Apivita Experience Store | The Beauty Bits



No wonder that after my facial treatment at Apivita Experience Store that I mentioned in previous post here I also visited the shop on the first floor. The facial was made with Apivita products that I have already told you how much I love! Well, I have already tried the Express beauty deep cleansing mask with green clay, the Express beauty revitalizing & radiance mask with pomegranate, the Aqua Vita moisturizing & revitalizing eye cream that were used along with other throughout the session but I couldn't not add to my collection the Gentle exfoliating gel with apricot. The long and the short of it this exfoliant is right up my street! Unforgetable apricot scent, transparent gel with micrograins in the appropriate size so as not to scratch, it's all singing and dancing! Lucky strike and already favorite ousting my previous point of view that I scrubs will either scratch or will not have sufficient grains. Kudos Apivita! 

At the same time focal point of my facial was the Bitter Orange Blossom Face Water which is another newcomer to my collection. Well, I do declare, I live in a place where the beach is at very close range and I can not imagine that I won't have any water to spritz my face at any time. But what whet my curiosity on this is the magical sweet orange flavor as well as being ideal for all day since it doesn't contain acids or fruit extracts, but on the contrary extracts of bitter orange blossom and you can spritz it from a distance of 10cm on face and neck with closed eyes. That being said don't miss the chance to try it if you like sweet scents even to your face water! 

Actually, I also purchased a soap which no, I don't use on face and I'll talk to you about in the next post! Ciao!

Δεν είναι να απορεί κανείς ότι μετά την περιποίηση του προσώπου μου στο Apivita Experience Store που σου ανέφερα σε προηγούμενο ποστ εδώ επισκέφθηκα και το κατάστημα στον πρώτο όροφο. Η περιποίηση προσώπου έγινε με προΐοντα Apivita και ήδη σου έχω πει πόσο μου αρέσουν! Επίσης έχω ήδη δοκιμάσει την Express beauty deep cleansing mask με πράσινη άργυλο, την Express beauty revitalizing & radiance mask με ρόδι, την Aqua Vita moisturizing & revitalizing eye cream που χρησιμοποιήθηκαν μαζί με άλλα καθ'όλη τη διάρκεια της συνεδρίας αλλά δε θα μπορούσα να μη προσθέσω στη συλλογή μου το Gentle exfoliating gel με βερίκοκο. Με δύο λόγια το συγκεκριμένο απολεπιστικό είναι ακριβώς στα μέτρα μου! Ανεπανάληπτο άρωμα βερίκοκου, διάφανο τζελ με μικροκόκκους στο κατάλληλο μέγεθος έτσι ώστε να μη σε γδέρνει, τα κάνει όλα και συμφέρει! Τυχερή ανακάλυψη και ήδη αγαπημένη παραμερίζοντας τη προηγούμενη άποψη που είχα ότι τα scrub ή θα σε γδέρνουν ή δε θα έχουν επαρκή κόκκους. Εύγε Apivita!

Παράλληλα σημείο αναφοράς της περιποίησης του προσώπου μου ήταν το Bitter Orange Blossom Face Water το οποίο είναι ένα ακόμη νεοφερμένο στη συλλογή μου. Ε ναι λοιπόν, ζω σε ένα μέρος όπου η παραλία είναι σε απόσταση αναπνοής και δεν μπορώ να φανταστώ ότι δε θα έχω κάποιο νερό για να ψεκάζω το πρόσωπο μου ανά πάσα στιγμή. Αλλά αυτό που μου κίνησε τη περιέργεια στο συγκεκριμένο είναι το μαγευτικά γλυκό άρωμα πορτοκαλιού καθώς και το ότι είναι ιδανικό για όλη την ημέρα εφόσον δεν περιλαμβάνει οξέα ή εκχυλίσματα φρούτων αλλά εκχύλισμα από άνθη πορτοκαλιάς και μπορείς να το ψεκάσεις από απόσταση 10εκ. σε πρόσωπο και λαιμό με κλειστά μάτια. Κατόπιν τούτου μη χάσεις την ευκαιρία να το δοκιμάσεις αν σου αρέσουν τα γλυκά αρώματα ακόμη και στο face water σου!

Εδώ που τα λέμε, αγόρασα επίσης και ένα σαπούνι το οποίο όχι δε χρησιμοποιώ στο πρόσωπο και θα σου μιλήσω γι'αυτό στο επόμενο ποστ! Τσάο!!

Comments

  1. Θελω και εγω πολυ να δοκιμασω αυτο το scrub !!!

    NovembreBeaute

    ReplyDelete
  2. Απο τα καλυτερα που εχω δοκιμάσει!! <3

    ReplyDelete
  3. Τέλεια προϊόντα,..Το νερό δεν το ήξερα αλλά φαίνεται ωραία ιδέα. Τα peeling τους για το πρόσωπο, θα συμφωνήσω...είναι τα μόνα που μπορώ και εγώ να χρησιμοποιήσω...

    Φιλιά
    Chadlen

    ReplyDelete
  4. Υπέροχαα!!! Με γεια σου!! Αυτό το νεράκι το θέλω!!! :)

    ReplyDelete
  5. διαβάζω φανατικά το blog σου,αλλά θα διαφωνήσω για το scrub της apivita,θεωρώ ότι είναι το χειρότερο που έχω δοκιμάσει και έχω δοκιμάσει αρκετά...δεν κάνει τίποτα,δεν αξίζει να το αγοράσεις..καλύτερο είναι του the body shop/microdermabrasion αλλά ακόμη καλύτερο της estee lauder.
    sorry για το αρνητικό review,αλλά έψαχνα καιρό το σωστό peeling και δεν είναι αυτό...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ίσα ισα μου αρέσουν τα αρνητικά , αλλα σίγουρα κ της tbs είμαι αρκετά καλο, το Estée Lauder δεν το εχω δοκιμάσει αλλα κ της Apivita δε το κες κ το χειρότερο , αν μη τι άλλο οτι παίρνω εχω την "κακή συνήθεια" να τα δοκιμάζω κ σε φίλες , κ σε πληροφορώ ξετρελαθηκαν με το συγκεκριμένο ;)

      Delete
  6. Καλησπέρα, σήμερα ανακάλυψα το μπλογκ σου. Ωραία γραφή και ωραία αισθητική! Μπράβο.

    Αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου, είμαι beginner :)
    capri-girl.blogspot.gr/


    ReplyDelete
  7. το νερακι θα το παρω οπωσδηποτε..μου κινησε την περιεργεια...

    ReplyDelete
  8. To νεράκι φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!!!!!!Είναι σαν το caudalie???
    Το scrub είναι πολύυυ ωραίο...αλλά προτιμώ αυτό με την ελιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λίγο πιο γλυκό απο το caudalie , αλλα ενυδατωνουν κ φρεσκάρουν και τα δυο το ίδιο ;)

      Delete
  9. Για το scrub δεν έχω να προσθέσω κάτι πέρα από το ότι είναι αγαπημένο! Το νεράκι δεν το είχα προσέξει κι απορώ πως μου διέφυγε. Λατρεύω το άρωμα του πορτοκαλιού στα προϊόντα περιποίησης! Ξέρω ποιο προϊόν θα αγοράσω πρώτο στην επόμενη επίσκεψή μου στο κατάστημά τους!

    ReplyDelete
  10. Με έχει βολέψει πιο πολύ το scrub με την ελιά γιατί το λιπαρό μου δέρμα θέλει αρκετά βαθύ καθαρισμό!! Αλλά αγαπώ apivita, όλα της τα προϊόντα!!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts