Sneak Peek January #1


Very recently arrived at my door one surprise package from my dear friend and blogger Tali. All body butters smell just perfect! Thank you sweetheart, you know my tastes! Soon I will try to tell you more about them.

Πολύ πρόσφατα έφτασε στη πόρτα μου ένα δέμα έκπληξη από την αγαπημένη μου φίλη και blogger Tali. Όλα τα βούτηρα σώματος μυρίζουν απλά τέλεια! Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου, ξέρεις τα γούστα μου!! Σύντομα θα προσπαθήσω να σας πω περισσότερα για αυτά.
I think that still has no one has packed away the Christmas tree! So another picture with a tree! Red theme for one more time!

Νομίζω ότι ακόμα δεν έχει ξεστολίσει κανείς το Χριστουγεννιάτικο δέντρο! Οπότε άλλη μια φωτογραφία με ένα δεντράκι! Κόκκινο θέμα για ακόμα μια φορά!
I love all salads! I Think that I eat more salad despite food actually.

Λατρεύω όλες τις σαλάτες!Νόμιζω ότι τρώω πιο πολύ σαλάτα παρα φαγητό.
I started to trying out some products of Juliette Armand. The first impression was very good. The face cream smells amazing!!

Ξεκίνησα να δοκιμάζω κάποια προιόντα της Juliette Armand. Η πρώτη εντύπωση ήταν πολύ καλή. Η κρέμα προσώπου μυρίζει καταπληκτικά!!
My daughter grows up and takes poses! Here, in a celebration that the whole family gathered.

Η κόρη μου μεγαλώνει και παίρνει πόζες! Εδώ σε μια γιορτή που μαζεύτηκε όλη η οικογένεια.
My little son who never stops laughing .. this child is the joy of life!

Και το στερνοπούλι μου! Ο μικρός μου γιος που δε σταματάει ποτέ να γελάει.. αυτό το παιδί είναι η χαρα της ζωής!
We had an amazing, beautiful week! We rested, we filled batteries and are ready to enter our regular rhythms!

Περάσαμε μια καταπληκτική, όμορφη εβδομάδα! Ξεκουραστήκαμε , γεμίσαμε μπαταρίες και είμαστε έτοιμοι να μπούμε στους κανονικούς μας ρυθμούς!








Comments

  1. Αυτό με τις σαλάτες το είπες για κακό?? Μπράβο σου που το καταφέρνεις... Εγώ σπάνια τις επιλέγω! Έχεις τόσο μεγάλη κόρη? :O Με τα καλλυντικά σου ασχολείτα? για να ξέρω τι με περιμένει...(η δική μου είναι 11μηνών:S)

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα όχι αλλά δε μπορω να φάω χωρίς σαλάτα!lol η μικρή μου προς το παρον τα παρατηρει, αντε και κανα νυχι βαφουμε οταν τελειωνει το σχολειο..αλλα οχι δε βαφεται ακομη ;)

      xxxxx

      Delete
  2. Και πολύ καλά κάνεις που τρως περισσότερο σαλάτες! Είναι πιο σημαντικές απ' ότι το μαγειρεμένο φαγητό! Και μένα μου αρέσουν πολύ και ψάχνω διάφορες πρωτότυπες συνταγές γιατί βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια! :)
    Να χαίρεσαι τα όμορφα παιδάκια σου!


    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. ααα εισαι και εσυ φαν βλεπω!

      xxxx

      Delete
  3. Yummy Greek salads! My faves!!!

    http://mymakeupcompulsion.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  4. Τι ωραίο και διαφορετικό ποστ! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου, καλή χρονιά huni!

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστω γλυκια μου!!Να σαι καλα!Καλη χρονια σου ευχομαι!

      xxxx

      Delete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts