The Budget Friendly Liquid Eyeliner


When two beauty bloggers meet the most likely scenario is to enlarge their wish list or start an endless and heavenly informative discussion around the world of beauty and cosmetics. The same happened in my case when I met with the very sweet Maria Toothfairy's Beauty Tales! The search for my new eyeliner came to an end when Mary recommended me filled with excitement the Essence Liquid Ink Eyeliner Waterproof which I eventually bought it at that time. Besides such an inexpensive eyeliner with my favorite type of thin brush from Essence could easily be hit or miss, but with this price what's the point of second thoughts?? It immediately entered the world of application and trial and I can comfortably now report that is a marvelous ( not so waterproof if you shed tears) eyeliner. But first things first. 

The Essence liquid Ink eyeliner has a whimsical packaging in shades of turquoise and black and the brush is extremely delicate and precise in order to avoid mistakes while is having a noticeable secure closure that even brands that cost a pretty penny would envy.The impressive color undoubtedly represents the ultimate matte black and satisfies the fans of this kind. It dries very quickly with the first touch on the eyelids, with amazing performance and easy application, while the duration of which exceeds 10 hours, will amaze you. For me it was a lucky strike thanks to Maria and I highly recommend it if you love the cat feline flick, the seductive black eyeliner, the thin flexible brush and all that at a fabulous affordable price!

Όταν συναντιούνται δυο beauty blogger το πιο πιθανό σενάριο είναι να μεγαλώσει η λίστα τους ή να αρχίσουν μια ατελείωτη και παραδεισένια συζήτηση πληροφοριών γύρω από τον κόσμο της ομορφιάς και των καλλυντικών. Το ίδιο έγινε και στη δική μου περίπτωση όταν συναντήθηκα με τη γλυκύτατη Μαρία Toothfairy's Beauty Tales! Η αναζήτηση μου για καινούριο eyeliner έφτασε στο τέλος της όταν η Μαρία μου πρότεινε γεμάτη ενθουσιασμό το Essence Liquid Ink Eyeliner Waterproof το οποίο και τελικά αγόρασα εκείνη τη στιγμή. Άλλωστε ένα τόσο φθηνό eyeliner με το αγαπημένο μου τύπο λεπτού πινέλου από την Essence θα μπορούσε άνετα να είναι επιτυχία ή αποτυχία, αλλά με αυτή τη τιμή ποιος ο λόγος για δεύτερη σκέψη;; Μπήκε σε άμεση εφαρμογή και δοκιμή και μπορώ με άνεση πλέον να αναφέρω ότι είναι ένα θαυμάσιο (όχι και τόσο αδιάβροχο αν δακρύζουν τα μάτια σου) eyeliner. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. 

Το Essence liquid Ink eyeliner έχει μια παιχνιδιάρικη συσκευασία σε αποχρώσεις του τιρκουάζ και του μαύρου και το πινέλο του είναι ιδιαίτερα λεπτό και ακριβές έτσι ώστε να αποφεύγονται λάθη ενώ παράλληλα διαθέτει ένα αξιοπρόσεχτα ασφαλές κλείσιμο που ακόμη και μάρκες που κοστίζουν ο κούκος αηδόνι θα ζήλευαν. Tο εντυπωσιακό χρώμα του αναμφίβολα αντιπροσωπεύει το απόλυτο ματ μαύρο και ικανοποιεί τους fan αυτού του είδους. Στεγνώνει πολύ γρήγορα με τη πρώτη επαφή στα βλέφαρα, με καταπληκτική απόδοση και εύκολη εφαρμογή, ενώ παράλληλα η διάρκεια του που ξεπερνάει τις 10 ώρες, θα σε εκπλήξει. Για εμένα ήταν μια τυχερή ανακάλυψη χάρη στη Μαρία και στο προτείνω ανεπιφύλακτα αν λατρεύεις τα γατίσια μάτια, το σαγηνευτικό μαύρο eyeliner, τα λεπτά εύκαμπτα πινέλα και όλα αυτά σε μια υπέροχα προσιτή τιμή!

Comments

  1. Πριν λιγες ημερες το αγορασα κι εγω για δευτερη φορα!Πραγματικα ειναι πολυ καλο. . .

    ReplyDelete
  2. Τι ωραία και λεπτά που γράφει!!!Γενικά προτιμώ gel eyeliner και σε μορφή στυλό...αλλά αν το βρω μπροστά μου θα το δοκιμάσω!!! :)
    Γλυκούλι το σχεδιάκι σου!!

    ReplyDelete
  3. Διάβασα με μεγάλη χαρά το review σου και σκέφτηκα ότι ίσως βρήκα και εγώ το κατάλληλο επιτέλους αλλά μου τα χάλασες λίγο με το ότι μπορεί να μουτζουροθούμε αν δακρύσουμε. Είναι σε μεγάλο βαθμό? Και κάτι ακόμα, αφαιρείται εύκολα;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπορει αν και μονο αν κλαις σαν μωρό ;) κατα τα αλλα οχι δε θα μουτζουρωθεις !!

      Delete
  4. το έχω και γω και είναι τέλειοο!!και σταθερό και μαύρο και ακριβές!τι άλλο να θες??

    ReplyDelete
  5. Υπέροχο!!! Σταθερό και λεπτό βουρτσάκι μμμ...θα το βάλω στη λίστα μου!

    ReplyDelete
  6. What a nice post
    If you want check my new outfit post
    http://daphniaslife.blogspot.gr/2014/01/fur-lover_22.html

    ReplyDelete
  7. Κρίμα που δεν το έχω πετύχει ποτέ σε stand της essence(oύτε και τα ματ lip creams τους).
    Αν το πετύχω θα το προτιμήσω! Στις φωτογραφίες σου φαίνεται κατάμαυρο!

    ReplyDelete
  8. Βρε κορίτσια ποτέ δεν προλαβαίνω στο Ηράκλειο τα essence!
    Χαμός! Πολύ ωραίο review!
    xxx

    ReplyDelete
  9. Σ'ευχαριστώ πολύ για την αναφορά Ειρήνη μου, πραγματικά το λατρεύω αυτό το eyeliner και χαίρομαι απίστευτα που άρεσε και σε σένα τόσο!! :)
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε φιλώ!! Μη με ευχαριστεις , ειναι καταπληκτικό! ;)

      Delete
  10. Κι εγώ πήγα στο σταντ της Essence αποκλειστικά για να πάρω αυτό το eyeliner αλλά δεν το είχε και κατέληξα στο αντίστοιχο της Catrice που αποδείχτηκε εξαιρετικό επίσης!

    ReplyDelete
  11. Φαίνεται πολύ καλό! Αν το βρω θα το πάρω!

    ReplyDelete
  12. πολύ ωραίο, το έχω και εγώ!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts