Color Riche Le Kajal


You know that I love eyeliner more than eye pencil, partial to those who have a thin brush and for this when I saw the L'Oreal Color Riche Le Kajal I said that it would be perfect for the waterline and only. Subsequently, however, (talking to myself) I said, why don't you use it as eyeliner and see it how responds?And I'm gonna tell you everything! 

First and foremost the packaging is small and chubby and you can grab it easily, practical in two words. As for the black color! Unbelievable! So black and so soft that glides effortlessly surpassing even my favorite Annabelle waterproof smoothliner, easy to apply and the line for the eyeliner came out wonderfully! Neither did I believe it, so keep it in mind if you don't get along with eyeliners with brushes and you really like the feline flick!  As for duration??? Huh here is the even more fantastic well ok, I applied an eye primer, I applied a couple of eye shadows and after the Le Kajal but to last whole day was beyond my expectations! On the other hand, its versatility enables you to also use it on the water line for a breathtaking intense black color as well as smudge it as a breeze on the upper eyelid turning it into a perfect base for smoky eyes!

You get the point of course that it already became a favorite and I have it in direct, daily use! If nothing else who has time in the morning for sophisticated eyeliner lines. All I can think now is if my pencil sharpener will be able to restore the thin delicate nose it had when it came onto my hands. I gladly accept suggestions for sharpeners! Have you got a favorite for chubby  pencils??

Το ξέρετε ότι λατρεύω τα eyeliner και όχι τόσο τα eye pencil, με ιδιαίτερη προτίμηση σε εκείνα που έχουν λεπτό πινελάκι για αυτό και μόλις είδα το L'Oreal Color Riche Le Kajal είπα πως θα είναι ιδανικό για το εσωτερικό του κάτω βλεφάρου και μόνο. Στη συνέχεια όμως, (μιλώντας με τον εαυτό μου) λέω, δεν το δοκιμάζεις και ως eyeliner να δεις πως ανταποκρίνεται; Και θα σου τα πω όλα!!

Πρώτα πρώτα η συσκευασία του είναι μικρή και παχουλή και μπορείς να το πιάσεις εύκολα, πρακτικό με δύο λόγια. Όσο για το μαύρο χρώμα του! Απίστευτο! Τόσο μαύρο και τόσο μαλακό που γλιστράει αβίαστα ξεπερνώντας ακόμη και τα αγαπημένα μου Annabelle waterproof smoothliner, πανεύκολο στην εφαρμογή και η γραμμή του eyeliner βγήκε υπέροχη! Ούτε εγώ το πίστευα, οπότε έχε το υπόψη σου αν δεν τα πας καλά με τα eyeliners με πινέλα και σου αρέσουν τα γατίσια μάτια! Από διάρκεια πως πάμε;;; Εεε εδώ είναι το ακόμη πιο φανταστικό, θα μου πεις έβαλα eye primer, έβαλα και κανα δύο σκιές ματιών και μετά το Le Kajal- αλλά να κρατήσει όλη μέρα ήταν πέρα από τις προσδοκίες μου!Από την άλλη η πολυχρηστικότητα του σου δίνει τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσεις και στη γραμμή ύδατος για μαγευτικά έντονο μαύρο χρώμα αλλά και να το μουτζουρώσεις πανεύκολα στο πάνω βλέφαρο μετατρέποντας το στη τέλεια βάση για smoky eyes!

Κατάλαβες φυσικά ότι έγινε αγαπημένο ήδη και το έχω σε άμεση , καθημερινή χρήση! Αν μη τι άλλο ποιος έχει χρόνο το πρωί για εξεζητημένες γραμμές eyeliner. Το μόνο που σκέφτομαι τώρα είναι αν η ξύστρα μου θα καταφέρει να επαναφέρει την λεπτή λεπτή μύτη που είχε όταν ήρθε στα χέρια μου. Μετά χαράς, δέχομαι συστάσεις για ξύστρες!! Έχεις κάποια αγαπημένη για χοντρά μολύβια;;

Comments

  1. It seems wonderfully soft to use - just what you need :o) Xx

    Makeup by Candlelight

    ReplyDelete
  2. Beautiful colour, super rich and it almost looks like a gel on your eye!

    ReplyDelete
  3. It looks soft and nice. I'm glad you found an eyeliner pencil you like Irene, xxx.

    ReplyDelete
  4. Εμένα μ' έπεισες πάντως! Άσε που και υγρό eyeliner από l'oreal είναι το αγαπημένο μου, αλλά για το πρωί ω ναι kajal σταθερή διαχρονική αξία!!! Φιλιά πολλά Ειρήνη μου!!!

    ReplyDelete
  5. To αγαπώ! Ακριβώς όπως τα λες είναι! Και εγώ έχω το πρόβλημα με την ξύστρα, οπότε ελπίζω σε προτάσεις που θα δώσουν λύση! xx

    ReplyDelete
  6. Α καλέ ξέχασα να σου προτείνω ξύστρα! Έχω παρά πολλά χρόνια μια διπλή της Bourjois, απ' ό,τι ξέρω κυκλοφορεί ακόμη! Ακόμη και το πιο μαλακό μολύβι το ξύνει χωρίς να το σπάει!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααα ευχαριστω πολυ!! Ψαχνω αγωνιωδώς για μια! Φιλια!!

      Delete
  7. εγώ πάλι προτιμώ να χρησιμοποιώ μόνο μολύβια γιατί δεν με εμπιστεύομαι με τα υγρά-τζελ eyeliners!αυτό πρέπει να είναι και πολύ απαλό στο μάτι ε?τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τη φωτογραφία!
    σε έκανα tag...αν θες πέρνα από το blog μου να το δεις...
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2014/01/sweater-weather-tag.html

    ReplyDelete
  8. και ξανά ξέχασα κάτι...σόρρυ!η ξαδέρφη μου έχει διπλή ξύστρα από τα body shop αλλά την έχει χρόνια!πάντως είναι πολύ ευχαριστημένη!

    ReplyDelete
  9. Θα δοκιμάσω και εγώ την ξύστρα της Bourjois που προτείνει η Μάχη <3
    Φαίνεται πολύ ωραίο μολύβι!

    ReplyDelete
  10. Looks good! I've never tried a kajal before as I've heard they don't stay put very well if you have watery eyes like me!

    ReplyDelete
  11. Χθες το δοκίμασα πρώτη φορά στο εσωτερικό του ματιού.. Μετά την δική σου συμβουλή θα το δοκιμάσω και με τον δικό σου τρόπο γιατί μου άρεσε πολύ!!

    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  12. Εχει τελεια απόδοση. Το ότι ειναι μαλακό, το κάνει τοσο ευκολο στην εφαρμογη! Ακουγεται πολύ καλό! xx

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts