The Sunday Beauty Post #14



Korres Clouded Purple*: This week on my nails you would see the Clouded Purple! Blue and dark winter-y, but what confuses me is the name! I can not find purple anywhere... do you see it? Perhaps it has some undertones, but in real life is dark blue! In fact, with two layers becomes even darker than it shows in the bottle. On a second thought, no great shakes...

New Year's Resolutions: I put some goals with the upcoming of 2014, and they don't concern more cosmetic products (fancy that!), but to radically change my diet! A week now you'll see me eating for snacks oranges, tangerines, cashews, almonds and anything that will provide me the necessary vitamins without being bloated and filled with calories. Chocolate??? Oh, don't remind me, just dark with orange!At the moment the only thing that pleases me is that my face shows more clean and glows! If you want update with photos, drop a comment below ...

Rainy Days: What was that rain at the beginning of the week?? In the photo with pink umbrella is not me, is my daughter but it seemed to me so artistic that I wanted share it with you! 

Transparent Powders: I'm between two transparent powders this week the Rimmel and Essence (for both all the beauty world is talking about) and the one has impressed me enough, I'll elaborate differences and similarities this week! 

Wish List: A whole collage I made with my wish list to see what I want to try this year! It has REN Detox Mask, Mavala Mava Dry, Naked 3, Nars Radiant concealer, Pai Rosehip Oil! And therein I was saying Mavala I finally ordered Seche Vite Dry Fast Top coat (what wish list was I talking about??). After many years postponing didn't want to be the only one that haven't tried it! Have you tried it??

Korres Clouded Purple*: Αυτή την εβδομάδα στα νύχια μου θα έβλεπες το Clouded Purple! Μπλε σκούρο και χειμερινό, αλλά εκείνο που με μπερδεύει είναι το όνομα! Δεν βρίσκω πουθενά το μωβ...μήπως το βλέπεις εσύ; Ίσως να έχει κάποιους υποτόνους , αλλά στη πραγματικότητα δείχνει μπλε σκούρο! Μάλιστα, με δυο στρώσεις γίνεται ακόμη πιο σκούρο από ότι δείχνει στο μπουκάλι. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ούτε κρύο ούτε ζέστη... 

New Year's Resolutions: Έβαλα κάποιους στόχους με τον ερχομό του 2014, και δεν αφορά περισσότερα καλλυντικά (τι μου λες!!), αλλά να αλλάξω ριζικά τη διατροφή μου! Μια εβδομάδα τώρα θα με δεις να τρώω για σνακ πορτοκάλια, μανταρίνια, κάσιους, αμύγδαλα και οτιδήποτε θα μου δώσει τις απαραίτητες βιταμίνες χωρίς να με φουσκώσει και να με γεμίσει θερμίδες. Σοκολάτα;;; Αχ, μη μου τη θυμίζεις, μόνο μαύρη με πορτοκάλι! Προς το παρόν το μόνο που με χαροποιεί είναι ότι το πρόσωπο μου δείχνει ακόμη πιο καθαρό και λάμπει! Αν θέλεις update με φώτο, ρίξε ένα σχόλιο από κάτω... 

Rainy Days: Τι βροχή ήταν αυτή στην αρχή της εβδομάδας;; Στη φώτο με τη ροζ ομπρέλα δεν είμαι εγώ, είναι η κόρη μου αλλά μου φάνηκε τόσο καλλιτεχνική που είπα να τη μοιραστώ μαζί σας! 

Transparent Powders: Είμαι ανάμεσα σε δύο διάφανες πούδρες αυτή την εβδομάδα τη Rimmel και την Essence (και για τις δύο μιλάει όλος ο beauty κόσμος) και η μια με έχει εντυπωσιάσει αρκετά, θα σου έχω λεπτομέρειες, διαφορές και ομοιότητες αυτή την εβδομάδα! 

Wish List: Ολόκληρο κολάζ έφτιαξα με τη wish list για να βλέπω τι θέλω να δοκιμάσω φέτος! Έχει REN Detox Mask, Mavala Mava Dry, Naked 3, Nars Radiant concealer, Pai Rosehip Oil! Και εκεί που έλεγα Mavala παρήγγειλα τελικά το Seche Vite Dry Fast Top coat (wish list σου λέει μετά). Μετά από πολλά χρόνια αναβολής ,είπα να μην είμαι η μόνη που δεν το έχω δοκιμάσει! Εσύ το έχεις δοκιμάσει;;

Comments

  1. Παρόλο που δέ βγηκε μωβ το χρωμα στα νύχια, ειναι υπέροχο αυτο το σκούρο μπλέ!! ;) Kαι μου αρεσει πολύ η σοκολάτα με το πορτοκάλι!Καθόλου άσχημα!! :)) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not bad όπως λέω αλλα μαλλον δεν ταιριάζει στα δικά μου χέρια υποθέτω! <3

      Delete
  2. Η Naked 3 ειναι και στη δικια μου λιστα...και το cleasing balm απο ΤΒS...καλα διατροφη και γω καθε χρονο λεω να κανω αλλα οχι κατι γινεται και την χαλαω..για ναδουμε φετος..θα αντεξουμε??

    ReplyDelete
  3. To Pai Rosehip Oil το έχω κι εγω wish list θέλω να το δοκιμάσω γιατί χρησιμοποιώ λάδια στο πρόσωπο, ενώ μετά απο χρόνια με Seche Vite είπα να αλλάξω και πήρα το Poshe, να δούμε τι λέει!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λένε οτι ειναι τρομερό το Pai.. Ααα πες νεα για το Poshe!!

      Delete
  4. Συνέχισε τη διατροφή! Όποτε αποφασίζω να φάω υγειινα (δεν αντέχω για πολύ καιρό-υποτροπιάζω) βλέπω μεγάλη διαφορά στο δέρμα. Το seche vite το προτιμώ από όλα όσα έχω δοκιμάσει...κρατάω μια επιφύλαξη για το poshe γιατί όλες λένε τα καλύτερα και δεν το έχω δοκιμάσει.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα συνεχίσω!! Όσο μπορέσω δλδ να δούμε!!;)

      Delete
  5. Και φυσικά θέλουμε να δούμε foto από το λαμπερό πρόσωπο ! Μήπως και αυξηθεί και η δική μας ποσότητα φρούτων μέσα στην ημέρα :)

    Μαρία Ζ.

    ReplyDelete
  6. Αχχχ αυτη η διατροφή!!
    Κι εγώ προσπαθώ να αποτοξινωθώ από τις κραιπάλες των γιορτών και θέλω κι εγώ να ξεκινήσω να τρώω καλύτερα και να κάνω γυμναστική!!
    Για να δούμε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Join the club!! Αντε να μαζευτούμε πολλές να έχουμε συμπαράσταση!! χαχαχα

      Delete
  7. η σωστή διατροφή είναι και δικός μου στόχος... την έχω χαλάσει πολύ τελευταία! Το seche vite το έχω δοκιμάσει μόνο από επαγγελματία,δεν το έχω πάρει ακόμη, αλλά είναι το καλύτερο και κάποια στιγμή θα το αποκτήσω! μεγεία σου!

    ReplyDelete
  8. na sou pw tn alitheia pio poli san mple fainetai alla n mn s stenaxwrei katholou gt einai poli wraio xrwma auto p blepw st fwtografia!! oso g t wish list sou episis n mn niwtheis asxima :P dn exw dokimasei tpt apo ola auta k n s pw k tn alitheia kapoia prwti fora t diabaza :P- mipws eimai pantelws asxeti?? :P - An exeis xrono th xarw poli n rikseis mia matia k st biko m blog k n m peis ti gnwmi sou sxetika m t post mou :)

    xoxo Stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/2014/01/2014-hearts.html?showComment=1389543851561#c2884055027156672672

    ReplyDelete
  9. Hello,

    Nice post! The Pai rosehip oil is supposed to be fantastic but havent tried it....

    www.mademoisellenature.blogspot.com
    x

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts