The Body Shop White Musk Libertine


From the first moment I sniffed the The Body Shop White Musk Libertine EDP was on my wish list. Eventually I couldn't bear much and gifted to myself. I had also The Body Shop White Musk Libertine body lotion, and I wanted to combine them. The White Musk Libertine has nothing to do with the White Musk original of  The Body Shop. White Musk personally doesn't suit me at all and doesn't smell at all attractive I would say on me. However, the White Musk Libertine is one of the fragrances that blend with my skin chemistry. A fragrance that includes notes of Chantilly cream, Turkish Delight and baby orchid. Of course the top of there is the musk scent which is manufactured synthetically.

Από τη πρώτη στιγμή που μύρισα το The Body Shop White Musk Libertine EDP ήταν στη λίστα μου. Τελικά δεν άντεξα πολύ και το έκανα δώρο στον εαυτό μου. Είχα και το The Body Shop White Musk Libertine body lotion , και ήθελα να το συνδυάσω. Το White Musk Libertine δεν έχει καμία σχέση με το White Musk original του The Body Shop. Προσωπικά το White Musk δε μου ταιριάζει καθόλου και δε μυρίζει καθόλου ελκυστικά θα έλεγα πάνω μου. Ωστόσο το White Musk Libertine είναι από τα αρώματα που δένουν με τη χημεία του δέρματος μου. Ένα άρωμα που περιλαμβάνει νότες από κρέμα σαντυγί, λουκούμι και baby ορχιδέα. Βέβαια στη κορυφή του υπάρχει και το άρωμα musk το οποίο παρασκευάζεται συνθετικά.










What I like is the pink bottle that is elegant and simple,talking about the White Musk Libertine EDP, plus it costs 20 € for 30ml. Which is a very good price for a perfume. In the beginning it has a sweet / floral scent, but as time passes it turns into a more sexy, mature flavor. As it fades it becomes more softer but it remains the same. The only minus of the EDP is that itsn't a long lasting one. It lasts on me at least around to 4-5 hours.
As for the White Libertine Body Lotion it smells a little different from the EDP but the two of them make a fantastic combination. Also the White Musk Libertine body lotion has a watery texture and absorbs quickly. Moisturises little, so if you have a dry skin  this is not so suitable for you.

ps: Since all the fragrances do not suit everyone, because everyone's skin chemistry plays its role, I believe that it is good before you buy any perfume to try it first at the store, go out for a walk for 5-10 minutes and see how it works on you.  Never try more than three perfumes at once. And last as an example(how perfumes work) I tell you that Chanel no5 smells awful on me, this does not automatically make it a lousy perfume!!

Αυτό που μου αρέσει είναι το ροζ μπουκάλι του που είναι κομψό και απλό,μιλώντας για το White Musk Libertine EDP ,συν το ότι κοστίζει 20€ για 30ml. Η οποία είναι μια πολύ καλή τιμή για άρωμα. Στην αρχή έχει μια γλυκιά/λουλουδένια μυρωδιά , αλλά όσο περνάει ο χρόνος καταλήγει σε ένα πιο σέξυ , μεστό άρωμα. Όσο εξασθενεί γίνεται πιο απαλό άλλα παραμένει το ίδιο. Το μόνο μείον του EDP είναι ότι δεν έχει μεγάλη διάρκεια. Διαρκεί τουλάχιστον πάνω μου γύρω στις 4-5 ώρες.
Όσο για το White Libertine Body Lotion μυρίζει λίγο διαφορετικά από το EDP αλλά κάνουν έναν καταπληκτικό συνδυασμό. Επίσης το White Musk Libertine body lotion έχει νερουλή σχετικά σύσταση και αποροφιέται γρήγορα. Ενυδατώνει ελάχιστα, οπότε εαν έχετε ξηρό δέρμα δεν είναι και τόσο κατάλληλο για εσάς.

υ.γ Επειδή όλα τα αρώματα δεν ταιριάζουν σε όλους , λόγω του ότι παίζει ρόλο η χημεία του δέρματος του καθενός, είμαι της άποψης ότι καλό είναι πριν αγοράσετε κάποιο άρωμα νά το δοκιμάσετε στο κατάστημα, να βγείτε έξω καμία βόλτα 5-10 λεπτά για να δείτε πως θα λειτουργήσει πάνω σας. Μη δοκιμάζετε πάνω από τρια αρώματα με τη μία. Και τελευταία σαν παράδειγμα(πως λειτουργουν τα αρώματα) σας λέω ότι το Chanel no5 μυρίζει απαίσια πάνω μου, αυτό δε το κάνει όμως αυτομάτως ένα άθλιο άρωμα!!
EDP Ingredients:
ALCOHOL, DENAT, WATER, FRAGRANCE, LINALOOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL LONONE, HYDROXYCITRONELLAL, COUMARIN, GERANIOL, EUGENOL, CITRONELLOL, CITRAL, FARMESOL, DENATONIUM BENZOATE

Body Lotion Ingredients:
WATER, ETHYLHEXYL PALMITATE, CETEARETH-20, GLYCERIN, ORBIGNYA, OLEIFERA SEED OIL, STEARETH-2, FRAGRANCE, BERTHOLLETIA EXCELSA SEED OIL, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, BUTYROSPERMUM PARKIL(SHEA BUTTER), ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATECROSSPOLYMER, MALTODEXTRIN, LINALOOL, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, LIMONENE, HIBISCUS ABELMOSCHUS SEED EXTRACT, COUMARIN, GERANIOL, CITRONELLOL, EUGENOL, CITRIC ACID

Have you try The Body Shop White Musk Libertine??

Comments

  1. Σειρα μου να σου δωσω συγχαρητηρια για το ωραιο σου review.Μυριζει πραγματικα υπεροχα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D σε ευχαριστω!! Αι, μυρίζει πολυ ωραία!

      xxxxx

      Delete
  2. Kαλησπέρα και καλή χρονιά,με υγεία!
    Συμφωνώ όσον αφορά με το χρόνο που πρέπει να ξοδέψουμε για τη σωστή επιλογή αρωμάτων.Ενα υπέροχο άρωμα,δεν είναι απαραίτητο να ταιριάζει σε όλους.Εγω προσωπικά όταν έχω παρασυρθεί και εχω αγοράσει ενα άρωμα χωρίς να το διπλοτσεκάρω,συνήθως το έχω μετανιώσει μετά.Το white musk,μου αρέσει πολύ,αλλά αυτό που μου ταιριάζει και αγαπώ περισσότερο είναι το Αnanya!!
    Πολλά like!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. εμενα παλι το white musk δε μου ταιριαζει καθολου κ δεν υπαρχει κοπελα που να μη μου χει πει τα καλυτερα, ειδικα για το λαδακι ;)
      Thanks!!

      xxxx

      Delete
  3. απλα το λατρευω. φυσικα το original white musk παραμενει το αγαπημενο μου, αλλα αγορασα το libertine πριν λιγες μερες και εχω ξετρελαθει! :) xxx

    ReplyDelete
  4. Πραγματι, ειναι πολυ γλυκια και απαλη μυρωδια!!! ;)
    Αν και... δε λεω ακομα να το χρησιμοποιησω, ας τελειωσουν πρωτα μερικα body butters οσο ο καιρος το επιτρεπει!!!

    xx

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts