Non Beauty Favorites


Do I feel a bit uncomfortable with fashion or lifestyle post? Oh well I'm not the right person to talk about fashion, but I have some other favorites recently that I wanted to tell you! Like for example my new wallet from Alexi Andriotti which there was unfortunately in very few colors, including black, but black once again? I preferred the royal blue as you can see and I got it with discount. 

Then my eye caught the the book "Blind Spots" and I have a particular weakness in psychology books, I read them from a very young age. However this particular of Madeleine L. Van Hecke is a pleasure to read and in the last analysis we all have blind spots and do foolish things occasionally ... Meaning? Let's not be so hard on others. 

On the other I also went at  Tally Weijl. Fancy that?! Pfft I'm incorrigible! The only thing however that I purchased is the set necklace-bracelet with the mark of infinity. Seems to be very fashionable, course others say infinity others say lying eight, you pick! However I wear them continuity!Oh, and not to forget the handmade silver ring dipped in gold for the pointer finger that gifted to me by my maid of honor Roula, simply superb, how not to be a favorite? 

Regarding the handbag uh pay attention because I walked in Makgio exclusively for a black handbag and went out with royal blue. Do I eventually have weakness in blue? Indeed, the salesgirl and my husband (usually we're not together when I go shopping, he distracts me) threateningly insisted! Youthful, wonderful and I also bought it in half price! Don't look for an on line store, you won't find. Spite all these take a look at the store locator because they have stores all over Greece, Cyprus and Norway. ;)

Μήπως αισθάνομαι λίγο άβολα με τα fashion ή lifestyle ποστ; Ε, καλά δεν είμαι και το κατάλληλο άτομο να μιλήσω για μόδα αλλά έχω και κάποια άλλα αγαπημένα τελευταία που ήθελα να σου πω! Όπως για παράδειγμα το καινούριο μου πορτοφόλι από τα Alexi Andriotti το οποίο δυστυχώς υπήρχε σε πολύ λίγα χρώματα, συμπεριλαμβανομένου και μαύρου, αλλά πάλι μαύρο; Προτίμησα το royal μπλε όπως βλέπεις και το πήρα και με έκπτωση. 

Μετά το μάτι μου έπεσε στο βιβλίο "Τυφλά Σημεία" και έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα βιβλία ψυχολογίας, τα διαβάζω από πολύ μικρή. Ωστόσο το συγκεκριμένο της Madeleine L. Van Hecke είναι πολύ ευχάριστο στην ανάγνωση και σε τελική ανάλυση όλοι έχουμε τυφλά σημεία και κάνουμε ανόητα πράγματα ενίοτε... Meaning? Ας μην είμαστε τόσο αυστηροί με τους άλλους. 

Από την άλλη πήγα και από τα Tally Weijl. Για φαντάσου?! Πφφ είμαι αδιόρθωτη! Το μόνο ωστόσο που αγόρασα είναι το σετ κολιέ-βραχιόλι με το σήμα του άπειρου. Φαίνεται ότι είναι πολύ της μόδας, άλλοι βέβαια το λένε άπειρο άλλοι ξαπλωμένο οχτώ, εσύ διαλέγεις! Πάντως τα φοράω συνέχεια! Α, μη ξεχάσω και τη χειροποίητη ασημένια πλεκτή βέρα βουτηγμένη σε χρυσό για το δείκτη που μου έκανε δώρο η κουμπάρα μου η Ρούλα, απλά υπέροχη, πως να μην είναι αγαπημένη; 

Όσον αφορά τη τσάντα εεε δώσε προσοχή γιατί εγώ μπήκα στα Makgio αποκλειστικά για μαύρη τσάντα και βγήκα με royal μπλε. Μήπως τελικά έχω αδυναμία στο μπλε;Μάλιστα η πωλήτρια και ο άντρας μου (συνήθως δεν είμαστε μαζί όταν ψωνίζω, με αποσυντονίζει) επέμεναν απειλητικά! Νεανική, υπέροχη και την αγόρασα και στη μισή τιμή! Μη ψάξεις για on line κατάστημα , δε θα βρεις. Παρ'όλα αυτά ρίξε μια ματιά στο store locator γιατί έχουν καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, Κύπρο και Νορβηγία. ;)

Comments

  1. Λατρευω το μπλε και τις τσαντες Makgio doll! Με γεια σου!!!

    ReplyDelete
  2. The bag is beautiful, great color and just the right size! Xx

    Makeup by Candlelight

    ReplyDelete
  3. Πόσο όμορφη είναι αυτή η τσάντα! Έχει μπει στη λίστα και θα κατέβω στην αγορά να τη δω το συντομότερο δυνατό. Μεγεια σου, όλα είναι πολύ όμορφα.

    ReplyDelete
  4. Να τα χαρείς όλα!
    Υπέροχη βέρα!
    <3

    ReplyDelete
  5. Call me a bag-lover but I think a good bag is everything beauty...your's is gorgeous

    ReplyDelete
  6. και πολύ καλά έκανες και τα πήρες σε μπλε!είναι υπέροχα και τα δύο!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts