The Avene Cleanance Mask Hype


Μια από τις πιο αγαπημένες μου σειρές της Avene είναι η Cleanance, και μια από τις πιο δύσκολες να βγάλεις μια καλή φωτογραφία επίσης *σουφρώνει τα φρύδια*... Και παρά το γεγονός ότι είχα δοκιμάσει και το Avene Cleanance Emulsion αλλά και το Avene Cleanance Gel δεν είχα δοκιμάσει την Avene Cleanance Masque Purifiant (10.28€). Το γεγονός ότι μου την είχατε προτείνει αρκετές αναγνώστριες καθώς και η αναφορά της πάμπολλες φορές από την Vivianna Does Makeup ήταν το κερασάκι στη τούρτα για να μην κρατηθώ άλλο. 


Πάντα είμαι καχύποπτη, στην αρχή, μα αλήθεια μπορεί να είναι τόσο καλή; Ρωτούσα τον εαυτό μου, και με τις ελάχιστες ορμονικές εκρήξεις τους τελευταίους μήνες δεν είχα την ευκαιρία να κάνω την πρώτη δοκιμή. Υπολόγισα χωρίς το ξενοδόχο βλέπεις και λίγο πριν τις γιορτές -αυτό που όταν δεν έχεις να πας πουθενά λάμπεις, ενώ όταν είναι να βγεις μπορεί να βγάλεις την ίδια μέρα 10 σπυράκια μπορεί να μου το εξηγήσει κανείς- η προαναφερθείσα ορμονική έκρηξη στο πηγούνι έκανε την εμφάνιση της, και μάλιστα με όλα τα σέα και τα μέα της. Ήρθε η ώρα να αναλάβει η Avene Cleanance μάσκα η οποία είναι εμπλουτισμένη με καολίνη ενώ λειτουργεί όπως μια μάσκα με λευκή άργυλο. Έξτρα μπόνους, είναι και μάσκα αλλά και κρέμα απολέπισης, δύο σε ένα, αρκεί να την απλώσεις σε όλο το πρόσωπο και να την αφήσεις να δράσει για πέντε λεπτά (σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεως), μετά να βρέξεις τα χέρια σου και να κάνεις ελαφρύ μασάζ και τέλος να την ξεπλύνεις με άφθονο νερό. Η άργυλος απορροφά την περίσσεια του σμήγματος, ενώ παράλληλα το σύμπλεγμα AHA και BHA απομακρύνουν τις ατέλειες και μάλιστα πολύ πιο γρήγορα από ότι περίμενα. Μία φορά μόνο ήταν αρκετή για να ξυπνήσω το επόμενο πρωί χωρίς την παραμικρή ατέλεια και κοκκινίλα, όλα είχαν μαραθεί στο σημείο που έπρεπε να μαραθούν χωρίς να αισθάνομαι το δέρμα μου να με τραβάει ή ξηρό και χωρίς τον παραμικρό ερεθισμό. Είμαι σίγουρη, το ότι είναι εμπλουτισμένη με το διάσημο Ιαματικό νερό της Avene, θα έπαιξε το ρόλο του. 



Η Avene την προτείνει ως θεραπεία για το λιπαρό δέρμα με ατέλειες, αλλά και ποια δεν έχει ορμονικές εκρήξεις; Μη μου πεις ότι είμαι η μόνη! Δεν θα το αντέξω... 
Συμπέρασμα: Κατά την ταπεινή μου άποψη, αξίζει όλο τον ντόρο που έχει γίνει γύρω από το όνομα της και με αυτή τη τιμή στην Ελλάδα και στο Familypharmacy.gr, βλέπεις στο Boots η τιμή της είναι στις £15.00 (20.00€), γιατί να μην έχεις στο ντουλάπι του μπάνιου σου, έτσι για παν ενδεχόμενο, τον απόλυτο σύμμαχο κατά των ατελειών; (Σκάστε από τη ζήλια σας Αγγλ... γατάκια).

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Ενταξη με έπεισες, θα το ψάξω :)

    ReplyDelete
  2. Αγαπώ την Glamglow και στο το λιπαρό μου δέρμα κάνει φανταστική δουλειά ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες ¨στιγμές¨ αν κάνει και αυτή την ίδια δουλειά αξίζει !!?

    ReplyDelete
  3. Tην είχα δει και γω γιατί ήθελα να δοκιμάσω ένα προϊόν που να κάνει χημικό peeling.Μετά από αυτό το review θα την πάρω σίγουρα!!!

    ReplyDelete
  4. Aπ τις αγαπημένες μου !

    ReplyDelete
  5. Εγώ έχω δοκιμάσει την ενυδατική αυτής της σειράς. (μετά από προτροπή δερματολόγου) και όντως ήταν πολύ καλή.

    ReplyDelete
  6. Πολλά υποσχόμενο προιόν!! Σκοπεύω να το αποκτήσω!! :) xoxo

    ReplyDelete
  7. Λιπαρή επιδερμίδα δεν έχω αλλά σίγουρα θέλω να την δοκιμάσω! Και ναι επιτέλους βρέθηκε ένα προϊόν που είναι πιο οικονομικό στην Ελλάδα!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts