Oh Hello Apivita Express Gold with Bilberry



Με μια αναδρομή στο παρελθόν του Blushing Loves μπορείς ξεκάθαρα να διακρίνεις ...έναν μικρό εθισμό στην Apivita να το πω; Έναν μικρό εθισμό στην περιποίηση της επιδερμίδας και στα πιο φυσικά καλλυντικά; Είναι αλήθεια! Και να ήθελα να το κρύψω, δεν μπορώ! Κάπως έτσι μπήκε στη ζωή μου και η νέα Apivita express gold with Bilberry κρέμα απολέπισης με μύρτιλλο (3.43€) και έφερε τα πάνω κάτω. Έχοντας ήδη δοκιμάσει δύο scrub της εταιρείας, με πρώτο το Apivita Gentle exfoliating gel με βερίκοκο και δεύτερο την Apivita express beauty with oil Κρέμα Βαθιάς Απολέπισης με ελιά η συγκεκριμένη με ενθουσίασε ακόμη περισσότερο με έναν και μόνο όρο "λάμψη"! Ε ναι λοιπόν, η Apivita express gold with Bilberry είναι εμπλουτισμένη με ήπια οξέα φρούτων από μύρτιλλο σε συνδυασμό με κόκκους Jojoba και Αμυγδάλου έτσι ώστε να απολεπίζει απαλά την επιδερμίδα και να την αφήνει λαμπερή και ανανεωμένη καθώς επίσης με μέλι, λάδι ελιάς και αιθέριο έλαιο λεβάντας έτσι ώστε να διατηρεί την επιδερμίδα απαλή και ενυδατωμένη. Και πίστεψε με εκτελεί τα καθήκοντα της στο έπακρο!

Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και ετοιμάσου για μια μοναδική εμπειρία, γιατί η Apivita express gold with Bilberry είναι κάτι που δεν έχεις ξαναδοκιμάσει. Κάτι που δεν είχα ξαναδοκιμάσει, και αλήθεια πόσο χαίρομαι που το έκανα! Με ένα μαγευτικά παραδεισένιο και χαλαρωτικό άρωμα που νότες από λεβάντα ξεπετάγονται και συνδυάζονται αρμονικά με "λεπτομέρειες" φρούτων, την βρήκα ιδανική για την απογευματινή περιποίηση της επιδερμίδας μου και για εκείνη τη στιγμή της πολυτελούς χαλάρωσης που τόσο αναζητούσα μετά από μια κουραστική μέρα. Απλώνοντας επαρκή ποσότητα σε καθαρή επιδερμίδα αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών, έκανα κυκλικές κινήσεις μασάζ και την άφησα να δράσει για πέντε λεπτά -όπως άλλωστε προτείνει η Apivita- και η βουτυρένια πλούσια σύσταση της σε συνδυασμό με τους ανάλαφρους, ήπιους αλλά αποτελεσματικούς μικροκόκκους της με εντυπωσίασαν. Βρήκα εξαιρετικό το γεγονός ότι είναι ιδανική για όλους τους τύπους επιδερμίδας και ακόμη πιο εξαιρετικό το ότι άφησε την επιδερμίδα μου απαλή, ανανεωμένη, λαμπερή και ενυδατωμένη μετά τη χρήση.

Μια ακόμη μεγαλοφυΐα της Apivita και μια κρέμα απολέπισης που θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα! Όσο για εμένα έχω μόνο ένα αίτημα. Θέλω απεγνωσμένα και σύντομα να τη βρω και σε σωληνάριο των 40ml παρακαλώ.

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Αγαπώ τις μασκούλες της Apivita!!! Σίγουρα θα έχω κι αυτή στα υπόψιν! :)

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα και από εμένα! Μπορώ να καταλάβω την εμμονή σου και δηλώνω επίσης fan της Apivita! Αν και σήμερα επιχείρησα να κάνω κάτι εντελώς φυσικό και εντυπωσιάστηκα από τα αποτελέσματα. Έκανα scrub με 1/4 της κούπας ζάχαρη, 2 κ.σ. λάδι καρύδας και ο χυμός από μισό λεμόνι. Η επιδερμίδα μετά είναι απίστευτα απαλή και το προτείνω σε όλες! Η αλήθεια είναι ότι περίσσεψε ποσότητα και έκανα και scrub στο σώμα. Απλά υπέροχο. Ο επόμενος πειραματισμός θα είναι να αντικαταστήσω το λεμόνι με αιθέρια έλαια (της Apivita φυσικά!) και να δημιουγήσω παραπάνω ποσότητα σε ένα βαζάκι για να μην ανακατεύω συνεχώς την κουζίνα :) Μάλλον λεβάντα, λεμόνι σε αίθεριο έλαιο και ίσως λίγο tea tree. Α, και τελείωσα το Mini day spa με μία μάσκα από 1κ.σ. γιαούρτι και 1 κ.σ. μέλι. Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό το ανακατεύω την κουζίνα!!χαχαχα το καταλαβαίνω! Νομίζω θα είναι σούπερ με αιθέρια έλαια κ θα το δοκιμάσω, μου έβαλες ιδέες!!! :D

      Delete
  3. Καινούργια μάσκα της Apivita! σίγουρα θα τη δοκιμάσω :)

    ReplyDelete
  4. Σίγουρα θα την δοκιμάσω και αυτήν,καθώς είμαι κι εγώ fan της Apivita!!
    Ασχετο...ποια είναι αυτή η κουκλάρα στο περιοδικό??Φανταστική φωτογράφιση!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω .. Φιλάκια :)

    ReplyDelete
  6. είμαι και εγώ φαν της apivita!
    αγαπώ το scrub με βερίκοκο ! αλλά δεν μου πολύ αρέσουν οι κρέμες απολέπισης , ίσως να την δοκιμάσω! :)

    ReplyDelete
  7. ακομα δεν το εχω βρει σε καποια φαρμακειο..οταν τα βρω θα το αρπαξω...το scub Με το βερυκοκο ειναι απο τα αγαπημενα μου, το αλλο με την ελια μου φανηκε πολυ αγριο..αυτο ειναι σιγουρη οτι θα με ενθουσιασει..

    ReplyDelete
  8. Θέλω πάρα πολύ να δοκιμάσω αυτή την κρέμα απολέπισης,λατρεύω την Apivita,έχει πάρα πολύ ωραία προιόντα,Πολύ ωραίο post!!

    ReplyDelete
  9. Εεε μετά από αυτό το post, ανυπομονώ να την δοκιμάσω!! Ελπίζω μόνο να την βρώ στο Hondos Center εδώ στην περιοχή μου :/ Πολλά φιλιά! :)

    ReplyDelete
  10. πόσο λατρεύω τις φωτογραφίες σου, αλλά και τις περιγραφές σου στα αρώματα!!!!!φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  11. Με έβαλες σε πειρασμό άλλη μια φορά μπορώ να πω :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts