Cera Di Cupra | sounds like I'm nagging


Έχουν γραφτεί τόμοι ολόκληροι για την Cera Di Cupra κρέμα χεριών. Ούτε εγώ το πίστευα αλλά ναι, η Cera Di Cupra είναι μια ειδική θεραπεία ομορφιάς για τα χέρια η οποία είναι εμπλουτισμένη με Γλυκερίνη και κερί μέλισσας, φυσικές ενυδατικές ουσίες δλδ οι οποίες είναι ιδανικές για ευαίσθητα δέρματα ενώ η συνεχής χρήση τους βοηθά στο να αποτραπεί η ξηρότητα και το σκάσιμο των χεριών. Η σύνθεση της πλούσια, η σύσταση της μη κολλώδη και αν και δεν είμαι μεγάλη οπαδός των τεχνητών σχεδόν "Nivea-ς" αρωμάτων, της προσάπτω ότι ενυδατώνει τα χέρια καταπληκτικά μετατρέποντας τα σε σούπερ απαλά.

 Παρά ταύτα πλέον δεν κυκλοφορεί μόνη της, έχει και παρέα και όταν λέω παρέα εννοώ το CERA di CUPRA Δώρο ομορφιάς Gift set (15,70€) το οποίο περιέχει και την κρέμα χεριών και την Cera di Cupra Rosa ενυδατική κρέμα προσώπου 75ml και τα Cera di Cupra Μαντηλάκια Ντεμακιγιάζ Πρόσωπο-Μάτια (25 μαντηλάκια) και το τριπλό τσαντάκι μακιγιάζ. Βολικότατο αν με ρωτάς και εκείνο που είχα μαζί μου σε ένα πρόσφατο ταξίδι στην Ευρώπη (που ακόμη αναπολώ...), χωράει τα πάντα.
 

Πίσω στη πραγματικότητα όμως και στη Cera di Cupra Rosa face cream η οποία είναι μια άκρως οικονομική αντιγηραντική πλούσια ροζ ενυδατική κρέμα προσώπου η οποία υποστηρίζει ότι ενυδατώνει και προστατεύει από εξωτερικούς παράγοντες, ρύπους και ήλιο κτλ... Αν και η Cera di Cupra φημίζεται για τα φυσικά συστατικά της, η συγκεκριμένη κρέμα έχει ένα δύο, τα οποία ομολογώ δεν με ενθουσίασαν. Τα πρώτα είναι η παραφίνη και η βαζελίνη τα οποία είναι και φθηνά παράγοντα πετρελαίου και καθυστερούν την ανανέωση της επιδερμίδας και κατά συνέπεια επιφέρουν πρόωρη γήρανση και το δεύτερο είναι το Alcohol. Γιατί alcohol που στεγνώνει την επιδερμίδα σε μια κρέμα που είναι αποκλειστικά για ενυδάτωση; Γιατί βαζελίνη και παραφίνη που σε μεγάλο ποσοστό προκαλούν ακμή; Μήπως στο βωμό των οικονομικών συστατικών θυσιάστηκε μια κρέμα που μάλλον περισσότερο κακό παρά καλό θα κάνει; Μεταξύ μας, ένα είναι σίγουρο, ότι δεν θα την πρότεινα ποτέ στην καλύτερη μου φίλη...

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Hmmm...interesting. I think this is something worth checking out. I am impressed with its qualities indeed.

    ReplyDelete
  2. Γενικά & εμένα μου κάνει εντύπωση πως κάποιες κρέμες, που "υπόσχονται" ενυδάτωση, είναι δυνατόν να περιέχουν αλκοόλη.
    Πολύ ωραία η παρουσίασή σου & μου αρέσει, που το ψάχνεις λίγο παραπάνω!

    Καλό μεσημεράκι Ειρήνη! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts