Winter Wonderland | The Miniatures


Οφείλω να ομολογήσω ότι οτιδήποτε μυρίζει όμορφα και μπορεί να ενυδατώσει την ξηρή "σαν έρημο Σαχάρα" από το κρύο επιδερμίδα μου είναι Must have! Το The Body Shop Satsuma Shower Gel είναι από τα πιο αγαπημένα μου αρώματα για το χειμώνα, και εκείνο που οφείλεις έστω και μια φορά να δοκιμάσεις. Υπέροχο άρωμα εσπεριδοειδών με βάση το πορτοκάλι αλλά το πιο πικάντικο πορτοκάλι και εκείνο που θα μυρίζει το μπάνιο σου για ώρες αφότου έχεις βγει. Η φόρμουλα του καταπληκτική, με φανταστικό αφρό, χωρίς σαπούνι που μπορεί να κάνει την επιδερμίδα ξηρή και απολύτως αναζωογονητικό μετά από μια κουραστική μέρα. Το μικρό μπουκαλάκι που ήταν σε συσκευασία δώρου μαζί με άλλα τρία αφρόλουτρα το βρίσκω χαριτωμένο, και η αλήθεια είναι ότι μπήκε και στην travel bag, τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν. 
Αλλά δεν βρήκε μόνο το Satsuma το δρόμο του για την travel bag. Μαζί μου είχα και τα δύο μικρά χαριτωμένα μπουκαλάκια μινιατούρες της REN. Το REN Morrocan Rose Otto Body Wash και το REN Morrocan Rose Otto Body Cream και για να είμαι ειλικρινής έχω κατενθουσιαστεί! Το αφρόλουτρο είναι εκείνο που έχει βραβευτεί για 12 συνεχόμενα έτη από το Instyle ως το Best Body Wash και εκτός του ότι είναι εμπλουτισμένο με έλαιο Ρόδου του Μαρόκου που προσφέρει πλούσια ενυδάτωση, β-Γλυκάνη που προστατεύει από τυχόν ερεθισμούς, Προβιοτικά Πολυσακχαρίδια που ενισχύουν την άμυνα του δέρματος, Εκχύλισμα Νερολί που αναζωογονεί και εκχύλισμα χαμομηλιού που χαρίζει απαλότητα διαθέτει και ένα άρωμα να το πιεις στο ποτήρι. Η' μάλλον όχι, το άρωμα του μου θυμίζει έντονα λουκούμι τριαντάφυλλο! Με μια τόσο γλυκιά και ακαταμάχητη εσάνς που πολύ πιθανόν να κάνει την εμφάνιση του σύντομα στο μπάνιο μου και στο μεγάλο μπουκάλι. Ήδη έκανα το κουμάντο μου και το βρήκα on line εδώ (19.50€). 

Μα φυσικά και το συνδύασα με το REN Morrocan Rose Otto Body Cream, -η κρέμα σώματος της ίδιας σειράς- γιατί εκτός του ότι είναι εμπλουτισμένο κι αυτό με έλαιο ρόδου του Μαρόκου, εκχύλισμα Γερανιού που ενυδατώνει και χαρίζει απαλότητα, Rosehip Seed Oil που ενισχύουν τα επίπεδα υγρασίας και Shea butter που καταπραΰνει, διαθέτει το ίδιο φανταστικό και μαγευτικό άρωμα τριαντάφυλλου, βουτηγμένο σε γλυκά μπισκότα με λουκούμι. Η διάρκεια του εξαιρετική, ενώ όταν το δοκιμάσεις φρόντισε να μην πας κοντά σε όσους δεν έχουν φάει γλυκό εκείνη την ημέρα. Εγώ μια φορά σε προειδοποίησα... Αν και η τιμή του "τσούζει" και "τσουρουφλάει" για body cream μη σου πω, Online θα το βρεις εδώ (31.50€).
 
Πραγματικά το Giorgio Armani Si δεν το είχα μυρίσει, δεν το είχα δοκιμάσει, το μπουκάλι του δεν μου έκανε κλικ πως το λένε, εφόσον όμως το Giorgio Armani Si Body Lotion ήταν free με το Madame Figaro Δεκεμβρίου (θέλω να πιστεύω) δεν το σκέφτηκα και πολύ κι έφυγα από το περίπτερο της γειτονιάς μου με τα δωράκια μου ανά χείρας. Oh my!!! Γιατί δεν το είχα δοκιμάσει; Μου θυμίζεις; Ω, ναι, πόσο τελικά λάθος μπορεί να κάνεις από την εξωτερική εμφάνιση, αν κ εδώ που τα λέμε κάτι πιο Armani θα του ταίριαζε γάντι (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Το Giorgio Armani Si είναι σύμφωνα με τον Giorgio Armani "Είναι ένας φόρος τιμής στη σύγχρονη γυναίκα- ένας ακαταμάχητο συνδυασμός χάρης, δύναμης και ανεξάρτητου πνεύματος" και αυτή την ανεξαρτησία τη φαντάζεσαι με το που το απλώνεις στο κορμί σου. Μια πανδαισία από Φρέζια και μαγιάτικο τριαντάφυλλο συνωμοτούν με τη βανίλια, το πατσουλί και τις ξυλώδεις νότες σε μια άκρως πικάντικη και κυρίως λουλουδάτη ευωδία. Η διάρκεια του φανταστική και η θέση του μονίμως στο κομοδίνο μου τις τελευταίες εβδομάδες για μια νότα άνοιξης στο καταχείμωνο. I cannot help it!!
Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προαναφερθέντα;

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Το satsuma είναι τόσο ωραίο! Σε ξυπνάει το πρωι και θυμίζει καλοκαίρι!

    ReplyDelete
  2. οτιδηποτε και αν εχω δοκιμασει απο thebodyshop ειναι αγαπημενο! θα δοκιμασω το satsuma. απο ren δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον , αλλα η αληθεια ειναι οτι οι τιμες ειναι τσουχτερες! ειδωμεν!

    ReplyDelete
  3. Το άρωμα του Si είναι τόσο υπέροχο !!!!! Και τα προϊόντα Ren είναι αξιολάτρευτα !!

    ReplyDelete
  4. Τι όμορφο Post!! Τέλειες οι συκευασιούλες!! :) xoxo

    ReplyDelete
  5. Ωραιο ποστ!
    Μου αρεσει πολυ το αρωμα si!

    ReplyDelete
  6. Το άρωμα το είχα οπότε άρπαξα την ευκαιρία και αγόρασα τη madame figaro και μπορώ να πω ότι η κρέμα σώματος μου άρεσε περισσότερο. Και επειδή στην τιμή αυτή και σε αυτή την ποσότητα αποκλείεται να έβρισκα την κρέμα, αγόρασα και δεύτερη!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts