσως η Γάνδη να μην είναι ένας διάσημος προορισμός, είναι όμως ένας προορισμός που τα σπάει... και σίγουρα αν ποτέ το τολμήσεις θα σου μείνει  απλά αξέχαστος!

Comments

  1. I think I is in love :)
    xx
    Maliha Rao / Red Alice Rao

    ReplyDelete
  2. Τι όμορφα!!!! Πόσο χαίρομαι που το διασκέδασες <3

    ReplyDelete
  3. Πανέμορφο μέρος .. Θέλω πολύ στο μέλλον να κάνω πολλά ταξίδια και θα εχώ στον νου μου αυτόν τον προορισμό .. Μου αρέσει πολύ το τοπίο και όλα αυτα τα κτίρια.. Οι φωτογραφίες με ταξίδεψαν σε άλλη εποχή φαντάζομαι πως θα είναι από κοντα .. Φιλάκια πολλά <3

    ReplyDelete
  4. Πανέμορφη πόλη και επίσης πανέμορφο το νέο σου header...Θυμίζει πολύ gh0stparties! ;) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know!!! μου το έφτιαξε φίλη γραφίστρια... μάλλον θα το αλλάξουμε :)

      Delete
  5. Το πόσο πεμου αρέσουν τα ταξίδια δε περιγράφεται. Οι αναμνήσεις που κουβαλάς μετά, οι εικόνες, οι γεύσεις ... Τρελαίνομαι να βλέπω φωτογραφίες και να ακούω εμπειρίες φίλων! Μου αρέσουν πολύ αυτό το ποστ. Εύχομαι να κάνεις πολλά πολλά ταξίδια ακόμα κ να ταξιδεύουμε παρέα... Φιλιά

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts