The Black Accent Nail



If you've seen the movie Black Swan then you know that the dominant theme is black, something completely different and realistic than the pink and white ballerinas we have used to. The new L'Oreal Color Riche 702 Black Swan* bearing the same name as the famous movie is the beautiful glossy black nail polish from which you will only need one coat to obtain the ultimate shade of black. Although the black nail polish is not my favorite, or rather to put it in otherwise I hadn't tried it before, mainly because I felt that maybe my nails would show somewhat gothic or that it would be pretty hard to remove, this changed one my impression radically. And despite the fact this isn't the classic nail polish, on nails shows extremely elegant. Particularly elegant I would say if you have fair skin and and it creates a pin point contrast.

However I am not so bold so that to have all my nails black and I combined it at the finger ring nail with the gold glittery L'Oreal Color Riche Top Coat Gold Carat* which includes tiny gold flakes and is just gorgeous! Not only because I'm sure it will suit all nail polishes as a top coat, but also because a coat covers the whole nail, dries quickly and the most fantastic! It removed very easily with some acetone.And there is nothing more frustrating than rubbing your nails with nail polish remover for hours! I detest this! Of course I liked it so much that I tried it with many many other shades including nude nail polish and only compliments I received. If the cap fits!

Αν έχεις δει τη ταινία Black Swan τότε γνωρίζεις ότι το κυρίαρχο θέμα είναι το μαύρο, κάτι τελείως διαφορετικό και ρεαλιστικό από τις ροζ και λευκές μπαλαρίνες που έχεις συνηθίσει. Το καινούριο L'Oreal Color Riche 702 Black Swan* που φέρει το ίδιο όνομα με το διάσημο έργο, είναι το υπέροχο glossy μαύρο βερνίκι νυχιών από το οποίο θα χρειαστείς μόνο μια στρώση για να αποκτήσεις την απόλυτη απόχρωση του μαύρου. Αν και το μαύρο βερνίκι νυχιών δεν είναι από τα πιο αγαπημένα μου ή μάλλον για να στο θέσω αλλιώς δεν το είχα δοκιμάσει πριν, κυρίως λόγω του ότι αισθανόμουν ότι ίσως τα νύχια μου θα έδειχναν κάπως gothic ή ότι θα ήταν αρκετά δύσκολο να τα ξεβάψω , το συγκεκριμένο μου άλλαξε την εντύπωση αυτή ριζικά. Και παρά του ότι δεν συγκαταλέγεται στα κλασικά βερνίκια νυχιών, στα νύχια δείχνει εξαιρετικά κομψό. Ιδιαίτερα καλαίσθητο θα έλεγα αν έχεις και ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα μιας και δημιουργεί μια υπέροχη αντίθεση. 

Παρά ταύτα δεν είμαι και τόσο τολμηρή έτσι ώστε να έχω όλα μου τα νύχια μαύρα και το συνδύασα στο δάχτυλο του δαχτυλιδιού με το χρυσό glittery L'Oreal Color Riche Top Coat Gold Carat* το οποίο περιλαμβάνει χρυσές μικροσκοπικές νιφάδες και είναι απλά υπέροχο! Όχι μόνο επειδή είμαι σίγουρη ότι θα ταιριάζει με όλα τα βερνίκια νυχιών ως top coat, αλλά και επειδή με μια στρώση καλύπτεις όλο το νύχι, στεγνώνει γρήγορα και το πιο φανταστικό! Ξεβάφεται πολύ εύκολα με κάποιο ασετόν. Και δεν υπάρχει τίποτα πιο εκνευριστικό από το να τρίβεις τα νύχια σου με το ξεβαφτικό νυχιών ώρες!! Το απεχθάνομαι! Βέβαια μου άρεσε τόσο πολύ που το δοκίμασα και με πολλές πολλές άλλες αποχρώσεις συμπεριλαμβανομένου και nude βερνίκι νυχιών και μόνο κομπλιμέντα εξέλαβα. Ο νοών νοείτο!
*Pr Sample for more read my Disclaimer page.

Comments

  1. Lovely combination - such an easy way to make a mani a lot more interesting, beautiful! Xx

    Makeup by Candlelight

    ReplyDelete
  2. Απο τους αγαπημενους μου συνδυασμους !!!

    NovembreBeaute

    ReplyDelete
  3. Είανι πολύ όμορφο!
    Μου αρέσει πολύ το μαύρο στα νύχια!
    Φιλιάα

    ReplyDelete
  4. Έχω κάνει κι εγώ παρόμοιους συνδυασμούς άρα καταλαβαίνεις ότι μ' αρέσει πολύ! :)

    ReplyDelete
  5. Τα έχω και εγώ αυτά τα δύο βερνίκια και τα υπεραγαπώ!! <3
    http://beautylittlesecretssd.blogspot.gr/2014/01/nails-of-day.html

    ReplyDelete
  6. I love doing this! :)

    http://fortheloveofallthingsgirly.blogspot.co.uk
    http://thelondonbookblog.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  7. This is such a lovely combination!

    ReplyDelete
  8. Such a classy way of dressing up a manicure! I love accent nails :)

    ReplyDelete
  9. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Ειδικά το χρυσό νυχάκι κάνει την διαφορά! :)

    ReplyDelete
  10. Τέλειος ο συνδυασμός χρυσού-μαύρου! Θα το δοκιμάσω σίγουρα! Επίσης θα ήταν ενδιαφέρον συνδυασμός σκιών, μαύρη glossy σκιά και χρυσό glitter από πάνω. Μου έδωσες ωραία έμπνευση!

    ReplyDelete
  11. Gorgeous combo hun, looks very festive but not over the top. And really loving the revamp of your website too, the new header is really elegant! xx

    ReplyDelete
  12. Απλά τέλειο! Πολύ Όμορφο αποτέλεσμα!

    ReplyDelete
  13. Τελικά...ωραίο είναι και το μαύρο! Και το σετάρισες πολύ ωραια με το χρυσό.

    ReplyDelete
  14. Και η ταινία φοβερή και το μανικιούρ απίστευτα κομψό όπως το συνδύασες!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts