Let's Talk About Primers!



Στην αρχή το θεωρούσα ένα ανούσιο και περιττό βήμα, τελικά όμως ήταν; Γιατί άραγε θα πρέπει να προσθέσω μια επιπλέον κίνηση που μου τρώει χρόνο και χρήμα όταν κάνω το μακιγιάζ μου; Παρ'όλα αυτά με τόσα και τόσα που διάβαζα από καταξιωμένες beauty bloggers δημιουργήθηκε ένα απωθημένο, μια πληγή, έπρεπε να γίνει η αρχή και να δοκιμάσω ένα primer, έτσι για το γούστο της υπόθεσης. Για να έχω άποψη; Για να επιβεβαιώσω την αρχική μου θέση; Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Τι είναι ένα primer και ποια ακριβώς είναι η δουλειά του; Το primer σύμφωνα με τη beauty community είναι ένα προΐον σε μορφή κρέμας που προετοιμάζει το πρόσωπο και τα μάτια έτσι ώστε να δημιουργήσει την κατάλληλη, ομοιόμορφη βάση για το μακιγιάζ και επιπροσθέτως να το κάνει να διαρκέσει περισσότερο. Cool! 

Η υποχώρηση έγινε με πρώτο το Too Faced Shadow Insurance Anti-Crease Eyeshadow Primer με το οποίο και είμαστε αχώριστοι από τότε. Από την πρώτη κιόλας στιγμή που το δοκίμασα κατάλαβα ότι ένα τόσο δα σωληνάριο μπορεί να κάνει τη διαφορά όταν μιλάμε για σκιά ματιών. Γιατί ναι και η σκιά ματιών σου έχει δυνατότητες να γίνει ακόμη καλύτερη, πιο έντονη, να διαρκέσει περισσότερο. Ποιος το περίμενε; Το συγκεκριμένο απλώνεται πανεύκολα, καλύπτει τυχόν δυσχρωμίες και κρατάει στα comsi comsa λιπαρά-κανονικά βλέφαρα μου όλη μέρα χωρίς να μαζεύει η σκιά ματιών ή το μολύβι και χωρίς να γλιστράει. 

Αργότερα υπήρχε και αυτή η έμμονη ιδέα ότι το Urban Decay Eyeshadow Primer Potion είναι ακόμη καλύτερο. Καλύτερο ναι αλλά και φωτιά και λάβρα στη τιμή, γλυκιά μου! Ήμουν τυχερή να αποκτήσω δείγματα σε όλες τις "γεύσεις" και αποχρώσεις, το Original, το Eden, το Sin και το Anti-Aging. Πρώτο στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων το Original το οποίο και ήταν άχρωμο, άοσμο και άνθρακας ο θησαυρός. Χωρίς να μου αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις, συνειδητοποίησα ότι έβγαζε λιπαρότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας και δεν διέθετε εκείνη την τρομερή και φοβερή μεγάλη διάρκεια που όλες εκθείαζαν. Αναμφισβήτητα το Eden το οποίο διαθέτει μια nude ματ φόρμουλα λειτούργησε πολύ καλύτερα. Δεν έλιωνε τη σκιά ματιών, είχε μια ικανοποιητική διάρκεια και μου άρεσε. Όχι σε σημείο ωστόσο να ξετρελαθώ και να βγω τρέχοντας να το ψάχνω στα μαγαζιά. Το ίδιο ισχύει και για τα Sin και Anti-Aging. Το Sin είναι εκείνο που προτείνεται για γυαλιστερές, λαμπερές σκιές ματιών μιας και διαθέτει μια shimmering formula και το Anti-Aging εκείνο που θα βελτιώσει τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές μετά από 8 εβδομάδες συστηματικής χρήσης. Ασχολίαστο...

Αρχής γενομένης από τώρα έχε υπόψη σου ότι βρήκα το απόλυτο primer για το concealer! To Τhe Body Shop All-In-One InstaBlur Eye χωρίς καμία αμφιβολία είναι πολύ μπροστά από την εποχή του. Η απαλή σχεδόν mousse υφή του, οι κίτρινοι υποτόνοι στην σύσταση του, η ματ όψη και η μεγάλη διάρκεια που προσφέρει το κατατάσσει σε ένα primer που πρέπει να δοκιμάσεις. Και ΟΧΙ μόνο να το δοκιμάσεις στο πάνω βλέφαρο για την σκιά ματιών αλλά και στην κάτω περιοχή των ματιών πριν από το αγαπημένο σου concealer. Επανάσταση σου λέω, beauty revolution! Θολώνει καταπληκτικά τους ενοχλητικούς μαύρους κύκλους, το concealer παραμένει στη θέση του όλη μέρα, λεπτές γραμμές εξαφανίζονται. Η ίδια δουλειά γίνεται και στο πάνω βλέφαρο με μεγάλη ευκολία. Εμφανέστατα η φυσική καφέ απόχρωση -ναι καλά διαβάζεις- στα πάνω βλέφαρα μου, μιας και είμαι από τις τυχερές με φυσική (μαύρο κύκλο) σκιά ματιών αποχρωματίζεται και γίνεται η τέλεια βάση για όποια σκιά ματιών επιθυμώ. Το αγαπώ! 

Με την ίδια ακριβώς διάθεση θα σου μιλήσω και για το ολοκαίνουριο Erre Due Lumitouch Primer Brightening BB Base. Η Erre Due ανεβάζει τον πήχη ψηλά στην ομορφιά και δημιουργεί μια μοναδική BB βάση-primer για το πρόσωπο που διορθώνει τις ατέλειες αφήνοντας την επιδερμίδα λεία και απαλή, ενώ κάνει το μακιγιάζ να διαρκεί και να διαρκεί και να διαρκεί! Το καλύτερο της υπόθεσης; Η καταπληκτική, υπέροχη και φανταστική -όσα κοσμητικά επίθετα και να χρησιμοποιήσω μάλλον δεν θα είναι αρκετά- σύσταση της η οποία διαθέτει μια λεπτεπίλεπτη λάμψη μετατρέπει στο άψε σβήσε το θαμπό δέρμα σε δροσερό και φωτεινό. Είναι η τέλεια βάση για πριν το μακιγιάζ, η τέλεια βάση για την θαμπή επιδερμίδα και ναι έχει ως βάση τη σιλικόνη και έχοντας ήδη δοκιμάσει περισσότερα από ένα primer με σιλικόνη για το πρόσωπο είναι το μόνο που μπορώ ανεπιφύλακτα να σου προτείνω. Το μόνο που σε καλύπτω και το μόνο που θα πρότεινα ή μάλλον θα απεραντολογούσα για αυτό στις καλύτερες μου φίλες. 

Μεταξύ μας το ίδιο ακαταμάχητο είναι και το καινούριο Erre Due Eye Shadow Base το οποίο διαθέτει μια μαγευτικά απαλή υφή και nude απόχρωση να γλείφεις τα δάχτυλα σου έτσι ώστε να δημιουργήσει τον τέλειο καμβά πριν απλώσεις οποιαδήποτε σκιά ματιών, να αποχρωματίσει τυχόν δυσχρωμίες και να βοηθήσει το μακιγιάζ σου να παραμείνει αναλλοίωτο έως και 16 ώρες -για το 16 ώρες δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά a girl has to beauty sleep- αλλά αναμφισβήτητα όλη μέρα! Το μόνο που μένει είναι να δημιουργήσεις ένα υπέροχο μακιγιάζ ματιών με έντονες ή nude αποχρώσεις, να στολιστείς και να καταπλήξεις τα πλήθη, όλη μέρα, κάθε μέρα!

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Τέλεια όλα! Το Too Faced το αγαπώ στην λευκή συσκευασία του που χρυσίζει! ΤΟ ud θα πως τα ίδια με σένα, απλά δε μου λειτούργησε! Για τα erre due...θα σχηματίσω γνώμη σε λίγο καιρό! Εκτενέστερο και λεπτομερέστατο post όπως πάντα! well done doll!
    kisses
    Mary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ κούκλα, πολυυυυ!! :D

      Delete
  2. Έχω σκοπό να ψωνισω απο thebodyshop οποτε, μετα την ενημέρωση σου θα το αγοράσω στα σίγουρα.για την erredue συμφωνω ,τα προϊόντα της είναι πολύ καλά και σε προσιτές τιμες. Καλοφορετα!

    ReplyDelete
  3. Καλησπέρα! Σε primer έχω δοκιμάσει το πολυακουσμένο Porefessional το οποίο μυρίζει εκπληκτικά (σαν πορτοκάλι ένα πράγμα) και ναι, δίνει διάρκεια. Επίσης το Illuminating primer της Estee Lauder το οποίο είναι πανάλαφρο και βελούδινο + χρειάζεσαι ελαχιστοελάχιστη ποσότητα. Τέλος στα μάτια έχω δοκιμάσει το dupe για το UD, αυτό της ELF το οποίο βρήκα εξαιρετικά αποδοτικό (και με τιμή σκέτη τρέλα!)
    Τέλος, πλεόν απέχω πλήρως από το beauty world και προσπαθώ να απολαύσω το φυσικό μου δερματάκι. Θα επανακάμψω από Φλεβάρη του 2015, εφόσον μου το επιτρέψει η πολυαναμενόμενη διάδοχος (you know what I mean). Προς το παρόν, περιορίζομαι στην επιλογή της πιο high-end... πάνας/καροτσιού/φορμακίου κλπ κλπ χα χα χα
    Θα σας παρακολουθώ ωστόσο :) Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με το καλό κ με ενα πόνο εύχομαι κούκλα!!! Κ τα high end φορμάκια μια χαρά ακούγονται κ πιο χαριτωμένα :D φιλιά!!!!

      Delete
  4. και το ήθελα ένα τέτοιο ποστ γιατί είμαι σε αναζήτηση primer!
    Πολύ ωραίο ποστ!

    xxx

    ReplyDelete
  5. τι ωραια που τα περιγραφεις ρε παιδι μου..εγω εχω βαλει καιρο στο ματι αυτο του Body shop..γενικα ειμαι σε αναζητηση του τελειου Primer για το λιπαρο μου δερμα.αν υπαρχει βεβαια

    ReplyDelete
  6. Ανησυχώ λίγο μήπως ένα primer χειροτερεύσει την ακμή μου γι'αυτό και τα αποφεύγω.. Ωστόσο για τις σκιές τα βρίσκω αρκετά χρήσιμα και θα ήθελα να δοκιμάσω αυτό της Erre Due :)

    ReplyDelete
  7. Μόλις ξεκίνησα να χρησιμοποιώ primer και πήρα της Sephora... δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα,αλλά ούτε και πως δεν μου άρεσε. Θα δοκιμάσω σίγουρα αυτό της Erre Due μετά από αυτό το ποστ! Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Kαι εγώ είμαι από αυτές που ακόμα δεν έχουμε υποκύψει στην γοητεία των primers- κυρίως γιατί δεν θέλω να πολυφορτώνω το δέρμα μου... Με βάζεις όμως σε πειρασμό και αυτά της Erre Due θα τα έχω σίγουρα στα υπόψιν! xx

    ReplyDelete
  9. Εδω παρει της Mac base visage ιν;ιν αρκετά καλο,αλλα ακριβό...αυτο της erre due μου ακούγεται καλο...ποσο κοστίζει;λειαινει ρυτιδουλες εκφράσεις;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η τιμη του Erre Due ειναι γύρω στα 12.50€ κοριτσάκι :))

      Delete
  10. πολύ ωραίο πόστ !!! φιλιά !!!

    ReplyDelete
  11. Απολαυστικότατη και άκρως ξεσηκωτική απόχρωση! Το Too Faced Shadow Insurance είναι το αγαπημένο μου όταν μιλάμε για βάση ματιών, ενώ θα συμφωνήσω μαζί σου για το Urban Decay, δεν! Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα νέα και πολλά υποσχόμενα primers της Erre Due!! :-) Φιλιά πολλά Ειρηνάκι μου γλυκό <3

    ReplyDelete
  12. το ίδιο με εσένα πίστευα , έλεγα σιγά τώρα μην βάλω και primer! :P
    πρόσφατα λοιπόν αγόρασα μια κρέμα απο την nivea που είναι για κάνει ματ τις επιδερμίδες!
    και επειδή η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή μπορώ να πω ότι κρατάει μια χαρά την λιπαρότητα μακρυά και το foundation κάθεται πολύ καλύτερα!

    φιλιά :)

    ReplyDelete
  13. Εχω δοκιμάσει μερικά primer ,το Porefessional που αγαπώ, ένα της Radiant που με άφησε ικανοποιημένη, το ίδιο και της L'oreal, αλλα με μπερδεύει ακόμα της Estee Lauder που δεν έχω καταλήξει ακόμα αν το μισώ ή το αγαπώ! Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  14. Ειρήνη πολύ ωραίο post το αγαπημένο μου primer είναι της benefit porefessional.Θα ήμουν πολύ χαρούμενη αν μπορούσες να δείς το καινούργιο μου blog http://allbeautytalks.wordpress.com

    ReplyDelete
  15. Πολύ ωραίο το ποστ σου για ακόμα μία φορά!!
    Χρησιμοποιώ το too faced εδώ και 3 χρόνια και δεν το αλλάζω!Πρόσφατα απέκτησα και τα Urban decay!
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω και τα erre due!!!Φιλάκιαααααααα!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts