The Sunday Beauty Post #15



Benefit Boi-ing: A new entry in the battle of covering my deathly dark circles is the Benefit Boi-ing which I bought in the shade 02. Its wonderful creamy texture has wowed me! It covers beautifully without appearing particularly heavy and it's being tested in all possible combinations (a.k.a. with more concealers) in order to have a thorough review and opinion for you. 

Make Up For Ever Camouflage Cream: The intense orange color of this cream promises discoloration of blue-purple under the eyes circles and when I found it at Sephora at -35% I didn't resist on buying it. It is on the table, in testing progres as well as combined with Boi-ing so as  to have a comprehensive talk about them this week . 

Patra: In a flash trip I was in Patras! Wonderful city, full of life! I had never been and I can almost cry just in thinking that our Greece has such beautiful places and cities in which I haven't yet been. Each city is a new experience and at Patra the Sephora (as you can tell I didn't miss the chance to visit) which unfortunately haven't yet found their way to Kalamata. From my excitement the only photo I took was through the car and  is none other than the world famous Rio-Antirrion. 

Diet: salads, fruits, nuts and I have become best friends. Only 2 weeks and I can already see the difference on my skin and body, and maybe that's what prompts me to continue ... I'll update and have more photo in time as long as you want it too! ;)

Benefit Boi-ing: Μια καινούρια είσοδος στη μάχη της κάλυψης των θανάσιμων μαύρων μου κύκλων είναι το Benefit Boi-ing το οποίο αγόρασα στην απόχρωση 02. Η υπέροχη κρεμώδη υφή του με έχει συνεπάρει! Καλύπτει υπέροχα χωρίς να φαίνεται ιδιαίτερα βαρύ και δοκιμάζεται με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς (σαν να λέμε και άλλα concealer) για να σας έχω μια ενδελεχή κριτική και άποψη. 

Make Up For Ever Camouflage Cream: Η έντονη πορτοκαλί απόχρωση της συγκεκριμένης κρέμας υπόσχεται αποχρωματισμό των μπλε-μωβ κύκλων κάτω από τα μάτια και όταν το βρήκα στα Sephora με -35% δεν αντιστάθηκα να το αγοράσω. Βρίσκεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, σε δοκιμή και συνδυάζεται ακόμη και με το Boi-ing έτσι ώστε να σου τα πω ολοκληρωμένα αυτή την εβδομάδα! 

Πάτρα: Σε μια εκδρομή αστραπή βρέθηκα στη Πάτρα! Υπέροχη πόλη, γεμάτη ζωή! Δεν είχα ξαναπάει και μου έρχεται να κλάψω και μόνο στη σκέψη ότι η Ελλάδα μας έχει τόσο ωραία μέρη και πόλεις στα οποία δεν έχω βρεθεί. Κάθε πόλη μια καινούρια εμπειρία και στη Πάτρα τα Sephora (που όπως είδες δεν έχασα ευκαιρία να επισκεφθώ) τα οποία δυστυχώς δεν έχουν βρει ακόμη το δρόμο τους για τη Καλαμάτα. Από τον ενθουσιασμό μου η μόνη φώτο που τράβηξα ήταν μέσα από το αυτοκίνητο και δεν είναι άλλη από τη παγκοσμίως γνωστή γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. 

Διατροφή: Οι σαλάτες, τα φρούτα, οι ξηροί καρποί και εγώ έχουμε γίνει οι καλύτεροι φίλοι. Μόνο 2 βδομάδες και βλέπω διαφορά και στην επιδερμίδα μου αλλά και στο σώμα μου, και ίσως αυτό είναι που με προτρέπει να συνεχίσω... Θα σου έχω update και περισσότερες φώτο με το καιρό, αρκεί να το θες και εσύ!! ;)

Comments

  1. Περιμένουμε reviews! Θυμάσαι πόσο πήρες το camouflage;

    ReplyDelete
  2. πολύ όμορφα όλα!
    xxx

    ReplyDelete
  3. Αααα εσύ ξεκίνησες δυναμικά!!
    Εγώ δυστυχώς ακόμα γλυκά και coca cola!!πφφ..
    Αχχχχχ εχω χρόνια να επισκεφθώ την Πάτρα...από κάτι αγώνες όταν ήμουν μικρή!!

    ReplyDelete
  4. Υπέροχα όλα! Μόλις ανακάλυψα το blog σου και απέκτησες μια καινούργια subie! Πολύ όμορφο blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D ααα σε ευχαριστω τοσο πολυ για το τοσο γλυκό σχόλιο!!

      Delete
  5. Πατρααα <3 . Σπουδαζα εκεί και έχω καιρό να πάω...με μελαγχόλησες..! Ωραίο ποστ!

    ReplyDelete
  6. Χαιρομαι πολύ που σου άρεσε η Πάτρα!<3 Να μας ξανάρθεις:) Και περιμένουμε και το update για τη διατροφή! Το θέλουμε! :)) Φιλιά!!

    ReplyDelete
  7. Ενα εχω να πω: ανυπομονω για το concealing post!!!! ;) :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts