The Body Shop Nutriganics Drops Of Youth


The Body Shop Nutriganics Drops of Youth* 19,50€
I have only good words to say about this fabulous new skin Concetrate from The Body Shop. As a skin care "junkie", I love to try products that will grant me with a glowy healthy skin. Serums are doing an excelent job as I know, but in this case this is a Concetrate, meaning it doesn't only offer extra moisture and instant flash but it has the idiom to revitalize skin cells. 

Its quite like my motto, let the inside beauty out! I use 4-5 drops day and night and lightly massage my skin until it's absorbed. And believe me, it absorbed instatly!It smells fresh, I have a gorgeous glow after, while my skin it's smoother and amazinlgly silky! The Drops Of Youth it is enriched with cricle-marine plant stem cells while it has organic Babassu oil which is amazingly beneficial for skin. The more I use, the more I see an amazing even complexion! I have embraced this little jewel... and I urge you to try it, if you are looking for something more special in your everyday skin care routine!

Έχω μόνο καλά λόγια να πω για το αυτό το υπέροχο καινούριο Concetrate από το The Body Shop. Ως "τζάνκι" της φροντίδας της επιδερμίδας, λατρεύω να δοκιμάζω καινούρια προιόντα που θα μου χαρίσουν πιο λαμπερό και υγιές δέρμα. Γνωρίζω ότι τα Serums κάνουν καταπληκτική δουλειά , αλλά το συγκεκριμένο είναι ένα Concetrate που σημαίνει ότι δεν προσφέρει μόνο επιπλέον ενυδάτωση και άμεση στιλπνότητα , αλλά έχει και το ιδίωμα να αναζωογονεί τα κύτταρα του δέρματος. 

Όπως περίπου και το σύνθημα μου, αφήστε την εσωτερική ομορφιά προς τα έξω! Χρησιμοποιώ 4-5 σταγόνες πρωί και βράδυ κάνοντας ελαφρύ μασάζ μέχρι να απορροφηθεί. Και πιστέψτε με, απορροφάται αμέσως! Έχει μια φρέσκια μυρωδιά, έχω μια υπέροχα λαμπερή επιδερμίδα μετά ενώ είναι πιο απαλή και εκπληκτικά μεταξένια! Το Drops Of Youth είναι εμπλουτισμένο με φυτικά βλαστοκύτταρα από cricle-marine παράλληλα με το οργανικό έλαιο Babassu το οποίο είναι εκπληκτικά ευεργετικό για την επιδερμίδα. Όσο περισσότερο το χρησιμοποιώ τόσο περισσότερο βλέπω μια ομοιόμορφη χροιά στην επιδερμίδα μου! Έχω αγκαλιάσει αυτό το μικρό "κόσμημα" και σας παροτρύνω να το δοκιμάσετε εάν αποζητάτε κάτι πιο ιδιαίτερο στην καθημερίνη ρουτίνα της φροντίδας της επιδερμίδας σας!

Have you tried Drops Of Youth??
*many thanks to my gorgeous friend Maria  from the
 The Body Shop KalamataFor more read my Disclaimer page.

Comments

  1. Θα το δοκιμασω νομιζω. με ενδιαφερουν τετοια προιοντα...τιμη περιπου θυμασαι?
    Φιλια
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. τη γραφω και στο ποστ ειναι 19,50€

      xxxx

      Delete
  2. I have tried it. Love how nicely it hydrates my skin and makes it feel supple n smooth. :)

    ReplyDelete
  3. εχω δειγματακι και το εχω δοκιμασει. ειναι πολυ καλο και θελω να το αγορασω απλα δεν εχω βρει την ευκαιρια ακομη. πραγματι πολυ καλο!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. οντως!εχω μεινει πολυ ευχαριστημενη!φιλια!!

      xxxx

      Delete
  4. looks interesting
    but i doubt that dros like that really do what they promise

    Lady-Pa

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't believe them either... But with this one there's a difference doll!!

      xxxx

      Delete
  5. Ίσως έχω μοιραστεί την αγάπη μου για τα body shop,εδω στο blog σου:):)
    Δεν έχω δοκιμάσει κάτι και να το αντιπαθήσω!Πιστευω οτι είναι μια αξιόλογη εταιρία,που εμπιστεύομαι απο τότε που ήμουν έφηβη και αγόραζα με το χαρτζιλίκι μου!
    Το συγκεκριμένο προ'ι'όν δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα(;;;)..γιατί άραγε!;)
    χαχα..σύντομα θα το κάνω!
    καλό απόγευμα!

    ReplyDelete
  6. it's incredible how useful sometimes a post can be. I'm on the research for my next serum and there I read your review. I think I'm gonna try these drops, you convinced me. Kisses Eirini :)

    ReplyDelete
  7. εχεις δοκιμασει κατι αλλο απο αυτη την σειρα των body shop? ηθελα το vitamin e toner, και επειδη ειχαν ελλειψη μου προτεινε το αντιστοιχο της σειρας αυτη αλλα δεν την ειχα καθολου ακουστα και δεν το πηρα

    ReplyDelete
  8. Για να ειμαι ειλικρινης ειδα λιγο το δειγμα, αλλα δεν το τολμησα να το ανοιξω και να το δοκιμασω... Θα το αφησω για την ωρα στην ακρη (ηδη δοκιμαζω 1-2 νεα προιοντα skincare), οποτε δε θελω να χασω τελειως τη μπαλα...
    Θα το εχω στα υποψιν ομως, σε εμπιστευομαι, αν και για την ωρα ο Hydraphase Intense με εχει αφησει ιδιαιτερα ικανοποιημενη!

    xx

    ReplyDelete
  9. Update: I went to the Ermou TBS store, but, unfortunately, they've run out of the product at the moment, they'll let me know as soon as it's back in stock. Its price is at 16 Euro until the 2nd of February, due to the sales period. Kisses :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sales rock! I wrote the actual price ,since this post in not only for sales! But thank you for the mentioning honey! It's good for others to know how much it costs right now!

      xxxxxx

      Delete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts