A Clarins Instant Concealer Condition



Και εκεί που ήμουν έτοιμη να πω πως το κεφάλαιο concealer έκλεισε για εμένα με το Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Wear Concealer ή και το Estee Lauder Double Wear Brush-on Glow BB Highlighter μιας και τον τελευταίο χρόνο τα πάμε πολύ καλά μεταξύ μας, ξαφνικά το Galerie de Beaute μου έστειλε sms να με ενημερώσει ότι έχει -30% σε προΐοντα της Clarins. Κάλλιο πέντε και στο χέρι που θα έλεγε και η γιαγιά μου, δεν έχασα καιρό και το Clarins Instant Concealer 01 (23.90€) ήτοι στην πιο ανοιχτόχρωμη εκδοχή του έγινε δικό μου.
 
Πρώτα πρώτα, το συγκεκριμένο θα το βρεις σε σωληνάριο και όχι σε σωλήνα-συσκευασία με doe foot applicator, βασικό πλεονέκτημα αν με ρωτάς γιατί έτσι είσαι σίγουρη ότι έχεις "στραγγίξει" και την τελευταία σταγόνα και μη μου πεις ότι είμαι η μόνη που το κάνει... Δεύτερον είναι μια καταπληκτική και γρήγορη λύση για τα κουρασμένα μάτια και τους ενοχλητικούς μαύρους κύκλους και τρίτον απλώνεται ευχάριστα με τα δάχτυλα. Ω, ναι αυτό το concealer δεν χρειάζεται ούτε κάποιο πινέλο ούτε το Real Techniques Miracle Complexion Sponge για να θολώσει με άνεση τους μαύρους κύκλους και να φωτίσει την περιοχή γύρω από τα μάτια με το 'Light-Optimising+Complex' προσφέροντας το πιο φυσικό αποτέλεσμα που έχω δει μέχρι στιγμής.
 
Η συνοχή του είναι αρκετά πλούσια και σε πολύ καλά επίπεδα ρευστή έτσι ώστε να είναι ομαλή και βελούδινη στην εφαρμογή ενώ παράλληλα περιέχει εκχύλισμα καφεΐνης που διεγείρει τη μικροκυκλοφορία του δέρματος και μειώνει τα σημάδια της κούρασης και το πρήξιμο. Εκείνο όμως που είναι ακόμη πιο καταπληκτικό είναι ότι με την ελάχιστη ποσότητα καλύπτει φανταστικά χωρίς να στέκεται στις λεπτές γραμμές δίνοντας μια φυσική απόχρωση πέρα από κάθε φαντασία. Δεν θα μπορούσα φυσικά να μην το συγκρίνω με το Estee Lauder Double Wear Brush-on Glow BB Highlighter το οποίο στεγνώνει πιο γρήγορα (όπως άλλωστε φαίνεται στο πρώτο swatch) και διαθέτει μεγαλύτερη δόση ροζ χρώματος, ενώ σε αντίθετη περίπτωση το Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Wear Concealer 01 (στο δεύτερο swatch) είναι πιο ρευστό και με μεγαλύτερη δόση μπεζ-κίτρινου χρώματος και εδώ είναι που το Clarins Instant (τρίτο swatch) κάνει τη διαφορά. Αυτή η ισορροπία και απόλυτη αρμονία ροζ-μπεζ χρώματος φωτίζει και καλύπτει τους ενοχλητικούς μαύρους κύκλους χωρίς να καταλήγουν σε κάποια γκρι απόχρωση. Κάτι που θα μπορούσε κάλλιστα να συμβεί με λίγη περισσότερη ποσότητα από το Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Wear Concealer 01

Ήδη έχουμε τις καλύτερες σχέσεις με το Clarins Instant Concealer, ένα λαμπρό 2015 μπροστά μας και όπως δείχνουν τα πράγματα το σταντ της Clarins θα με ξαναδεί πολύ σύντομα για νέες περιπέτειες.

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Σε μεγάλο δίλημμα με βάζεις... Ναι, το Clarins Instant Concealer μου έκλεψε την καρδιά από την πρώτη κιόλας εφαρμογή! Ναι, απλώνεται σαν όνειρο και με χαρακτηριστική ευκολία σε σχέση με το πολυαγαπημένο μου Estee Lauder Double Wear Concealer αλλά τα θέλω και τα δυό!! (κι ας είναι αμαρτωλό!) Φιλιά πολλά Ειρηνάκι μου <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα και τα δύο! Σωστή;;; φιλιά!!!

      Delete
  2. Πόσο ωραία ανάρτηση ! Και πόσο ωραίο '' εύρημα''! Αν είναι καλύτερο και από το prolong wear της mac, με έπεισες !! Και η τιμή του με την έκπτωση, προσιτή, ειδικά αν μιλάμε για το μόνο beauty product από το οποίο είμαι εξαρτημένη και ουδέποτε παραλείπω! Καλή εβδομάδα !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. σε ευχαριστώ πολυυυυ για τα καλά σου λόγια! :D

      Delete
  3. Φαινεται πολύ φυσικό πραγματικά, σχεδόν όμοιο χρωματικα και σε υφη με το αγαπημενο μου sheer zone by shiseido!!
    many kisses
    Mary

    ReplyDelete
  4. Το DW ειναι κορυφαίο αλλα εχω ακούσει πολυ καλα και για το clarins, ε μου δώσες μια και με εσπρωξες μέσα στο χοντοσεφοραγκαλερυ (άλλο που δεν ήθελα δηλαδή!)

    ReplyDelete
  5. θα το δοκιμάσουμε λοιπόν!!!!!

    ReplyDelete
  6. Πολύ καλή η σύγκριση! Το έβλεπα στις βρετανίδες youtubers κ με το review σου πείστηκα ότι αξίζει τα χρήματα!

    ReplyDelete
  7. μμμμ φαίνεται όντως πολύ καλό!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts