Autumn Essentials


Εν μέσω του φθινοπώρου υπάρχουν και κάποια πράγματα που δεν μπορώ να αγνοήσω. Όπως για παράδειγμα ότι ως επί το πλείστον τις καθημερινές και δη πρωινές ώρες μου αρέσει να χρησιμοποιώ την Apivita Κρέμα Προσώπου Ελαφριάς Υφής με Χρώμα SPF30 (€7.90). Είναι η πρώτη φορά που με βρίσκω να απολαμβάνω μια αντιηλιακή κρέμα με χρώμα και μάλιστα όχι το καλοκαίρι. Ίσως και αυτό να ήταν το λάθος μου, γιατί οι περισσότερες με τη ζέστη έλιωναν αισθητά. Για την παραλία ούτε συζήτηση! Το μόνο που δεν θα ήθελα να δω είναι λεκέδες στην πετσέτα της παραλίας και ένα πασαλλειμένο πρόσωπο!Η αλήθεια είναι ότι όσο μεγαλώνω, τόσο δεν αντέχω τον ήλιο, είναι σαν "κάθε πέρσι και καλύτερα" και όσο η φθινοπωρινή ψύχρα έχει αρχίσει να γίνεται αισθητή η συγκεκριμένη έχει γίνει το φιλαράκι μου. Καταρχήν η υφή της και η σύσταση της είναι εξαιρετικές, εφόσον με ελάχιστη ποσότητα καλύπτει ομοιόμορφα ατέλειες και δυσχρωμίες και προσφέρει ματ όψη. Εμπλουτισμένη με πρόπολη, θαλάσσια λεβάντα, λυκοπένιο και Βιταμίνη Ε προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία και τη φωτογήρανση. Άσε δε που με ελάχιστη πούδρα από πάνω μένει στη θέση της για πολλές ώρες χωρίς να χρειάζεται να ανανεώσεις το μακιγιάζ σου, εκτός φυσικά από την περίπτωση που δεν κρατιέσαι. Η απόχρωση της είναι λίγο κατεργάρικη! Εκ πρώτης όψεως φαίνεται ένα medium μπεζ, και συγνώμη αλλά δεν είμαστε όλες medium μπεζ, σωστά; Ωστόσο μπορείς να είσαι σίγουρη ότι αναμειγνύεται υπέροχα με τη χροιά της ανοιχτής επιδερμίδας μου, γίνεται σαν "δεύτερο δέρμα" ενώ δεν βγάζει κιτρινίλα και το ακόμη καλύτερο; Ούτε ίχνος λιπαρότητας.

Από την άλλη, ενώ το καλοκαίρι ήταν η εποχή της καρύδας, το φθινόπωρο είναι η εποχή του Honeymania. The Body Shop Honeymania Hand cream, η οποία δεν λείπει ποτέ από την τσάντα μου. Κατηγορώ τη The Body Shop για τα τόσο βολικά, μικρά χαριτωμένα σωληνάρια που μπορείς να τα πετάξεις ακόμη και μέσα στο πιο μικρό τσαντάκι. Το άρωμα της μελένιο, ακριβώς στα γούστα μου για αυτή την εποχή που χρειάζομαι κάτι πιο ζεστό και γλυκό -περιγραφή που παραπέμπει σε ζεστή σοκολάτα; ή έχω λιγούρες;-. Με μια ανάλαφρη σύσταση ενυδατώνει τα χέρια καταπληκτικά, απορροφάται άμεσα, δεν κολλάει. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Μεταξύ μας, ακόμη δεν έχω ξεπεράσει τη Moringa της ίδιας σειράς. Βρίσκεται στο ραφάκι του μπάνιου (επίτηδες όπως κατάλαβες) και παράλληλα με την περιποίηση της επιδερμίδας μου ρίχνω και μια επάλειψη από αυτή. Όχι που θα τ'αφηνα... 

Σε περίπτωση που δεν έχω αναφέρει την εμμονή μου με τα πιο σκούρα κραγιόν κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου-χειμώνα, μια αναδρομή στο Rimmel Kate Moss Lasting Finish Matte Lipstick 107 θα σε πείσει. Μα πόσο αγαπώ αυτό το σκούρο κόκκινο κραγιόν σε αποχρώσεις άγριου μούρου και φούξια ιβίσκου; Ναι εγώ, γιατί οι δίπλα μου συνήθως το θεωρούν πολύ σκούρο, πολύ τολμηρό, πολύ έντονο. Ναι ναι σωστά κατάλαβες, πρώτον το συγκεκριμένο ποτέ δεν θα περάσει απαρατήρητο, δεύτερον είναι για κορίτσια που τολμούν και τρίτον περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε. Αμ, πως. 

Για το φινάλε άφησα μια σκιά ματιών που ήμουν σχεδόν βέβαιη ότι δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ. Μεγάλη μπουκιά φάε Ειρήνη, γιατί η Korres Volcanic Minerals Twist Eyeshadow 33 Grey Brown και εγώ έχουμε γίνει αχώριστες το τελευταίο διάστημα. Τι φανταστικό φθινοπωρινό μωβ, γκρι μεταλλικό χρώμα; Με ένα πέρασμα στα βλέφαρα δείχνει υπέροχη (ούτε καν την σκουπίζω με τα δάχτυλα) και είναι ένα χρώμα που θα φορούσες άνετα από το πρωί ως το βράδυ. Μπορεί να ανήκει στη Metallic Summer Make Up Collection, αλλά τη βρίσκω εκπληκτική και απαραίτητη για αυτή την εποχή, το καλοκαίρι ούτε που την είχα "πλησιάσει"... 

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Τέλειες επιλογές Ειρήνη μου.. Ειδικά το χρώμα του κραγιόν :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 ευχαριστώ κούκλα!! Ματς μουτς :))

      Delete
  2. Η αντιηλιακη είναι αξεπέραστη! Η κρέμα χεριων απλα υπεροχή!Συμφωνώ για το χρωμα κραγιόν, μονο που εγώ πήρα το velvet matte golden rose!καλό φθινοπωρο!

    ReplyDelete
  3. Ta swlinaria kremas apo Body shop einai antigrafi apo Locitane? (de xerw an to grafw swsta). Eixa psaksei times k einai aplisiastes gia tin posotita pou prosferoun. Pantws tha kanw mia episkepsi sta body shop giati mou aresei polu i perigrafi sou... :) polu kalo post opws panta Eirini mou. filia
    http://angiekariofilli.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. πολύ ωραίες επιλογές, και ειδικά το κραγιόν!!!

    ReplyDelete
  5. τελειο το κραγιον..τι υπεροχο χρωμα..παρολο που το εβαλες κατω κατω στη φωτογραφια, νομιζω οτι κλεβει την παρασταση

    ReplyDelete
  6. Συμφωνούμε απόλυτα με όλα όσα λες και με τις επιλογές σου! Φέτος αρχίσαμε κι εμείς να χρησιμοποιούμε καθημερινά και εκτός παραλίας την αντηλιακή μας κρέμα, ίσως είναι στο μυαλό μας, αλλά αν την ξεχάσουμε πλέον νιώθουμε άσχημα! Όσο για το κραγιόν, δεν έχουμε λόγια, φαίνεται φοβερό! <3
    Τζοβάννα και Σοφία
    http://mint-vinyl.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  7. Αγαπώ την αντηλιακή της Apivita και μπορώ να πω με σιγουριά ότι την βολεύομαι απίστευτα για το καθημερινό φθινοπωρινό-χειμερινό μου μακιγιάζ! Για την παραλία ούτε λόγος!! Οι κρέμες χεριών των TBS είναι αξιαγάπητες, ενώ για τις συγκεκριμένες σκιές του Κορρέ δεν έχω αρκετά καλά λόγια να πω!! Εξαιρετική παρουσίαση Ειρηνάκι μου!! <3

    ReplyDelete
  8. Μου έδωσαν σε μεγάλο δείγμα την ίδια κρέμα της Apivita και είπα να την βάλω και να πάω στο γυμναστήριο, ένα θα σου πω, μέγα λάθος!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βασικά, κ το πιο ακριβό foundation να φοράς στο γυμναστηριο ειναι μέγα λάθος! Χάχαχα

      Delete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts