Bakery Things



Μου αρέσει, ναι μου αρέσει να μιλάω για καλλυντικά (τι πρωτότυπο!) αλλά μου αρέσουν κι άλλα πράγματα, μικρές λεπτομέρειες που απλά με κάνουν ευτυχισμένη. Όπως το αγαπημένο μου Athanasiou Bakery στη Ναυαρίνου, με θέα τη θάλασσα που μπορείς να απολαύσεις ένα φανταστικό καφέ, πεντανόστιμα γλυκά, μοναδικές γεύσεις, πρωινό ή ακόμη και μεσημεριανό. Πάντα με βρίσκω να καταλήγω στο συγκεκριμένο για καφέ και γλυκό ή γλυκό και καφέ στη περίπτωση μου για να είμαι πιο ακριβής. Ίσως ο κυριότερος λόγος να είναι το πάντα προσεγμένο cosy decor και φυσικά οι υπέροχες σοκολατόπιτες, οι (να γλείφεις τα δάχτυλα σου) βάφλες με παγωτό και οι άπαιχτες κρέπες, αλλά ας μη δώσουμε στόχο... Αν ποτέ σε βγάλει ο δρόμος σου στη Καλαμάτα, μη ξεχάσεις να το επισκεφτείς είτε είναι για ένα καφέ το απόγευμα, είτε είναι για πρωινό, είτε είναι για εκείνες τις βάφλες με το παγωτό που λέγαμε πριν...

I like, yeah I like to talk about beauty (what you don't believe me!) But I also like other things, little things that just make me happy. Such as my favorite Athanasiou Bakery in Navarinou str with a view to the sea that you can enjoy a fantastic coffee, delicious sweets, unique flavors, breakfast or even lunch. I always find myself coming over and over again to this for coffee and cake or cake and coffee in my case Probably the main reason is the always neat cosy decor and of course the wonderful chocolate souffle, the (to die for) waffles with ice cream and the absolutely delicious crepes but let's just keep it a secret... If at some point your way is to Kalamata, do not forget to visit it wether is for a coffee in the afternoon, whether is for breakfast, whether is for those waffles with ice cream we were talking about prior...

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Αγαπώ Athanasiou!! Αχ, να ξερες πόσα πρωινα-απογευματα-μεσημερια-βραδια εχουμε περασει εκει απολαμβάνοντας τα απίστευτα γλυκα... Εεεε πίνοντας καφέ ήθελα να πω!!! Λατρεύω το παγωτό De Luxe (το θυμάμαι ακόμη βλέπεις!) και τη "γλώσσα" φυσικά (αυτό το υπερ-τέλειο τσουρέκι με κρέμα και σαντιγί!! Όποιος επισκεφθεί την Καλαμάτα σίγουρα πρέπει να κάνει μια στάση!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το φαντάζομαι (χι χι) και συμφωνώ μαζί σου κούκλα! Άντε κ για ακόμη μια φορά στα μέρη μας !! Φιλία!! <3

      Delete
  2. Φαίνεται πολύ ωραίο μαγαζί! θα το έχω στο νου μου!

    ReplyDelete
  3. Respect ! Αυτό μόνο για τον Αθανασίου και τα γλυκά του. Καλημέρα !

    ReplyDelete
  4. Πωπω τελειο μερος , το λατρεψα!

    ReplyDelete
  5. όποτε έρθω στα μέρη σου θα το επισκεφτώ σίγουρα!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts