Forever Repurchased | The Budget Edit

Η χαρά μου είναι μεγάλη όταν βρίσκω κάτι που κάνει τη δουλειά του και παράλληλα είναι φιλικό προς το χρήστη ή μάλλον την τσέπη για να είμαι πιο ακριβής. Όπως με τα The Body Shop Bath Gloves (2.40€) τα οποία έχω ήδη αγοράσει άλλες τρεις φορές, και τις τρεις σε διαφορετικά χρώματα, έτσι για ποικιλία. Θα τα βρεις πάντα κρεμασμένα στο μπάνιο μου και είναι η πιο εύκολη και γρήγορη λύση όταν δεν θέλω να ασχοληθώ με κάποιο απολεπιστικό. Με μόνο το αφρόλουτρο και τα γάντια μπάνιου της The Body Shop μπορείς να έχεις μια εξίσου φανταστική απολέπιση, να έχεις απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και να έχεις την πιο απαλή επιδερμίδα ever! Εδώ όλοι κερδίζουν! 

Από την άλλη για το μακιγιάζ των ματιών, την ατελείωτη προσπάθεια για το τέλειο eyeliner και όχι μόνο, έχω βρει τον απόλυτο σύμμαχο στις The Body Shop Organic cotton buds for cosmetic purposes (3.00€). Το κουτί περιλαμβάνει 100 μπατονέτες για καλλυντικούς σκοπούς, αποστειρωμένες και ιδανικές ακόμη και για χρήστες φακών επαφής και αν ρωτάς διορθώνουν τα πάντα, από το eyeliner και τη σκιά ματιών μέχρι το κραγιόν και την εσωτερική γωνία του ματιού. Τα λάθη είναι ανθρώπινα, το μόνο που χρειάζεται είναι στο ένα χέρι να έχεις μια από αυτές τις τόσο βολικές -και εξαιρετικά μυτερές από τη μία πλευρά- Cotton Puds.
 

Για το τέλος σου έχω το καλύτερο! Το Garnier νερό ντεμακιγιάζ ή αλλιώς Garnier Micellaire Water(6.80€) είναι αυτό που είπαμε πιο πάνω, δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις έναν σκασμό λεφτά για να το αποκτήσεις και μπορείς να το βρεις παντού, ακόμη και στο Σούπερ Μάρκετ. Όλες γνωρίζουμε τι παίζει με τα νερά καθαρισμού, σωστά; Είναι εκείνα που με ένα βαμβάκι θα απομακρύνουν μακιγιάζ και ρύπους χωρίς τρίψιμο και χωρίς κάποιον ερεθισμό στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό της Garnier μπορεί επάξια να πάρει το ρόλο του ανταγωνιστή του διάσημου Bioderma Sensibio H2O Solution Micellaire για το οποίο έχω πει δύο λογάκια εδώ. Και στο φινάλε με λιγότερα συστατικά από το Bioderma και χωρίς ίχνος αλκοόλ που θα μπορούσε να κάνει την επιδερμίδα σου ξηρή, κάνει την ίδια δουλειά αφαιρώντας με περίσσεια άνεση ακόμη και την πιο πεισματάρα μάσκαρα. -Μπράβο Garnier *αυθόρμητο χειροκρότημα*! Μεταξύ μας, το μόνο που μένει, αγαπητή Garnier, είναι να σφραγίσεις καλύτερα το καπάκι έτσι ώστε να είμαι σίγουρη ότι δεν έχει ξανανοιχτεί όταν το ξαναγοράσω.

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Η αλήθεια είναι ότι η απολέπιση σώματος είναι λίγο βαρετή, αλλά τα γάντια φαίνονται καλά και σε καλή τιμή! Είναι για πολλές χρήσεις έτσι; Το bioderma είναι αγαπημένο αλλά αξίζει μια δοκιμή και της Garnier! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε ναι εννοείται! Για πολλές πολλές χρήσεις ;)

      Delete
  2. Νεράκι Garnier αγαπημένοever,αλλά τα γάντια αυτάμου ξέφυγαν.Τα είχες αναφέρει και σε άλλο post και είπα να τα πάρω αλλά ακόμα χρησιμοποιώ την κλασική λούφα...Meeeenn είμαι έτη πίσω! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχαχαχα :D με έκανες κ γέλασα!!!

      Delete
    2. Το Bioderma είναι μακράν καλύτερο στα συστατικά του, όποιος ξέρει να τα διαβάσει καταλαβαίνει... Εξάλλου ό,τι πληρώνεις παίρνεις τις περισσότερες φορές. Όσο για τα γάντια κοστίζουν 3 ευρώ και υπάρχουν και καινούργια κόκκινα πιο σκληρά στα 3,50 ευρώ. Φιλικά

      Delete
    3. Δεν νομίζω να ανέφερα ότι δεν έχει καλύτερα συστατικά, ανέφερα ότι έχει λιγότερα. Εννοείται ότι το εκχύλισμα αγγουριού που έχει το Bioderma αν μη τι άλλο καλό κάνει, κακό δεν κάνει. Τώρα σε επίπεδο ντεμακιγιάζ, επίτρεψε μου να διαφωνήσω (φιλικά), γιατί κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά. Είμαι σίγουρη ότι θα βρεις κ μπόλικες συγκρίσεις στο Internet με φωτογραφίες. Όσο για τα γάντια... τι ακρίβυναν; Δεν μου κάνει εντύπωση, όλα ακριβαίνουν την σήμερον ημέρα, μόνο οι μισθοί μειώνονται.. φιλικά...

      Delete
  3. Το νεράκι της Garnier μακράν αγαπημένο! Μόλις τελειώνει τρέχω στο σούπερ-μάρκετ να το ανανεώσω χωρίς δεύτερη σκέψη. Btw δοκίμασα και το Bioderma για ευαίσθητες επιδερμίδες, το οποίο βρίσκω εξίσου εξαιρετικό (ίσως και ένα τσακ καλύτερο από το Garnier), αλλά σε σχέση με αυτά που προσφέρει νομίζω ότι βγαίνει λιγάκι ακριβό.

    ReplyDelete
  4. Πολύ ωραίο και πολύ χρήσιμο post! Τέτοιες μπατονέτες τόσο μυτερές ψάχνω εδώ και καιρό και ούτε πήγε το μυαλό μου στα TBS! Thanks for the idea girl!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts